Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 514 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 514 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 514 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 514 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 514 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 514 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 514 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 514 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 514 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 514

+4
Ashtal91
Irihima
Gooraa
Hanako
8 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Hanako Dt 30 Oct 2012 - 13:09

Seireitei no Fansub. Bleach 514 17

L'Ichigo pot fer servir la Blut Vene? Yuha Bach diu alguna cosa referent al misteriós naixement de l'Ichigo!! Qui era la Masaki Kurosaki? La partida de sa Majestat ens deixarà amb molts dubtes...

Per saber més, serà imprescindible llegir Bleach 514, titulat Born in the darkness, de mà de Seireitei no fansub! Gaudiu-ne!

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2012/10/bleach-514.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Gooraa Dt 30 Oct 2012 - 14:17

Vale, ens ha quedat clar que la Masaki era una quincy, ho han deixat be clar. També han deixat bastant clar que l'Aizen ja està fent de les seves, o com a mínim tornarà, és més, potser sigui el mateix Aizen qui li conti tota la veritat a l'Ichigo sobre lo de la seva mare (Amb aquestes frases que ens han deixat a tots amb l'intriga estic ignorant que han tallar la zampakuto a l'Ichigo, per cert xD). I ara, els quincys reshulons, han vingut, han mort a un quants i.. piren? sense més? és piren així perque si? Ara que passarà al Seireitei? Serà un kaos sense capità general! I no sé perqué tinc el presentiment que serà l'Unohana l'encarregada de possar ordre... potser també intentarà curar al Kenpachi o fins i tot al Kira, perqué d'en Byakuya ja n'ha desaparegut l'espasa i tot... Resumint, l'Ichigo té també una part quincy! M'ha deixat amb l'intriga la frase final, "nascut en la foscor", quines ganes del pròxim i de saber la veritat *-*
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Irihima Dt 30 Oct 2012 - 14:48

Comooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor????
Estic encara flipaaaant Desmai Desmai Desmai

Aviam.....
Idea 1: Bach insinua ser el pare de l'Ichigo.

Idea 2: Ichigo es un quincy. Tal com ha dit el Bach, la Jaul de Kirge no funciona amb quincys.

Idea 3: Un gran secret sobre la mare d' Ichigo.

Idea 4: Bach no pot estar massa temps fora del palau per algun motiu concret.

Hem de suposar que la mare de l'Ichigo es Masaki (jo ja dubto de tot) ja que ella es va sacrificar pel nen (aixo ho faria una mare suposadament). Pero el Bach té més de 1000 anys!!!
LA veritat es que Bach es identic a Zangetsu. Identic. Pero s'ha vist la relació i semblança entre la katana de l'Ichigo i la d'Isshin. Qué vingui ara Bach a dir això em desquadra......






Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Ashtal91 Dt 30 Oct 2012 - 18:48

1. La identitat de la Misaki com a quincy no queda tan clara, perquè si se suposa que Ichigo és fill de Bach, com és possible que aquest tingui poders de shinigami?. Potser és que la Misaki no era un quincy, sinó una shinigami... (M'estic embolicant de mala manera, que algú m'ho aclareixi XD).

2. Potser és per això que l'Isshin l'expulsen de la Societat d'Ànimes, perquè salva l'Ichigo (ja que aquest porta una part de la tela del haori de capità...).

3. Ichigo és una mena de barreja entre shinigami-quincy?

4. Ens deixen amb la incògnita del perquè Yuha Bach, no pot estar fora de palau molt de temps...

Ens han deixat amb un pam de nassos i amb més preguntes de les que voldriem, realment ara la SS serà un caos total (i com ha dit la Gooraa), tinc el presentiment de que Unohana serà qui posi ordre...
Tite, ens deixes a tots amb l'intriga! (Que majo... Rolling Eyes )
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Momo Dt 30 Oct 2012 - 19:12

L'ichigo cada dia es una especie nova! xD
O sigui que en Troll Kubo no tenia suficient amb que fos huma, shinigami i fullbring, ara tambe quincy, que vindra despres? super sayan? xDDD
En fin, tinc curiositat per saver que pasara ara amb la societat d'animes, sense capita general sera un desmadre xD i a veure que pasa amb el c***** de l'Aizen, que sembla que ja tornara a tocar els collons xD
I tornant al tema de l'ichigo... llavors qui es el seu pare? perque una opcio es que la Misaki sigui una quincy, l'Isshin el seu pare de veritat, i que el Yuha sigui... jo que se xD un tiet xDDDD o que digui lo de "fill meu" per confondre a l'Ichigo xD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Ifrit Dt 30 Oct 2012 - 19:29

Personalment m'ha semblat un capitulasso!!! Però es com haveu dit. Quina manera d'anyadir més preguntes!! No aclareix res el malpa...!
Jo cada dia penso més que Ichigo ve de molts llocs. Tal volta el van adoptar Masaki i Isshin , però jo no descarto que siga un megaexperiment de Urahara , Aizen , Yuha Bach i qualsevol persona que puguis pensar ara mateix. I sobre la ss , podem pensar que la resta de sternritters encara poden quedarse i destruir-la , ara que Yama està "indispost" i Ichigo està en shock. Una altra opció es que aplegui l'esquadró Hueco mundo amb la Orihime i cure al personal.
Per altra banda no he trobat tan extrany que Bach tingués restricció de temps. Si Urahara no va poder entrar-hi per un bloqueig , es ben normal que el màxim enemic de la SS no puga tampoc , no?
I el puto Quincy buenorro (merda , m'ho haveu apegat..) cada dia és més intrigant. Es la ma dreta de Bach , i ademés està cicladíssim.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Hanako Dt 30 Oct 2012 - 21:32

Fòrum fill de puta... m'havia currat un megapost i s'ha posat en "manteniment" Res, ho repeteixo.

Deia que havia trobat que el capítol era molt bo! Espectacular!! Més misteris i no aclareix res, aquest bon home/troll. Anem per parts:

-Jo crec que la mare de l'Ichigo era la Masaki i que era una Quincy. La Masaki es va enamorar de n'Isshin, un shinigami i varen tenir tres fills, dos dels quals tenen potencial per ser shinigamis (Ichigo i Karin) i una altra té potencial per ser Quincy (Yuzu) però com que no se l'estimula no desenvolupa els seus poders. Els tres són Quincy i Shinigami, però tenen una part més forta.

-Quant a la frase "fill meu, nascut en la foscor" jo ho he entès com una metàfora. He entès que Yuha Bach es considera el pare de tots els Quincys i, de fet, al capítol parla que volia endur-se'n n'Ichigo i reeducar-lo com a Quincy. Yuha identifica a Ichigo com a un dels seus. Si Yuha és el pare de tots els Quincys, és normal que li digui a n'Ichigo que és com una espècie de fill, ja que els dos són de la mateixa raça.

-Per part meva, no tenc cap mena de dubte que l'Isshin sigui el pare de l'Ichigo. La prova és el Getsuga Tensho i el Saigo no Getsuga Tensho, tècniques que comparteixen pare i fill.

-Quant a això que comentau de la Societat d'Ànimes feta una merda i la Unohana liderant el cotarro, jo també ho tenia pensat, que seria ella la propera Sotaicho perquè no sabem res d'ella i és, després d'en Yama, la més poderosa. Però després vaig pensar que segurament per a la SS sigui molt més beneficiós tenir a la Unohana com a sanadora, que és la ama, que tenir-la com a Sotaicho, que ho pot fer qualsevol que també estigui qualificat, àlies, alumnes d'en Yama-ji que han heretat la seva filosofia i tenen un gran sentit de la justícia (no cal que digui amb qui penso, no? xD)

-I, a part de tot això, em té molt intrigada en Wald, àlies Quincy buenorro (he cercat per internet i el seu nom pot dir o bé "Bosc del Misteri" o "Bosc de Hachís" XDDDDD). Espero que sigui molt important en la trama.

-Altra cosa, per acabar, és la teoria de perquè en Yuha no pot estar molt de temps fora del Vandenreich (que al final resulta que és un lloc, jo pensava que era el títol d'en Yuha...). En Yama-ji i en Yuha han de tenir aproximadament la mateixa edat, i en Yama estava fet una merda de vell que era. En Yuha pot ser un poc més jove que en Yama, és veritat, però de totes maneres té més de 1000 anys i només és un humà.

Per tant, la meva teoria és que dins el Vandenreich el temps passa de manera diferent i, per aquest motiu, en Yuha no envelleix. I si surt del palau i s'està molt de temps a fora, hi ha perill que comenci a envellir com un boig, per això el Quincy Buenorro el fa tornar al palau. Segurament l'Aizen ha vist això i volia que en Yuha estés més temps a la SS i es tornés un vell fàcil de derrotar.


EDITO: I si el poder del Quincy buenorro és manipular el temps en una persona i per això sempre acompanya en Yuha???


Fins aquí les meves divagacions!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Irihima Dc 31 Oct 2012 - 15:02

Molt interessant el que dius hanako! I molt en la linia del que va apareixent sobre el capitol d'ahir.

Veure a BAch dir aquelles paraules a mi em va deixar flipant. Pensant a Bach com a pare de l'Ichigo em quadra menys que amb Isshin.
Pensar en Bach com a Primer quincy y `per tant com a pare de tots ells té motl sentit i explicaria que es referís a Ichigo com a fill i que volgués reeducarlo com a quincy lluny de "la foscor que representen els shinigamis" (vestit, angels de la mort, etc).
També he tingut la mateixa pensada que tú: si ha de tornar al palau fosc pot tenir a veure amb la necesitat per la seva condició humana. Pot haber-hi una càmara especial del temps, prendre un chute d'algo.... i això donaria sentit encara més al que hem vist.

Problema: Encara no hi ha confirmació que Bach sigui quincy.

Problema 2: Segons Yamma, tractaba mmmmmmmmmmmoolt malament als seus subordinats (es a dir als seus fills) i hem vist al que ha fet amb Royd. Massa hermanita de la caritat no es. I si son els seus fills.... menys. Es amb Ichigo el que li hem vist ganes de portar-lo amb ell.

Tite que nos mareaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!!


Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Hanako Dc 31 Oct 2012 - 15:22

Jo estic 100% convençuda que l'Isshin és el pare de l'Ichigo! Segur!! Els dos tenen la mateixa tècnica, per tant, han de ser pare i fill!!!! I sí, en Juha-chan no té pinta de ser gaire bon tio (basta veure com va tallar al pobre Yama-sensei) i segurament vol posar a l'Ichigo de part seva per acabar completament amb els Shinigamis.

A mi el que no em quadra és que suposadament l'Ishida era l'últim Quincy i ara n'hi ha milers... quan ens explicaràs això, Tite-sensei? I a part, segur que en Juha ja ha reclutat a l'Ishida! L'haurà enganyat dient que els shinigamis són uns cabrons que mataren el seu mestre i que es mereixen morir i l'Ishida haurà dit que sí i s'haurà afegit al seu exèrcit. I a més, també cal tenir en compte que l'Ishida segur que ara és molt més fort que abans... en Juha li deu haver ensenyat uns quants trucs! il·lusionat
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Ifrit Dg 4 Nov 2012 - 13:28

Té molt de sentit allò que dieu de que Juha i la seva edat , no hi havia pensat!.
Jo crec que em decanto pel que diu Hanako. Ichigo es fill d'Isshin i de Masaki. Però no em quadra tot allò de les seves perdues de poder... tal volta Aizen sapigui alguna cosa...
Perque teòricament aquesta macrocomuna de Quincys ha estat amagada durant mill anys , no? Si la Masaki fos una quincy deuria d'estar fora d'aquesta societat o ser-hi una megaquincy que va viure la guerra amb en Yuha. Però per altra banda està Ryuken que podría fer de pont entre el Vanderreich i el mon real , i per això amagava i intentava fer que Ishida no aplegara a ser un Quincy. Si es així , en Soken treballava per a Yuha o no sabia res de la moguda?
Agggggg quin lio!!! L'única cosa que es segura es que Ishida tornarà ciclat. Viva y Bravo!
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Irihima Dl 5 Nov 2012 - 14:23

Això és un altre dels temes que no quadren: Fa 200 anys es va produir el teòric extermini dels quincys i de tot allò que sabem a través de l'Ishida i del seu avi. Pero ara resulta que nooooooooooooooooo.

El que no sabem es si aquests quincys ho son de "pura sang" i no s'han pres una dosi de "conviertete en quincy en 3 pastillas" Razz Razz tampoc sabem que va fer el Bach durant els 800 anys que hi ha de diferencia de temps entre les dades que coneixem. En el fons no sé ni que és l'home Sad

I si dic la veritat a mi m'agradaria que Bach fos el pare de l'Ichigo i veure la cara que posarien tots al saber-se el secretet XDXDXD
Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Hanako Dl 5 Nov 2012 - 15:21

Això de la guerra Quincy m'interessa bastant!!

Per cert, ara tot això m'ha recordat a aquell capítol en què el sisè home de la tretzena divisió li explicava al Yuki (el pringat de la saga) tota la història de la guerra dels Shinigamis VS. Quincys! Suposo que hi ha moltes coses que encara no sabem, com per exemple, l'origen dels Shinigamis i l'origen dels Quincys!

Però crec que el proper capítol serà decepcionant... suposo que serà l'Ichigo cridant intentant aturar a Juha sense èxit i ell desapareixent i, per altra banda, la Rukia despertant-se perquè els fans no es posin nerviosos i anant a "socórrer" el Nii-sama! Jo tenc ganes de saber què ha passat amb l'Urahara!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Kenpachi Nafi Dl 5 Nov 2012 - 15:38

AHHH! Ja us he pillat il·lusionat

Jo estic amb la Momo, l'Ichi ajunta més espècies que tota la Terra junta! S'està passant una mica l'amic Tite XD
Jo crec que l'exèrcit aquest de Quincys és completament de laboratori, serà cosa de l'Aizen... o d'en Kurotsuchi :suspicious: però una cosa és segura... en Kenny no pot morir! I dubto fins i tot que mori en Byakuya, i el Iaio, ola? XD Volien canviar de reparto i no savien com fer-ho? Massa bèstia massa bèstia, com a molt en mort un!
Jo vull que surti ja l'història de l'Isshin i la Masaki, que ja toca!
L'ishida NO pot ser que estigui amb l'exèrcit aquest, sospito molt més del pare! I l'Ishida no podria ser l'últim Quincy ja que encara hi era el pare, això de l'extermini dels Quincys va ser bastant xapucero!

... i perquè el l'Isshin i el Ishida-pare són "amics"? Me mata la curiosidad.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Irihima Dl 5 Nov 2012 - 15:59

Se m'acaba d'ocórrer una graaaaaan bogeria: Us imagineu que la MAsaki està viva???
Sería l'hostia que s'emportessin a l'Ichigo al palau i sorpresa sorpresaaaaaaa Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Dificil pero també ho e ra la sorpresa de la setmana passada jajajajaja.

Qué passarà al proper??? Jo crec que veurem a Bach tocar el dos i el veurem al palau. Allà tindrà la seva rebuda. PAgaria per veure a Ryuken entre ells XD

Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 6 Nov 2012 - 18:18

Aquesta tarda reflexionant al tram com pot ser que l'Isshin i en Ryuken (pare de l'Uryu) poden ser "amics", la Masaki podria ser la germana d'en Ryuken Ishida, i per tant en Ryuken estaria obligat a soportar l'Isshin. Si fos així l'Ichigo i l'Uryu serien cosins! affraid
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Ifrit Dt 6 Nov 2012 - 19:44

Jo sempre havia pensat que Ryuken i Isshin eren com els seus fills , que eren amics perque havien lluitat junts en algun moment. Ara que la teva teoria de que son cunyats li dona un toc divertidíssim a la sèrie XD
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Irihima Dt 6 Nov 2012 - 19:51

Spoilers 515

Aagraiments a 2ch. Pendent de confirmació.

Spoiler:
Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Hanako Dt 6 Nov 2012 - 20:23

Hòstia ho he passat pel google translate i no he entès una merda...

Només vull saber què vol dir la frase: 享楽、浮竹、二番隊長などがボロボロで応戦。 シュルテンリッター?(sí, és que posa Kyoraku i Ukitake i... m'estic posant NERVIOSA!)


I també aquesta: と言い、卯の花が若い頃(ショートヘア)の過去に行ってお終い。 Que diu no sé què de la joventut de la Unohana!!


Ara estic molt nerviosaaaaaaaa!! Cara Quadrada!


Editat per darrera vegada per Hanako el Dt 6 Nov 2012 - 20:49, editat 1 cop en total
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Gooraa Dt 6 Nov 2012 - 20:43

Jo tampoc he entés una merda, però em fa por tot en conjunt ara, que si l'Ukitake, que si l'Unohana... que arribi ja demà! >.<
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Momo Dt 6 Nov 2012 - 21:01

Jo tampoc m'he enterat de res, pero en un traductor deia algo del Barragan sentat sobre algu, en un altre traductor deia algo d'un "vice capitan caca" i quan ja m'he cansat de traductors raros, he anat al Google traductor i he vist que hi havia algo de "Hitsugaya"

Ara tinc mes intriga que mai!!! >.<
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Hanako Dt 6 Nov 2012 - 22:23

D'acord, he desxifrat unes quantes coses!

La primera és que en Kyoraku, n'Ukitake i la Soi-Fong segueixen lluitant entre les ruïnes del Seireitei! Després surt la paraula Sternritter??

Això d'en Hitsugaya, el que jo he entès és que en Mayuri mira com lluita i que en algun moment el Hitsugaya diu "Què és això??"
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Slyth Dt 6 Nov 2012 - 23:46

huy huyyy
quines ganes del capi de dema
(es clar, ahir em vaig llegir gairebé uns 20i escatx capis i ara tinc mono)

Nafi escrigué:Aquesta tarda reflexionant al tram com pot ser que l'Isshin i en Ryuken (pare de l'Uryu) poden ser "amics", la Masaki podria ser la germana d'en Ryuken Ishida, i per tant en Ryuken estaria obligat a soportar l'Isshin. Si fos així l'Ichigo i l'Uryu serien cosins! affraid

estic molt d'acord amb la Nafi, abans ho hem estat comentant, i la veritat es que la relacio que té en Ryuken amb l'isshin és com una mica d'enveja i odi (que s'hagues quedat amb la seva germana, i que el trobes un imbècil xD) a més aquesta relació de "cunyats" ha fetque s'hagin hagut d'anar veient amb el temps i desde la mort de la Masaki s'han distanciat


qui sap qui sap, podria ser què...?
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Irihima Dc 7 Nov 2012 - 10:28

Més spoilers, a l'espera de la sortida del capítol... per anar fent boca XD

Spoiler:

Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Momo Dc 7 Nov 2012 - 11:23

He llegit be??? Byakuya i Kenpachi salvats?? TOMA YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Joan Joan Joan

Ara tinc mes ganes de que surti ja el capitol!!!!!! >.<
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Slyth Dc 7 Nov 2012 - 11:35

Pobre yayuu Sad
sembla que serà l'unic que no s'en salvi... (tot i que la orihime ja podria fer algo...)

d'altra banda m'alegro molt de que en kenny pugui seguir donant canya xDD
i que en byakuya torni, ara q cada cop es "més persona"

per cert, que haura passat amb l'Uraharaa?? D:

petrimisteri, petriemoció, petriganes de mes capis >.<
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 514 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 514

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum