Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

+16
Isshin Shiba
Kurumi Aizen
IchigoBankai
Ryota
Kenp
Victor Kudo
Kenpachi Nafi
Sayo
Ashtal91
Samael
Gooraa
Minato
Joan
Andrea Kuchiki
xus
Hanako
20 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Tinent preferit?

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_lcap4%Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_lcap0%Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_lcap4%Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_lcap0%Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_lcap4%Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_lcap32%Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_rcap 32% 
[ 9 ]
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_lcap0%Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_lcap4%Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_lcap18%Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_rcap 18% 
[ 5 ]
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_lcap11%Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_rcap 11% 
[ 3 ]
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_lcap11%Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_rcap 11% 
[ 3 ]
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_lcap4%Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_lcap11%Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Vote_rcap 11% 
[ 3 ]
 
Vots Totals : 28
 
 

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Hanako Dg 1 Jul 2012 - 12:55

La pregunta és molt senzilla! Quin tinent us agrada més i per què!!

Jo, generalment, trobo que hi ha pocs tinents que valguin la pena. No els trobo especialment forts com a per a ser els segons d'una divisió. Potser també és perquè Troll Kubo-sensei sempre els empra per fer-nos riure... però no n'hi ha cap que destaqui per tenir una força al·lucinant (només en Sasabike i en Renji que poden fer el bankai i potser en Hisagi, que és templat i sap lluitar bastant bé). La resta no m'acaben de fer.

-Omaeda: No l'hauria fet tinent per res del món... és la cosa més inútil que he vist mai. Tampoc al Kira... per què vols un tinent que et llepi el cul si després no sap fer res per ell mateix?
-Per exemple, la Nanao ni tan sols l'hem vist lluitar i deu ser tan inútil que en Shunsui ni tan sols se la va endur a la batalla de Karakura! La Yachiru tampoc serveix per gaire cosa, simplement per emprenyar en Byakugay.


Així que els tinents que més m'agraden podria dir que són la Rukia i en Sasabike. Tenc moltíssimes ganes de veure com funciona ara la Tretzena Divisió! La Rukia es deu haver tornat un poquet més mandona i n'Ukitake deu estar tranquil de poder tenir una persona autoritària en qui confiar de debò (perquè en Sentaro i la Kiyone no semblen molt espavilats...). A més, d'entre tots els tinents, la Rukia és una de les poques que sembla que pot repartir canya a base d'hòsties ben fotudes.

Emperò, d'en Sasabike m'agrada molt la seva lleialtat, el fet que arribar a morir per donar una informació mínima al seu capità i no voler ascendir tot i tenir totes les paperetes... Això em va commoure molt! És el prototipus de tinent perfecte (en Kira també és així de lleial, però li falta força). El seu únic problema és que no és gens carismàtic...

Sempre acabo debatent entre aquests dos. Un ja cria malves i l'altra encara no l'he vist en acció, així que encara no em puc decidir del tot.

I vosaltres?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  xus Dg 1 Jul 2012 - 13:33

Al meu Tinent preferit es la Rukia per el seu caràcter i per la seva destresa, també perquè es molt guapa Coret
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Andrea Kuchiki Dg 1 Jul 2012 - 13:45

a mi magrada la momo perqeu es com jo, timida y bona tia qeu se preocupa molt por el seu capia que la engaña.
Andrea Kuchiki
Andrea Kuchiki
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 224
Reiatsu : 296
Edat : 29
Ubicació : Casa Kuchiki

http://images.wikia.com/bleach/es/images/4/43/Primera_aparicion_

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Joan Dg 1 Jul 2012 - 15:59

encara que estigui la rukia , el meu preferit seguira sent el hisagi xD
Joan
Joan
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Minato Dg 1 Jul 2012 - 16:39

Doncs a mi m'agrada com ha aprofitat en Troll Kubo amb els contrasts que fa:

Soi-Foing amb Omaeda, Byakuya amb Renji, Shunsui amb Nanao, Toshiro amb Rangiku o Kenpachi amb Yachiru.

Així que si hagués de triar un... O en Renji o na Rangiku o na Yachiru, però d'aquests tres, crec que la relació més bèstia és la de na Rangiku. És massa bestial xD
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Gooraa Dg 1 Jul 2012 - 19:59

Abans era en Hisagui, però jo tinc molt clarament que la millor es la Rukia ja que es el meu personatje preferit de Bleach xD
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Samael Dg 1 Jul 2012 - 22:48

En aquestes cosses soc molt primitiu, la Matsumoto perque esta bona Bah!
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Ashtal91 Dg 1 Jul 2012 - 23:37

Per a mi és en kira. És molt poc decidit i poc animat, però tot i així quan té que encarregar-se dels seus deures, ho fa.
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Sayo Dl 2 Jul 2012 - 15:26

La meva tinent favorita és la Matsumoto, és molt graciosa i carismàtica!.
Sayo
Sayo
Fullbringer
Fullbringer

Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Invitat Dj 30 Ago 2012 - 23:26

La Matsumoto per dos motius obvis.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 30 Ago 2012 - 23:30

Sta claro no? Yachiru FTW!

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Fanatic
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Hanako Dj 30 Ago 2012 - 23:35

Jo m'he de desdir... Finalment m'he decidit i el meu tinent preferit és el Chojiro Sasakibe!!! La seva entrega, devoció i lleialtat són... digna d'admirar!!!

Spoiler:
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Victor Kudo Dj 30 Ago 2012 - 23:35

A mi em cau millor en Renji Very Happy
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Kenp Dv 31 Ago 2012 - 3:39

Jo em decanto pel Renji! jaja
Kenp
Kenp
Chappy
Chappy

Nombre de missatges : 26
Reiatsu : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Ryota Ds 22 Des 2012 - 13:15

Jo voto per el Hisagi xD
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  IchigoBankai Ds 22 Des 2012 - 18:20

En Renji! Com a segona opció votaría a la Rukia i com a tercera a la Matsumoto.
La veritat és que la MEITAT DE TINENTS SÓN UNS PAQUETS lol!
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Kurumi Aizen Dv 8 Feb 2013 - 16:50

OMG Renji

Kurumi Aizen
Kurumi Aizen
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 18
Reiatsu : 12
Edat : 30
Ubicació : amb Aizen

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Isshin Shiba Dg 30 Jun 2013 - 15:18

En Hisagi, claríssim. El Renji em toca els collons perquè el seu bankai és una merda i no serveix per res, la Matsumoto he estat apunt de votar-la pels dos grans i rodons motius, l'Omaeda és una desgràcia humana, en Kira és bon paio però em toca també els collons allò del seu shikai, que va doblant el pes de les espases, blablabla.... (el que sempre diu), a l'Iba no m'agraden les seves ulleres i els altres no m'acaben de fer el pes, així que em quedo amb el Hisagi per ser un gran admirador del gran Kensei.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Haok-X Dg 30 Jun 2013 - 16:05

El millor tinent es el Shiba Kaien Hanako però esta mort Focus de desesperaci aixi, que.... la meva desicio es que no hi ha cap tinent bo! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Hanako Dg 30 Jun 2013 - 16:37

Coincideixo amb el Haok! El Kaien era un dels millors tinents, de fet, és dels meus preferits! El capítol de la seva mort crec que és dels que m'he mirat més vegades. Tenia totes les bones qualitats per ser un bon tinent: valent, sense pèls a la llengua i fidel a la seva divisió i a tots els seus subordinats.


Una llàstima... Depre
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Takiko Dg 30 Jun 2013 - 19:16

Doncs jo he votat a la Rukia, tot i que mig vot meu també va per al Hisagi!

Com he vist que deieu, jo també opino que en general el tinents fan molta pena. La gran majoria són molt dèbils o fins i tot penosos (Omaeda és un clar exemple). La majoria estan molt estancats, i no intenten avançar en els seus poders, com la Matsumoto que me cau genial, però fa mil anys que és tinent i fins tot el Histugaya (vale que és un nin prodigi, però igualment) l'ha avançada. Com ella, l'Iba, la Momo i el Kira (si està viu No pot ser! ).
Altres com la Isane, la Nanao, la Yachiru o la Nemu, directament no sabem ni quin poder tenen perquè no l'han mostrat, potser ens sorprenen i són l'ostia, potser no.
En Renji, cas apart, ja que és l'únic que té bankai i que ha avançat durant la serie, però perquè negar-ho, és beneit perdut el pobre. Jo al capitol que està amb en Byakuya lluitant amb el Quincy i aquest li roba el bankai i el Renji no té millor idea que anar a fer el seu de bankai (¬¬) casi el mato! I a sobre despés ho intenta una segona vegada! Facepalm 

Per tant els dos que me queden són la Rukia i en Hisagi. Per mi, el Hisagi actualment és el tinent del qual hem vist poders que és més fort i més complet per la feina. És reponsable, serio, bon lluitador, ha excercit de capità substitut molt bé, per mi és el millor. En quant a la Rukia, jo la veig encara una mica verda, però com és una de les meves preferides i crec que evolucionarà bastant (això espero), per això la he votada^^ Jo crec que hauria de entrenat i tornar-se més poderosa, perquè lo altre ho té (amb el mestre que va tenir ha de fer-ho bé! A mi també m'encanta en Kaien!)
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Kami Dt 2 Jul 2013 - 1:40

El meu vot és per la Nemu i crec que sobren les explicacions. I això que em mola molt la Matsumoto, per obvis motius també.

Encara que la meva preferida sigui la Nemu l´únic tinent que crec que podria ser protagonista d'algo (encara que fossin dos capítols) és en Hisagi. Realment és l'únic interesant i que cau bé.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Isshin Shiba Dt 2 Jul 2013 - 21:00

És que em sembla penós que el 3è i 5è home de l'11e esquadró siguin més forts que els tinents. Vale, són de l'esquadró del boig i psicòpata del Kenpachi, blablablabla... però és que ells dos, sols si es foten en serio (que ho dubto), es peten mitja dotzena de tinents i sense exagerar!
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Takiko Dt 2 Jul 2013 - 21:56

És així de trist. Jo crec que fins i tot el Hanataro és més fort que algun d'ells! Hanataro vs. Omaeda, veig KO de l'Omaeda Bah! 
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 2 Jul 2013 - 21:59

El problema és que a la majoria no se'ls hi ha donat l'oportunitat de lluir-se, a molts tinents no els hem vist lluitar per lo tant no sabem lo forts que són.
I no crec que s'hagin d'agafar com a mesura de "fort" als membres de la 11ª Divisió ja que són especialitzats en lluita i per lo tant ni el seu Capità està a la mateixa alçada que els demés.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-] Empty Re: Quin és el vostre tinent preferit? [SPOILERS -SFullbring i SFinal-]

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum