Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 584 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 584 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 584 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 584 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 584 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 584 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 584 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 584 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 584 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 584

+8
Wely Gin
IchigoBankai
drew-kun
Minato
Takiko
Kenpachi Nafi
Eaea
Hanako
12 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Hanako Dc 11 Jun 2014 - 10:34



Seireitei no Fansub. Bleach 584 06

Continua la lluita de l'Ichigo contra les Sternritters Candice Catnipp, Liltotto Rampard, Meninas Macaron i Giselle Jewel, a la qual s'uneix primer el Bazz-B i altres Sternritters. El Juha Bach ja ha donat el senyal de sortida, què passarà ara?

L'Ichigo sol contra 8 Quincys a Bleach 584, titulat The Headless Star 3 en català per Seireitei no Fansub.

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/06/bleach-584.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Eaea Dc 11 Jun 2014 - 10:48

Hanako escrigué:

Seireitei no Fansub. Bleach 584 06

Continua la lluita de l'Ichigo contra les Sternritters Candice Catnipp, Liltotto Rampard, Meninas Macaron i Giselle Jewel, a la qual s'uneix primer el Bazz-B i altres Sternritters. El Juha Bach ja ha donat el senyal de sortida, què passarà ara?

L'Ichigo sol contra 8 Quincys a Bleach 584, titulat The Headless Star 3 en català per Seireitei no Fansub.

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/06/bleach-584.html

El capítol m'ha agradat, encara que segueix amb només 17 pàgines. Espero que en el proper capítol puguem veure una mica més del nou poder de l'Ichigo. Felicitats per la traducció i l'edició Seiretei ! D\'acord! 
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 11 Jun 2014 - 12:56

Cabrooooooooooon :mor: maleït Tite, una puta portada amb l'Uryu i segueixen sense trobar-se encara, com t'agrada torturar-nos cabró! Quin capítol més inútil i de relleno per fer sortir els Quincys olvidats. Volem Uryu vs. Ichigo ens la porten fluixa els altres Quincys!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Takiko Dc 11 Jun 2014 - 14:38

Els Quincys són l'hòstia, pocs que són i es van matant entre ells  Bah! 

Si no vaig malament en aquest capitol han sortit tots els Quincys que queden no? 11 en total. Realment dubto molt que l'Ichigo lluiti contra tots ells, jo suposo que ara començaran a arribar Capitans i Tinents per ajudar-lo (espero que personatges que no hagin lluitat encara... ¬¬). I la llum aquesta, segurament seran reforços Quincys d'algun tipus

He de dir que la Zombie, cada dia m'agrada més! Ojalà li doni més protagonisme i una lluita en condicions contra algun Capità fort Hanako

I finalment, ON ES EL HIRAKO??????? Molt enfadat  No estava lluitant contra el Quincy del foc, que és tan beneit que ataca les seves companyes? Perquè aquest Quincy ara està aquí? Ha guanyat al Shinji? Maleït Kubo volem saber que passa amb ell! (i ja que hi som també estaria bé saber que fa l'Urahara...¬¬)

Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Minato Dc 11 Jun 2014 - 15:22

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Tumblr_n5n3o8auMC1tbrnrho1_r2_500

La veritat, un dels millors personatges de la saga, juntament amb la petita, na Liltotto.

Dels reforços han arribat:
- Bazz-B: va començar a trincar-se bé el Hitsugaya, segurament l'hagués derrotat
- El de les pistoles: va aconseguir ferir el Kyoraku, així que deu ser fort
- El vell (Pepe [dah horz?]): no ha lluitat mai, però sembla fort
- El nanananananaan: es va carregar el Kira, però crec que és un xiste de personatge.

Supòs que l'arribada d'aquesta gent farà que l'Ichigo es concentri més amb els nous que amb les ties, així s'evitarà mostrar com se les carrega, que sempre queda malament "fer mal a una dona".

Per cert, algú està comptant el nombre de braços tallats?
Seireitei no Fansub. Bleach 584 MEIVEFv
(Sóc molt fan de la Zombie xD)
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Hanako Dc 11 Jun 2014 - 15:28

No sé què dir-vos, en acabar de llegir aquest capítol he pensat "Sí que li queda poc a Bleach, no?" Ja estan tots els Quincys que queden que coneixem el seu rostre (teoria per confirmar per part de l'Eric) entorn a l'Ichigo. Ja està? Com diu la Takiko, ara què hem d'esperar que vinguin la Rukia, el Byakuya i el Renji a rescatar-lo, no? Perquè no ens fem il·lusions, encara no és el moment dels que molen, perquè encara els "elegits" que varen pujar a la Divisió Zero no han demostrat el seu over power tots junts -i el Byakuya ni en solitari-

Què passarà ara? L'Ichigo anirà un poc de sobrat fins que es veurà desbordat i aleshores la tita Rukia arribarà amb els reforços... Joder, vull veure la cara que fotrà l'Ichigo quan vegi l'Ishida!!! Hanako HO VULL VEURE JA!

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  drew-kun Dc 11 Jun 2014 - 17:16

Dues coses:

1- Quan han fet sortir la columna de llum han fet servir "la clau". Jo crec que estan intentant pujar alla on viu el rei de les animes
2- Hi ha un quincy que no ha sortit: el D. Semblava que intentava fer alguna cosa d'amagat dels altres. Una teoria pot ser anar a buscar l'Aizen, l'altra ajustar els comptes pendents amb en Mayuri.

Per altra banda encara ha de lluitar molta gent del bandol dels shinigamis, i potser hi ha quincys que encara no han sortit. Pel que fa als altres, comencem a fer apostes?

Grimmjow Vs Bazz-B (Tots dos son uns histerics que odien el seu jefe)
Byakuya Vs puton de llampec (Tots dos son rapids)
Hirako Vs Pepe (Tots dos tenen poders que juguen amb la ment (Perque aposto que es el M (Mind))
Kyoraku Vs tiu del bigoti i les ulleres (Tenen comptes pendents. Aposto que es el C (Cold))
Chad Vs. P (tots dos tenen força sobrehumana)
Ukitake Vs. Nanananananana (No se... Ho veig)
Hisagi Vs. Zombie (Algo em diu que el seu bankai sera lo unic que pot matar-la)
Yumichika Vs Boques (Ja tardava en sortir)

(Urahara va amb l'Ichigo a perseguir en Juha, i un duel entre pare Ichigo i pare Ishida el veig)
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  IchigoBankai Dc 11 Jun 2014 - 19:05

Jo volia veure el combat de ichigo contra tots els quincys alhora!!!

Ara segur que no passa..
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Wely Gin Dc 11 Jun 2014 - 19:37

Aquest capítol m'ha agradat molt!! Encara que, com tothom, m'he quedat amb ganes d'Ishida. Cada vegada penso que a la Candice li queden dos telediaris, però el Tite allarga i allarga xDD Jo no crec que sigui com diu la Hanako, segurament els quincys tenen un as a la màniga. Han anat morint tots com mosques i els tres magníficos ni s'han immutat, això vol dir que tenen un bon pla. També falta veure qui ve a ajudar a l'Ichigo, i així comprovar qui està viu i qui no, que no està gens clar.
A veure què amaguen els tres quincys grans! Hanako
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Shizen Eriksen Dc 11 Jun 2014 - 20:17

Ja no tinc ni diea del que pugui passar ara. Com ha dit la Hanako això fa massa olor a que s'està apropant el final. Que vinguin de cop tots els Sternritters mostrats demostra això. Però anem per parts:

- Per què collons l'Ichigo li adverteix a la Candice que s'aparti del seu atac? si llences l'atac és per maltar-la perquè és una enemiga, res de compasions per ser una noia. Aquí es contradiu molt.
- Per què el Bazz-B ataca a les seves? el Tite el vol fer anar de molt malote? la prioritat és matar a l'Ichigo no fer l'idiota. He vist això com una imbecilitat sense sentit.
- El que deia, es reuneixen tots els Sternritters que han donat ja la cara algun cop a Bleach excepte l'Askin (joder, és tant intrigant aquest paio. Potser s'ha portat un dels Sternritters que encara no ha sortir per lluitar contra en Mayuri. Recordeu que l'Askin va dir que lluitaria amb ell quan anès a per un company.). Com dic, ara nomès queden 6 lletres (C, L, M, N, W i X). 2 Sternritters amb nom però que no es sap la lletra (Shaz Domino, que aposto per la "L, The Leopard" i en Pepe). Despres altres 3 que s'han mostrat però sense nom (El vell d'ulleres que va lluitar contra en Kyoraku, el que va lluitar contra l'Ukitake i un encaputxar que va sortir al inici de la guerra), per tant només queda 1 Sternritter que no s'ha mostrat ni físicament ni s'ha mencionat el seu nom.
- Veient que estan amb l'Ichigo en NaNaNa i en Bazz-B, vol dir que els dos s'han carregat al Renji i al Shinji respectivament? El Bazz-B ho veig més posible perquè venia amb el Vollstanding activat a més a més que en Shinji estava força tocat.
- Per últim la clau. Per mi es refereix a l'Oken (clau reial). Per crear una has d'emportar-te 10.000 ànimes humanes. Recordeu el poder d'en Juha? totes les ànimes que li havien tocat de petit o quincys mestissos sacrificats tornaven a ell. Aquest ritual necessita que tots els sternritters morin. El Haschwalth s'ho va explicar al Uryu. Tothom al Seireitei te inscrita la B de sa majestat, si tots moren, seran poder per a ell.

Si això fos veritat, ni Uryu vs Ichigo ni res, tot el món se'n va a la puta merda, CORREU!
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Haok-X Dj 12 Jun 2014 - 0:47

Jo crec que queda encara una cosa mes per ensenyar apart dels quincys i tal una el passat d'aqui poc entrera un flaishback i ens han de resoldre un tema important el puto rei, vull saber mes coses sobre ell republicà a la societat d'animes!! xDDD es més des de que el Aizen el va mencionar em va donar una sensació de que hi hauria algun merder amb ell, es mes representa que el Aizen el volia matar, però segons crec deu tenir una mega increïble poder per cobrir tota la Societat d'animes, com l'Aizen el tenia planejat matar? es més jo crec que poder la lluita final poder es contra el mateix rei.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Shizen Eriksen Dj 12 Jun 2014 - 2:32

Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  drew-kun Dj 12 Jun 2014 - 23:52

Shizen Eriksen escrigué:Ja no tinc ni diea del que pugui passar ara. Com ha dit la Hanako això fa massa olor a que s'està apropant el final. Que vinguin de cop tots els Sternritters mostrats demostra això. Però anem per parts:

- Per què collons l'Ichigo li adverteix a la Candice que s'aparti del seu atac? si llences l'atac és per maltar-la perquè és una enemiga, res de compasions per ser una noia. Aquí es contradiu molt.
- Per què el Bazz-B ataca a les seves? el Tite el vol fer anar de molt malote? la prioritat és matar a l'Ichigo no fer l'idiota. He vist això com una imbecilitat sense sentit.
- El que deia, es reuneixen tots els Sternritters que han donat ja la cara algun cop a Bleach excepte l'Askin (joder, és tant intrigant aquest paio. Potser s'ha portat un dels Sternritters que encara no ha sortir per lluitar contra en Mayuri. Recordeu que l'Askin va dir que lluitaria amb ell quan anès a per un company.). Com dic, ara nomès queden 6 lletres (C, L, M, N, W i X). 2 Sternritters amb nom però que no es sap la lletra (Shaz Domino, que aposto per la "L, The Leopard" i en Pepe). Despres altres 3 que s'han mostrat però sense nom (El vell d'ulleres que va lluitar contra en Kyoraku, el que va lluitar contra l'Ukitake i un encaputxar que va sortir al inici de la guerra), per tant només queda 1 Sternritter que no s'ha mostrat ni físicament ni s'ha mencionat el seu nom.
- Veient que estan amb l'Ichigo en NaNaNa i en Bazz-B, vol dir que els dos s'han carregat al Renji i al Shinji respectivament? El Bazz-B ho veig més posible perquè venia amb el Vollstanding activat a més a més que en Shinji estava força tocat.
- Per últim la clau. Per mi es refereix a l'Oken (clau reial). Per crear una has d'emportar-te 10.000 ànimes humanes. Recordeu el poder d'en Juha? totes les ànimes que li havien tocat de petit o quincys mestissos sacrificats tornaven a ell. Aquest ritual necessita que tots els sternritters morin. El Haschwalth s'ho va explicar al Uryu. Tothom al Seireitei te inscrita la B de sa majestat, si tots moren, seran poder per a ell.

Si això fos veritat, ni Uryu vs Ichigo ni res, tot el món se'n va a la puta merda, CORREU!

Tres coses:
1- L'encaputxat del principi era en Bazz-B, o almenys aixo vaig entendre jo.
2- Qui era el que va lluitar contra l'Ukitake? Crec que no el van mostrar. Podria ser qualsevol dels que ja han aparegut?
3- Podria ser que un altre Sternritter fos l'assistenta d'en Haschwalt? Ho dic basicament per la gavardina que portava.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Shizen Eriksen Dv 13 Jun 2014 - 1:45

drew-kun escrigué:Tres coses:
1- L'encaputxat del principi era en Bazz-B, o almenys aixo vaig entendre jo.
2- Qui era el que va lluitar contra l'Ukitake? Crec que no el van mostrar. Podria ser qualsevol dels que ja han aparegut?
3- Podria ser que un altre Sternritter fos l'assistenta d'en Haschwalt? Ho dic basicament per la gavardina que portava.
1. N'hi havia dos encaputxats. El primer, el que va MATAR AL KIRA i als demés de la 3a divisió, que era en Bazz-B. Però en una altre imatge es veuen en Bazz-B (dreta), Driscoll Berci (centre) i encaputxat (esquerre):
Spoiler:

2. No es sap res del qui va lluitar amb el Ukitake. Només es pot apreciar en aquesta imatge. Al principi vaig pensar que era en Cang Du pero aquest estava amb en Hitsugaya en aquell moment:
Spoiler:

3. No ho crec, simplement és una assistent. Si fos una Sternritter ja l'haguessin presentat o estaria al camp de batalla mateix.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Ifrit Ds 14 Jun 2014 - 12:04

Després de una segona llegida dir que el capítol no esta malament. Fa olor a final, però no a final de Bleach si no a final de sternritters (que serien de relleno, com varen ser els espada al seu dia) i que després realment començarà la mandanga real amb la divisió 0, el rei y un Juha überciclat.
Comparteixo el que diu l'Eric, a que venen eixes sobrades de l'Ichigo? Deu meu, comença a sentarme fins i tot malament aquet prota. Ara es trobarà amb l'Ishida i es posarà en mode emo "tu i jo erem amics" "em vas ajudar molt" "varem salvar la Rukia" "ens varem petar al gimnas de l'escola" i bla bla bla
A mi em fa la impressió que l'Aizen apareixerà ben aviat...
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Javi Ciffer Ds 14 Jun 2014 - 22:20

Jo crec que faran un edo tensei i reviuran a Ulquiorra Asuma

Ara de veres, creieu que tardaran en apareixer la tropa del ganju? o en tite en fsrs uns trollejada bestial?
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 584 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 584

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum