Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

+4
Gooraa
Kirajh_Vizled
Hanako
Momo
8 participantes

Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Momo Dg 30 Oct 2011 - 8:54

Jo encara no puc veure la pelicula 4 de bleach perque hi han coses que encara no he vist a la serie, pero igualment la meva preferida es la pelicula 2: Diamont Dust Rebelion- Mou Hotsu no Hyorinmaru Music
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Hanako Dg 30 Oct 2011 - 10:41

A mi la que em va agradar més va ser la primera!! Bé, les hauria de tornar a veure totes...

La primera em va agradar bastant en general, la història era bona, el personatge de la Senna es podia suportar (no com personatges secundaris que apareixen a l'anime i que foten pena) hi havia acció, era un poc sentimental... en conjunt em va agradar!

La segona tampoc està malament, tota la trama del Hitsugaya és interessant i també m'agrada que, per una vegada, l'Ichigo no sigui el protagonista exclusiu de la pel·lícula sinó que comparteixi protagonisme amb el Hitsugaya!

La tercera un poc fluixa... l'argument no m'acaba de fer i no li trobo gaire sentit.

La quarta no em va agradar gens, no li vaig trobar gens de sentit a l'argument, ara sí, els gràfics de la quarta pel·lícula són l'ostia!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Momo Dg 30 Oct 2011 - 11:28

en aixo de la segona pelicula jo tambe penso el mateix, aixo de que l'ichigo no sigui el protagonista principal, i la primera tambe em va agradar, per cert, en un dels capitols vaig veure una imatge on surtia la Senna, era un dels personatges que dibuixaven per representar que hi ha mes gent en el local (en aquell cas era una cafeteria) jeje
i a la tercera, va estar be, pero em liava amb les coses que deien i hi havia moments que no m'enterava, pero el dibuix i tot estava molt be
de la 4ª no puc comentar perque no l'he vist
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Kirajh_Vizled Dg 30 Oct 2011 - 16:53

jo em quede amb la primera (per la historia) Smile
i la quarta (graficament parlant) Very Happy
Kirajh_Vizled
Kirajh_Vizled
Estudiant de l'Acadèmia
Estudiant de l'Acadèmia

Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa

Tornar a dalt Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Gooraa Dg 30 Oct 2011 - 17:01

Jo em quedo amb la 3a i la 4a. La tercera perque mostra l' amor que té l' Ichigo entorn a la seva companya de lluita, que es va sacrificar per ell. No m' agrada gaire el final, per això, perque supossem que es torne a conèixer de nou.
La 4a és preciosa. I com és tan nova, els gràfics han millorat moltíssim, i el tema és molt interessant també, l' infern! Smile
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Eloi Kurosaki Dl 7 Nov 2011 - 20:50

A mi m'agrada la Diamont Dust Rebelion, es la millor!!!!
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Samael Dg 20 Nov 2011 - 16:59

jo no puc opinar ja que nomes he vist la 4a, pero em va semblar bona ja que apareixia el infern que fins aleshores no havia sortit a bleach, i tambe em va agradar pels dibuixos k estaven molt mes ben fets que a la serie Very Happy. pero el que em va fer veure la pelicula va ser el capitol 299 que es de farciment, pero es un bon ganxo per a la pel.licula.
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Kami Dj 15 Des 2011 - 10:32

De película en si m'agrada més la primera, pero la cuarta està molt millor a nivell de personatges i de temàtica. M'encanta l'infern, tot que esperava més d'aquest...

Igualment, la meva escena preferida és de la peli de la rukia (la 3a, crec)
Spoiler:
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Ryoku Hades Dv 16 Des 2011 - 16:05

+1 per l' eloi i la hinamori
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Eloi Kurosaki Dv 16 Des 2011 - 16:44

No pillo el teu comentari Ryoku, que vols dir amb +1?
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Gooraa Dv 16 Des 2011 - 17:08

Suposo que amb el +1 es refereix a sumar-hi un punt com dient: Jo també xD (un altre parida de l' Hades... Eloi v_v")
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Momo Dv 16 Des 2011 - 19:59

lo que fa l'hades es com si fos al goolge+ ...........
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Kami Dv 16 Des 2011 - 20:03

Això de + 1 jo ho he vist a molts fòrums. Si el fòrum es mes o menys serios doncs es diu que no fagi spam, pero realment tampoc fa spam, el que diu és que esta d'acord amb la opinio i que la recolza, no té més.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida? Empty Re: Quina pelicula de Bleach es la vostra preferida?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum