Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Otakus antiga escola VS Moda otaku EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Otakus antiga escola VS Moda otaku EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Otakus antiga escola VS Moda otaku EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Otakus antiga escola VS Moda otaku EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Otakus antiga escola VS Moda otaku EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Otakus antiga escola VS Moda otaku EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Otakus antiga escola VS Moda otaku EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Otakus antiga escola VS Moda otaku EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Otakus antiga escola VS Moda otaku EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Otakus antiga escola VS Moda otaku

+2
Takiko
Hanako
6 participantes

Ir abajo

Otakus antiga escola VS Moda otaku Empty Otakus antiga escola VS Moda otaku

Missatge  Hanako Dj 27 Feb 2014 - 13:49

Bueno, avui tenia molt de temps lliure entre hack i hack (D\'acord!) i m'he posat a veure vidÉos fins que he arribat a un pinche pendejo que ha fet un videoblog criticant alguns aspectes de l'actual "moda dels otakus" i ho compara amb els otakus de l'antiga escola.

He pensat que (si no us va cansur) en podríem debatre un poc. Al principi m'ha fet un poc de tírria la seva veu i m'ha semblat tonto però tot i això he trobat que tenia arguments prou bons. Si algú s'anima, aquí els teniu:


Aquí parla sobre el relleno, la moda de ser otaku i les yandere (a més del terme "violació" que s'ha estès entre les fangirls) Hi insereix un fragment d'un altre tio que s'assembla al Kami tongue


En aquest video parla sobre les persones que actuen com personatges d'anime (és prou divertit), els manuals de ser otaku, els animes sobrevalorats, els otakus pesats, els cosplayers i sobre el japonès.

A veure què en penseu!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Otakus antiga escola VS Moda otaku Empty Re: Otakus antiga escola VS Moda otaku

Missatge  Takiko Dj 27 Feb 2014 - 17:25

Jo comparteixo algunes de les opinions que té aquest noi, altres no.

Estic molt d'acord amb el que diu al primer video de que abans miravem els animes sencers i disfrutavem d'ells més que ara. Com a minim en el meu cas és així. Abans mirava les series senceres, rellenos incluits i a més les mirava més calmadament. Ara miro les serie més atropelladament i em salto quasi tots els rellenos. De totes formes, això té un perquè molt clar: abans mirava les series a la tele i ara a internet. A la tele feien un capitol o dos de cada serie i fos rellenos o no era el que miraves i com no en feien més fins el dia següent doncs no en miraves més xD Ara amb internet, pots veure tots els capitols que vulguis en un sol dia i pots seleccionar si vols veure relleno o no. Simplement és que amb les noves teconologies, com ho tens tot a l'abast, també consumeixes molt més atropelladamant. De totes formes, jo normalment sol mirar un o dos capitols màxim en un dia (algun cop més, però és raro).

Lo del tema de les violacions, el nya, lo de presumir de ser otaku i lo de parlar japonés, com no ho he fet mai ni ho faig no tenc gaire a comentar xD És veritat que hi ha gent que és així, sobretot quan s'és més jove, però jo crec que és una manera com una altre de cridar l'atenció. És un tipus de gent que si no diu nya tot el dia, presumirà de que se pega amb gent o parlarà tot el dia de lo fantastic que és el seu nou bolso de marca (segons la "tribu urbana" a la que estigui).

I amb el que no estic gaire d'acord és amb el tema de les crítiques d'anime. Aquest home s'indigna un munt perquè la gent diu que un anime està sobrevalorat. Però això és una opinió com una altre. Jo puc opinar que Shingeki no Kyojin està sobrevalorada perquè és la serie de moda i tothom perd el cul amb ella, i a mi m'agrada però no trobo que sigui per tant. És la meva opinió. Un altre li super encantarà i sirà la seva sèrie preferida i trobarà que es mereix la fama que té. I ni jo ni l'altre és millor otaku, ni és més entés en animes, es veritat. Simplement són opinions, no considero que per dir que una serie està sobrevalorada et creguis més enteés en anime.

Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Otakus antiga escola VS Moda otaku Empty Re: Otakus antiga escola VS Moda otaku

Missatge  Hanako Dv 28 Feb 2014 - 14:01

Estic com la Takiko, algunes coses què diu crec que estan molt ben argumentades, però d'altres no hi estic massa d'acord.

Jo crec que també un poc el que passa és que ara ser otaku i ser molt friki està de moda. Us contaré el cas d'una amiga meva que ara "vol ser friki". Si, així talment. A ella mai, però mai li ha agradat gens tot aquest rollo però com que ara està de moda diu que se'n va tot el Nadal al Japó perquè ella és molt friki, però si us sóc sincera, em costa que l'únic anime que s'ha vist és Card Captor Sakura.

I bé, d'altra banda i tornant al video un dels punts on estic més en desacord és el mateix que la Takiko: jo puc dir que Shingeki no Kyojin està sobrevalorat i, de fet, és que crec que ho està. El fet que a molta gent li agradi una cosa no és sinònim de qualitat, com diu el pavo del vidéo, sinó de moda. El Justin Bieber per desgràcia agrada a molta gent i provoca cansur.

Pel tema del nya i les violacions (que he de reconèixer que em fot un poc de ràbia aquesta gent) estic també d'acord amb la meva bessona Takiko i és evident que és per cridar l'atenció, però si ho penses també és que el fenomen fangirl està fent molt de mal a la imatge global dels otakus com a "tribu urbana".
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Otakus antiga escola VS Moda otaku Empty Re: Otakus antiga escola VS Moda otaku

Missatge  Haok-X Dv 28 Feb 2014 - 14:50

Basicament es el que eu dit vosaltres, però jo tinc un altre punt a aportar que es el que més rabia m'ha fet, es que es creu que la seva opinió es totalment correcte, emmmmmmmm el que em molesta més de tot es que diu que ser otaku es ser passiu, ell diu que hi ha un manual de com ser otaku que aixo es el que diu que esta malament, pero ell mateix te un manual amb el que regula el ser otaku o no, bàsicament, que es cregui otaku qui vulgui. Un anime esta sobrevalorat no quan te mes fans que el que aguanta el seu pes argumental, un anime esta sobrevalorat quan surten 3483274892740982758091'73452789275902'718'23475893'4769043687493076390825940372'40 de persones dient que es el millor anime del mon i tal, quan realment les xifres i les votacions no ho han demostrat, pq que jo sapiga hi han que han tingut mes public, inclus el manga seinen del 2012/13 crec que no va entrar ni en el top3 i de cop per que treguin un anime i tal del monton surt amb millons de fanboys, aixo amics meus es que esta sobrevalorat, però dir que esta sobrevalorat per dir-ho es el que tmb fa molta gent.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Otakus antiga escola VS Moda otaku Empty Re: Otakus antiga escola VS Moda otaku

Missatge  Moules Dv 28 Feb 2014 - 15:38

En general estic força d'acord amb el que diu al video. Una de les coses que no m'ha agradat és que faci servir el concepte "otakus de l'antiga escola". No sé si m'equivoco, però sembla que hagis d'haver vist anime des que tens 3 anys, i si fa poc que mires anime ets un "fals otaku". També m'ha semblat que parla d'aquests nous otakus com si la majoria ho fossin, i a mi em sembla que la gent amb comportament tan extrem és molt poca.

I sobre els animes sobrevalorats, trobo que és una cosa personal; si un manga que a tothom li encanta però a una persona no, per aquella estarà sobrevalorat. O sigui que si una sèrie està sobrevalorada no té a veure amb la gent que n'és fan, sinó amb els que no creuen que sigui tan bona com molts altres pensen.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Otakus antiga escola VS Moda otaku Empty Re: Otakus antiga escola VS Moda otaku

Missatge  Ifrit Dv 28 Feb 2014 - 17:00

Tampoc se que dir, realment. Mai m'he considerat otaku jo i me la bufa prou que hom vulgui ser-ho. De la mateixa forma que me la bufa que hom sigui emo, punky o el que siga.
Ara, si que es vere que certes coses fan ràbia al igual que ara esta de moda ser friki, com diu la Hanako. No obstant pense que son fases que passen els adolescents (i no tan adolescents) i si a mi em va tocar dur els cabells llargs i cantar fear of the dark a molta gent li toca passar per el "nya" nekochan" i coses així.

I com dieu, hi ha coses sobrevalorades i son opinions personals.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 34

Tornar a dalt Ir abajo

Otakus antiga escola VS Moda otaku Empty Re: Otakus antiga escola VS Moda otaku

Missatge  Hanako Dl 3 Mar 2014 - 23:24

Hi ha gent que fuma molt...

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Otakus antiga escola VS Moda otaku Empty Re: Otakus antiga escola VS Moda otaku

Missatge  Victor Kudo Dt 4 Mar 2014 - 13:02

Jo no estic massa d'acord amb això d'otaku d'antiga escola, jo em considero otaku desde fa uns dos anys i crec que ser otaku (a la meva opinió) es algú que li agrada la cultura japonesa, que gaudeix de veure anime,escoltar J-pop, llegir mangas,videojocs,etc... I no perquè com a "tothom" li agrada doncs jo també.

Sobre les series sobrevalorades pensó que el que importa és si t'agrada a tu la serie, per molt que digui que esta sobrevalorat o que no, si tu no veus la serie pensó que no ho pots saber bé, el que importa es si a tu t'agrada deixant de banda el que es digui, per exemple a mi m'agrada Shingeki no Kyojin (només el anime) i pensó que potser esta algo sobrevalorat però a nivell personal a mi el anime m'agrada per la seva historia,animació, la banda sonora...això si, es maaaaaaaaassa lenta, al manga tot passa de seguida i al anime et surt barba,tens fills i et jubiles mentre esperes a que pasi algo. Però m'agrada encara que no estic obsesionat per aquest anime. Pensó que si vols saber si esta sobrevalorada o no, l'has de veure i opinar constructivament perquè la gent (no tota) moltes vegades es deixa influenciar pel que diguin la resta i així el que demostren es la poca personalitat que tenen.

També vull dir que sobre el tema de les fangirls jo ho veig molt quan vaig a arc del triomf (alies concentració de possers per el que es ​​sol dir), alla les noies per exemple sempre se les escolta cridant-se entre elles o a nois (o gossos (?) ) coses com que et violo o et segresto, en el fons encara que no sigui algo de broma dir coses així no li dono massa importancia perquè com heu dit bàsicament és per cridar l'atenció.

A mi lo que si que em dòna rabia es que quan s'escolta la paraula otaku es pensi que es algo raro, indecent o malèvol, la gent sempre diu coses com que els animes, els mangas són cosa de nens, que només surten pits i coses indecents, violencia, i coses així quan en el fons ser otaku és com ser un fanatic dels llibres,cinéfilic o un fan d'algun esport. És una cosa que t'agrada i que la gaudeixes sol o amb altres persones.

El que vull dir és que el que importa és el que tu pensis, si et consideres otaku i t'agrada veure anime, manga, els videojocs, la música J-pop,etc... doncs perfecte, crec que hauria de ser així, tu disfrutes i sobretot que es respecti, que no té res de dolent ser otaku, no es algo extrany com perquè la gent ho vulgui ser només perquè es pensa que es diferent i per cridar l'atenció.
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Otakus antiga escola VS Moda otaku Empty Re: Otakus antiga escola VS Moda otaku

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum