Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
El final de Naruto EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
El final de Naruto EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
El final de Naruto EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
El final de Naruto EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
El final de Naruto EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
El final de Naruto EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
El final de Naruto EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
El final de Naruto EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
El final de Naruto EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

El final de Naruto

+6
Moules
drew-kun
Eaea
Hanako
Kenpachi Nafi
RicardViloca
10 participantes

Ir abajo

El final de Naruto Empty El final de Naruto

Missatge  Hanako Dj 6 Nov 2014 - 13:13

Bonees!

Primer de tot, us he de fer una consulta seriosa. Em pensava segur que Naruto acabava la setmana del 10 de novembre (és a dir, la que ve) i ara em trobo que no, que acaba just ara. És segur al 100% que Naruto s'ha acabat amb la Shonen d'aquesta setmana? Us ho demano perquè tinc una amiga al Japó i no la faré ara anar corrents a comprar-me una Shonen perquè després la setmana que ve sigui el darrer (que no ho sembla, però vull estar segura ^^)


A part d'això, ja us heu llegit el capítol? Què us ha semblat??
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  RicardViloca Dj 6 Nov 2014 - 13:20

Naruto acaba!!
Quina felicitat, sabent que acaba hem dona igual esperar 1, 2 o a final d'any. PERO que acabi ja, per favor.
RicardViloca
RicardViloca
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 15
Edat : 34
Ubicació : Barcelona

http://loscuentosdemedley.blogspot.com.es/2013_01_01_archive.htm

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 6 Nov 2014 - 13:32

Si que ha acabat amb aquesta Shonen Jump. Al 2015 es publicarà un spin-off però el manga acaba AVUI, és veritat que li faltava dos capítols per acabar però els han publicat els dos avui. I l'últim em sembla molt final. Jo no tinc paraules per explicar el que sento... acaba tot tant ràpid jaja... VULL MÉS FANSERVICE! M'he mamat 700 capítols de manga i no em deixes veure al Naruto i la Hinata junts en el mateix planol, i lo mateis amb en Shikamaru i la Temari, és molt injust tot...
Tinc ganes de veure aquest últim capítol a l'anime Cor NaruHina, ShikaTema, SaiIno,... i altres parelles que mai m'hauria esperat (com el gordo i la negra)! Molt graciós tot, i trist a l'hora... T'he criticat molt Naruto però et trobaré a faltar Momo!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  Hanako Dj 6 Nov 2014 - 15:41

Moltes gràcies Nafi!

Ja he avisat la meva amiga perquè em compri la Shonen Hanako

Pel que fa al final, també m'ha semblat precipitat, m'hauria agradat veure més, però de totes maneres no està malament, més si tenim en compte que haurà spin off i tal. Segurament ha estat un final tan pim pam perquè acabar-ho amb 700 capítols justos té classe xDDD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  Eaea Dj 6 Nov 2014 - 16:05

Ja està, ja s'ha acabat. Casi que ploro amb el final. Molt i molt bo Naruto. Des dels 7 anys que vaig començar a veure-la no em va deixar indiferent. Molts diran que Naruto és molt mainstream o que feia molt de temps que hauria d'haver acabat. Doncs jo crec que no. El autor ha sabut donar un magnífic final a la història i ha recordat a tots perquè Naruto és i ha estat un dels millors durant molts anys. Desitjo veure acabar el anime per veure el spin off que crec que serà en forma de pel·lícula. Salut i "just go your way!"
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  drew-kun Dj 6 Nov 2014 - 17:44

Si, es el final. Tot i que esperava que acabes aviat i deixessin de cagar-la tant amb tants power ups (tot i que el duel final em va encantar), ara que he vist el final se m'ha generat un buit existencial, es com si una part important de la meva joventut hagués mort.

Per cert, la jump que t'havies de comprar era la de la setmana passada, amb la conclusio d'aquest mitic duel.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Capítul 700 de Naruto, el final d'una serie o un problema de Hiperpaternitat

Missatge  RicardViloca Dj 6 Nov 2014 - 20:47

Bona tarda,
Bueno, finalment estem al final d'una serie que es pot considerar legendaria, tant pels seu desenvolupament, creixement, maduresa i decepcionant debacle.
Ja sembla veritat allò que t'ensenyen a Marketing que totes les coses tenen aquest proces, en el qual al final de tot es redisenyen o desapareixen.
Sembla ser que Naruto ha optat per desapareixer.
Des del meu punt de vista, ha estat lo millor.
Per mi els moments que he descrit son:

Creixement: Tota la serie fins al pont Naruto (Zazuba de la niebla, basicament) i Examen de Chunnin.

Desenvolupament: Marxa de Sasuke, que encara que no ho sembli van ser més de 4 tomos de fugida i persecusio.

Maduresa: La Maduresa es Akatsuki i acaba amb el final de Pain.

Debacle: La debacle, cada vegada pitjor i pitjor, recurrint a parts d'altres series per intentar acabar algo que tothom sabia com volia que acabes: La última guerra Ninja, desde la reunió dels Kages.


Quina es la seva opinió?

Ho oblidava, he anomentat aquest missatge com un problema de Hiperpaternitat perque (com ja ens hem trobat decenes de vegades en Anime) i també ens varem trobar en Harry Potter, sembla ser que l'autor ha tintu l'ultima genialitat en forma de fer personatges fotocopia de l'antiga generació fent combinacions de noms...
Ejem, sort que es un epileg.


Att,
Ricard
RicardViloca
RicardViloca
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 15
Edat : 34
Ubicació : Barcelona

http://loscuentosdemedley.blogspot.com.es/2013_01_01_archive.htm

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  Meina Dj 6 Nov 2014 - 21:43

Jo ja esperava que s'acabes, ja que des de que va apareixer el Madara ja em va començar a cansar lo de un controla a l'altre, es va fer massa repetitiu i cansí. Naruto ha sigut sempre el meu manga preferit ja que el porto llegint des dels 7 anys i m'ha marcat molt en aquest mon, i com he comentat des de que havia aparegut el Madara i una mica abans hi tot, per mi ja s'estava fent molt pesat (en fi, era quan l'Itachi ja estava mort xDDD) i només el continuava per continuar!

Quan em van dir que aquest any s'acabaria realment me'n vaig alegrar molt per que ja estaven esgarrant massa el manga i necessitava un final abans de que l'acabessin d'esgarrar, i aquest final realment m'ha encantat *^*

En fi estic molt contenta que no m'hagin esgarrat més el meu manga, però se que d'aquí unes setmanes notaré un buit u.u
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  Moules Dj 6 Nov 2014 - 22:17

Comparteixo l'opinió general: Naruto és el primer manga que vaig llegir i seguir setmanalment, i encara que el final no hagi sigut el millor, sento una mica de nostàlgia. Penso que la saga final no ha sigut massa encertada, pel meu gust quan els personatges tenen un poder tan desmesurat ja no mola tant (no oblidem que són NINJES). Tot i així no m'ha desagradat i ha estat un bon capítol final, encara que una mica típic. Personalment, m'hagués agradat més que no acabés tan tan bé: s'han enfrontat a la possibilitat que s'acabés l'humanitat i s'han quedat tan amples, crec que algun personatge important palmant-la li hagués donat el punt d'emoció, però això ja és opinió. Si que m'ha fet pena el pobre Gai en cadira de rodes.

PD: Algú ha vist el símbol dels pirates del barret de palla pintat a l'estàtua dels hokages?
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  Meina Dj 6 Nov 2014 - 22:21

Moules escrigué:PD: Algú ha vist el símbol dels pirates del barret de palla pintat a l'estàtua dels hokages?

Jooooo, jo també l'he vist m'ha fet moltissima graciaa xDDD Que mono el fill del Naruto, es igualet a ell!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  IchigoBankai Dj 6 Nov 2014 - 22:44

L'estic intentant llegir a mc anime ara mateix i..

"Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request."



LOL
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  RicardViloca Dj 6 Nov 2014 - 23:09

Meina escrigué:
Moules escrigué:PD: Algú ha vist el símbol dels pirates del barret de palla pintat a l'estàtua dels hokages?

Jooooo, jo també l'he vist m'ha fet moltissima graciaa xDDD Que mono el fill del Naruto, es igualet a ell!

Més aviat, algú s'ha fixat que en Naruto tornava a tenir mà? (cuidado Spoils)

http://manga.mcanime.net/manga/1598/744/583188/19.png - Capítul 698
http://manga.mcanime.net/manga/1598/744/585131/14.jpg - Capítul 700
RicardViloca
RicardViloca
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 15
Edat : 34
Ubicació : Barcelona

http://loscuentosdemedley.blogspot.com.es/2013_01_01_archive.htm

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 6 Nov 2014 - 23:23

RicardViloca escrigué:
Meina escrigué:
Moules escrigué:PD: Algú ha vist el símbol dels pirates del barret de palla pintat a l'estàtua dels hokages?

Jooooo, jo també l'he vist m'ha fet moltissima graciaa xDDD Que mono el fill del Naruto, es igualet a ell!

Més aviat, algú s'ha fixat que en Naruto tornava a tenir mà? (cuidado Spoils)

http://manga.mcanime.net/manga/1598/744/583188/19.png - Capítul 698
http://manga.mcanime.net/manga/1598/744/585131/14.jpg - Capítul 700
En el 699 ho diuen que la Tsunade estava fent-li al Sasuke i a en Naruto mans noves, no veus que la porta vendada? Serà algo xungo en plan robot Content
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  RicardViloca Dv 7 Nov 2014 - 7:45

Kenpachi Nafi escrigué:
RicardViloca escrigué:
Meina escrigué:
Moules escrigué:PD: Algú ha vist el símbol dels pirates del barret de palla pintat a l'estàtua dels hokages?

Jooooo, jo també l'he vist m'ha fet moltissima graciaa xDDD Que mono el fill del Naruto, es igualet a ell!

Més aviat, algú s'ha fixat que en Naruto tornava a tenir mà? (cuidado Spoils)

http://manga.mcanime.net/manga/1598/744/583188/19.png - Capítul 698
http://manga.mcanime.net/manga/1598/744/585131/14.jpg - Capítul 700
En el 699 ho diuen que la Tsunade estava fent-li al Sasuke i a en Naruto mans noves, no veus que la porta vendada? Serà algo xungo en plan robot Content

Ostres!! creia que estava mirant Naruto on quant perds quelcom ho perds, ara resulta que estic mirant Claymore.
RicardViloca
RicardViloca
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 15
Edat : 34
Ubicació : Barcelona

http://loscuentosdemedley.blogspot.com.es/2013_01_01_archive.htm

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  Kami Dv 7 Nov 2014 - 14:13

Pero quina merda de final, una vergonya. El últim capítol, el 699 (perque el 700 no existeix al meu món) és com lo més inesperat de la vida, o sigui, corretgiu-me  si m'equivoco però ve a ser el Sasuke que diu: ui, estava equivocat :P   Razz , amics? Very Happy i tots: bueno vaaaa si  Smile

Joder no dic que es mori (perquè es un shonen i tal) pero jo que sé el podien haver tancat a la presó, tallarli les dues les mans, treureli els ulls, hi ha mil coses. I si volgués que s'escapés després i fos un puto fugitiu però es el que senyor encara es super popu i tot que la dona li va al darrere. Desde que decideix ajudar quan reviu els hokages tot el personatge del Sasuke és un despropósit i perd tot el sentit, i tractant-lo així només ajuden a que sigui més superflu.

I el plat fort és el 700 quina puta merda de capítol, m'ha fet fàstic i tot, tots super feliços, i amb nens, que joder, per què tants nens?? i per què cony han de ser putos iguals als pares?? Tots són clavats als seus pares i és algo que em sobra molt, l'única que es salva és la de la Sakura i el Sasuke. I per què no tenen els ulls blancs els fills del Naruto i la Hinata? em rebenta joder, fijo que ho ha fet perquè no quedava bé en el seu final d'amor, felicitat i arcs de sant martí que ens ha fotut, perquè el capítol en 20 pàgines és més amor i amistat que una película de one piece (que no es poc). En fi que es basura i que hagués quedat molt millor sense el 700 i que no haguessim d'haver vist el nou pentinat d'en Gaara.

El final de Naruto Tumblr_nen9xoq1Uz1s3h7g4o1_500

i perquè no us penseu que sóc un borde, que ho sóc, us deixo lo millor ha parit naruto:
+18:
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  RicardViloca Dv 7 Nov 2014 - 15:19

¿Por qué hacer un buen final y que la gente te olvide cuando puedes hacer un mal final y que todo el mundo te recuerde? (dijo alguien)

Ens trobem davant d'un super happy-flower-powerpuff final, que a més a més ha estat enllestit en algo que (per una serie de 15 anys) tindria que haver estat un especial de 60 págines (en lloc de 2 capituls de 20. Vamos 2 capituls de 60), amb un tou de errors de principiant per a qualsevol lletrat o creador d'histories.

Tot això fa que m'olori algo força obvi, Naruto ha estat cancelada (de forma encoberta). No acabada.
Us ho diu un escriptor, un autor no permet que una obra amb la quantitat de material de Naruto acabi així tret que li obliguin

Passa lo mateix amb Bleach, que es una serie ja acabada que el merchandaising internacional s'esforça a convertir en un ultra-mort-vivent.

Att,
Ricard
RicardViloca
RicardViloca
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 14
Reiatsu : 15
Edat : 34
Ubicació : Barcelona

http://loscuentosdemedley.blogspot.com.es/2013_01_01_archive.htm

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  IchigoBankai Dv 7 Nov 2014 - 21:40

M'ha semblat un final molt previsible, típic i tòpic, coherent i sense sorpreses, no és dolent, simplement esperat.

Una mica avorrit vieent els fills de tot déu ... xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  Minato Dv 7 Nov 2014 - 22:53

IchigoBankai escrigué:M'ha semblat un final molt previsible, típic i tòpic, coherent i sense sorpreses, no és dolent, simplement esperat.

Una mica avorrit vieent els fills de tot déu ... xD

Sí, no tenc res a dir.

Vaig preveure que seria com el final de...

(és un llibre relativament famós que pot ser no heu llegit el final)
Spoiler:

i no m'he equivocat massa.

I sembla que el pentinat del Gaaraa és una forma de dir "jo no tenc fills perquè m'agrada anar al bar de Bleach"
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  IchigoBankai Dt 11 Nov 2014 - 15:04

Sí, es tipus el llibre que dius, que ho deixa tot lligat. Molt bona quadrologia per cert.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

El final de Naruto Empty Re: El final de Naruto

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum