Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Hakuoki EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Hakuoki EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Hakuoki EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Hakuoki EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Hakuoki EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Hakuoki EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Hakuoki EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Hakuoki EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Hakuoki EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Hakuoki

2 participantes

Ir abajo

Hakuoki Empty Hakuoki

Missatge  Hanako Dj 14 Mar 2013 - 16:53

Com que l'altre dia em deieu pel xat que us feia ganes veure-la i sembla que darrerament s'està fent molt popular, us recomano l'anime que vaig veure mentre estava malalta fa dues setmanes.

Hakuoki Hakuouki

Temporada 1. Hakuoki Shinsengumi Kitan
Capítols: 12
Nota: 8,5/9. Molt recomanable.

Argument: Chizuru Yukimura, durant el darrer periode de l'època Edo, viatja fins a la capital per buscar el seu pare, que fa mesos va partir a la capital i fa temps que no sap res d'ell. De nit, Yukimura és atacada per un grup de monstres i la rescata el Shinsengumi. Aquest grup d'homes que es fa dir Shinsengumi són uns guerrers samurais sota les ordres d'un senyor feudal i es dediquen a protegir la capital dels ronin i prevenen els disturbis. Si voleu saber un poc millor qui varen ser els shinsengumi:
http://es.wikipedia.org/wiki/Shinsengumi

La qüestió és que permeten que la Chizuru es quedi amb ells mentre busquen el seu pare, i així comença l'anime. La primera temporada té 12 capítols i es veuen molt ràpid. La recomano molt pels següents motius:

-Basada en fets històrics reals de la història del Japó. Tot el que ens conten, des del Shinsengumi fins les batalles que apareixen a l'anime varen ocórrer de veritat.
-Potser no us acostumeu a fitxar molt, però els paisatges de l'anime són espectaculars. Això que, de sobte apareixen les torres de la capital a la posta de sol... doncs està MOLT currat. És un dels animes que he vist on posen tants detalls per fer els paisatges o els decorats.
-Els personatges. Tots tenen un encant únic (fins i tot poden arribar a semblar clichés, però estan molt ben aconseguits).
-Intrigues constants.
-Batalles, batalles! I també molta sang.
-Molts moments divertits.
-Indecisió amorosa
Spoiler:
-A més, la Chizuru és un poc innocent, però és mona i no dubta en fer tot el que pot pels Shinsengumi. No és la tia tonta dels shojos, és bastant lliutadora, encara que ho podria ser més....

Vaja, que la recomano molt! La podeu veure al canal de XcreepieXglamX19

Us deixo l'opening :



Segona temporada: Shinsengumi Hekketsu-roku
Capítols: 10
Nota: 5/6 Normaleta

Hakuoki Hakuouki.Shinsengumi.Kitan.440903

La segona temporada no em va agradar tant. S'acaba el rollo samurai i ara es vesteixen amb robes occidentals. Com ho diria... canvia massa de la primera a la segona temporada. L'encant de Hakuoki és el rollo samurai amb katanes i sablazos per doquier, no mola tant que deixin de dur quimono i que lluitin com a guerres occidentals a gran escala.

A més, spoiler per si l'heu vist...
Spoiler:

Però bé, en tot cas, com que la primera temporada és molt recomanable, està bé mirar la segona.

La podeu veure al mateix canal de youtube!

I, per acabar, us deixo també l'opening:




Ara estan fent la tercera temporada, però només he vist fins el capítol 6. Qua l'hagi acabat us diré què m'ha semblat!

Espero que, després d'aquesta parrafada, us animeu a veure Hakuoki!! Val molt la pena la primera temporada!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Hakuoki Empty Re: Hakuoki

Missatge  Ryota Dj 14 Mar 2013 - 18:26

Aaaah!!!!!! Hakuoki Blush M'encanta aquesta serie! xD De fet tinc un gif en la meva signatura Vermell Només m'he vist la primera temporada, es més, em falta veure l'ultim episodi d'aquesta Fuig Jo també la recomano moltissim xDD

Tot i que no te que veure, els meus personatges preferits son en Okita (Awww, com l'estimo x3), en Harada-san~ El seu cabell m'encanta xD i en Hanosuke (Tinc un peluix suuuuuper monu d'ell Love )
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Hakuoki Empty Re: Hakuoki

Missatge  Hanako Dj 14 Mar 2013 - 22:14

Seeeeeeeeeee, n'Okita ho peta moltíssim! També és un dels meus preferits, seguit d'en Hijikata o d'en Heisuke. Per cert, saps què em feia molt de mal rollo? La veu d'en Sannan-san xDDDDD

Et recomano que l'acabis, el darrer capítol de la primera temporada és bastant bo. I, així mateix, a la segona temporada només hi ha 10 capítols, es veu rapidet. Estan tots els capítols al canal de youtube que he passat abans, per si no saps on trobar-lo D\'acord!

PD: No sabia que havia peluixos de Hakuoki! He trobat un d'en Souji i... m'encanta! El vull Content
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Hakuoki Empty Re: Hakuoki

Missatge  Ryota Dg 17 Mar 2013 - 22:08

Agh xD La veu de'n Sannan-san em feia mal rotllo Reyespada Pero tampoc m'agradaba molt aquest personatge xDD

PD. Yo volia el peluix del Okita Jo puc!! Pero no hi havien Plorant
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Hakuoki Empty Re: Hakuoki

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum