Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Dinamitem el fòrum! EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Dinamitem el fòrum! EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Dinamitem el fòrum! EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Dinamitem el fòrum! EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Dinamitem el fòrum! EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Dinamitem el fòrum! EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Dinamitem el fòrum! EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Dinamitem el fòrum! EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Dinamitem el fòrum! EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Dinamitem el fòrum!

+6
Momo
Victor Kudo
Ifrit
Kenpachi Nafi
Kenp
Hanako
10 participantes

Ir abajo

Dinamitem el fòrum! Empty Dinamitem el fòrum!

Missatge  Hanako Dc 10 Oct 2012 - 14:15

Dinamitem el fòrum![Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Segurament tots vosaltres heu rebut/rebreu en poc temps (espereu un poquet), un privat meu amb unes aportacions que volia fer persona a persona i no pel xat, aportacions molt bones en alguns casos i algunes aportacions més aviat negatives.

Ahir al vespre ja vàrem parlar que fa uns mesos aquest fòrum no funciona. Ens hem avesat a entrar al fòrum i anar directament al xat i, el 95% dels usuaris que teniu més vida a aquest fòrum, no comenteu mai cap missatge.

Siguem sincers, des de l’estiu que la participació en aquest fòrum ha disminuït en picat (recordo que vaig demanar als Capitans que m’escrivissin un paràgraf i només vaig obtenir una resposta, quan eren vacances i teníeu tot el temps del món).

M’agradaria fer-vos saber que aquest fòrum NO és només el xat. En aquest fòrum podem debatre sobre Bleach (ja siguin debats seriosos o un poc xorres) o sobre qualsevol altre manga, podeu posar xorrades a off tòpic i riure tots i, a més, tenim el rol, del qual la gran majoria us heu despenjat enormement. L’excusa que poseu sempre de “no el sé seguir” em sona sempre a “no el vull seguir”. Estic segura que ni el llegiu.

De la mateixa manera, us demanaria que, d’ara en endavant intentéssim entre tots animar un poc més el fòrum. No us demano que estigueu al fòrum fins tard, ni que us passeu tot el dia comentant perquè ja sé que tots estudiem i tenim moltes coses a fer, però m’agradaria que us impliquéssiu més i participéssiu un poquet, com a mínim en els debats que us interessin donant la vostra opinió.

No importa si podem participar amb un o dos missatges a la setmana però com a mínim anar responent i donar vida als temes que es van creant. És molt frustrant anar creant temes i que no et contesti ningú. Torno a dir, que aquest fòrum no és un xat, és un lloc que ha dut moltíssima feina muntar i que tots els que ens sentim part hauríem de cuidar i mirar que no estigui tan desert ni deprimit com últimament.

Sé que tots ho podem fer millor, jo mateixa la primera que darrerament he estat més deprimida que intentant trobar una solució. Em comprometo a “dinamitar” molt més el fòrum, crear temes interessants, dur-vos noves propostes de rol i a donar alegria, una vegada més, al fòrum. Però jo no puc fer aquesta feina tota sola, necessitaré que m’ajudeu en la mesura del vostre temps i les vostres possibilitats.

Gràcies per formar part d’aquest fòrum, per interessar-vos per l’activitat i per entendre les consideracions que us he fet en privat. Teniu present que, sense vosaltres, no hi hauria fòrum i que en sou la peça fonamental.





PD: M’agradaria que féssiu públicament alguna consideració, sense crítiques, ni excuses, ni passivitat. Millor alguna cosa constructiva.


Editat per darrera vegada per Hanako el Dc 14 Nov 2012 - 13:11, editat 2 cops en total
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Dinamitem el fòrum! Empty Re: Dinamitem el fòrum!

Missatge  Kenp Dc 10 Oct 2012 - 14:26

Jo sóc relativamente nou i la veritat és que es veuen uns 4-5 missatges diaris al fòrum. Jo he de dir (i que consti que no és una excusa) que encara no he acabat de veure Bleach (vaig per la saga dels Arrancars, on encara estic al bosc dels menos) i llavors moltes coses o bé no les entenc o bé no puc aportar res perquè no sé ni qui són els personatges en qüestió.

A veure si finalment la gent s'implica una mica més i tot això tira cap endavant! Zaraki
Kenp
Kenp
Chappy
Chappy

Nombre de missatges : 26
Reiatsu : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Dinamitem el fòrum! Empty Re: Dinamitem el fòrum!

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 10 Oct 2012 - 15:01

Jo ja vaig dir ahir al xat, i ho torno a repetir, que em sap greu lo ausent que he estat aquestes últimes setmanes i no intentaré buscar cap excusa. A partir d'ara buscaré sempre temps per poder passar-me per aquí encara que només sigui/pugui de nit ja que, com sempre he dit, m'encanta aquest forum i crec que no s'hauria de deixar que morís ja que aquí has creat una molt maca comunitat. Per a mi seria una pèrdida gran si aquest forum caigués a l'oblit.

Dit això, em comprometo en ajudar en tot el que faci falta per mantenir-lo viu i feliç, i em comprometo en ajudar-te en tot el que necessitis i sobretot m'agradaria remarcar que no et tallis un pèl en demanar ajuda o quelcom ja que quan més directes es diuen les coses millor és per a tots.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Dinamitem el fòrum! Empty Re: Dinamitem el fòrum!

Missatge  Ifrit Dc 10 Oct 2012 - 15:40

Tots sabem que la Hanako té raó. Vinga va , animem l'assumpte Guy Sensei
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 34

Tornar a dalt Ir abajo

Dinamitem el fòrum! Empty Re: Dinamitem el fòrum!

Missatge  Victor Kudo Dc 10 Oct 2012 - 17:02

Jo aquest temps he ana't una mica enfeinat,visito el forum cada dia pero jo mai he sigut dels que parlen molt als forums (no se si per timidesa o el que sigui) però ja que soc tinent faré un costat la feina una estona i parla-re més, aixi que apa, a treballar xD
I gracies Hanako pel teu esforç D\'acord!
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Dinamitem el fòrum! Empty Re: Dinamitem el fòrum!

Missatge  Momo Dc 10 Oct 2012 - 17:10

Despres de llegir aixo em sento realment malament, la Hanako te tota la rao, i ja se que fa molt que no participo al foro, per aixo em vull disculpar publicament, ho sento, intentare aportar el maxin d'idees posibles per continuar i fer nous rols :perdona:
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Dinamitem el fòrum! Empty Re: Dinamitem el fòrum!

Missatge  Gooraa Dc 10 Oct 2012 - 18:15

Ja saps de lo que vam parlar ahir Momo! I saps que faré tot lo possible per tornar a animar aquest foro, tens tota la raó del món i no vas ser l'única que s'en va adonar d'això, ets qui ho està passant més malament i no t'ho mereixes, t'ajudaré en tot lo que vulgis i ara.. A ANIMAR EL FORO! Corre Joan
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Dinamitem el fòrum! Empty Re: Dinamitem el fòrum!

Missatge  xus Dc 10 Oct 2012 - 18:39

vale u e pillat i amb sap molt de greu i penso cambiar en tot i també intentaré segui el rol Depre :perdona:
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Dinamitem el fòrum! Empty Re: Dinamitem el fòrum!

Missatge  Joan Dc 10 Oct 2012 - 21:43

(Ho resumire perque abans m'havia currat un post i se m'ha borrat al anar-se la llum TT)
Que tens tota la raò i jo soc dels primers que s'han de donar per aludits en aquet tema, però desde que fa uns dies estas aixi , deprimida, jo vaig començar a intentar comentar una mica més , perque em feia sentir malament veuret aixi de deprimida per culpa meva en gran part TT i ja sabia perfectament perque estaves aixi.
Bueno l'altre post era molt més llarg , però potser eran coses que no cal dir-les en public perque no tenen tanta importancia
Ara toca reanimar una mica més el foruum!!! (si, reanimar e.e feel like 4a divisió e.e )
Joan
Joan
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità

Tornar a dalt Ir abajo

Dinamitem el fòrum! Empty Re: Dinamitem el fòrum!

Missatge  Sayo Dv 12 Oct 2012 - 15:29

A mi també em sap molt de greu, per les setmanes que he faltat, d'ara endavant intentaré connectar-me tan com pugui. I ara a dinamitar el fòrum!! :basquet:
Sayo
Sayo
Fullbringer
Fullbringer

Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Dinamitem el fòrum! Empty Re: Dinamitem el fòrum!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum