Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

+6
Haok-X
Wely Gin
Meina
Minato
Javi Ciffer
Hanako
10 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dj 26 Des 2013 - 22:56

Venim d'aquí:


PLATAFORMA INGRESS  // BLEACH CATALÀ

Aquesta plataforma què obro ara és perquè compartim experiències, anècdotes i vivències relacionades amb l'Ingress, ja ens hagin passat a nosaltres o a la comunitat.

En un principi al fòrum som tots ENLIGHTENED. I millor que us hi feu tots, per evitar mals rotllos xD
Però vaja, si hi ha alguna rata de la resistència el deixarem passar per aquí, tot i que li farem cyberbulling (mentre no sàpiguem on viu).


Usuaris que formen la plataforma:


Num1. IchigoBankai <---> IndePe <---> Lvl 8 <----> Alt Penedès i algo del Baix P.
Num2. Hanako <---> HanakoUkitake <---> Lvl 8 <---> Palma
Num3.. Takiko <---> Takiko <---> Lvl3 <---> Palma
Núm ⌊π⌋. <---> Minato <---> Nerestaren <---> Lvl 8 <---> Palma, Mallorca
Num4. Javi Ciffer <---> Jaavi <---> Lvl 1 <---> Vinaroz, Castellón.
Num5. Meina <---> Meina <---> Lvl 2 <---> Moià, Moianes
Num6. Welysabet <---> Welysabet <---> Lvl1 <---> Artà i el Llevant de Mallorca
Num7. Haok-X <---> Haok10 <---> Lvl 3 <---> Terrassa
Num11.  Gooraa <---> Gooraa <---> Lvl 1 <---> Badalona :]
Num 69. Kenpachi Nafi<---> KenpachiNafi<---> Lvl1 <---> Barcelona

Per apuntar-vos només heu de deixar un comentari amb el següent:
Numero que voleu, nick bleach-, nick ingress-, nivell actual (aniré actualitzant),- i la zona on jugueu normalment



Fil patrocinat per:
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Keep-c10

Apa ompli'm això!


Editat per darrera vegada per IchigoBankai el Dj 15 Maig 2014 - 13:29, editat 18 cops en total
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Hanako Dj 26 Des 2013 - 23:01

Num2 Hanako <---> HanakoUkitake <---> Lvl 6 <---> Palma
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dj 26 Des 2013 - 23:09

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. 1508570_10202805768335908_1641262989_n

Aquesta àrea de 15 km es obra meva xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Javi Ciffer Dj 26 Des 2013 - 23:28

Apa el n00B del fòrum:

Num4. Javi Ciffer <---> Jaavi <---> Lvl 1 <---> Vinaroz, Castellón.

Es vinaròs però fa poc era conegut com vinaroz només  Evil or Very Mad i a l'ingress posa Vinaroz
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Minato Dv 27 Des 2013 - 0:23

No sé si us heu saltat el número 3 per algun motiu, però aquí ho teniu:

Núm ⌊π⌋ <---> Minato <---> Nerestaren <---> Lvl 6 <---> Palma, Mallorca
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dv 27 Des 2013 - 2:38

Afegits. El 4 es pel número del Ulquiorra. I com que podeu triar número, com si voleu el 213721 xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Meina Dv 27 Des 2013 - 9:12

Num5 Meina <---> Meina <---> Lvl 1 <---> Moià, Moianes
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Wely Gin Dv 27 Des 2013 - 12:41

Num6 Welysabet <---> Welysabet <---> Lvl1 <---> Artà i el Llevant de Mallorca
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dv 27 Des 2013 - 14:44

bé bé! la cosa rutlla jejeje

Ei, els lvl 1 si teniu qualsevol dubte pregunteu per aquí!
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Haok-X Dv 27 Des 2013 - 14:57

Num7 Haok-X <---> Haok10 <---> Lvl 2 <---> Terrassa
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Kenpachi Nafi Dv 27 Des 2013 - 14:59

Num 69., Kenpachi Nafi, KenpachiNafi, Lvl1, Barcelona
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dv 27 Des 2013 - 15:07

Al meu poble és tot verd, no tenim resistència, però per fer punts i pujar lvl, estem deixant que es debilitin alguns portals per tornar-los a capturar i tornar a fer links amb àrea.  Twisted Evil 
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Meina Dv 27 Des 2013 - 18:42

Una anectoda: Al meu poble no hi ha cap portal per aixo l'altre dia vaig decidir fer-ne un, però com que no savia si ho feia bé per fer-lo diria que en vaig enviar per fer-ne 3 al mateix lloc Gota
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Takiko Ds 28 Des 2013 - 10:53

Num3 Takiko <---> Takiko <---> Lvl1 <---> Palma
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Ds 28 Des 2013 - 13:17

Meina escrigué:Una anectoda: Al meu poble no hi ha cap portal per aixo l'altre dia vaig decidir fer-ne un, però com que no savia si ho feia bé per fer-lo diria que en vaig enviar per fer-ne 3 al mateix lloc Gota

Jajaja a mi em va passar el primer dia que jugava. Google triga unes 3 setmanes en acceptar o no algun portal. Rebràs un correu que et diran si l'accepten o no.



IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Gooraa Ds 28 Des 2013 - 18:07

Num 11 - Gooraa - Gooraa - Lvl 1 - Badalona :]
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dg 29 Des 2013 - 18:37

coses rares: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. 1521502_10202824589286420_960727168_n
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dg 29 Des 2013 - 18:38

La putada que m'he trobat aquest matí. S'havia mort un portal i l'anava a ressuscitar i m'he trobat amb això:

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. 1531750_10202824590726456_1848067157_n
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. 1538693_10202824634287545_1173270018_n

Han posat una porta xD! Trampaaaaaaaaaaa!
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Wely Gin Dg 29 Des 2013 - 18:42

Jo quan em connecto a casa meva em situa al GPS a l'altra punta del poble xD
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Minato Dg 29 Des 2013 - 21:13

Fins que acabi l'any, fer Hack a un portal de la teva facció et pot donar molts més ítems i més bons del que és normal. La Hanako ha obtingut dos Jarvis i un Ada (són super raros i un serveix per passar un portal blau a verd i l'altre de verd a blau). Llàstima que no pugui caminar massa :'(

https://plus.google.com/103320655754019011706/posts/9CrNnnfpcS1
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Hanako Dl 30 Des 2013 - 12:23

Ahir tenia un monazo que ho flipes i me'n vaig anar a prop de casa meva a fer multi-hack, ja que tots eren verds. La putada va ser que un puto pitufo anava per allà carregant-se els portals i convertint-los en peperos. Així que me'n vaig anar per un altre camí, vaig aconseguir la conselleria d'educació i me'n vaig anar a un parc que el capo verd havia fet net, a conquerir-lo i fer hack fins que sortís el puto sol. Amb la mala sort que el mateix pitufo era al parc al mateix moment que jo Very Happy i clar, els meus portals no varen durar una merda perquè el cabró era nivell 8 i jo, per més inri, em vaig quedar sense ressonadors del 6 i sense bombes.

Crec que he entrat en un bucle de mala sort Focus de desesperaci
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Hanako Dl 30 Des 2013 - 15:24

Sembla que algú de per aquí està molt enganxat, oi?  tongue 

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Img-2018
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dl 30 Des 2013 - 15:49

Aquest Ichigo em sona.. xDDD


Quina mala sort Hanako, em foten ràbia els lvls8... s'ha de ser increiblement viciat!

PD: ja tinc ganes de ser-ho.. lol. Però ho tinc complicat. aniré deixant morir casi tots les portals del poble menys els importants i els tornaré a conquerir i a fer links
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  IchigoBankai Dl 30 Des 2013 - 15:54

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. 1525373_10202830730319942_1381414198_n

Amplicant links i camps
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Hanako Dj 2 Gen 2014 - 15:32

Avui mentre el Minato era al dentista he aprofitat per inflar-me a punts a lo rallat anant a fer links (que ja m'han destrossats els amargants de la Resistència, però bé)

I d'altra banda, sembla que els pobres resistents ho tenen fotut! Us deixo dos mapes, un de quan vaig començar a jugar fa cosa d'un mes i el d'avui.

LLARGA VIDA ALS IL·LUMINATS!

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Ingres10

Reconquestaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! I això només és el principi muahahahaha Muahahaha!!
Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Sin_ta11


PD: Com ja sabreu, visc a sobre d'uns testigos de Jehová, així que he fet una foto a la placa que és aixi com a de pedra xula i si me l'accepten viuré a sobre d'un portal que, evidentment, sempre serà verd :balla:
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition. Empty Re: Plataforma Ingress //Bleach Català// Vol1. Enlightened FTW Edition.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum