Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
"Gazapos" de Bleach!!  EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
"Gazapos" de Bleach!!  EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
"Gazapos" de Bleach!!  EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
"Gazapos" de Bleach!!  EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
"Gazapos" de Bleach!!  EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
"Gazapos" de Bleach!!  EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
"Gazapos" de Bleach!!  EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
"Gazapos" de Bleach!!  EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
"Gazapos" de Bleach!!  EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

"Gazapos" de Bleach!!

+3
Samael
Kami
Hanako
7 participantes

Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Hanako Dv 27 Gen 2012 - 21:32

Bones!!

Se m'ha passat pel cap fer entre tots un llistat dels Gazapos de Bleach que anem recordant, ja sabeu... coses que se'ns diu que és d'una manera i després és de l'altra, contradiccions...

Vinga, comencem!!

-Jo començo pel Renji, que al principi de tot semblava que odiava la Rukia i la volia matar... després en Troll Kubo s'ho degué pensar millor i degué dir: "no, en comptes d'enemics, que siguin amics de tota la vida"

-Al mateix capítol, apareix en Byakuya sense haori (ja sabem que és barater, però sent com és en Byakuya, no crec que vagi pel món sense haori molón que demostra que és tot poderós xD)

-Les espases d'en Kyoraku i n'Ukitake en teoria eren les úniques dobles de la Societat d'Ànimes... després apareix en Hisagi xD

-Suposadament, la presidenta de l'Associació de dones shinigami és la Yachiru però a una Enciclopèdia Shinigami, apareix la Unohana ( albino ) exigint que li diguin Presidenta...


Ara no se n'acudeixen més... però segur que n'hi ha molt més!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Kami Dv 27 Gen 2012 - 21:55

No n'estic gaire segur... pero diria que al principi de tot, totes les zampakutos tenien la tsuba cuadrada/rectangular. La que va apareixer més era la del renji, i per això a ell ja se li va quedar, però segur que al primer capítol la tsuba de la rukia també era cuadrada, o la del byakuya la seva primera aparició.

Si es mentira no fa falta que m'ho digueu, que potser m'ho he imaginat tot i quedaria una mica raro... seguiu-me el rollo Solitari
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Samael Dv 27 Gen 2012 - 22:58

Jo em vaig fixar fa poc que quan la Soifong lluita contra el Barragan sense transforma, li toca el braç i l'hi embelleix i se li trenca, pero quan es transforma i li podreix el braç esta en plenes condicions, sense cap esquerdaXD
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Animatico90 Ds 28 Gen 2012 - 1:15

La rukia al primer capitol es suposa ke ja sabia fer servir el shikai, es a dir, que no crec ke aprengués a fer servir totes les habilitats de la seva zampakuto en el poc temps que passa entre la saga societat d'animes i la dels arrancars, i no obstant això acaba fàcilment ferida per un hollow molt debil....
Animatico90
Animatico90
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 193
Reiatsu : 211

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Momo Ds 28 Gen 2012 - 12:03

al principi de la serie diuen que la gent de la societat d'animes no envelleix, i que es queda amb l'aspecte que tenen quan venen, llavors... com es que surten tants personatges quan son petits? se suposa que la rukia va arrivar a la societat d'animes sent un bebe, llavors que ha pasat?
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Hanako Ds 28 Gen 2012 - 13:06

ÒSTIA MOMO!!!

Tens tota la raó del món!! Jo m'ho he demanat tantes vegades!! Sobretot per personatges com el Byakuya, el Renji o la Rukia que els veus de petits i penses: però no hem quedat que no envellien?? I el Kyoraku i n'Ukitake també han envellit des que eren a l'Acadèmia...

I pensant això em ve al cap el dubte: totes les ànimes de la SdA, són vingudes de fora o han nascut allà?? M'explico: per exemple sabem que la Rukia va arribar al Rukongai (és a dir, va morir al món dels vius i va arribar a la SdA) però passa el mateix amb en Byakuya?? Ell ve de família noble i parla dels seus pares... vol dir això que ja era de la noblesa a la terra o que, simplement, la seva mare sent una ànima el va tenir???

Quin embull!!!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Animatico90 Ds 28 Gen 2012 - 13:30

Es veritat!! xDDD

Yo diria que hi ha gent que arriba del món dels vius i també altres que naixen a la SdA, perque seria un embolic que les tretze divions i les families nobles s'hagin creat a partir de la gent que hagués morit al món dels vius. També es estrany que la gent que té tant de poder espiritual com el Yamamoto o el Kenpachi l'haguin adquirit el seu poder del món dels vius, es a dir, que alomillor a la SdA es pot adquirir mes poder espiritual que no pas al mon dels vius.

I sobre de si envelleixen o no, potser la gent que ve del mon dels vius no envelleix (arriben a creixer fins a una certa edat) i els que han nascut a la SdA si envelleixen.

No se tot aixo son hipotesis xDDDD
Animatico90
Animatico90
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 193
Reiatsu : 211

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Minato Ds 28 Gen 2012 - 13:48

També diuen que la gent quan arriba a la SS perd la memòria de quan era al món dels vius. Ja ho veus amb el periquito...
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Animatico90 Ds 28 Gen 2012 - 22:48

Quan la rukia esta a punt de morir executada per l'espasa sagrada, es suposa que l'espasa te el poder d'un milió de zanpakuto i l'ichigo aconsegueix parar-la, però despres li costa guanyar al byakuya xD
Animatico90
Animatico90
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 193
Reiatsu : 211

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Joan Dg 29 Gen 2012 - 1:52

El primer menos grande que surt a la serie:
O no! un menos grande , hasta un capitan tendria problemas para derrotar-lo , són muy poderosos..
I més endevant a la serie sels carguen de 3 en 3 d'un sol cop :yaoming: xDDDDDD
Joan
Joan
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Kami Dg 29 Gen 2012 - 13:51

Jo, sincerament, sempre m'he fet la pregunta de la edat. No sé quan diuen que no envelleixen però jo crec que, ara per ara, l'autor ha fet que tots envelleixin i punt. Però és un tema que el propi autor evita. En Byakuya pertany a un clan, és a dir, se suposa que ha nascut a la societat d'ànimes perquè els seus anteriors líders del clan han sigut els seus avantpassats, però si us fixeu, no s'ha vist a ningú nèixer. Quan es veuen de molt petits, en plan el passat de la rukia o del gin, sempre es veuen sense pares, i quan ens diuen que tenen pares ja són adults, com en Byakuya scratch


PD: Si us fixeu, en la saga del passat (100 anys abans) la Hyori aparenta tenir uns 12 anys o una cosa així, i la nanao, que surt per allà, amb prou feines parla, com a molt ha de tenir uns sis, posem-ne. Ara bé, quan comença la história, 100 anys després de la saga del passat, la nanao aparenta uns... bueno, ja és adulta de 19-20 anys posem-ne. I la hyori... està igual!! Laughing
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Animatico90 Dg 29 Gen 2012 - 15:19

Podria ser que l'autor decideixi qui envelleix i qui no sobre la marxa! xD
"O sigui que si la nanao es adulta i anem al passat, l'haure de fer petita clar... el kyoraku y lukitake haurien de ser mes joves...pero la Hiyori com sembla que era amiga o companya del Shinji s'ha de kedar igual...." xDD
Animatico90
Animatico90
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 193
Reiatsu : 211

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Minato Dt 31 Gen 2012 - 21:16

Bleach 358
Spoiler:
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Momo Dc 1 Feb 2012 - 8:28

jo sobre el tema de que neixin a la SS tinc una petita teoria, putser el que pasa es que neixen a la SS perque al mon dels humans van ser d'aquells que moren abans de neixer.... i podrien pasar de panxa a panxa XDDD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Kami Dc 1 Feb 2012 - 22:30

Hinamori Momo escrigué:jo sobre el tema de que neixin a la SS tinc una petita teoria, putser el que pasa es que neixen a la SS perque al mon dels humans van ser d'aquells que moren abans de neixer.... i podrien pasar de panxa a panxa XDDD

Pero llavors no són fills seus Very Happy
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Hanako Ds 24 Mar 2012 - 13:11

Avui m'he il·luminat i se m'ha passat pel cap altre gazapo!!

Quan en Yamamoto demana als capitans que capturin els ryoka, dóna permís als capitans i tinents per "portar la Zanpakuto -i alliberar-la- a dins el Seireitei" i després, a la resta de la sèrie... duen sempre a damunt l'espasa! (o com a mínim a les reunions de capitans, la duen sempre) i si han d'alliberar el shikai no s'ho pensen dues vegades...

Recordo quan li diuen a la Momo (al capítol on n'Aizen fa caput) i ella diu una cosa així com "abans estàvem tan bé que no calia dur la Zanpakuto per res..."

I també, suposadament hi ha llocs al Seireitei on està prohibit alliberar la Zanpakuto (a devora de la presó, n'Ukitake renya en Byakuya per haver-la alliberat perquè, suposadament, allà està prohibit)...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

"Gazapos" de Bleach!!  Empty Re: "Gazapos" de Bleach!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum