Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Animes fails EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Animes fails EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Animes fails EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Animes fails EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Animes fails EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Animes fails EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Animes fails EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Animes fails EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Animes fails EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Animes fails

2 participantes

Ir abajo

Animes fails Empty Animes fails

Missatge  Hanako Dl 12 Ago 2013 - 21:36

Sempre estem recomanant animes o mangas que ens han agradat i avui us proposo que ho fem a la inversa! Conteu-nos quins animes/mangas heu començat i no heu pogut continuar de dolents/avorrits que trobàveu.


A mi una amiga em va recomanar l'anime de Kamisama Hajimemashita i només vaig poder veure el primer capítol (morta d'avorriment) i la meitat del segon.

No em va agradar gens, l'argument era molt idiota, la protagonista no tenia res d'especial, els dos bitxos que anaven amb ella feien ganes de pegar-los una pallissa greu per provocar-los una mort molt lenta i dolorosa i el suposadament tio buenorro era un borde de merda amb orelletes (tot i que tenia els cabells blancs i això el fa eròtic, però no em va convèncer). A més, que al primer capítol ja estava clar que acabaran liats, vaja un bodrio!


Quins són els vostres?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Animes fails Empty Re: Animes fails

Missatge  Haok-X Dl 12 Ago 2013 - 23:50

Bueno animes dolents, "en haok es frega les mants amb un somriure malefic" Dolent avui os dire alguns dels pitxos animes que he vist.


Tsukihime Es una grandíssima novel·la gràfica. Però li van fer un anime que es simplement merda, no hi ha cap forma millor de descriureu.
 Animes fails Shingetsutan_tsukihime_kjanime

INAZUMA ELEVEN
Es un conyas de serie amb crios amants del futbol... que tenen una especia de super poder, però després es motiven moltíssim i la serie per tota clase de cordura i lògica.
Animes fails Inazuma_eleven_artwork

Inferno corp. Es una cosa molt rara de gags extranys i merdosso que van deixar de emetre un dia perquè si, de lo dolents que eren suposu.
Animes fails Inferno-Cop-Shooting

CORPSE PARTY: MISSING FOOTAGE. Es una especia de OVA d ela gran serie CORPSE PARTY: TORTURED SOULS. En aquest ova que dura 11 minuts va de uns assassinats, i no passa res mes quasi bé, la gracia i lo bo, esque els assassinats estan completament censurats aixi que estas 6 putus minuts quasi mirant una pantalla negra mentres escoltes grits de dolor.
Animes fails 7802772080_3c33d2fed3

Finalment per avui acabo amb el anime de Ironman, sisi Ironman te anime, es una especia de merda gran i pudenta que va fer alguna companya nipona que no ser el nom, total que va ser una gran merda, ami que soc un gran fan de Ironman em va decepcionar moltíssim.

Animes fails 2011-04-02-ironman_anime_cr
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum