Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Tècniques de les Zanpakuto. EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Tècniques de les Zanpakuto. EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Tècniques de les Zanpakuto. EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Tècniques de les Zanpakuto. EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Tècniques de les Zanpakuto. EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Tècniques de les Zanpakuto. EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Tècniques de les Zanpakuto. EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Tècniques de les Zanpakuto. EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Tècniques de les Zanpakuto. EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Tècniques de les Zanpakuto.

4 participantes

Ir abajo

Tècniques de les Zanpakuto. Empty Tècniques de les Zanpakuto.

Missatge  Hanako Dv 26 Oct 2012 - 14:01

L'altre dia, pensant en la Sougyo no Kotowari i els seus poders altament cutres, vaig pensar en la quantitat de tècniques que pot arribar a desenvolupar una Zanpakuto. Amb això que me n'he adonat que una Zanpakuto normal acostuma a tenir en shikai, més o menys, uns tres atacs però que això no s'aplica a totes les Zanpakutos.

Per exemple, la Rukia té tres atacs amb el Shikai, en Yamamoto també (i en Bankai 4), la Hyorinmaru en té també molts (no recordo si en bankai o en shikai, sumimasen) en Shunsui en té quatre, en Byakuya en bankai també té molts atacs, en Gin en té dos amb el bankai, n'Ichigo en té un... xD Amb això vaig arribar a la conclusió que la majoria de les Zanpakutos poden desenvolupar més d'una tècnica d'atac.

Però després vaig pensar en diversos personatges que només tenen un poder i que no empren quasi cap tècnica, com ara: Kira, Renji, Ukitake, Rangiku, Ikkaku, Mayuri... per exemple, en Renji allarga i recull la Zabimaru, però no té cap "atac" especial ni cap altra forma d'emprar-la que no sigui aquesta, per tant la meva teoria sobre que les Zanpakutos (principalment en shikai) es poden emprar de dues o tres maneres diferents és... errònia xD

Així que, la meva conclusió és, o bé que encara desconeixem el poder real de moltes Zanpakutos o bé, que depenent de les característiques de la Zanpakuto podrà atacar de diferents maneres o bé tindrà el registre molt limitat a un sol atac...

Què en penseu??
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Tècniques de les Zanpakuto. Empty Re: Tècniques de les Zanpakuto.

Missatge  Gooraa Dv 26 Oct 2012 - 14:33

En Renji té el "Hikotsu Taihou"



Jo crec que totes les zampakuto poden arribar a tenir moltes tècniques, però alomillor és que encara no les han mostrat o simplement encara no dominen la seva zampakuto
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Tècniques de les Zanpakuto. Empty Re: Tècniques de les Zanpakuto.

Missatge  Ifrit Dv 26 Oct 2012 - 18:48

Ey , que Renji també te el Higa Zekkou ( aquella tècnica que usaba quan la Zabimaru estava feta tabaco )
Però crec que depen del personatge , de la seva forma de ser i en definitiva de la seva ànima. Obviament segur que encara queden moltes tècniques per descobrir (em nego a pensar que Ukitake només et aquet poder "rebota rebota i en tu culo explota").
Però si que hi ha personatges que no tenen massa atacs , un o dos com a molt. Com per exemple Ikkaku o Mayuri. Opino que son atacs més simples , pero tal volta més efectius (depenen de la situació , clar està). Un usa la força massiva i l'altre verí. tècniques directes que no necessiten mes floritures.
Altra forma de vore-ho es que les que son elementals tenen moltes mes possibiltats , ja que aquestos elements tenen múltiples formes de presentarse. El gel i el foc poden tenir diverses formes , i una massa gegantina de agulles rosa també. Son més fàcils de moldejar que no pas una espassa que te poders gravitatoris. D'aqui podriem deduir que Matsumoto encara te algun as a la màniga , per exemple.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Tècniques de les Zanpakuto. Empty zampakutou

Missatge  Oketsu Dg 11 Nov 2012 - 21:20

si ensenyessin totes les tecniques ara no tindria gracia
Oketsu
Oketsu
Ambaixador de les algues
Ambaixador de les algues

Nombre de missatges : 32
Reiatsu : 49
Edat : 29
Ubicació : fent l'entrenament especial per conseguir el bankai

Tornar a dalt Ir abajo

Tècniques de les Zanpakuto. Empty Re: Tècniques de les Zanpakuto.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum