Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Les vacances del Shinigamis EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Les vacances del Shinigamis EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Les vacances del Shinigamis EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Les vacances del Shinigamis EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Les vacances del Shinigamis EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Les vacances del Shinigamis EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Les vacances del Shinigamis EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Les vacances del Shinigamis EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Les vacances del Shinigamis EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Les vacances del Shinigamis

5 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Les vacances del Shinigamis

Missatge  Victor Kudo Dl 27 Ago 2012 - 21:00

Era casi el final d'Agost al Seretei on feia una calor endemoniada, portava poc temps de shinigami però poc a poc m'acostumava, i dia dia anava cumplint les meves obligacions de Shinigami.

- Vinga Victor, acaba aquesta pila de papers - Deia la Capitana Gooraa
- Ja vaig,ja vaig, si em queda poquet per terminar -
- Això espero, apa a treballar -
- Buah quina calor tant sofocant que fa avui, a aquest pas em desfondre com un gelat Calor
- Si que fa calor si -
- Una cosa que m'ha vingut al cap - Preguntava mentre seguia escribint
- Si? Digues - Ella tambè seguia treballant de valent mentre em parlava
- Aqui al Seretei teniu vacances? No aneu de vacances a la platja o la piscina?
- Vacances tenim però no moltes perquè tenim tambè molt treball
- Es que havia pensa't que com per ara estem en temps de pau i el treball l'anem adelantant a més que ja som a finals d'Agost i fa molta calor, doncs tenia pensa't que podriem anar de vacances una setmaneta qui vulgui a un Hotel on s'esta molt bé amb la platja molt aprop, que et sembla? -
- Siii, sona bona ideea, després del treball li comentaré a la Hanako haveu-re que li sembla aquesta idea -
- Bééé! - Deia tot content, perquè penso que unes vacances no hi farien mal a ningu, seria divertit
- Bueno però ara encara que anem adelantats amb el treball tenim que seguir treballant -
- Si,si ja ho se - I mentre treballava seguia pensan en la platja
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Kenpachi Nafi Dl 27 Ago 2012 - 21:10

- Algú ha dit PLATJA? – vaig dir apareixent cap per a vall a la finestra.
- Nafi! Vostè no hauria de ser a l’Onzena Divisió i no a les finestres de les demés divisions? – em va retreure la Capitana Gooraa mentre en Victor em mirava amb cara de sorprès.
- Però Capitana Gooraa allà no hi ha res per a fer i he sentit que algú es vol escaquejar a la platja – vaig contestar-li.
- Només ha sigut una proposta d’en Victor, no li hem dit res encara a la Capitana Hanako.
- Bueno amb la calor que va i la vagància general que hi ha al Seireitei dubto que la Capitana General en ho negui...
- No et facis il·lusions Nafi...

De cop algú va picar a la porta de la Tercera Divisió i va aparèixer la Capitana Hanako.
- Tinc la sensació que algú m'ha anomenat! - va dir tot entrant la Capitana General.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Eloi Kurosaki Dl 27 Ago 2012 - 21:42

- Hola Hanako! - Va dir la Goora - Doncs si, et volem comentar una cosa, que et semblaria anar uns dies a la platja
- Hi ha massa feina al Seretei, ho sento - Va dir la Hanako
- Va Hanako!!!! - Va suplicar en Victor i la Nafi
- He dit que i es que no - Va insistir
En aquell moment vaig entrar per la finestra:
- Bon dia! Goora et porto aquesta papers - Li vaig deixar 5 fulls a la taula - Que passa aquí?
- Volem anar a la platja, però la Hanako no en deixa
- A la platja? Jo hi vull anar! Tinc ganes de surfegar, va temps que no ho faig, va Hanako, només seran un dia o dos, no crec que el seretei exploti si ens prenem unes vacances!
- A mi em preocupa més la feina
- Deixam-ho a mi Eloi - Va dir la Goora - Hanako, si anem a la platja, podràs veure l'Ukitake en banyador!
- Cap a la platja falta gent! - Va cridar la Hanako
- VISCA!!!!!! - Van cridar la Nafi i en Victor
- Vaig a buscar la meva taula de surf! - I vaig sortir per la finestra
- Jo vaig avisar als altres - Va dir la Nafi
- I nosaltres acabarem la feina! - Van dir la Goora i en Victor
- Doncs jo vaig a buscar l'Ukitake! - Va dir la Hanako.
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Hanako Dl 27 Ago 2012 - 21:58

-Així que anem a la platja uns dies... -va dir la Hanako a l'Ukitake mentre feia la maleta per a ella i pel seu home- Considera-ho com la lluna de mel que fa tant de temps que planegem i que no hem pogut tenir a causa d'estar massa enfeinats...
-Onee-chan -va dir entrant en Samael- No podem anar a la platja!!!!
-Eh? Per què no? -va demanar la Hanako mentre l'Ukitake mirava el seu cunyat amb cara estranya
-Perquè no sé si recordaràs que quan eres petita et vaig llevar una piruleta i tu, com a venjança, vares agafar unes tisores i et carregares el meu flotador de l'unicorn!!! -va contestar en Samael.
-I encara no ho has superat? -va demanar la Hanako indignada mentre el seu germà gran li treia la llengua.
-No partirem de vacances fins que no tingui el meu flotador d'unicorn!! -va cridar en Samael- No us deixaré partir!

El Samael va partir i va deixar a la Hanako amb un pam de nas i a n'Ukitake tapant-se la boca amb les mans per evitar que la Hanako veiés que s'estava descollonant.
-Vinga -va dir l'Ukitake- No tinc banyadors així que podem anar a comprar-ne uns i, de pas, el flotador pel teu germà.
-Si, vinga... li consents tot! Així ens sortirà malcriat-va dir la Hanako
-Només és un flotador! Ets tu qui li compra totes les màquines que vol... -va contestar l'Ukitake, com si el Samael fos fill seu.
-Doncs si anem de compres avisaré a les noies!! -va dir la Hanako agafant el telèfon i citant a les noies per anar a comprar uns biquinis abans de partir.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Invitat Dl 27 Ago 2012 - 22:13

Pels carrers del seiretei...

-Eiii Nelliel!! - cridava en Victor corrent cap a mi
-Ei hola Victor! que passa? sembles un poc exaltat - li vaig dir una mica sorpresa amb la seva energia
-Es que estic molt content - em deia somrient
-No, si això ja ho veig - li vaig dir - però perquè tant de entusuasme? - vaig preguntar
-Dons per que fa calor...
-Per això ? el vaig interrompre
-Aixx... deixam acabar impacient! -va exclamar
-Esta bé.. esta bé... segueix home segueix...
-Bé dons que mentre estava treballant amb la capitana Gooraa, feia molta calor i hem començat a parlar sobre la calor etc... fins que l'he preguntat si feien vacances i m'ha dit que si, i l'he preguntat que perquè no hi anavem...ha dit que era perquè hi havia feia però que ara ja no tanta...
-Podries fer el favor de resumir? - li vaig demanar
-Esta bé...esta bé... Total què ha anat a parlar amb la Hanako...i ha dit que si!!
-Per? - va preguntar
-Si em deixesis acabar... ¬¬
-Perdó...-em vaig disculpar
-Dons que...i ha dit que si!! ens anem de vacances!!!... allà a un bon hotel a prop de la platja o amb una bona picina - deia en Victor mentre s'ho imaginava i li ceia la baba
-Victor no bavegis... no encara vv'
-Perdò U_U. Però no es genial?
-Sii! es fantastic quina bona idea has tingut! - vaig dir
-Això vol dir que voldras venir amb mi... el qualsevol altre que vulgui venir? - va preguntar desitjant que digues que si
-Dons clar que si! quina pregunta ha fer!
-Fantastic!
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Kenpachi Nafi Dl 27 Ago 2012 - 22:39

Enseguida vaig sortir pitant d’allà per anar a avisar al personal, la primera parada va ser a l’Onzena Divisió.

Vaig entrar sigil·losament al despatx del Capità i com sempre me’l vaig trobar dormint com un nen petit.
Com ja m’havia armat per anar a la platja em vaig acostar a ell i li vaig disparar amb una pistola d’aigua a la cara.
- Capità Xus! Ens n’anem de vacances a la platja, la Capitana Hanako ja ho ha aprovat així que comenci a fer la maleta (i sobretot no es deixi el sake!).
Abans que tingués temps de fotre’m la bronca vaig sortir per la finestra, la Capitana Hanako volia reunir a totes les noies per anar a comprar bikinis, i no se li pot pas dir que no!

Mentre anava a reunir-me amb les noies vaig veure en Victor i la Nelliel parlant i m’hi vaig acostar.
- Que? Preparats per les merescudes vacances? – els vaig interrompre.
- Però si fa dos dies que has arribat Nafi – em va contestar en Victor.
- Potser si però suu igual que tothom – li vaig replicar – i ho sento Victor però t’he de prendre la Nel, que hem d’anar a comprar bikinis amb les noies – vaig continuar mentres arrastrava la Nelliel pel braç.
- Però encara no hem acabat... – va començar a dir la Nelliel.
- Tranquil·la ja tindreu temps de parlar tot el que vulgueu a la platja *guiño guiño* – la vaig interrompre.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Hanako Dl 27 Ago 2012 - 23:03

-Què duu allà, Hanako-sama? -va demanar la Tsunade
-Ah, venc de comprar-li un banyador al Jushiro... -va dir la Hanako extremadament vermella- Ah, i un flotador pel meu germà...
-Perdó per arribar tard -va dir la Momo que era la darrera en arribar.
-Ja hi som tots? -va demanar la Nafi molt emocionada- A pels biquinis!!!

Les noies entrares a la tenda i començaren a triar biquinis. La Gooraa ràpidament es va comprar un lila i la Momo va triar un de color blau. La Tsunade va agafar un verd que era altament provocatiu, mentre que la Nel estava indecisa i la Nafi l'ajudava. La Sayo es mirava uns blancs molt bonics però tampoc se la veia convençuda. La Hanako tenia el cor robat entre un vermell o un taronja, però al final es decidí pel taronja, com els seus cabells.
-Miraaa! Aquest lila és una passada -va dir la Nafi- Me l'emporto!
-Jo agafaré aquest turquesa -deia la Nel molt contenta
-Ja ens hem decidit totes? -va demanar la Gooraa
-Hi ha alguns biquinis que no he vist... -es va queixar la Momo
-No passeu pena, ja els veurem a la platja! -va dir la Tsunade mentre es comprava unes ulleres de sol molt grans i altres noies es compraven barrets o mocadors per protegir-se el cap del sol.

-Ara que tenim totes un biquini preciós podríem anar a fer un gelat! -va suggerir la Nafi que havia agafat diners del seu Capità i ens convidava a totes.
-M'apunto -va dir la Gooraa- Tanmateix demà al matí partim a la platja, no feia comptes fer molta més feina...
-Doncs anem a fer un gelat i a planificar aquests dos dies!!

Així les noies passaren la tarda rient i fent plans pel cap de setmana. S'anaren a dormir bastant prest, encara que algunes no pogueren dormir per l'emoció que tenien!

Al matí següent...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Victor Kudo Dt 28 Ago 2012 - 23:22

Per fi va arribar el dia en que tothom esperava, ens anavem tots plegats cap a la platja, a descansar i liarla parda, estavem força emocionats, deixariem la oficina uns dies i aniriem a la platja a disfrutar.
- Oh, quin dia més bonic que fa, els ocells cantan,el sol radia però fa una calor flipant, sort que ens anem a la platja viscaaa! Joan
- Vinga Victor anem a on son la resta per marxar cap a la platja -
- Ja hi vaig, Gooraa - Agafava la maleta, les ulleres de sol i la pilota de futbol i ja estava preparat
- Per fi platgeta, a desconectar i disfrutar - Deia la Gooraa, se li notava ilusionada
- I tant que si, mira alla hi son - Tothom estave preparat per les vacances, amb les maletes a punt
- Mira ja son aqui la Gooraa i en Victor - Deia la Hanako
- Ara ja som tots aqui, vinga cap a la platja - Gritava a crit pelat la Nafi
- Vinga anem-hi nois - Deia la Hanako com la Jefa que era

I tothom vam posar rumb a la platja
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Hanako Dc 29 Ago 2012 - 0:13

-A la fi hem arribat -va dir la Tsunade baixant del bus- No veig perquè hem hagut de fer el recorregut en autobús... No ens podia deixar aquí la Senkaimon
-Així és més autèntic! -va dir l'Ukitake rient
-Vinga, agafeu les coses i anem a deixar les coses a l'hotel abans d'anar a la platja! -va dir la Hanako. Tots els shinigamis agafaren les seves pertinences i entraren a l'hotel que era increïblement luxós.
-Quin hotelarro... -va dir la Gooraa
-Benvinguts a l'hotel Urahara! -va dir el curiós personatge- Un hotel de 5 estrelles per a tots els shinigamis
-Des de quan aquest té un hotel? -va demanar la Momo al Samael que va posar cara de pòquer
-En Tessai us durà les coses fins a les vostres habitacions -va dir l'Urahara posant-se el ventall davant la cara i rient.

Totes les habitacions eren iguals: tenien un rebedor, una petita cuina i un gran dormitori (algunes amb dos llits, algunes amb un... cadascú que s'ho munti com vulgui xD) i totes tenien un gran balcó que donava a la platja. Des d'allà es podia veure la mar en calma que brillava pel reflex del sol i l'arena finíssima que els esperava.

-Vinga, anem a la platja -se sentia que cridava la Gooraa
-PLATJAAAAAAAAAAAA!! -cridava la Nafi pel passadís corrent
-Vinga, agafem les síndries que arribarem tard -va dir la Hanako
-És necessari tant d'enrenou? -va demanar en Kami
-Afanye'm-nos!!

I així, els shinigamis s'instal·laren a l'hotel Urahara i sortiren camí de la platja, que estava just al davant.
-Vinga! Tots a l'aigua!!!! -va cridar la Tsunade empenyent a tots els shinigamis cap a l'aigua.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Eloi Kurosaki Dc 29 Ago 2012 - 0:37

Tots vam ficar el peu a l'aigua i vam cridar a l'hora:
- ESTÀ CONGELADAAAA!
- No es per tant - Va dir la Tsunade, però es veia clarament que no s'havia ficant dins l'aigua
Al final ens vam acostumar a la temperatura de l'aigua.

La Hanako i l'Ukitake estaven jugant a volley dins l'aigua;en Joan,en Kami,en Victor,en Reyespada i en Xus estaven tirant-se sorra molla;la Tsunade i la Goora partien síndries amb un pal;jo,en Samael,la Hinamori i l'Ashtal estavem fent submarinisme a prop d'unes roques. La Nelliel i la Nafi estaven prenent el sol.
De cop va arribar l'Urahara:
- Us porto el dinar! - Va cridar, portava una bossa gegant ple de tapers
- Jo no recordo haver agafat pensió completa - Deia la Hanako, tothom
- Es un tracte especial, per uns clients especials - I va riure darrera el ventall, ens va deixar el dinar i va marxar
- Haviam que hi ha... 50 boles de arrós, 20 croquetes, 3 amanides, 10 bistecs i 20 refrescos - Va dir la Goora traient els tapers
- A menjar s'ha dit! - Vaig dir
Tots vam menjar de tot, de postres vam menjar les sindries.
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Tsunade Dc 29 Ago 2012 - 13:45

-Joder estic que rebento -vaig dir despres de menjar llevant-me la part de dalt del biquini
-No, Tsunadeeeeeeeeeeeee -va cridar la meva capitana tapant les meves formes perfectes amb un pareo- Hi ha nens a davant
-Nens? que els **************** als nens
-No parlis tan malament
-Fare un cigarro
-A la platja no es pot fumar
-Com que no? Es aire lliure
-Que no

Jodidament jodida vaig anar a fumar al chiringuito que fotia pudor de fritanga. Parlant de fritanga, la Hanako no em va deixar dur un tanga de pedreria amb el que hauria triunfat. Vaig espatarrar-me al sol mentre fumava i l'olor de peix torrat impregnava la meva pell.
Tsunade
Tsunade
Encarregat de la tenda Urahara
Encarregat de la tenda Urahara

Nombre de missatges : 96
Reiatsu : 120
Ubicació : Primera Divisió

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 29 Ago 2012 - 14:58

Com que també m'estava agafant el mono de nicotina vaig anar a fer companyia a la Tinent Tsunade al chiringuito pudorós.
- Una botella de sake cambrer! - va demanar a grito pelao la Tinent Tsunade - d'alguna manera haurem d'evitar aquest puto olor.
- Em sembla bé - vaig dir mentre el cambrer, que no estava gents malament però devia ser una ànima modificada, ens servia el sake.
- Perquè als baretos del Rukongai no hi trobem mai cambrers tan buenorros? - va preguntar la Tinent Tsunade.
- Si al Rukongai trobéssim homes així dubto que treballéssim - li vaig contestar.
- Doncs com ara estem a les putes vacances ho aprofitarem - va dir la Tinent amb una mirada malèfica.
- Que trames? - li vaig preguntar - el sake ja t'ha pujat?
- Calla i ja veuràs com em donaràs les putes gràcies - em va dir la Tinent - ei cambrer vine! Fas algo aquesta nit?
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Hanako Dj 30 Ago 2012 - 12:18

Mentre la Nafi i la Tsunade tenien en ment plans bruts i no aptes per a menors amb el cambrer eròtic i un amic seu, la resta érem a la platja gaudint del sol i de l'aigua.
-És una llàstima que només puguem estar dos dies... -va dir en Victor mentre prenia el sol
-Doncs els hauríem d'aprofitar al màxim abans de tornar a la rutina-va dir la Nel
-Què voleu fer? -va demanar la Momo- Podem partir síndries, menjar gelat, jugar amb l'aigua o amb l'arena.
-Eh! -va dir la Hanako arribant de l'hotel on havia deixat n'Ukitake i en Hitsugaya que es morien de calor- L'Urahara m'ha dit que avui vespre organitza una gran festa al menjador de l'hotel! Un gran sopar i després festaaa!
-Genial! -va dir la Gooraa que va reaccionar a la paraula festa
-Però mentre hem de fer alguna cosa! -va dir n'Eloi que estava cansat de prendre el sol- Vaig a cercar una síndria i l'obrirem amb els ulls tancats!!
-Bona idea! -va dir la Nel
-Després de les síndries podem nedar una estona i després haurem ja d'anar a l'hotel a arreglar-nos per la festa... -va dir la Momo calculant el temps que faltava pel vespre.
-Vinga, a divertir-se!!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Eloi Kurosaki Dv 31 Ago 2012 - 13:38

- Al bar ja no quedaven síndries, així que he portat un meló! - Vaig dir
- No es lo mateix, però que hi farem - Va dir la Hanako - Amb que ho pertim?
- Amb aquest bat de ferro! - Va dir la Goora
- D'on has tret això? - Va preguntar el Reyespada
- L'he portat de casa meva
- Jo vaig a fer surf! - Vaig cridar - He vingut aquí, i encare no n'he fet
Vaig agafar la taula i em vaig ficar a l'aigua, mentrestant els altres es discutien qui partia primer el meló:
- Fem un concurs! Haviam que fa el talls mes rectes! - Va cridar la Hanako
Tots van agafar un meló i es van anar passant el bat.
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Victor Kudo Dv 31 Ago 2012 - 23:51

- Això es molt bo per a l'estres - Deia ficant d'osties al melo
- T'has pasat amb el pobre melo no? - Preguntava la Nel mentre es reia
- Deixa'l si es molt terapeutic això - Deia l'Eloi
- Té un altre melo, i aquest es més gran - Deia la Nafi mentre tots dos apallisaven al melo
- Deu meu això es una masacre - Deia la Gooraa
- Crec que el concurs ja ha queda't en l'olvido - Deia la Hanako
- No pasa res,si vols despres els donem cops amb el bat al cap i ja esta - Deia la Gooraa per animar-la
- D'acord - Deia la Hanako satisfeta - Recordeu la Gran Festa per cortesia de l'Urahara
- Ah si, que ja començo a agafar gana - Deia la Nel
- A mi no se m'oblida que tinc molta gana - Deia mentre em sonava la panxa
- Donc apa anem a dinar i omplir la panxa - Deia la Nafi
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Eloi Kurosaki Ds 1 Set 2012 - 13:09

- Si acabem de dinar - Vaig dir - No us recordeu?
- Ostia es veritat! - Va dir la Hanako - Doncs quina hora és?
- Són... Les 7 de la tarda!! - Va dir la Hinamori - I la festa comença a les 8!
- Ràpid marxem! - Va dir la Hanako, recullin tot
- Jo em quedo una mica més, vaig a fer submarinisme una mica més, ara surten els millor animals, vens Eloi? - Va dir en Samael
- D'acord! - Ens vam ficar les ulleres i el tub i ens vam submergir
- Mentres no arribeu tard - Va dir la Hanako - Va correm!

// Mitja hora després //

- Qui ens diria que caçaríem un pop? - Va dir en Samael
- Peró s'ha resistit, una mica més i mi deixo el braç en aquelles roques
- Serà millor que anem al hotel - Vam recollir i ens vam dirigir al hotel
Vaig entrar a la meva habitació,era d'un sol llit:
- Això si que es luxe! Per que mai l'Urahara no m'havia dit que tenia un hotel - Vaig estendre la tovallola i el banyador i em vaig cambiar, quan va trucar a la porta:
- VA CAPITÀ ELOI! - Cridava en Victor darrera la porta, vaig obrir la porta, estaven tots el nois, tots semblava que ens haguessim posat de acord, ja que tots portaven roba de carrer

Vam baixar amb ascensor, les noies ens esperaven abaix , totes anaven amb vestit llargs, també hi ha havia l'Ukitatke que anava amb un esmoquin:
- Que collons foteu vestits així? - Va cridar la Tsunade
- Això! Això! Es una festa de luxe! Heu de anar amb esmoquin! Mireu l'Ukitake ell si que sap com vestir-se per l'ocasió! - Va dir la Hanako
- Es una festa amb l'Urahara, es millor anar de carrer - Vaig dir
- I tu com ho saps això? - Va dir la Hinamori
- He anat a moltes festes de l'Urahara,tots els convidats acaben bruts
- Es igual, ja no tenen temps de canviar-se, serà millor entrar - Va dir la Hanako
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Hanako Ds 1 Set 2012 - 13:53

-Benvinguts al banquet Urahara -va dir l'home obrint les portes d'una gran sala reservada només per a ells. La sala també tenia una gran terrassa amb una piscina i des d'allà un balcó que donava a la platja. El sol ja s'estava ponent, per tant, les vistes des d'aquella sala exclusiva eren realment precioses. Els Shinigamis es varen quedar admirant com el sol s'enfonyava per darrere de la mar, tenyint-ho tot d'un color melicotó molt suau.

-Be, ja és hora de començar a sopar... -va dir l'Urahara mentre en Tessai entrava duent una gran font de dos metres d'alt plena de nachos mexicans autèntics amb molt de guacamole.
-Ah manito!!! Por la virgenssita del sielo!! -va cridar en Reyespada molt satisfet acaparant la font de nachos.

Els shinigamis menjaven nachos mentre l'Urahara treia patates que ningú es mirava...
-Comença a ser hora que ens seguem a taula... -va dir l'Urahara- Prest vindran els plats principals
-I que hi ha de menú? -va demanar la Gooraa mentre l'Ichigo es barallava amb el Reyespada pels darrers nachos.
-Hi ha un plat especial per a cada persona! -va dir l'Urahara posant-se el ventall davant la cara.

I els plats començaren a arribar i... tothom tenia el menjar que més li agradava!!! La Hanako, per exemple, tenia un gran plat de gambes arrebossades, gambes amb tempura, gambes a la planxa, pintxito de gambes amb pebres, gambes al ajillo, pa de gambes i altres delícies relacionades amb les gambes, com no... La resta de Shinigamis també tenia un plat ben gran amb el seu menjar preferit.
-No podré amb les postres -deia en Reyespada mentre menjava uns burritos mexicanos molt sabrossudos.

Tots els shinigamis menjaven molt feliços en aquella gran sala privada mentre anaven conversant i gaudint del moment.
-I ara venen les postres!! -va anunciar l'Urahara!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Eloi Kurosaki Ds 1 Set 2012 - 14:59

Per la porta va entrar una font de xocolata de més de 5 metres, amb tot de fruita, galetes, etc... al voltant per poder sucar a la font, tots ens vam llençar com tigres afamats a la font:
- I ara arriba el gran final Urahara - Va dir l'Urahara, va apretar un botó, i la font va començar a girar, tirant xocolata a tot cantons
- URAHARA! - Van cridar totes les noies
- Disfruteu de lo que queda de banquet! - Va dir l'Urahara, seguidament va desapareixia
Els nois encare estevam menjant:
- Us ho he dit - Vaig dir seguidament

Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Kenpachi Nafi Dl 3 Set 2012 - 15:19

Però aquell magnífic sopar no era tot, després l’Urahara havia organitzat una festa a la platja.

Tots ens vam dirigir corrent a la platja, les noies amb els vestits plens de xocolata, i van repartir mojitos, caipirinhas i cubates a tothom. Alguns van tornar a rebentar síndries (joc que havia sigut un èxit en aquelles vacances), altres es van tirar a l’aigua en gaiumbos (si, l’alcohol fa molt de mal), algunes noies es van quedar a la barra del chiringuito a riure pels descosits.

Òbviament en un moment de la nit, quan l’alcohol corria per les venes de tots els Shinigamis presents, ens vam reunir tots i ens vam posar a ballar tots... Gangnam Style! Musica!
(L'èxit de l'estiu en tot Seireitei)
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Eloi Kurosaki Dl 3 Set 2012 - 16:12

Ens vam despertar tots a la platja amb mal de cap:
- Quina hora és? - Va preguntar la Hanako
- Ni idea, però deuen ser les 11 o les 12 - Va dir la Goora
- Bon dia Urahara - Va arribar l'Urahara amb unes tasses que duien cafè
- Urahara perquè no ens has despertat? Ens hem perdut la meitat de l'ultim dia aquí! - Va dir la Hanako
- Com potser que m'emborretxes si només vaig veure un mojito - Vaig dir
- Això te resposta! - Va dir l'Urahara - L'alchol que vaig ficar a les begudes, emborratxava 20 vegades més que un de normal Urahara
- Jo m'el carrego - Va dir la Tsunade, intentant-se aguanta el cap amb les mans
- Va beveu una mica de cafè, us despertara - Tots vam agafar una tassa
- No tindra res estrany no? - Va dir el reyespada
- No.. - Tots ens el vam veure de cop - Només un comprimit que farà que no tingueu mal de cap
- I perque no ens us has dit! - Va cridar la Hinamori
- Tranquils, només te uns quants afectes secundaris al principi!
- Com quins?
- Canvi de l'estat d'anim, després hiperactivitat i per últim riure incontrolable, però tranquils els efectes duren 30 o 45 minuts
- Jo m'el... Jo m'el.... Per que ens has fet això Urahara :konplora: - Va dir la Hanako plorant
- Va siguem tots bones persones flower - Va dir la Tsunade
- Ja comencen els efectes secundaris... - Vaig dir - VOLEU CALLAR QUE NO PUC PENSAR COLLONS! - Vaig cridar molt empipat
- Ho sento, jo no volia cridar! - Va dir la Hanako plorant
- Va riquem i ballem cheers - Va dir la Goora molt contenta, de cop es va ficar a plorar
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Invitat Dl 3 Set 2012 - 16:41

-JAJAJAJA!!- em reia - Et juro que de aquesta te en recordes Urahara - li vaig dir amb cara de assesina anant cap a ell disposada a carregarme'l
-Nel tranquilaa - em va retindre en Victor - renoi quina por...
- Deixa'm Victor si no vols ser el seguent...
- Esta bé esta bé...

Tots estavem patint cambis d'humor no gaire normals en la nostra personalitat...

-Vaa no siguis així amb ell- deia la Tsunade
-que no sigui així amb ell dius? jo hi estic de part seva, Nel fes-li pagar.. :konplora:
-mai l'havia vist així... Hanako tinc por... Por -deia en victor
-tu calla... :kiraigin:
-Vale..
-OSTRES QUE NO POT CALLAR LA GENT??!! HE DIT QUE ESTIC INTENTANT PENSAR! -va cridar l'eloi
vaa pau i amor Kami -deia la Tsunade
vaa tothom a ballar :boogie: -deia la Gooraa- vaa Nafi ballem!
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Hanako Dv 7 Set 2012 - 11:47

-Uhm? -va dir la Momo de cop i volta, tres hores més tard- M'ha passat l'efecte del cafè de l'Urahara!!
-Ara anem a matar-lo! -va proposar la Gooraa
-Jo me'n vaig al jacuzzi... -va dir la Hanako- Això de dormir a la platja m'ha deixat l'esquena destrossada!
-M'apunto! -va dir la Nafi
-El pitjor de tot és que avui per la tarda partim una altra vegada a la Societat d'Ànimes... -va dir en Victor trist
-Vinga, ànims! -va dir la Tsunade- Ens podem deprimir o podem mirar d'aprofitar el temps que ens queda al món dels humans!!
-Tornem a la platja? -va demanar l'Eloi- Encara vull caçar un tauró!
-Jo venc! -va dir en Samael- La placenta de tauró és bona per aplicar-la a les màquines perquè no facin renou!
-A mi em ve de gust un gelat gegant!! -va dir la Nel emocionada- Els he vist abans a la carta del chiringuito de la platja
-Si que tenen molt bona pinta... -va dir la Momo- Són gelats de cinc pisos!!
-Jo crec que per un dia podem anar a fer-ne un! -va dir la Gooraa mentre es posava en marxa i les noies la seguien.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Kenpachi Nafi Dl 10 Set 2012 - 14:28

Totes les noies ens vam dirigir cap al chiringuito a per el fabulós gelat gegant, havíem d’aprofitar-ho ja que al Seireitei no s’hi trobaven coses tant meravelloses.

Mentrestant veiem com en Samael i l’Eloi es barallaven amb un tauró que se’ls hi resistia.

- Quina puta merda, ja s’han acabat les vacances – va dir improvisament la Tinent Tsunade.
- Tranquil·la Tsunade això no serà exclusiu, podrem tornar-ho a fer quan no hi hagi res a fer al Seireitei – va calmar-la la Capitana Hanako.
- No puc parar de fumar només en pensar en la puta feina que ens espera al Seireitei – va continuar dient la Tinent Tsunade que semblava que parlés sola.
- Doncs com no et controlis a part de bons records t’enduràs un bon càncer de pulmons d’aquestes vacances – la vaig advertir – així que passem un cigarro que així fumaràs menys.

En aquell moment els Capitans Samael i Eloi van arribar amb un tauró enorme a sobre.
- Traieu aquest pudent tauró d’aquí que estem menjant! – va dir la Capitana Gooraa alterada.
- Però si és adorable, mira quina carona – va contestar-li el Capità Samael.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Victor Kudo Dl 10 Set 2012 - 15:04

- Ahhhhhh, que mosega el Tauro - Deia la Nel
- Aneu amb compte amb el Tauro no? - Deia jo mig reganyant
- Això mateix, com el Tauro mosegui a algu, el proxim menja del Tauro sereu vosaltres - Deia la Hanako
- Vale.... ja ho tornem al mar - Deia l'Eloi una mica espantat
- Vinga tranquils, bé demanare un cacaolat, vols tu alguna cosa,Nel? - Deia jo amb set
- Ah no, però gracies - Deia ella
- Vinga continuem amb els gelats - Deia la Nafi
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Hanako Dl 10 Set 2012 - 20:19

-Bé, vaig a preparar les maletes -va dir la Tsunade
-Les maletes? Però si no partim fins a després de sopar!! -va dir la Nafi
-Ja, però he mangat un munt de coses de l'hotel i m'han de caber dins de la maleta!!! -va respondre la Tsunade tota orgullosa

Mentre, els shinigamis s'acabaven el gelat i miraven com el sol es ponia lentament sense dir res, tots entristit perquè les vacances ja s'acabaven i havien de tornar a la rutina.
-Quin avorriment tornar a les divisions... -va dir la Nel
-Però no et preocupis! -va dir la Gooraa- Si sempre tenim cinc minuts per descansar i reunir-nos tots per fer-ne alguna de grossa!
-Si... -va dir la Hanako- A saber quins monstres envairan el Seireitei aquesta vegada...
-Ànims! -va dir la Momo mentre es menjava la darrera bolla de gelat- Ens ho passarem molt bé!!
-Vinga, anem a fer les maletes i després a sopar -va dir en Victor
-Seeeeeeeeeeeeeeeee!! -va dir en Samael cavalgant per la platja a damunt del tauró com si fos un unicorn.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Les vacances del Shinigamis Empty Re: Les vacances del Shinigamis

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum