Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
El Girafario de Haok EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
El Girafario de Haok EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
El Girafario de Haok EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
El Girafario de Haok EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
El Girafario de Haok EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
El Girafario de Haok EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
El Girafario de Haok EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
El Girafario de Haok EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
El Girafario de Haok EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

El Girafario de Haok

+3
Meina
Hanako
Haok-X
7 participantes

Ir abajo

El Girafario de Haok Empty El Girafario de Haok

Missatge  Haok-X Dc 9 Jul 2014 - 0:18

Bueno ja em podeu fer l'entrevista i tal sigueu piadosos Besitu
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

El Girafario de Haok Empty Re: El Girafario de Haok

Missatge  Hanako Dc 9 Jul 2014 - 10:15

Ola k ase, preparat pel mode hard o k ase? Suposo que no, però de totes maneres et tocaaaaaa!

1. El Haok com a persona eròtica
Què odies més, un dilluns al matí o un capítol de Bleach dedicat als Quincy nazis? Quina és la teva filosofia de vida? Quines coses t'agraden més? I quines menys? Tindries una gamba dins una peixera? Quin nom li posaries? Piruletes o chuches? Pipes o kikos? Titus Alexius o Yuki Onna? Nurarihyon, Rihan o Rikuo? Què és per a tu el cosplay? Bocapato o que bueno estoy? Et compraries el joc de Hakuouki per la DS? Quina ruta seguiries, la de l'Okita o la del Saito?

2. El Haok com a Bleacher i tal
Com t'agradaria que acabés Bleach? Si et trobessis el Tite Kubo, què li demanaries que dibuixés? Com creus que seria Bleach si el Kaien fos viu (a part de més eròtic)? Com t'imagines el seu bankai? Creus que el seu rollito amb la Rukia hauria fructificat? No t'agradaria saber com era el dia a dia de l'Ukitake i el Kaien? No creus que la Rukia hauria de ser menys independent i com a bona tinent llepar-li el cul al seu Capità mazao? T'has demanat mai quin tipus de roba interior deuen dur a sota del quimono de shinigami? Com t'imagines els calçotets del Kaien? I els del Mayuri? Els del Kyoraku?

3. El Haok com a traveller maxim
T'agradaria anar al Japó? Què faries allà? Aniries de bitches japoneses? Si només et poguessis comprar un record, quin seria? Ara que vindràs a Mallorca, què en penses de l'imperialisme alemany? Què creus que serà el més divertit que ens passarà? Quant de temps trobes que estarem a que ens facin una visita policial? Si el Samael cuina, què t'agradaria que et preparés? Creus que sobreviuries? Com creus que serà la farra a London? Li tens respecte a l'anglès o creus que t'amollaràs easy? Si a Londres trobes merchandising de l'Ukitake, em compraràs alguna cosa? xDD

I la gran pregunta extra: Creus que podries viure sent una altre persona amb altres aficions? O trencaries les seves aficions  per ser ferma a les teves?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El Girafario de Haok Empty Re: El Girafario de Haok

Missatge  Meina Dc 9 Jul 2014 - 12:10

1- Color preferit? I per que? Personatge de Bleach amb el que més t'identifiques? Per que? I personatge de qualsevol anime amb el que més t'identifiques, i per que?

2- Primer anime que vas vaure? Et va marcar molt en aquest mon? Quin es el teu anime preferit? I manga?

3- Com senta ser capità de la divisió que te més fama de la SS (tant en el tema de pagar totes les festes, com en el nom de la divisió gay)?
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

El Girafario de Haok Empty Re: El Girafario de Haok

Missatge  Gooraa Dc 9 Jul 2014 - 15:27

1) Per què les Girafes amb G tenen el coll tan alt? Segur que les has estudiat a fons i saps els seus components, fins i tot segur que saps la quantitat màxima en litres de sucs gàstrics que pot emmagatzemar una girafa al seu pàncrees (?) Imagina't que tens una granja de Girafes per a tu solet, tens un total de 20 girafes. Ja pots començar a pensar noms per a totes, alguns te'ls agafaré per les noves aspiradores que han nascut aquest any i encara es diuen: Sin Nombre 001, Sin Nombre 002...

2) Si poguessis ser un famós per un dia, ho series? Si és que sí, qui series? En Tite Kubo per fer una trollejada màxima o un altre? Si es que no, per què? Pensa que podries trollejar al màxim i fins i tot podries matar a qui et cau malament que sobornes als de la càrcel amb els diners i surts xDDDD

3) Tu ets més d'Oreos (o derivats/marques falses) o de Chips Ahoy (o derivats/marques falses)? Ets més d'Android o de Apple? De Nike o de Adidas? De Cola-cao o de Nesquick? De Ruffles o de Lays? De Sunny o de Suzy? De Mario o de Link? De Redbull o de Monster? De Pepsi o de Coca-cola? De gelat de maduixa o de xocolata? De negre o blanc? De ceba o all? De LoL o WoW? Vale, crec que podria continuar tota la tarda fen-te escollir, així que millor que pari xD Recorda que has de justificar totes ..e.e IS DIFFICULT AND HARD I KNOW SO PREPARE YOUR FINGERS HAKUN!
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El Girafario de Haok Empty Re: El Girafario de Haok

Missatge  Isshin Shiba Dc 9 Jul 2014 - 22:14

1.-Situació més ridícula que has passat mai?

2.- Anime/manga que més te'n has penedit de veure/llegir?

3.- Situació més èbria?
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

El Girafario de Haok Empty Re: El Girafario de Haok

Missatge  Takiko Dj 10 Jul 2014 - 18:22

1-Com creus que serà el final de Bleach? I com t'agradaria que fos? Quin és el Bankai que et fa més ganes que surti? I el que menys? Quin és el teu Quincy preferit? I el Shinigami que més odies?

2-On i com et veus d'aquí 5 anys?

3-Que t'han fet els niggas per mereixer el teu rebuig?D: I el Naruto? Perquè odies tant aquest manga/anime?
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

El Girafario de Haok Empty Re: El Girafario de Haok

Missatge  Erwyn14KC Dj 10 Jul 2014 - 19:56

Què és el que més i el que menys t'agrada de tu mateix? I del teu personatge de rol?
Quin és el teu menjar preferit?
Quina és la teva pel·lícula preferida (d'anime i de no-anime)?
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

El Girafario de Haok Empty Re: El Girafario de Haok

Missatge  Haok-X Dv 11 Jul 2014 - 0:31

Hanako o k ase?
Ola k ase, preparat pel mode hard o k ase? Suposo que no, però de totes maneres et tocaaaaaa!
Sep primer farà mal i tal però quan em sangri el anus, ja la sang fa de vaselina i tal.
1. El Haok com a persona eròtica
Què odies més, un dilluns al matí o un capítol de Bleach dedicat als Quincy nazis? Quina és la teva filosofia de vida? Quines coses t'agraden més? I quines menys? Tindries una gamba dins una peixera? Quin nom li posaries? Piruletes o chuches? Pipes o kikos? Titus Alexius o Yuki Onna? Nurarihyon, Rihan o Rikuo? Què és per a tu el cosplay? Bocapato o que bueno estoy? Et compraries el joc de Hakuouki per la DS? Quina ruta seguiries, la de l'Okita o la del Saito?
<Els Quincys D: .>< Ni idea, no la tinc del tot clara, Arrasa con lo que veas y generoso no seas?>< Massa general per dirte xD si et refereixes a les que mes de totes, serien escoltar musicar parlar amb gent i llegir manga o mirar anime.>< Les que menys? No ho se hi ha masses coses que no m’agraden xD.> <Ho petaria molt xD> < Li diria... Yuna.><Chuches><Kikos><Jacuzzy Very Happy><Rihan><el Cosplay esta per interpretar un personatge amb el qual li tens un gran apreci fer cosplay per fer ho torbo una ximpleria.><Que Bueno que estoy><Mai xDDDDD><... Me quiero cortar las bolas. – El Bananero.>  


2. El Haok com a Bleacher i tal
Com t'agradaria que acabés Bleach? Si et trobessis el Tite Kubo, què li demanaries que dibuixés? Com creus que seria Bleach si el Kaien fos viu (a part de més eròtic)? Com t'imagines el seu bankai? Creus que el seu rollito amb la Rukia hauria fructificat? No t'agradaria saber com era el dia a dia de l'Ukitake i el Kaien? No creus que la Rukia hauria de ser menys independent i com a bona tinent llepar-li el cul al seu Capità mazao? T'has demanat mai quin tipus de roba interior deuen dur a sota del quimono de shinigami? Com t'imagines els calçotets del Kaien? I els del Mayuri? Els del Kyoraku?
<Amb el Kaien com a rei de la SS i amb un harem toh potente, ok no, doncs no se simplement, una guerra amb un final bastant destructiu vull veure sang i ossos per tot arreu i una lluita mega epica que decidís el final i el nostra heroi es sacrifiques per un futur millor per a tots.> <Si veies el Tite, li diria una Elizabeth amb Bankai.> <El Bankai del Kaieh? Fàcil doncs com es una zampakuto d’aigua i es un trident el primer que em fa venir a la ment Poseidon, aniria en plan control de l’aigua, però si ens fixem que nomes seria això crec que es quedaria curt així que poder sigui quelcom mes complex però en general un millor control del aigua seria la meva opció preferida, amb una arma de llarga distancia i velocitat podria mantenir un control bastant decent i l’aigua com a extinció de la mateixa o que formes part d’ell fent-se casi intocable.> <No crec que hi hagui un Kaien Rukia, el Kaien no es la persona que sembli per mes de un amor, i la seva esposa era ja molt molt bona.> <Ukitake Kaien? Crec que seria una relació molt molt bona, amb un fort sentit del respecte i companyerisme una relació força transparent i que sempre he admirat molt, es sincerament la relació que pots tenir amb algú amb qui confies plenament la teva vida.> <Crec que la Rukia es...  millor no dic res, simplement no la soporto xD  la seva independència esta bé, però una persona independent no pot comportarse independentment i ser tinent, així que es una basura com a tinent, com la majoria que hi ha a la SS però no em sorprèn massa es únicament tinent per que es principal.>< Mai mho he preguntat xDD.> no ho se però et regalo això com a compensació
Spoiler:
 

 
3. El Haok com a traveller maxim
T'agradaria anar al Japó? Què faries allà? Aniries de bitches japoneses? Si només et poguessis comprar un record, quin seria? Ara que vindràs a Mallorca, què en penses de l'imperialisme alemany? Què creus que serà el més divertit que ens passarà? Quant de temps trobes que estarem a que ens facin una visita policial? Si el Samael cuina, què t'agradaria que et preparés? Creus que sobreviuries? Com creus que serà la farra a London? Li tens respecte a l'anglès o creus que t'amollaràs easy? Si a Londres trobes merchandising de l'Ukitake, em compraràs alguna cosa? xDD
<Sí><Visitar la part rural, Kyoto sobretot, poder em paso per akiba, però no em fa massa el pes, prefereixo la cultura japonesa mes que la afiliació amb la cultura otaku japonesa.> <al dai al nai(?) XDDDD.> <Un record, el cap del tite kubo Very Happy per troll de merda, doncs  un record de Japó, una figura d’algun personatge històric o alguna cosa així, no agafaria res otaku com a record, no representa a Japo, ja ho vaig dir em sembla fa molt, no m’agrada ser considerat com a Otaku no em considero Otaku.><  xDDD que son coses nazis Peter.><amb el Samael no puc preveure res del que passarà.><0.2s><Tots morts><Si el Samael cuina no.> <No se si podre anar de farra ja que treballaré crec que nits i matins.><Respect><xDDDDDDDD aniré super pelat però si trobo coses ja parlarem.>
 
I la gran pregunta extra: Creus que podries viure sent una altre persona amb altres aficions? O trencaries les seves aficions  per ser ferma a les teves?

<Jo si em canvies nomes de cos, seguirà comportant-me i fent les meves aficions no canviaria la meva forma de fer o pensar per nomes canviar de cos ho juro me la suda molt la meva apariencia jo soc jo.>
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

El Girafario de Haok Empty Re: El Girafario de Haok

Missatge  Haok-X Dv 11 Jul 2014 - 15:04

Meina o k ase?
1- Color preferit? I per que? Personatge de Bleach amb el que més t'identifiques? Per que? I personatge de qualsevol anime amb el que més t'identifiques, i per que?
<Blau><No se sempre ha sigut el color amb que mes agust me trobat i el que mes m’ha agradat.><No sabria quin dir el Kaien en sí es el que mes em mola, però no crec que em pareixi amb ningun.><En general un personatge mandrós que nomes actues quan ho ha de realment fer poder es el que mes s’assembla a mi, però cada mentalitat es molt complexa però amb lo de mandrós crec jo que seria lo mes semblant a mi.>


2- Primer anime que vas vaure? Et va marcar molt en aquest mon? Quin es el teu anime preferit? I manga?
<... Realment ni idea de quin va ser el primer, però YuYu Hakusho i Capita Harlock van ser els que em van enganxar de petit, i els dos en van marcar moltíssim.><Anime preferit? No posaria la mà al foc, però crec que Hellsing.><El meu manga Berserk Asuma no ho has preguntat però el meu manhwa preferit es The Breaker/ The Breaker New Waves>
 
3- Com senta ser capità de la divisió que te més fama de la SS (tant en el tema de pagar totes les festes, com en el nom de la divisió gay)?

<Me la suda molt, a l’únic a qui el meu personatge li deu devoció i sentiment es al Clan Oda, concretament a Oda Nobunaga. I personalment mentres no em violin que fagin el que vulguin els meus subordinats.>
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

El Girafario de Haok Empty Re: El Girafario de Haok

Missatge  Haok-X Dv 11 Jul 2014 - 18:17

Gochan o k ase?
 
1) Per què les Girafes amb G tenen el coll tan alt? Segur que les has estudiat a fons i saps els seus components, fins i tot segur que saps la quantitat màxima en litres de sucs gàstrics que pot emmagatzemar una girafa al seu pàncrees (?) Imagina't que tens una granja de Girafes per a tu solet, tens un total de 20 girafes. Ja pots començar a pensar noms per a totes, alguns te'ls agafaré per les noves aspiradores que han nascut aquest any i encara es diuen: Sin Nombre 001, Sin Nombre 002...
<Jo soc un investigador nat, i les girafes em van cridar l’atenció, vaig navegar fins el mon prohibit on eren plens de jirafes i girafes, va ser una feina dura i molt arriscada allà on els humans no estan permesos anar, on els 5 governs mundials prohibeixen la arribada dels humans, jo i vaig anar, vaig visitar de par en par les terres inexplorades, però! Quan estava apunt de rendir-me vaig trobar les Girafes eres super esveltes fins a 10 metres d’altura, i devoren altres animals, però les jirafes no fien mes de 5,5 metres i eren herbívors, i no em van interessar, però les Girafes eren sers màgics increïbles, una de les seves curiositats va ser la seva forma d’aparellament, es posen davant de la femella que volen seduir i fan uns cants:
Spoiler:
I les femelles se tornen lokes i chakalakalakalaka in her, després del ritual la dona va a les selves “afro nigga nyam nyam” i allà creixen les Girafes.><La quantitat de suc gàstric es igual a l’altura multiplicat pel mcd del logaritme girafatic del nombre π, sol ser 8,5L.>

<
1. Bernadotte
2. Palomita
3. Eaeaeaeaeaeaea
4. Estrikinoplodopius
5. Textsurfer clàssic
6. Bernaderita de la santidad
7. Suajesito
8. Kummmm Kummmm
9. Unai Nomás
10. Asinse
11. Dinostrapigo
12. Arnotipolingo
13. Asgard
14. Ricardo
15. Piolin
16. Shiva
17. Kumbhakarna
18. Tobi
19. Fernando
20. Carapato>

 
2) Si poguessis ser un famós per un dia, ho series? Si és que sí, qui series? En Tite Kubo per fer una trollejada màxima o un altre? Si es que no, per què? Pensa que podries trollejar al màxim i fins i tot podries matar a qui et cau malament que sobornes als de la càrcel amb els diners i surts xDDDD
<Mhhhhhhh doncs no ho se, segurament algun famós molt ric, i fotria tots els diners dintre la meva compta bancaria, xD apart de per fer això no voldria ser ningú realment, crec que es millor ser jo i esperar a veure que depara tot, sent jo ja m’ho passo bé, gomene>
 
3) Tu ets més d'Oreos (o derivats/marques falses) o de Chips Ahoy (o derivats/marques falses)? Ets més d'Android o de Apple? De Nike o de Adidas? De Cola-cao o de Nesquick? De Ruffles o de Lays? De Sunny o de Suzy? De Mario o de Link? De Redbull o de Monster? De Pepsi o de Coca-cola? De gelat de maduixa o de xocolata? De negre o blanc? De ceba o all? De LoL o WoW? Vale, crec que podria continuar tota la tarda fen-te escollir, així que millor que pari xD Recorda que has de justificar totes ..e.e IS DIFFICULT AND HARD I KNOW SO PREPARE YOUR FINGERS HAKUN!

< Chips Ahoy les chips ahoy m’encanten les oreos no :/><Android, soc partidari del programari lliure! Per això soc mes de android.><Nike per descarte><No se jo els dos els trobo iguals, poh ezo.><Ruffles que mes que dir apart de Babes! ><Suzy *-* es la meva preferida i encara que la Sunny tmb m’encanta la Suzy es la que fa mes temps que conec i la trobo perfecte estèticament.><Mario masses hores de diversió amb la game boy color de petit, el zelda fins gran no el vaig jugar mai.><Monster hm hm hm hm >Coca-cola, no m’agrada ni pepsi ni coca-cola així que per descarte><Suposo que de xocolata, cap dels dos em fa massa el pes no soc massa de dolç dolç.><Negre><puff per si sol cap dels dos><LoL pq hi ha ragers i haters i el wow no m’agrada gens xD>
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

El Girafario de Haok Empty Re: El Girafario de Haok

Missatge  Haok-X Dv 11 Jul 2014 - 18:38

Takiko o k ase?
 
1-Com creus que serà el final de Bleach? I com t'agradaria que fos? Quin és el Bankai que et fa més ganes que surti? I el que menys? Quin és el teu Quincy preferit? I el Shinigami que més odies?
Ni idea hi han molts fronts oberts i realment pot acabar de qualsevol manera possible. El meu final li he contestat a la Hanako. Bankai? Esta clar no? Hanatarou FTW xD. El del Hitsugaya, es simple, si surt vol dir que es viu. El meu Quincy preferit es el Quincy mort Pervertmoon. Buh el Shinigami que mes odio, odio molts Shinigamis, però el que més Omaeda.  
 
2-On i com et veus d'aquí 5 anys?
Puf doncs amb sort acabant els estudis, que no crec així que poc canvi, no ho se poder amb sort si, però com encara no se segur el que vull fer de gran estic amb dubtes.
 
3-Que t'han fet els niggas per mereixer el teu rebuig?D: I el Naruto? Perquè odies tant aquest manga/anime?
When, long ago, the gods created Earth;
In Jove's fair image Man was shaped at birth.
The beasts for lesser parts were designed;
Yet were too remote from humankind.
To fill the gap, and join the rest of Man,
Th'Olympian host conceiv'd a clever plan.
A beast they wrought, in semi-human figure,
Filled it with vice, and called the thing a Nigger. – H.P. Lovecraft
El meu escriptor preferit, Lovecraft era racista, apart que visc en un barri on esta replet de immigrants i no son precisament bona gent, no segueixen una conducta social, es creuen els reis insultes i peguen a qui volen.. es força desagradable, però no els odio realment, almenys no als no islàmics Pervertmoon

Naruto? Pfff per on començar solc odiar els personatges infantils, jo vaig començar el manga de naruto i parlava o recordo que parles poc, i vale em va agradar, però després en el anime em va repugnar, no crec no seguiria a un noi així per res del mon, no em cau bé realment a naruto hi ha pocs personatges encara vius que m’agradin... així que doncs en si em cau malament el naruto per com es ell.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

El Girafario de Haok Empty Re: El Girafario de Haok

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum