Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Proposta d'ascens EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Proposta d'ascens EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Proposta d'ascens EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Proposta d'ascens EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Proposta d'ascens EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Proposta d'ascens EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Proposta d'ascens EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Proposta d'ascens EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Proposta d'ascens EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Proposta d'ascens

+3
Victor Kudo
Hanako
Ryota
7 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Proposta d'ascens

Missatge  Ryota Dt 13 Nov 2012 - 20:41

Soc en Ryota Masaoka, shinigami ras de la Desena divisió i m'agradaria sol-licitar l'ascens d'aquesta mateixa divisió. He parlat amb el meu capita i li sembla be.

Crec que cumpleixo amb les normes i estic segur de que puc ser un bon tinent.

Gracies ^^
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Hanako Dt 13 Nov 2012 - 20:50

Per part meva tens la meva aprovació. D\'acord! Crec que t'has integrat molt bé al fòrum, li dones vida i vas participant molt sovint. A més, també vas participant al rol. És a dir, que crec que pots ser un bon tinent.

Ara falta saber què en pensen els altres tinents en actiu (bàsicament la Nafi i el Victor, crec) i estaràs una setmana de prova mentre analitzem la teva participació!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Victor Kudo Dt 13 Nov 2012 - 21:11

Jo estic d'acord,te un bon comportament,no fa missatges xorra,crea temas interants,en resumen la meva aprovació la dono D\'acord!
Al rol tambè hi participes,aixi que crec que pots ser un bon tinent Wink
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 13 Nov 2012 - 21:37

Asuma Jo crec que ets molt actiu, sempre estàs comentant als temes, rolejes sovint i bé i al xat hi ets molt sovint. Espero que no sigui per poder ascendir i que després te n'olvidis.
Per a mi sí! Pots ser un Tinent molt bó si segueixes així! ^^ Endevant D\'acord!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Hanako Dt 13 Nov 2012 - 21:40

Tothom ha parlat! Aleshores, si tot va bé i passes la setmana de prova, ascendiràs el dimarts 20!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Ryota Dt 13 Nov 2012 - 21:41

Wiii Joan Moltes gracies per la vostre confiança Corre
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Hanako Dc 21 Nov 2012 - 13:40

Ryota, com que ja ha passat el temps establert i la teva participació ha sigut constant i, a més, cap tinent ha demostrat estar-ne en contra, per la present, quedes ascendit a tinent de la Desena Divisió.

Ara el teu nom apareixerà en lila i aquí tens la signatura reglamentària que has de dur (recorda que, sense comptar aquesta, només pots tenir dues imatges més!)


Proposta d'ascens 190px-10

He perdut les signatures anteriors dels tinents quan em va petar l'ordinador, però he intentat que s'assembli el màxim possible Content Espero que t'agradi!!

Enhorabona, tinent!! D\'acord!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Ryota Dc 21 Nov 2012 - 14:56

Moltes Gracies ^^
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 22 Nov 2012 - 19:28

Jo si que tinc coses a dir, però fins ara no se m'havia acudit com.
Sincerament després del que ha passat amb en Ryota pensava que la solicitud d'ascens quedava automàticament anulada, no crec que se li pugui donar un rang de Tinent a una persona que ha demostrat que no es pot confiar en ella.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Hanako Dv 23 Nov 2012 - 15:48

M'ha costat triar les paraules i reflexionar prou com per arribar a una conclusió.

-Crec que la Nafi té la seva part innegable de raó i això és evident.
-D'altra banda, crec que la Ryota s'ho va currar per arribar a tinent tot i que no ha sigut sincera amb nosaltres des del primer dia.

No sé què dir i tampoc ningú ha contestat dient que estava d'acord o en desacord amb la Nafi, simplement tothom ha passat de contestar.

Crec que ara degradar a la Ryota no és adient però, per altra banda, entenc la postura de la Nafi que fa molt de temps que és tinent i s'ho ha currat sempre moltíssim per arribar i per mantenir aquest càrrec. Reflexionant, entenc que aquesta situació no sigui justa per a la Nafi, que sempre s'ho ha currat tant i que fa tant pel fòrum sempre amb la veritat per davant.

Ahir ho vaig parlar amb unes quantes persones del fòrum i tampoc vàrem arribar a cap conclusió encertada. De fet, jo ho deixaria tal i com està, però amb una petita modificació com va apuntar la Gooraa, i és que ascendiria la Nafi que fa molt de temps que ho vull fer i que s'ho mereix moltíssim més que algunes persones que actualment són Capitans. Però clar, ja vaig intentar una vegada que el lloc que vol la Nafi quedés lliure i es va muntar un escàndol dels grossos, potser perquè no tenc prou personalitat i no vull problemes ni mals rollos al fòrum...

Però bé, ja m'he embullat, he reflexionat més del compte i m'estic desviant del tema... gomen! :perdó:


Però, com que estic feta un embull, no sé què pensar ni què fer, així que estaria adient que algú m'adrecés pel bon camí i comentés què faria si fos jo i hagués de prendre una decisió...

(si algú ho fa em sorprendré molt! xD)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Victor Kudo Dv 23 Nov 2012 - 16:45

Jo penso que la Nafi te rao,nosaltres em confiat molt i en Ryota ens ha mentit però també es veritat que s'ha esforçat molt, penso que hauriem de donar una oportunita en Ryota i que ens demostres que podem confiar en ella, es a dir donar un altre oportunitat per saber si podem confiar en veritat, potser hauriem de posar un altre cop a prova però això de quitar el carrec crec que potser es excesiu. També m'agradaria que ella s'expliques i que opines del tema.
No se,que penseu?
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Momo Dv 23 Nov 2012 - 17:14

Entenc que la Nafi es queixi, perque com ja ha dit la Hanako, s'ho curra moltissim i fa els rols de puta mare, pero tambe crec que la Ryota es mereix una oportunitat, perque, tot i que ens ha mentit, s'ha integrat be al foro.
Jo personalment ascendria a la Nafi a capitana, es conecta sovint, participa al rol i com a tinent fa molt mes treball que el seu capità, que es conecta molt poc i mes d'una vegada no m'he enterat de res del que ha posat
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Kenpachi Nafi Dv 23 Nov 2012 - 19:21

Sincerament he opinat pensant només amb lo que ha passat amb la Ryota, sense comparar-ho en cap moment amb mi.
Estic d'acord que s'ha integrat molt bé al forum, però ho ha fet només amb mentides. Sense explicar ni una veritat, i això no és integrar-se és prender-li el pel al personal.

El meu vot per a que fos Tinent ja va ser un acte de confiança cap a ella, i el va malgastar. Ho sento però pel que a mi respecta ha perdut la meva confiança.

Ja sé que sou molt més diplomàtics que jo, i entenc que no us agradi aquesta situació i que ho voldrieu solucionar de una manera pacífica. Per això jo crec que com a mínim s'hauria de tornar a posar a prova com ha suggerit en Victor.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Ifrit Dv 23 Nov 2012 - 20:29

Opino com Nafi. Ademés, m'agradaria saber de primera mà el perque de tot allò que va passar, que ho explicara ella mateixa. No m'agrada el fet de saber-ho per terceres persones, de fet aquest és el motiu per el qual, d'entrada, no confio en ella.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 34

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Invitat Dv 23 Nov 2012 - 21:01

la veritat es que jo coincideixo en varies coses:
1r Estic totalment d'acord amb la Nafi, es veritat que s'ha integrat bé al foro, però ha sigut gracies a que deia ser una cosa que no era, i ens ha enganyat absolutament a tots, i tot i que nosaltres ja ho sabiem, ens ha seguit enganyant. i a mi que em menteixin es lo que més odio en aquest món. sincerament despres de tantes coses que han passat ja no se si confiar-hi o no.
2n Ara bé... coincideixo amb la Hanako en que... s'ho ha intentat currar... ens ha fet totes aquelles firmes tan guapes per a tots nosaltres, i la veritat es que ara que ha aconseguit ser tinent llevar-li el carrec seria un poc bestia...
3r crec que en Victor té raó.. fore bo que la posesim un poc més a proba a veure que passa..

ara entenc perquè no vull ser tinent xD es molt de lio!
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Slyth Ds 24 Nov 2012 - 2:19

Jo esti d'acord amb la Nafi, si bé també respecto i en part em semblen be les altres opinions
m'explico:

No em sembla bé que una persona que ens ha enganyat per motius que desconeixem, sigui ascendida a tinent, ja que és un càrrec de responsabilitat respecte als altres membres del foro. Sé que porto relativament poc temps al foro, pero jo diria que m'he integrat força i que ens ho passem d'alló més bé, per aixó veig la figura d'un tinent com la d'algu que et pot donar un cop de mà quan acabes d'entrar al foro, i una persona en la que a lo que respecta les coses del foro hi pots confiar.
així doncs, per mi el/la/lo Ryota, no hauria de ser tinent

això no té res a veure amb lo de fer-se passar per noi, ja que es una cosa que no m'importa gaire, sincerament, jo soc un noi, i a la majoria de jocs rpg, mmo que hi jugo faig servir personatjes femenins sense cap problema i si algu es troba més a gust fent servir personatjes d'un sexe diferent al teu, em sembla perfecte, doncs la finalitat del rol d'aquest foro es, si no vaig errat, passarnos-ho bé.
el problema per mi, es aquesta sensació "d'estafa" que tinc a sobre.

D'altra banda, de moment em sembla bé que la Ryota segueixi participant al foro, doncs llevat d'aquests enganys i coses que han passat, sembla que s'ha integrat, i que participava al foro amb ganes.

així doncs, em sembla bé que permetem que la Ryota segueixi al foro, pero per mi, hauria de tornar a ser shinigami, i no pas tinent, almenys fins que ens torni a demostrar que es digna de la nostra confiança
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Hanako Ds 24 Nov 2012 - 13:18

Nel, si volguessis ser tinent no crec que ningú tingués res a dir en contra... fa molta estona que ho podries ser.


Llegint les vostres opinions se m'ocorren dues possibles solucions:
1. Que la Ryota expliqui la seva versió dels fets, tot i que sé que potser no li farà ganes seguir tractant el tema, però tal vegada sigui necessari que ho faci per acabar aviat amb aquest assumpte que no ens agrada a ningú.
2. Posar-la en periode de prova durant 15 dies sense rebaixar-li el càrrec.

Objeccions? Altres propostes? Més idees? Tomàtecs (àlies tomàtigues en bon mallorquí)?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Kenpachi Nafi Ds 24 Nov 2012 - 13:27

Per a mi se li hauria de treure el càrreg, ja que està basat i se l'ha guanyat en mentides. No pot ser tinent algú del que no es pot confiar. I que no vingui ni a donar la cara, ni a donar explicacions, ni siquiera a demanar perdó encara em fa ser més ferma en la meva posició.

M'és igual que no li faci cap gràcia tocar el tema, aquí la víctima no és ella. Ens ha mentit descaradament i ara ha d'apechugar amb les conceqüències, com a mínim. No em sembla bé que algú faci algo com ella i no se la puneixi de cap manera.

Edit: ja sé que sóc molt dràstica, però és que amb els mentiders no hi tinc cap compassió.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Victor Kudo Ds 24 Nov 2012 - 13:42

Jo també crec que estaria bé que ens explicara el que pensa i s'expliques, encara no s'ha explica't i estaria bé que ho fes i lo del carrec potser ara hauriem de "congelar-ho", es a dir per ni se'l treïem però tampoc es com si el tingues, i quan s'aclares tot dons ja decidirem.
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Slyth Ds 24 Nov 2012 - 14:57

Per a mi el càrrec de tinent és un orgull, per tant el primer que hauriem de fer seria rebaixar-la a shinigami un altre cop,
una vegada aqui, la tornem a posar a prova i que s'expliqui, si vol, es clar...

En un principi, una persona que ens ha enganyat i s'ha rigut de nosaltres hauria d'haver estar expulsada del forum, la oportunitat que li donem, per a seguir sent un shinigami és que sembla que s'ho ha currat i que li posava ganes.

Per tal de "respectar-li" l'antiguitat, mentre estigui en periode de "re-prova" per poder tornar a ser tinent, penso que el millor seria congelar els ascensos a la 10a divisió, així doncs, podria tenir la oportunitat de tornar a ser tinent algun dia, si ens demostra que ho mereix.

Tal com vaig dir ahir, per a mi, ha perdut el meu respecte i la meva confiança, i ara tindrà molta feina per tal d'intentar recuperar-los

Demano perdó si semblo molt brusc, a més amb tant poc temps com porto al foro, pero no suporto que m'enganyin.
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Invitat Ds 24 Nov 2012 - 17:27

Ho sento però jo estic com el Slyth i la Nafi, no cerc que sigui adient que una persona que ens ha enganyat de mala manera i tot i així encara no ens ha explicat perquè ho ha fet, sigui tinent. Ser tinent no es per diversió, jo crec que ser tinent es un carrec important i un esglao més en la gerarquia del foro.Per a mi un tinent es una persona en la cual puguis confiar i et pugui ajudar si ets nou. A mi m'es indiferent que se la torni a posar a prova, només se que no es merescuda per aquest carrec. En el cas de que algun dia ella mateixa s'expliques, les coses es podrien replantejar. però jo estic com la Nafi, que em manteixin no ho soporto en absolut, es lo que més odio, i cal dir que soc un poc rencorosa, i em costa perdonar, així que la confiança dubto que sigui la mateixa, per no dir que li costara recuperar-la
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Ryota Ds 24 Nov 2012 - 21:28

A mi em sembla be que em feu un altre proba si voleu, tampoc em fa res que em treieu el rang de tinent mentre ho pugui ser un altre cop... Per altre part em sembla que l'unica persona que sap el perque vaig fer tot aixo (cosa que m'arrepenteixo moltissim...) es la Hanako.
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Slyth Ds 24 Nov 2012 - 22:12

Personalment, a mi també m'agradaria saber-ho, ja que no només has enganayat a la Hanako, sino a tots nosaltres
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Ryota Ds 24 Nov 2012 - 22:14

D'acord, ho explicare...


Editat per darrera vegada per Ryota Masaoka el Dg 25 Nov 2012 - 13:21, editat 1 cop en total
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Kenpachi Nafi Ds 24 Nov 2012 - 22:37

No et convé anar de sobrada, ja ens has tocat bastant els nassos i almenys jo ja he perdut la paciència amb tanta tonteria.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta d'ascens Empty Re: Proposta d'ascens

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum