Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 517 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 517 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 517 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 517 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 517 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 517 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 517 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 517 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 517 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 517

+7
Shizen Eriksen
Gooraa
Irihima
Momo
Ryota
Retsu Unohana
Hanako
11 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Hanako Dt 20 Nov 2012 - 16:21



Seireitei no Fansub. Bleach 517 Bleach-3712643

La Divisió Zero ha arribat al Seireitei! Els seus membres es presenten i parlen amb els vells companys, els actuals Capitans de les Tretze Divisions. Emperò, també es dirigeixen a l'Ichigo. Què deuen voler d'ell?

Tot això i molt més a Bleach 517, titulat The Stairway to Heaven en català per Seireitei no Fansub!!

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2012/11/bleach-517.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Retsu Unohana Dt 20 Nov 2012 - 19:27

Gua, gua, guaaaa!!
Al final els nous no decepcionaran tant com pensava!
Genial aquest capitol, una minima presentació de cada membre de la "Divisió Zero" i ja tens ganes de més! Em quedo amb la noia dels múltiples braços.. es la canya, tu!
Perquè es volen emportar a l'Ichigo i companyia? Potser els entrenaran al palau i aconseguiran uns poders increibles...
I aquesta frase que li diuen a la Retsu? No entenc la cara que posa.. Què vol dir, que tindrà que ser la nova comandant? Sorpresa! Kyaaa!
I ke ha pasat amb el Kon? Surt un capitol i ja està? Baah..
Per fi ve l'Uraharaaaa!! Smile Espero que porti noticies importants i que vingi acompanyat per tots!
En fi, que tinc que esperar una setmana més!! T_T (I així es pasa la vida.. esperant un nou capitol de Bleach xD)
Retsu Unohana
Retsu Unohana
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 14
Edat : 34
Ubicació : Mataró (BCN)

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Hanako Dt 20 Nov 2012 - 19:51

Dooooooncs... a mi m'ha molat xDDDD

Són una colla de tronats i estan com una puta cabra... creia que em sabria greu i que em decebria molt que no fossin tranquils, reposats i fessin més por, però no sé com s'ho ha fet en Tite que... m'agraden xD I tracten els capitans com a nadons, m'ha fet molta gràcia.

Ja ho pensava que la regordeta seria la Hikufune! xDD La veia més maternal. I el nom que li posen... la reina dels cereals Riure Riure Riure I el tio del tupe estrany és ni més ni menys que el sensei de la Unohana!! Increïble!! Vull veure a aquests dos de joves!! M'imagino al tio aquest molt passota i a la Unohana patint per la seva integritat física xDDD

En Manolo sembla un poc Shunsui, amb la cara de felicitat que fa tota l'estona xD No entenc per què la necessitat de curar en Renji, la Rukia i el Byakuya... algun plan deu tenir el rei per a ells (potser que ajudin a l'Ichigo a recuperar el Bankai, no?)

Lloança Lloança Lloança Lloança Lloança Senshumaru-sama! La que més mola amb mooooooolta diferència! És el meu nou exemple a seguir! Coret




Propera Capitana General--> la Unohana. Després d'aquesta frase no en tenc cap dubte. (el Shunsui posa cara de... gelosia?)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Ryota Dt 20 Nov 2012 - 20:17

A mi m'ha molat moltissim xDD

M'ha fet molta gracia que la noia dels braços d'esquelet al principi portes trompetes xDD m'he quedat amb cara d'estranya, per no dir que la reaccio de l'ichigo ha sigut un "Que coi!?" xD I quan en Shinji ha dit que no s'ho esperaba aixi ha sigut un Facepalm i despres la ostia que li fot la Hikifune xD que per cert, m'ha sorpres que fos ella la Hikifune, i per la reaccio d'en Shinji ella no debia de ser aixi fisicament xDDD I el del tupe m'ha sorpres molt Shock3 Fa mes por que l'Unohana xDD I en Bonze em cau molt be! Em sembla un home molt simpatic xDD
Lo que mes m'ha cridat l'atencio es l'Unohana! Mai habia pensa't en que hi hagues algu mes bo en kido curatiu que ella xDD Per altre part no recordo quan la Shutara s'ha marxat d'alla per recollir en Byakuya, en Renji i la Rukia! xDD i a mes a mes la zanpakuto de l'Ichigo... xDD

I el missatge final en la meva opinió poden ser; Urahara, Yoruichi o Isshin, pero el que mes crec que sigui es l'Urahara xDD

Saluts! D\'acord!
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Momo Dt 20 Nov 2012 - 20:20

OwO al final els capitans de la 0 molen molt mes del que em pensava

M'ha agradat el capitol, ha resultat que els capitans estan com una puta cabra i aixo els fa molt mes caracteristics, si arriben a ser els tipics capitans seriosos (encara que nomes per la pinta que tenen ja no ho semblen pas de seriosos) hauria sigut molt mes aburrit i pessat el capitol i la xerrada que han fet entre capitans.
Jo tambe crec que definitivament la nova capitana sera l'Unohana, ha quedat crarissim amb allo de "la teva missió no es curar" (a no ser que el Tite Kubo ens vulgui trollejar de nou) i el que m'ha extranyat ha sigut la cara del Kyoraku.

I a mi la que mes m'agrada es tambe la Sanshomaru xD mola molt
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Irihima Dt 20 Nov 2012 - 21:32

Mooooolt bo el capítol. M'agrada que els del la Divi 0 s'assemblin en caràcter a molts del Gotei.... un caracter molt rollo Ichigo Very Happy No hi ha buenorros entre ells pero la historia que Tite ha creat des d'inici está mooooolt interessaaaaant!!!

- retsu - Zoro 2.0: Flipant. Resulta que té un mestre que la va ensenyar a lluitar i per les seves paraules elles s'hauria de dedicar a altres coses que no siguin la curació: La lluita. Es el moment per fer-ho. Cal que prengui les regnes del Gotei perquè per edat i segurament per poder (Tite va dir que era de les més fortes de tot el Seireitei) ho hauria de fer. Sembla que ella no té masses ganes.... potser no li agrada la seva faceta de lluitadora.

- Zoro 2.0 per si sol es geniaaaaaaaaaaaaaaaaaal. Odio la Soi Fong amb totes les forces, p er boques li han fet un zaskas tal com es mereixa :emoció: pero a la vegada s'ha explicat molt bé perquè ells no han aparegut abans. Simplement el Gotei no es responsabilitat seva, tot i que es d'imaginar que si els VR haguessin estat apunt de destruir el Gotei ho haurien fet. Saben de l'Ichigo i fins i tot ells han confiat en el que podria fer. Han observat, res més.

- La Pop vs Mayuri: geniaaal, Un disseny molt xulo el de la tía. Tot i que els braços feien més grima que altre cosa. Es casi segur que ella va ser la primera capitana de la 12 pero que potser tenia a les seves files a Mayuri. Urahara qui sap si ja estava amb algun càrrec a la 12 o a qualsevol altre divisió.

- La trucada final: Tot sembla que hagi de ser Urahara. Ja van dir que quan s'establís contacte se'ls passaria la trucada. Pero qui sap si el Tite no vol liar-ho més.... i qui truca des d'allà no es el que tots ens pensem. Dolent

Confeso una cosa..... al acabar el capitol he pensat.............. "Ja només falta que Isshin sigui el rei i per això el vol veure"

Gota

Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Gooraa Dt 20 Nov 2012 - 22:01

No m'ha agradat gens el final Evil or Very Mad em tindran així fins la setmana que ve?? Qui crida d'aquesta manera? i diu que estan tots reunits? T.T ara si que tinc mooooooooooolta intriga, us imagineu al Grimmjow amb l'Urahara & company? en veritat, no crec xD però el capítol en sí ha estat molt xulo, al final els de la divisió 0 molaran i tot, la Shansomaru és la millor, definitivament, i el Manolo del Bombo amb barba no pillo el rol que té... El tio del tupe em fa grima, no m'ha caigut gents bé, l'únic clau és que li ha dit a l'Unohana: -La teva misió no es curar. NO ES CURAR? llestos, la seva missió era protegir, com tots, i si un dia li passes alguna cosa al capità comandant, ella el substituiria, no tinc cap dubte després d'això que li ha dit. Doncs no m'agrada l'idea, pero "es lo que hay Wink" I al final el Byakuya no acabarà morint Joan

Moltes ganes del següent ^^
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Shizen Eriksen Dc 21 Nov 2012 - 1:01

Molt bon capitol, només veure la segona pagina he calcat l'expressió de l'Ichigo, i un segon despres me posat a riure com un boig.
Aquests de la GR són la pera, és justament el contrari del que pensavem que seria la Divisió 0 i això és el que fa que Bleach sigui casi sempre tan imprevisible.
Quina ostia li ha fomut la Kirio al Shinji, llegendaria Jajaja!
Que gran és el "Kuwabara", l'únic que els ha tingut ben posats per recriminar-li algo a la Unohana i també fer-li un zasca a la Soi Fong.
Després el "mindfuck" del capitol és on situem a la Shutara en el Gotei 13. El Mayuri i ella es coneixen segons sembla ser del Departament d'investigació, ja que parla de les ferradures que eren més dificils d'obrir abans, però no quadra gens. El departament el va fundar l'Urahara fa 110 anys i uns 100 desde que el Mayuri es va fer capità. Llavors la meva teoria és que abans de que hi fiquesin el Mayuri al "Niu del cuc", ells dos es coneixien. La Shutara seria la capitana d'alguna divisió, el Mayuri estaria dins d'aquesta divisió sota les seves ordres. I pot ser que la relació del pany es que el Mayuri en aquella epoca feia experiments secrets i prohibits en alguna habitació.
Suposu que el Mayuri el van tancar allà perque algun experiment se li va escapar de les mans i la va liar parda Cara Blava
I per acabar la persona que parla al final es l'Isshin. AL manga posa que el missatge es de "aquell" del HM, o sigui el de la espasa, així que una presentació com aquesta no pot ser un altre que ell. L'Isshin vindrà a retrobar-se amb el seus excompanys de la divisió 0 i dir-li a l'Ichigo d'una vegada per totes, la veritat de tot.
Estic segurissim que ell va pertanyer a l'Escuadró 0, com tots els capitans de la GR, el seu haori és diferent al del Gotei 13, és una persona que aparentment no té pinta de ser massa fort i asobre te la mateixa personalitat que els 5.

PD: No es bó estrenar-se escribint tant Reyespada
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Hanako Dc 21 Nov 2012 - 13:24

Ostres, erikinpark... com moles!!!! :emoció: Lloança


Debat, debat, debat!! Corre


Bé, a mi el que m'intriga són els seus poders. Ahir ja ho vàrem comentar al xat, però cap d'ells duu una Zanpakuto. És clar, no les necessiten perquè són molt poderosos, però en veure la Senshumaru vaig pensar en la possibilitat que estessin fusionats amb les seves Zanpakutos (sinó, d'on treu tots aquests braços la tia aquesta? Als shinigamis normals no els surten 6 braços de l'esquena perquè sí...)

Potser una mutació to xunga com la gent de la dotzena, però hem de tenir en compte que la Dotzena Divisió era una divisió de combat més abans de l'Urahara... coincideixo amb l'erikinpark, ella debia ser Capitana o alguna cosa i potser va enxampar en Mayuri. O bé els de la DZ han baixat alguna altra vegada des que en Mayuri és Capità. Espero que en Tite expliqui un poc la història de cadascú d'ells, seria molt interessant saber a quina divisió estaven abans i com varen entrar a formar part de la Divisió Zero.

Més coses.... potser si que sigui n'Isshin! Però a mi m'ha sonat a l'Urahara així com parlava! I la darrera cosa a dir... per què la Rukia, en Renji i en Byakuya?? Si en Kenpachi també estava pá l'arrastre!! Jo crec que ara al Palau, sotmetran a l'Ichigo a un entrenament toh xungo i en Renji, la Rukia i en Byakuya l'hauran d'ajudar!!! Content
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Ryota Dc 21 Nov 2012 - 18:21

xDD Tambe coincideixo amb l'Eric Asuma

Sobre la ultima pregunta de la Hanako, si ens fixem be son persones "importants" per al Ichigo, potser sigui per aixo que se'l enporten pero no se Bah!

Per altre part mireu quina imatge mes chula he trobat d'una escena del manga!
Spoiler:
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Shizen Eriksen Dc 21 Nov 2012 - 19:04

Fa una estona m'he mirat la traducció de mangastream i canvia bastant respecte el que havia posat mangapanda, dos aspectes importants:
-A mangastream diuen que la noia dels braços es diu Senjumaru, no Senshumaru com deia mangapanda
-I després m'he vist com 10 vegades aquella plana i a mangastream no diu que va estar al departament com mangapanda deixa entreveure. Sembla que parli que va estar allà pero com un shinigami més del Seireitei.

Parlant de la Shutara, suposo que no pot utilitzar els seus braços o que no en té, ja que només a utilitzat aquells braços i els seus ni els ha mogut.
I aquests braços no surten de la seva esquena, més ben dit, formen part de la túnica blanca que te al seu voltant. Coincideixo amb la Hanako, suposo que serà algun invent de la 12ª divisió ja que el Mayuri no li ha impresionat, encara que no li impresiona gairebé res :jojojo:
I el que no entenc perque te la similitud amb el Nnoitra No! No! No! mitjalluna al cap i 6 braços.
I tampoc trobo la raó de no portar al Kenpachi, el Byakuya està en el mateix estat. Y després perquè van la Rukia i el Renji? si les seves ferides no eren greus... (A la Rukia li ensenyaran elbankai segur però el Renji ni idea que farà allà)
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Hanako Dc 21 Nov 2012 - 20:49

Boníssima la imatge, Ryota!! El Manolo sembla molt bon paio!


Si! Jo també he vist la versió de mangastream i, no sé si hauràs vist que per McAnime he demanat a veure si algú tenir la raw per assegurar-me de si era Seshumaru o Sejumaru (m'estranya molt aquesta diferència perquè, suposo que al nom hi deu haver furiganas i entre el shu i el ju hi ha molta diferència... per començar el ju serien dos caràcters i el shu només un scratch)

A més, he llegit a la wiki:

His name is "Senjumaru Shutara (Shutara Senjumaru)"... but his gender is "Unknown"? Is a trap xD Jakou (talk) 13:55, November 21, 2012 (UTC)

Makes sense. Senju means "Thousand Hands" which reflects... his? her?.... its abilities.--Black Butler94 (talk) 15:58, November 21, 2012 (UTC)

Actually both Senju and Senshu are correct readings for the kanji and applied to a name it's normal for some phonemes to change. It's probably Senjumaru, though, since MS usually gets the kanji reading correct while MP tends to mess it up a little (like the "Gekka Tenshou" case), but the best is to wait for the raw to come out. - Gorenja (talk) 16:33, November 21, 2012 (UTC)

Font---> http://bleach.wikia.com/wiki/Talk:Senshumaru_Shutara



Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! Aquest capítol m'ha despertat tantes preguntes. Per exemple, si ara curen en Byakuya... aleshores podrà tornar a ser Capità!! cheers Potser se'n duen en Byakuya perquè, com a un membre de la noblesa, té informació important sobre la història de la Societat d'Ànimes i... ja m'estic muntant massa paranoies xDDD Però és evident que ara a l'Ichigo l'entrenaran!

De fet, fa molt de temps vaig pensar que, si hi havia la possibilitat d'arribar a una Resurrección Segunda Etapa, també hi hauria d'haver la possibilitat d'arribar a un Bankai més ciclat (i que no comporti perdre els poders com el Saigo no Getsuga Tensho) Segur que això és el que ara aprendrà l'Ichigo!!! :boogie:
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Kenpachi Nafi Dv 23 Nov 2012 - 20:26

Molt millor que el capítol anterior, almenos ara ja sabem de que van aquests personatges. I una menció especial al nom del capítol Momo!

Spoiler:

Tinc molta curiositat per saber com era la Kirio quan era capitana de la Dotzena Divisió. Sí, vull un'altra Saga del Passat (més passat)! I que expliquin que feien aquest tios avans de ser de la Divisió Zero.

Lo que no m'agrada gens és aquesta actitud de tio serio que té ara en Kyoraku, QUE FA?! Està perdent molt de sex appeal. I la Soi Fong alterada com si tingués sang a les venes, perqué està canviant el caràcter de tots els personatges?

I que surti en Kenny JA! Indignat Indignat Indignat Indignat
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Ifrit Dv 23 Nov 2012 - 20:40

No se si Tite ho ha fet a propòsit... no se si es fan...però el títol del capitol m'ha aplegat a l'ànima també. Ja sabia que era fan d'un dels meus grups favorits (Gorillaz) i m'agradaria pensar que també li agrada Led Zeppelin.

Sobre el capítol el que he pensat sobre el hermafrodita del serrell és que tal volta no sigui un shinigami . Vull dir que el rei tria normalment els millors reiatsus, tal volta sigui un arrancar o semblant ( ja ho vaig comentar, s'assembla molt a Nnoitra, no?) I com haveu dit no quadra en l'espai, com coneix a Mayuri?. Tal volta no era d'abans de "l'incident Vizard" sino després. Un cop Mayuri ja era capità.

Pensava que no, però el meu favorit és el Rockabilly. Ha tractat la Unohana com si fos una nena petita. M'encanta.
I crec que aquesta segona etapa bankai ja va sortir, no? Quan Ichigo va lluitar contra Aizen (abans del saigo no getsuga) ja estava totalment fusionat amb la seva espasa (com Aizen) que algú m'expliqui això sisplau.


M'agradaria que ara començara una saga d'entrenament per descobrir nous poders. Seria divertit.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Hanako Ds 24 Nov 2012 - 13:13

Seeeeee, ara vindrà una saga d'entrenament fijo!!! I tant de bo el que diu la Nafi, una saga del passat-passat!! M'agradaria moltíssim veure com era abans la reina dels cereals i també saber d'on surt la Senjumaru/Senshumaru aquest/aquesta i com es que coneix en Mayuri!!!

Jo ara tenc una pregunta d'aquestes meves sense sentit que no passaran mai... Si et tio del tupé és tan poderós curant la gent, per què no se'n duu n'Ukitake al palau i el cura de la tuberculosi gratis?? Idea!!

I estic 100% d'acord amb el que diu la Nafi. Quan vaig veure que en Kyoraku es ciclava i ara anava de persona savia i important, en un principi em va agradar, però quan més capítols passen més em desagrada l'actitud d'en Kyoraku. No sé... sempre el veuré com el Capità que es va presentar envoltat de floretes que li llençava la seva tinent. Encara que la situació requereixi que sigui més madur i líder, s'està oblidant completament la seva faceta còmica que, per altra banda, era l'única que coneixíem fins ara... espero que en Kyoraku no segueixi així durant molt de temps i que ara se'n vagi de robopilinguis amb en Manolo.

D'altra banda, els de la divisió 0 han tornat per refer les Tretze Divisions, oi? Això vol dir que no se n'aniran al Palau de seguida, no? Es quedaran uns quants capítols al Seireitei? (això espero, ja que acaben d'aparèixer vull saber més coses sobre ells!!!)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Slyth Ds 24 Nov 2012 - 15:13

pfffffffff

una altra setmana que es farà llarguissima.....

en primer lloc el capitol ha estat molt millor que el de setmanes anteriors, alemnys hi ha hagut una mica de "chicha" xD
i els que en un principi semblaven una colla d'arreplegats de la divisió 0, semblen molt més interessants del que podeien semblar a primera vista

d'altra banda, TANTES PREGUNTES?!?!?!? D:
es horrible, qui es la tia dels braços,
en kuwabara del tupé, pq es tan pro, i si sap curar tant, pq no cura allà i ja està (aquet sembla que l'hagin tret d'un manga sobre la yakuza japonesa, te una cara de xungo que no s'aguanta xD)
la reina dels cereals wtff
i en manolo el del bombo xD, sembla que es majete i esta mig penjat

i bueno, s'enduen a a rukia, en renji, en byakuya i a l'ichi (i la seva zampakuto terncada )
en byakuya suposo q per curar-lo i ensenyar-li coses més molones (tal com deiem a l'altre apartat de "quin es el capita mes fort", en byakuya va ser un dels primers capitans a mostrar el seu bankai, l'equivalent al seu màxim poder, des de llavors ha fet servir més la lluita amb shumpos i kidô, per tal de seguir demostrant que és un capità fort, però segurament allà li explicaràn alguna cosa sobre nous poders etc, algo que el faci tornar a ser un capità OP)
la rukia i en renji, bé els podrien dur per explicar-los coses com el bankai, la rukia no el sap, i en renji, segons va dir en mayuri, el té mig trencat, així que potser l'hi arrreglen com a l'ichi
i a l'ichigo li han d'arreglar el bankai, i explicar taaaaaaaaaaaantes coses....
que ja va sent hora xD
el que en una primera impressio creiem que en mayuri li anava a explicar el seu passat de quincy, potser es la divisió 0, o el rei de les animes mateix, qui li expica, encara que hauria de ser l'isshin, que m'agradaria pensar que és de la divisió 0 (encara que està desentrenat, pq l'aizen li va partir la cara....)

sobre el missatge de la "d'aquella persona", ens hem d'enrecordar que hem deixat a la orihime, el chad, la nel i l'urahara abandonats al hueco mundo, i no ens han dit res!!!


fianlment, de propostes per al futur, estic d'acord amb vosaltres, toca saga d'entrenament, per sobretot el que és més important és resoldre totes les preguntes que s'ens acaben de plantejar (o al menys una part...)
moltes ganes moltes ganes de meeees capiiis >.<


PD: aprofito per fer una pregunta que s'empassa pel cap: els capitans vizards, poden seguir fent la hollowització?
i és més, l'ichi, despres de tot el que li va costar, i la seva posterior pèrdua de poders, encara la pot seguir fent????
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Ifrit Ds 24 Nov 2012 - 17:25

Amb allò que acaba de preguntar Slyth em ve una pregunta al cap. La única cosa que pot retornar als vizards en shinigamis seria el hogyoku, no? I que en van fer del que tenia Aizen? Dubte que el destruiren, no tendria molt de sentit destruir quelcom tan poderós i útil.

El que no acabe d'entendre es per que s'enduen a Rukia. Renji i Byakuya tenen un Bankai i per tant son bastant útils. El que no entenc es per que Rukia d'entre tota la gent feta merda al seireitei (trobo que seia molt més útil per a la ss l'Akon, per exemple)

I sobre el nostre capità follaoret. A mi no hem sorpren massa. Recordo que ja va passar quelcom similar a la lluita contra Starrk, que sempre atacava a traició, no semblava propi d'ell. Crec que el caràcter de Kyoraku és el més complicata de tota la sèrie... per això mola tant. Kyoraku!!
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Hanako Ds 24 Nov 2012 - 23:24

El Hogyoku, en teoria, està fusionat amb l'Aizen, així que suposo que no hi ha manera de treure-li de dins...

Jo crec que se'n duen la Rukia, en Renji i en Byakuya perquè tenen relació amb l'Ichigo i l'ajudaran a entrenar d'alguna manera... però el Kenpachi també podria ajudar i no se l'enduen! No sé, suposo que el més fàcil seria pensar que se l'enduen perquè són els protas i no donar-li més voltes xDD

Per cert, per internet rula aquesta imatge comparativa que ens vol demostrar que qui parla al final del capítol és l'Urahara per la reiteració de paraules...

Seireitei no Fansub. Bleach 517 F72b1a10

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Ca258310

Seireitei no Fansub. Bleach 517 0a01b510


Editat per darrera vegada per Hanako el Ds 24 Nov 2012 - 23:50, editat 1 cop en total
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Slyth Ds 24 Nov 2012 - 23:40

s'han caigut les imatges =S
(al principi m'ha costat entendre, que no ens havies penjat la foto d'una nena xinesa, sino que els links estaven trencats xDD)
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Hanako Ds 24 Nov 2012 - 23:52

Crec que ja ho he arreglat... gomen!!

Aprofito per posar el rànquing de la Shonen i aportar alguna cosa amb aquest comentari:

Shokugeki no Soma (Cover, Lead CP, New Series)
One Piece
Nisekoi
Assassination Classroom (Center Colour)
Kuroko no Basket
PSI Kusuo Saiki
Naruto
Hungry Joker
Rookie Policewoman Kiruko-san (Center Colour)
Sket Dance
Haikyuu!!
Bleach (Center Colour)
Gintama
Kochikame
Kurogane
Beelzebub
Cross Manage
Medaka Box
Retsu!! Date-senpai

Absent: Toriko
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Shizen Eriksen Dg 25 Nov 2012 - 14:12

Jo ja no se que ha de fer Tite per que Bleach pugi al ranking de la Shonen... el Seireitei destrossat, el Yamaji mort, les paraules del Juha Bach, apareix l'escuadró 0, s'enporten l'Ichigo al Palau Reial, per fi apareix la persona de HM... QUÈ VOLEU MÉS!!!? :enfadat:

PD: Bones imatges!!! Jo dic que és l'Isshin per que possava que el missatge era d'aquella persona de HM, així que es referia al de l'espasa, pero esta clar que el kanji coincideix i a sobre aquests comentaris són més de l'Urahara que de l'Isshin.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Shizen Eriksen Dg 25 Nov 2012 - 14:16

Ifrit escrigué:I sobre el nostre capità follaoret. A mi no hem sorpren massa. Recordo que ja va passar quelcom similar a la lluita contra Starrk, que sempre atacava a traició, no semblava propi d'ell. Crec que el caràcter de Kyoraku és el més complicata de tota la sèrie... per això mola tant.
Ell ho va deixar clar: "Aixó és una guerra, a la guerra no hi ha jocs bruts o traicions, la cuestió és eliminar a l'enemic"


Editat per darrera vegada per erikinpark96 el Dl 26 Nov 2012 - 17:33, editat 1 cop en total
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Ryota Dg 25 Nov 2012 - 14:18

Tens tota la raó Erik... Ja no se que fara en Tite per pujar al ranking pero en fi... A mi aixo dels rankings ja no m'importen perque per mi bleach sera el numero 1! :Ishida:
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Minato Dg 25 Nov 2012 - 14:19

El que destacaria jo de la nostra reacció és que la setmana passada ens cagàvem (tots) en en Troll Kubo pel disseny... particular... dels de la divisió zero i ara n'estam tots emocionadíssims (sobretot parlant de na Senshomaru i n'Unohana-bro, encara que en Manolo també mola xD).

Bé, ja falta menys per dimarts/dimecres Smile
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Ryota Dg 25 Nov 2012 - 14:22

xDD Unohana-bro xD Si la veritat es que el disseny dels de la divisió 0 era molt extrany xD pero despres de veure el capitol d'aquesta semana ens han molat xDD (al menys a mi xD)
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 517 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 517

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum