Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
marxar del foro EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
marxar del foro EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
marxar del foro EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
marxar del foro EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
marxar del foro EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
marxar del foro EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
marxar del foro EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
marxar del foro EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
marxar del foro EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

marxar del foro

+10
Kenpachi Nafi
Haok-X
Shizen Eriksen
Takiko
toshiro 15
Meina
IchigoCarlos
IchigoBankai
Kami
xus
14 participantes

Ir abajo

marxar del foro Empty marxar del foro

Missatge  xus Dl 18 Nov 2013 - 0:12

Ei gent us voldria dir una cosa i u penju aqui perque cerc que es lloc mes adient per mi. Bueno esto que dirvos a tots que m'estic plantejant pirar de el foro, perque pues que no mi sento bé i amb sento com arenconat, apartat, olvidat i marginat també ofes i dolgut el foro i els del foro en general, pero alguns que no dire els noms pues amb sabria i amb sap molt greu par ells ja que mi porto molt bé amb ells.
Pues aixo que no estic bé en el foro i estic trist, amb sap molt de greu pero es aixi i m'encataria poderu arreglar pero no se. I com alguns ja sabreu i recordeu a una noia que es deia Andrea i que estava al foro que despres va marxar del foro pues es una mica en el cas que amb trobo jo ara pero no igual, pero bueno us e dit ara aixo de la andrea per antendra una mica la meva situacio.
I ja esta si algú vol parlar amb mi per privat pot feru.
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  Kami Dl 18 Nov 2013 - 1:08

Festaaaaaaa!!

Que guay haver pogut respondre el primer aquí Very Happy, i mira que la cosa estava força renyida eh, pero al final soc jo qui s'ha quedat amb el privilegi (hurra!). I com no puc decebre amb aquest comentari anunciaré quelcom relevant (per primera vegada en aquest tema).

Es veu que al nou pokémon es pot caminar en diagonal! La cosa no està gaire segura, no ho he pogut comprobar personalment, pero m'arriben rumors molt interesants, de debò. Si algú m'escampa els dubtes estaré eternament agraït durant tres o quatre minuts.

grasias de antevraso
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  IchigoBankai Dl 18 Nov 2013 - 16:32

maleit Kami, quin riure, precisament ara estava jugant al pokemon X.


xus no hem parlat gaire, no tinc ni idea del que ha passat i m'importa poc , però desitjo que prenguis la descisió encertada, salut
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  IchigoCarlos Dl 18 Nov 2013 - 17:52

crec que aquest no es el millor tema per a parlar de pokemon, Xus no tinc ni pajolera idea de qui ets, ni que t'ha passat, però espero, que ho arreglis o si marxes, que et vagi molt bé
IchigoCarlos
IchigoCarlos
Ambaixador de les algues
Ambaixador de les algues

Nombre de missatges : 37
Reiatsu : 28
Edat : 27
Ubicació : Sant Feliu de Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  Meina Dl 18 Nov 2013 - 18:08

Aveure Xus jo no he vist gaire les relacions que tens amb la gent, jo fa relativament poc que estic aqui i no t'he conegut gaire. Bueno, si tu creus que es el correcte i vols marxar, fes el que vulguis, nomes dir-te que si tens problemes les coses es poden arreglar parlant, la gent avagades diu coses que fan mal als altres sense adonar-se'n, i com que nungú diu res aquesta persona no se'n adona i ho continua fent, i aixo es el que fa que la gent s'acavi portant malament! Però si tu creus que es el millor, doncs molta sort!!^^
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  toshiro 15 Dl 18 Nov 2013 - 20:04

Fa poc que estic en aquest foro i per això crec que no ens coneixem gaire però s'hi t'envàs espero que hagis pres la decisió encertada així que bona sort xus
toshiro 15
toshiro 15
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 16
Reiatsu : 20

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  Takiko Dl 18 Nov 2013 - 22:07

Meina escrigué:Aveure Xus jo no he vist gaire les relacions que tens amb la gent, jo fa relativament poc que estic aqui i no t'he conegut gaire. Bueno, si tu creus que es el correcte i vols marxar, fes el que vulguis, nomes dir-te que si tens problemes les coses es poden arreglar parlant, la gent avagades diu coses que fan mal als altres sense adonar-se'n, i com que nungú diu res aquesta persona no se'n adona i ho continua fent, i aixo es el que fa que la gent s'acavi portant malament! Però si tu creus que es el millor, doncs molta sort!!^^
Completament d'acord Meina! Smile
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  Shizen Eriksen Dt 19 Nov 2013 - 15:51

dew
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  Haok-X Dt 19 Nov 2013 - 16:40

Bueno xus no se que ha passa't exactament, però em fa pena que ten vagis, aun aixi si es la teva decisió, la respectaré i et desitjaré que tinguis moltíssima sort en el teu camí!
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  xus Dt 19 Nov 2013 - 23:21

Abera nois per qui amb volgui escoltar, tot va ser un mal entes i culpa meva per aixo us demano perdo. El que volia dir es que potser marxaria no que marxes, per aixo que no amb vaig expresar de manera correcta i amb vaig ficar en un bon merde que jo no volia que pases, aixi que no al final no marxo amb vaig acibocar de mala manera. Aixi que amb sap molt de greu si us e ferit els vostres sentiments i m'arrepentecio de lo que fet i si potser ja e fet tard hi esteu cabrejats pero no mes us u volia dir. I ja esta res mes que no vull malt rotllos amb ningu del foro ni res nomes u vull solucionar.
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 20 Nov 2013 - 15:54

Mira que deixar que ens fessim ilusions d'aquesta manera, no t'ho perdonaré mai.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  Momo Dc 20 Nov 2013 - 16:00

Aclara't d'una vegada!!! Si igualment abans de que posesis lo de que marxaves del foro (que no se ni perque ho vas posar) ja donava per suposat que piraves, total no et conectes mai (ni falta que fa :yaoming:)
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  xus Dc 20 Nov 2013 - 19:12

ja u sabia que no amb perdonarieu, i ja veig que m'estimeu molt poc. Pues si voleu que marxi ja que us faig nosa del foro perque jo no vull malt rotllos ni problemes amb ningu de aqui, pues mu dieu per sabero i marxo i ja esta pero de moment si amb dixeu jo no marxo i no vull marxar, pero si u aig de fer u fare pero amb feria pena marxar de aquest foro perque se que en el fons sou bona gent.
A mes ja e demanat perdo i lo que amb dius tu momo aber si no amb conecto es perque no puc per raons personals que no vull dir o perque no vull res mes pero bueno si es lo que voleu cap problema ja u e dit.
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  Gooraa Dc 20 Nov 2013 - 22:40

Sento ser cruel, però el 'm'estimeu poc' m'ha matat de riure, ara em sento mala persona i tot XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  Minato Dc 20 Nov 2013 - 23:00

Hola xus,

crec que no ens hem dit mai dues paraules seguides, però has d'entendre que en tota comunitat, ja sigui al món on vivim o a Internet, els demés et tractaran segons com et comportis tu. Així que pots deduir que si no et sents estimat és perquè no has actuat de manera adient amb la resta de la comunitat.

Escrivint posts d'aquest tipus no faràs que aquesta gent que ara et considera persona non grata per art de màgia es converteixin en els teus amics. Si realment vols encaixar a aquesta comunitat (o a la següent que vagis si és que finalment te'n vas d'aquí) has d'aprendre a comportar-te i respectar els altres.

Salutacions.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  Shizen Eriksen Dc 20 Nov 2013 - 23:49

Ahir vaig estar buscant vidÉos per youtube i vaig trobar aquest:



nomès mirar-lo em cauen les llagrimes, i això que sóc de digimon. Aquest any amb Pokemon X i Y li han dónat vida a aquest lloc llegendari. PODEM CAMINAR EN DIAGONAL! cosa que abans anaves recte i no podies passar de vegades perquè se't posava un puto gordo seboso, àlias Snorlax o un puto dominguero.... PUTOS DOMINGUEROS!
Ara si, PER FI! els podem esquivar. I que dir de poder gaudir d'una calida brisa pels pobles pokemon, com pueblo Paleta, pueblo Hormigón, pueblo Escavadora entre altres.
Però el que més em fascina són els nous pokemon com un puto gelat amorfo, i amb les seves mega evolucions... res de plagi amb digimon...ups se m'ha escapat.
En resum, espero que em dongueu la vostra opinió aquí Adéu!
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  Finnick Dj 21 Nov 2013 - 15:48

Shizen Eriksen escrigué:Ahir vaig estar buscant vidÉos per youtube i vaig trobar aquest:



nomès mirar-lo em cauen les llagrimes, i això que sóc de digimon. Aquest any amb Pokemon X i Y li han dónat vida a aquest lloc llegendari. PODEM CAMINAR EN DIAGONAL! cosa que abans anaves recte i no podies passar de vegades perquè se't posava un puto gordo seboso, àlias Snorlax o un puto dominguero.... PUTOS DOMINGUEROS!
Ara si, PER FI! els podem esquivar. I que dir de poder gaudir d'una calida brisa pels pobles pokemon, com pueblo Paleta, pueblo Hormigón, pueblo Escavadora entre altres.
Però el que més em fascina són els nous pokemon com un puto gelat amorfo, i amb les seves mega evolucions... res de plagi amb digimon...ups se m'ha escapat.
En resum, espero que em dongueu la vostra opinió aquí Adéu!
Jo tinc el joc comprat i he de dir que no m'ha defraudat però és molt fàcil i et pots fer un bon equip competitu i el gelat ja estava abans juntament amb la bossa d'escombraires. Va estar bé jugar però ja m'he aburrit i sembla la primera generació i els domingueros no els esquivaràs... et poden veure de reojo. Fins aqui la meva opinió, espero que hagi servit per imaginar el joc. Dew
Finnick
Finnick
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió

Tornar a dalt Ir abajo

marxar del foro Empty Re: marxar del foro

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum