Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
L'Apocalipsi! - Página 2 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
L'Apocalipsi! - Página 2 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
L'Apocalipsi! - Página 2 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
L'Apocalipsi! - Página 2 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
L'Apocalipsi! - Página 2 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
L'Apocalipsi! - Página 2 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
L'Apocalipsi! - Página 2 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
L'Apocalipsi! - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
L'Apocalipsi! - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

L'Apocalipsi!

+6
Kenpachi Nafi
xus
Joan
Victor Kudo
Hanako
Momo
10 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

L'Apocalipsi! - Página 2 Empty Re: L'Apocalipsi!

Missatge  Gooraa Dt 23 Oct 2012 - 14:45

-Frankenzombie? -Va preguntar la Hanako Eing?
-Em recorda a Frankenweenie -Va dir la Gooraa amb la mà a la barbeta
-Això no és una pel·lícula?? -Va preguntar amb cara de curiositat l'Eloi
-Si, Tim Burton!! -Va contestar la Gooraa
-No sé si tindràn cervell, però imaginació pels noms si -Va dir la Momo
-MALEïTS SHINIGAMIS, SEMPRE US TENIU QUE DESVIAR DEL PUTO TEMA!? -Va cridar molt enfadat aixecant-se de les espatlles del zombi
-Millor això que no estar pensant tot el dia en destruir el Seireitei -Va dir la Hanako fent-li una mirada assassina
-Sempre heu de molestar en tots els plans magnifics qu...
-Magnifics no, penossos, o com a molt peculiars -El va interrompre la Gooraa
-Deixem-ho en penossos -Va dir la Hanako
-O desastrossos... -Va dir en Joan
-PUTUS SHINIGAMIS ESCOLTEU-ME!! PENSO DESTRUIR EL SEIREITEI AMB ELS ZOMBIS AL MEU CÀRREC!!!!!!!!! -I va sortir un enorme reiatsu d'ell
-Encara no sabem el motiu! -Va cridar la Momo
-Motiu!? MOTIU!? L'hauriau de saber de sobres!!! -Va cridar encara augmentant més el seu reiatsu
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

L'Apocalipsi! - Página 2 Empty Re: L'Apocalipsi!

Missatge  Hanako Dt 23 Oct 2012 - 20:31

-Ens diràs en motiu o no, va? -va ficar-li pressa la Momo
-CALLEU!! -va cridar l'home fora de si estirant-se els pèls- CALLEU SHINIGAMIS!
-....... però si estem callats -va dir l'Eloi
-Voleu saber per què vull destruir-vos? La raó és molt senzilla... -va dir l'home llevant-se un ull i menjant-se'l amb moltes ganes.

-Aquest home... -va dir en Samael fent una entrada triomfal i, aquesta vegada sense unicorns- estava tancat al Niu de Cucs. La Dotzena Divisió el va considerar un home perillós per la Societat d'Ànimes i feia més de trenta anys que estava tancat. No sé com haurà aconseguit escapar...
-Vaig escapar perquè em vaig menjar el cervell de tots els guàrdies!!! -va cridar l'home mentre l'ull li tornava a sortir i tenia tota la cara plena d'una substància blanca i llefiscosa.- I ARA MORIU!!!!!!

Un gran llamp va caure del cel fins al terra i uns grans zombies semblants a orcs varen treure les mans del terra, agafant pels peus a tots els shinigamis.
-Ah! -varen cridar els capitans mentre els zombies orcs els agafaven pel turmell i es ficaven a dins terra.
-Que em deixis estar... -va cridar la Gooraa mentre el zombie l'estirava cap a dins i tenia ja totes les cames dins la terra.
-Perfecte, així estareu ben plantats i em serà molt fàcil tallar-vos el coll... MUAHAHAHAHA!! -va cridar el científic boig.
-Merda, no em puc quasi moure -va dir en Joan
-Ara, Frankenzombie, DECAPITA'LS!!! -va cridar l'home molt content sense adonar-se'n que hi havia alguns shinigamis que havien mort els zombies-orcs i que, per sota terra, es dirigien per túnels secrets cap als peus del Frankenzombie...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

L'Apocalipsi! - Página 2 Empty Re: L'Apocalipsi!

Missatge  Momo Dg 11 Nov 2012 - 18:50

-hem d'actuar de pressa, abans de que el tiu aquell s'adoni de que no hi som- va dir la Hanako
-vale, pero sense fer soroll, que els zombies tenen una oida molt fina- va dir el Samael
-i tu com ho saps aixo? segur que no tens res a veure amb aixo dels zombies? Aaaaaaaaah!! - va dir el Kami
-que no! no veus que ja se sap el responsable de tot aixo? per que em segueixes culpant?- va dir el Samael cabrejat
-calleu, no has dit que haviem d'estar en silenci, eh?- els va renyar la Hanako
-aquests dos no aprendran mai...- va suspirar la Momo

La Hanako, el Kami, el Samael i la Momo anaven per un tunel subterrani, en direccio als peus del Frankenzombie

-ara estigueu preparats, en Frankenzombie esta just a sobre nostre, o sigui que quan us ho digui claveu les vostres zanpakutos cap al sostre, aixi travesarem els peus del Frankenzombie- va indicar la Hanako- vinga, 3... 2... 1... ara!

Els 4 capitans van clavar les seves zanpakutos cap al sostre, clavant-les en els peus del Frankenzombie, que va fer un gran "crit" amb el que es va trencar el sostre del tunel, fent caure al monstre dins, el cientific boig que seia sobre en Frankenzombie tambe va caure, perdent el control sobre els zombies que agafaven a la resta de capitans de les cames, fent que es poguesin lliurar facilment i es poguesin unir als altres capitans.
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

L'Apocalipsi! - Página 2 Empty Re: L'Apocalipsi!

Missatge  Kenpachi Nafi Dl 12 Nov 2012 - 0:18

Quan vam veure que els zombies van perdre la força, tots els shinigamis que estavem enterrats vam aprofitar per sortir.
La Capitana Gooraa va destroçar tots els zombies que estaven inconscients en aquell moment, perquè no els pogués tornar a fer servir. La Capitana General Hanako i la Capitana Momo van sortir de sota terra d'un bot i enseguida van atacar el científic boig.
- Rendeix-te - va ordenar-li la Capitana Hanako.
- Això mai! - va contestar-li el científic - maleïts shinigamis!
- Samael corra! Inmobilitza'l!
Però en Samael no va aparèxier.
- Ja ho faré jo - va intervenir el Kami. Va agafar uns cables óbviaments creats a la Dotzena Divisió, els hi va tirar a sobre el científic i en seguida el van inmobilitzar com si fos sushi.

Tots es van girar buscant el Capità Samael, i se'l van trobar recollint mostres dels zombies cadàvers.
- Ni se t'ocurreixi fer de les teves amb els zombies! - va cridar-li en seguida la Capitana Hanako.
- No et preocupis, només vull les mostres per a saber com s'ho ha fet - va intentar excusar-se el Capità Samael - perquè no torni a passar algo així.
- Si home - va cridar-li la Capitana Hanako - tu el que vols és crear el teu exèrcit de zombies, dona'm aquelles mostres!
- Ni parlar-ne!

- Bueno, mentre aquests dos discuteixen porte'm a aquest energumen a alguna cela - va dir la Capitana Momo arrastrant el científic sushi cap a les celes.
Tots els shinigamis presents la vam seguir, menos la Capitana Hanako i el Capità Samael que continuaven perseguint-se mentre una volia agafar-li les mostres a l'altre.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

L'Apocalipsi! - Página 2 Empty Re: L'Apocalipsi!

Missatge  Hanako Dl 12 Nov 2012 - 0:29

Al dia següent...

-Bé, per sort ja ha passat tot... -va dir la Nafi mentre prenien tots un te al quarter de la Primera Divisió.
-Per què aquesta cara d'abatut, Samael? -va demanar la Gooraa
-La nee-chan Hanako no m'ha deixat cap mostra... les va cremar totes -va dir mentre feia cara de pena.
-Tanta sort! -va dir la Momo sospirant, ja sentint-se fora de perill.
-El més curiós de tot és que finalment no vares ser tu qui va crear els monstres... -va dir en Kami que, a diferència dels altres, bevia sake.
-I no saps com m'emprenya!!! -va cridar en Samael fet una fúria.
-Vingaaaaaaa, ja crearàs un altre monstre més fort l'any que ve... -va dir la Hanako donant una galleta al seu germà, que la va mirar malament.
-Ja està! Una aventura més -va dir en Joan deixant el te a sobre de la taula- Quant de temps ens durarà la pau, ara??
-Unes quantes setmanes... -va respondre l'Eloi badallant.
-O menys... -varen dir la resta de shinigamis a la vegada.
-Oooooooooooooh, el pitjor és que algú ha de netejar els carrers de cadàvers... -va dir la Hanako deixant el te a una altra banda.

Tots es varen mirar, còmplices. Deixarien aquesta honorable feina pels membres de la quarta. Mentre, varen prendre un altre te, que amb el fred que començava a fer, no els aniria malament.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

L'Apocalipsi! - Página 2 Empty Re: L'Apocalipsi!

Missatge  Hanako Dc 14 Nov 2012 - 13:13

L'Apocalipsi! - Página 2 Bleach12
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

L'Apocalipsi! - Página 2 Empty Re: L'Apocalipsi!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum