Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 519 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 519 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 519 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 519 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 519 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 519 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 519 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 519 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 519 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 519

+8
Joan
Slyth
Victor Kudo
Gooraa
Momo
Shizen Eriksen
Ryota
Hanako
12 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Hanako Dc 5 Des 2012 - 13:05

Seireitei no Fansub. Bleach 519 08


L'Ichigo ja ha arribat al Reioukyuu amb la Divisió Zero! Ara li toca conèixer un poc millor els membres d'aquesta estranya divisió i saber com està format el Palau Reial. Quina misteriosa i revel·ladora aparició tindrem al final del capítol?

Res millor per començar el pont que llegint Bleach 519, amb el títol de Hot hot heat, en català de mà de Seireitei no Fansub!

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2012/12/bleach-519.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Ryota Dc 5 Des 2012 - 14:46

xDD Que interesant el mon del rei espiritual xD Per cert a mi la Hikifune em recorda una mica a la Hiyori en la seva actitud xDD Tambe m'ha semblat interesant la clau del rei owo No m'imaginava que estigues en els ossos dels membres de la Divisio 0 i tambe que l'Aizen els volia "crear" a ells Molt interessant aquesta part xD Despres lo dels cuartels dels membres :Ishida: Molt interessant tambe xDD Ja m'agradaria viure aixi :muaha: xD El palau de'n Tenjirou es molt extrany xDD Aigues termals? xDD I a sobre curen ferides Shock3 Pobre Byakuya, Renji i Rukia Reyespada Com els ha tractat xD sobre to al byakuya que l'ha volat Tambe em sembla interessant el que ha explciat en Tenjirou sobre les seves aigues i la seva forma de curar als demes Asuma Pasant de tema, m'agradaria saber com son els palaus dels altres membres Bah! Per ultim el rei, qui anaba a dir que seria una especie de... Extraterrestre? xD no se com descriure al rei sincerment xD M'ha fet molta gracia el comentari de'n Tenjirou sobre la rukia xDD
Espero amb ansies el proxim capitol Joan M'agradat molt aquest caspitol

PD. Hanako m'he fixat en el meu rang i no coincideix .__. , perque posa que soc estudiant i en els rangs del forum en teoria tindria que ser graduat de l'academia
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Shizen Eriksen Dc 5 Des 2012 - 15:53

Just dic que no vull que aparegui el Rei perquè així teniem més temps per imaginar com és i assobre més intriga i pam!! apareix Focus de desesperaci
Però estaba clar que el Rei apareixeria en màxim 3 capitols des del 518 (al final només un capítol).

Al final sembla ser que és un humanoide, encara que pel comentari de l'Aizen m'esperava més un monstre. Però això no vol dir que no m'agradi, està bé, però haurem d'esperar a veure quina funció fa i perquè és la pedra angular del món.

Quina portada... Rukiaa Sang
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Hanako Dc 5 Des 2012 - 19:11

A mi m'ha mig agradat... és interessant saber com són les coses allà a dalt però només m'ha plantejat més dubtes:

-Com punyetes va aconseguir l'Urahara una mostra de l'aigua d'en Tenjiro? Ha pujat fins allà algun cop?
-Per què volen ciutats si allà a dalt només hi són ells?? Les ciutats deuen estar habitades per ànimes mortes (és a dir, que hi passes quan et mors a la segona vegada xD) o simplement estan per decorar?
-A les primeres pàgines es veu una ciutat a la part de sota. És el Seireitei, no?
-l rei què punyetes és? (Eeeeeeeeeh, una retirada al cosí estirat d'en Byakuya en té, eh!)
-Sobreviurà en Byakuya a en Tenjiro?
-I el rei per què desperta? Voldrà veure a l'Ichigo? Sempre està adormit? És humà?
-Per què hi ha un membre de la Divisió 0 que encara no ha parlat?
-Per què els Quincys són més malotes que l'Aizen? Com a mínim no es volen convertir en Déus...


Vaja, que ha sigut molt divertit tot el rollo dels banys termals però m'ha semblat un capítol d'explicació extensa sobre curació que, mira, era necessària però més que com els curen, m'interessa molt més saber què fan allà i perquè ells sí i no en Kenpachi, per exemple. Per què a la Divisió Zero els interessa curar-los? No poden deixar que es morin com han deixat que es morin tans i tants de shinigamis?.

I d'altra banda, veure el pitram de l'Orihime i el cul de la Rukia és divertit, però és pur fanservice xDDD El capítol però, en general se salva i l'aparició del metapod/Rei al final... chapeau!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Momo Dc 5 Des 2012 - 21:42

m'ha agradat el capitol, pero ha deixat bastants dubtes (els que ja ha dit la hanako xD)
i jo afegeixo, si els habitants de les ciutats eren animes normals, per que hi eren alla? son vip's? xD

a part d'aixo, lo poc que s'ha vist del rei m'ha cridat l'atencio, quina mena d'esser te aquests ulls? Tinc ganes de veure ja el següent capitol per veure que passarà

Per cert, al facebook he vist unes vinyetes exclusives on expliquen una cosa que han censurat del capitol:

Spoiler:


Editat per darrera vegada per Momo el Dc 5 Des 2012 - 21:45, editat 1 cop en total
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Gooraa Dc 5 Des 2012 - 21:44

A mi m'ha decepcionat una mica això que és divideixi en diferents ciutats. Segurament ara l'Ichigo anirà de ciutat en ciutat abans de trobar-se amb el rei, vamos, que ens faran esperar més. Al principi també m'he decepcionat amb el rei, he pensat: "un altre nou? no per favor..." però al mirar-me'l més bé m'he adonat que mola moltíssim, segur que es un paio ciclat! I també he de dir que això de les claus no m'ho esperava

Edito:
Spoiler:
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Victor Kudo Dc 5 Des 2012 - 22:03

Gracies pel capítol D\'acord!
No se perquè però quan penso que hi hauran respostes a tots els dubtes que tenim anteriors en el proxim capitol es fan de nous. Cada capitol em lio més, molts dubtes i poques respostes xDDD Les tecniques de curació del mestre de la Unohana em semblen raros xD I al final del capítol sembla que el Rei es un noi jove i no un ancia vell i comic com creia D:
Nome espero que al proxim hi hagi més respostes xD
Momo la foto it's epic win xDDDDDD :')
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Slyth Dc 5 Des 2012 - 22:11

Joer jefa, quants dubteees No! No! No! , jo estic igual..... massa coses, massa temps entre capis, i els capis massa curts...

També estic d'acord amb tu, ha estat un capito de llargues explicacions, que si bé son necessàries, potser, amb tots els dubtes recents i les noves incorporacions de personatjes, ara no toca...
espero que d'aqui endavant, hi hagi un capi per a cada capita de la divisio 0, i ens expliqui la vida i miracles de cadascún...

VOLEM MÉS CHICHA ALS PROPERS CAPIS!!!!

Respecte el rei de les animes, joder jefa!!, com es nota que ets la jefa, s'assembla molt al cosí estirat d'en Byakuya, encara ens caldra saber una mica més per veure si l'encertes del tot, pero de moment vas guanyant la porra xDD

PD: quina portada, en realitat no sabia si era la de debó o un fanart hentai o.o''
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Joan Dc 5 Des 2012 - 22:48

hombre , jo m'esperava que els banys de la yoruichi sortisin d'alli xD també he pensat .... i les ciutats perque? xDDDD
Però.... quan he flipat molt ha sigut primer amb el byakuya xDDD sicnerament , semblava un moment de bobobo asobre amb el comentari que fa ell , i despres la rukia ... pobre sexy i erotica rukia TT perque ho ha tingut que veure tothom? TT
i lo més important... com ho ha disimulat l'ichigo despres? xD ejem
Joan
Joan
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Minato Dj 6 Des 2012 - 21:21

Perdonau, però heu de reconèixer que na Rukia de sexy, 0%. Pot ser "útil" perquè sap emprar una espasa, o bona amiga, etc, etc, etc. Però bona, el que es diu estar bona... No ho està.

Gràcies a un tumblr anònim (gràcies, xurri Sang ) he trobat això:

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Tumblr_mekjx76lOO1r4y2moo1_1280

Això és estar bona! I encara que el seu pitram sigui digne de menció, podem fer un esforç (supí) i mirar per sobre les seves espatlles i apreciar la bellesa de la seva sexy face. Reiter. Això és estar BONA.

Però vaja, pa gustos colores.

I res, m'he entretingut tant escrivint sobre la bellesa de n'Orihime (jo no tenc la culpa de que en Troll Kubo faci guapes les al·lotes amb gran pitram ehh) perquè el capítol no té massa cosa d'interessant. Destacaria:
  • Ara n'Ichigo supòs que anirà de ciutat en ciutat per aprendre coses i fer-se més fort.
  • A algun moment li diran que n'Isshin també va passar aquestes proves*
  • En Kirinjo està tot loco. Bé, tots estan locos, però aquest ho està molt! Però no crec que mati en Byakkun. Tendria massa guasa xD.
  • El Rei és un xungo.


L'astesrisc (*) és perquè he pensat que pot ser n'Isshin va passar per un entrenament similar o alguna cosa així. I pot ser, després d'aquest entrenament, li van donar la capa per dur-la així de shulo pla-a (platja, però sense pronunciar la 'tj') hmmmmmmmmmmm...

Doncs res, a mem si en Trollito ens obsequia amb més portades d'aquestes.

PD: el cul de na Rukia em va sobrar molt mentre editava el capítol, ja que tenia gent darrera i supòs que veien que m'ho passava super bé fent frikades amb un cul surant (xD).
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Ifrit Dv 7 Des 2012 - 0:31

Ningú es creurà que aquesta frase la digui jo, però no tot es pitram en aquesta vida. Cal revisar la eroticitat d'una dona com un global. I la Rukia despren molta mes eroticitat que Orihime (per a mi, es clar). Però aquest no és el tema XD.

Vaja, o sigui que Aizen volia crear un de la divisió 0. Havera resultat interessant que ho hagués aconseguit i aquest l'havera deixat fet fosfatina. O tal volta era Ichigo, per això Aizen estava tan interessat en ell...

O siga que Urahara va visitar aquell palau quan era un tercer oficial? Perque aquell soterrani el van crear quan eren jovenets, no?

I el rei? No l'esperava pas així... sembla un home mig normal i tot.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Ayame kurosaki Dl 10 Des 2012 - 16:42

Jo simplement vull que surti ja el seguent capitol.. i tot que ara tite-sensei ens fara anar de visita turística per moltes ciutats voladores XDD tinc ganes de veure la esecialitat de cada capità de la divisió 0,, del culet de la rukia y com reaccionara l'ichigo aixo... ja ho veurem.. ajjajja i quiii recoi a dit k de sensualitat 0% ??? minatoo com tatrapii ja pots corre k tinc la shirayuki a cada y tallaree llonganisses e____e en auqesta vida no tot es pitram i caretes angelicals, el caracter tambe conta molt, i aixo k e dit de caretes angelicals, perk la rukia tingui el cabell curt no vol dir k no tingui una careta bonica.. pero vaja.. aixo es segons els homes jajajj i aquest rei.. recoi... com ha dit algu es un extraterrestre?? o vaig ser jo k no emb vaig donar compte k emb fumaba algo.. jaja king king king
Ayame kurosaki
Ayame kurosaki
Chappy
Chappy

Nombre de missatges : 26
Reiatsu : 39
Edat : 29
Ubicació : Portant-li un paraiguas a l'Ichigo.

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Gooraa Dl 10 Des 2012 - 20:03

No patiu noies, a la pròxima portada ens possaràn un Ichigo, un Shiro i un Ukitake sexys pa' gosarlo! (Seria molt injust que només fossin ties Asuma)
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Momo Dl 10 Des 2012 - 21:43

Mes li val al Tite, a veure si aixi se n'adona de que amb aquests 3 personatges les ventes augmentaran moltissim, a demes de les posicions al ranking del capitol Asuma xD
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Ifrit Dl 10 Des 2012 - 23:25

Eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh eh....eh...eh...eh. Costa moltíssim que Tite fassi alguna d'aquestes portades, no espatlleu el moment.

Oh gran Tite!! T'ofereixo un sacrifici per una portada així amb la KUkaku!!!
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Kami Dt 11 Des 2012 - 0:28

És tan dolent aquest capítol (i aquesta saga en general) que estic pensant que igual soc jo que m'espero massa de 17 pàgines setmanals.
Sospir

I bueno, comentant el capítol; una parida com una catedral els banys termals del més lleig dels capitans (posició discutible, hi ha dos més molt lletjos també). I vale que vulguin posar humor, encara que siguin acudits dolents et rius una mica, o ho fas veure, o fas que ho fas veure, pero es que han estat molt cansinos amb els "chistes". Ha començat a fer pena, i al final, nosa.

Després... unes ciutats? en serio? Ens diuen que no tenen soldats shinigami i resulta que no nomes viuen en cuartells separats sino que en ciutats separades també. Normal que quan vingui algú el portin als banys i es despilotin junts, el burro del tupé deu portar anys sense tenir visita.

I ara que cony surten amb els ossos? quina parida!! Llavors l'aizen l'únic que tenia que fer era atacar el seiretei com han fet els quincys. Però no, es monta el lío padre a karakura (i imagino que els capitans del escuadró zero estarien allà, mirant, fent apostes sobre quans braços quedarien al final) i no serveix de res (de fet encara flipo de com el poden enganyar amb una cosa tan cutre com lo de la falsa karakura). Si hagues atacat al seiretei, vindrien els subnormals aquests, agafava un d'aquests penjats, el feia servir com a clau i llestos.

Per últim, quin sentit té tenir cinc capitans alla tocant els collons al rei?? No només és evident que el rei sera més fort que els cinc capitans junts sino que, a sobre, si volien protegir al rei, haver anat a impedir que fes la clau no? Total, si feia la clau, també haguessin lluitat contra ell. Segur que no anaven per la seva aposta de braços tallats.
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Hanako Dt 11 Des 2012 - 13:35

Kami, crec que esperes massa d'en Tite Kubo!

Ara ens esperen molts i molts capítols de fanservice (com el cul de la Rukia o portada amb noies amb mig pit a fora de la tovallola) perquè, la saga ha començat molt fort. Pensa que això és el cicle del manga: a capítols molt bons i amb molta intensitat (com Zanka no Tachi, la mort d'en Yamamoto i la destrossa de la Societat d'Ànimes) i segueixen capítols xorra (com l'aparició de la Divisió Zero i aquest capítol en el qual no ha passat absolutament res, però la gent està contenta perquè ha vist el cul de la Rukia...)

No sé què passarà ara però, com has dit, segurament ens espera un tour de ciutat en ciutat i anirem veien lluites i entrenaments de l'Ichigo contra aquests de la Divisió Zero. Però bé, segurament el proper capítol anirà de l'Ichigo arreglant la Tensa Zangetsu.

Quinieles pel capítol de demà?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Ifrit Dt 11 Des 2012 - 19:02

Ahh... l'alegria i optimisme de Kami. El trobava a faltar.
Però en certa forma té raó. Tenc la sensació de que tot és un fanservice continu i que va soltant bombes argumentals per a mantindrens enganxats i ja està.

Sobre el capítol de demà, crec que continuarà amb tota la parafernalia de farciment i com a molt sortirà el rei dient unes paraules o alguna merdeta semblant.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Shizen Eriksen Dt 11 Des 2012 - 21:09

Perdoneu, però demà no hi ha capítol, hi haura els spoilers, però el capitol 520 sortirà el dilluns 17 d'aquest mes, ja que són vacances de Nadal.
Us deixo amb els horaris de les pròximes sortides dels següents capítols:

Spoiler:
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Ryota Dt 11 Des 2012 - 21:21

Depre Jope... Bueno, gracies per informar Erik D\'acord! Ara a esperar els spoilers i tambe el manga xD
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Slyth Dt 11 Des 2012 - 21:24

erikinpark96 escrigué:Perdoneu, però demà no hi ha capítol, hi haura els spoilers, però el capitol 520 sortirà el dilluns 17 d'aquest mes, ja que són vacances de Nadal.
Us deixo amb els horaris de les pròximes sortides dels següents capítols:

Spoiler:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
:scary: No! No! No! Focus de desesperaci :paret: :imdead:

aixi que fins la setmana que ve res.... quina putada

i lo dels spoilers, tenint en compte com estan sent els darrers capis, potser si ens mirem tot l'spoiler, quan arribi el capi ja no hi haura res de nou...
a veure si amb les vacances se li refresquen les idees a en Tite i per nadal ens porta algun capi xulo xulo!! Blush
Slyth
Slyth
Shinigami Substitut
Shinigami Substitut

Nombre de missatges : 242
Reiatsu : 225
Edat : 32
Ubicació : Al Seireitei, preparat per l'acció!

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Momo Dt 11 Des 2012 - 21:57

N-no hi haura capitol??? Shock
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MALEIDES VACANCES DE NADAL!!! Molt enfadat
No es just Sospir en fi, almenys hi haura spoiler del capitol
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 519 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 519

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum