Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera)

3 participantes

Ir abajo

Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) Empty Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera)

Missatge  Gooraa Dl 26 Mar 2012 - 20:06

Hola a tots... bé... he trobat per internet una SUPOSSADA enquesta que li van fer a en Kubo. Encara no sé si es falsa o es verdadera, jo nomès dic que, siusplau, que sigui falsa... (això decepcionarà als fans ichirukistes.. en fi...)


失われたアークエージェントは終わりに近づいている

The Lost Arc Agent is coming to an end

El Arco del Agente Perdido esta por llegar a su fin

いちごは織姫の感情に対応します。

Corresponds Ichigo Orihime's feelings

Ichigo correspondera el amor de Orihime

死神の一つが解除されます

One of the Shinigami will be defeated

Uno de los Shinigamis sera derrotado

彼らは、維新の歴史の真実を発見する

They discover the truth of the history of Ishin.

Se descubrira la verdad de la historia de Ishin

で多分これは愛染にリンク

On the Fullbringers maybe this linked to Aizen

El pasado de los Fullbringers tal vez este ligado a Aizen

佐賀と最後の円弧の始点の結論

Conclusion of the Saga and beginning of the final arc

Conclusión de la Saga y comienzo del Arco final

毒ヶ峰リルカ,と萌は、一護の側に渡されます。

Riruka and Moe are passed to the side of Ichigo

Riruka y Moe se pasan al bando de Ichigo

ジャーナリスト:あなたは彼らが近い織姫いちごに見ると、ファンがどう反応するかだと思いますか?

Journalist: how do you think fans will react when they see closer to Orihime Ichigo?

Periodista: como crees que reaccionaran los fans cuando vean a Ichigo mas cerca de Orihime?

久保:真実はない、最初からそれがブリーチは少女ではないことを明確に、しかし人々はまだ一護とルキアの関係を主張させる。カップルの私の個人的な意見を与えてはいけない、しかし私はルキアは友達以上ですが、常に彼女より小さくなる前に言ったように

Kubo: the truth is not from the outset make it clear that Bleach is not a Shojo, but people still insisting on the relationship of Ichigo and Rukia. Do not give my personal opinion of the couple, but as I said before Rukia is more than a friend, but will always be less than a girlfriend

Kubo: La verdad es que no se, desde un principio deje claro que Bleach no es un Shojo, pero la gente seguia insistiendo con la relacion de Ichigo y Rukia. No dare mi opinion personal de la pareja, pero como dije antes Rukia es mas que una amiga, pero siempre sera menos que una novia

ジャーナリスト:だから、これは夫婦一護とルキアの終わりを意味する?

Journalist: So this would mean the end of the couple Ichigo and Rukia?

Periodista: Entonces esto significaria el fin de la pareja Ichigo y Rukia?

久保:私は漫画を読み続けると、自分の結論を

Kubo: I keep reading the manga and make their own conclusions

Kubo: sigan leyendo el manga y saquen sus propias conclusiones

ジャーナリスト:そして、どのようにこの、よく愛さ骨いちご織姫になる、との声明か何かがあるでしょう?

Journalist: And how will this be, well loved bone Ichigo Orihime, there will be a statement with or something?

Periodista: Y como va ser esto, osea Ichigo tambien amara a Orihime,habra una delcaracion o algo por el estilo?

久保:私は少女のブリーチではなく、繰り返すので、これが直接物語には影響しない。

Kubo: I repeat, Bleach not is a SHOJO, so this does not directly influence the story.

Kubo: Vuelvo a decirlo, Bleach no es un SHOJO, por lo tanto esto no influira directamente en la historia.

レポーター:私はあなたの時間を再び順番久保先生のおかげで、理解する。

Reporter: I understand, in order Kubo-sensei thanks again for your time.

Periodista: Entiendo, en fin Kubo-Sensei gracias nuevamente por su tiempo.

久保:いいえ、それに従って、すべてのブリーチファンに感謝。

Kubo: no thank you and all fans to follow Bleach.

Kubo: no gracias a ti y a todos los fans por seguir Bleach.

インタビューの終わり

End of Interview

Fin de la Entrevista


En fi, que en penseu? Jo com ja he dit, desitjo que sigui falsa, i que per acabar amb l' Orihime, que no acabi amb ningú i ja està...
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) Empty Re: Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera)

Missatge  Samael Dl 26 Mar 2012 - 23:19

Però al temporada de l'agent perdut no ha acabat ja???? i jo no recordo res d'aixoXD
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) Empty Re: Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera)

Missatge  Hanako Dl 26 Mar 2012 - 23:24

Dooncs... no sé què dir-te. En part, no sé què dir-te perquè jo sempre he vist claríssim que passaria això, així que no m'ha dit res de nou. Perdó, però a mi, personalment, em sembla MOLT evident que ha d'acabar amb l'Orihime i que la Rukia és una amiga molt íntima, però una amiga... (no comencem ara amb els missatges: no, acabarà amb la Rukia, perquè si no no acabarem mai... silent )

Però bé, tampoc miro Bleach per saber amb qui acabarà el protagonista. No és un shojo, així que per això suposo que serà un aspecte més aviat secundari... I just perquè no és un Shojo, això dóna més arguments al fet que ha d'acabar amb l'Orihime. A mi, m'agrada més l'Orihime, però tampoc m'enfadaré gens si acaba amb la Rukia... Simplement, espero altres coses de Bleach il·lusionat

De fet, venint d'en Tite, no us espereu una gran declaració ni res per l'estil... segurament només ho insinuarà perquè veig que el tema no li importa gaire... scratch
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) Empty Re: Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera)

Missatge  Gooraa Dl 26 Mar 2012 - 23:28

Si realment es verdadera, vec que això ho tracta més com a tema secundari. Per mi ara, la màxima prioritat és saber quina relació tenen en Kaien i l' Ichigo que em té tan intrigada! ^^
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) Empty Re: Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera)

Missatge  Hanako Dl 26 Mar 2012 - 23:46

Tens tota la raó!! Jo he llegit entrevistes autèntiques i per mi que mai li ha donat molta importància... és clar, al espectador li interessa molt més saber amb qui acabarà!!

Quant al Kaien i n'Ichigo... ho vull saber JA!! I també n'Isshin, ja que hi som Corre
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera) Empty Re: Enquesta a en Tite Kubo (No és 100% verdadera)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum