Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES DE BLEACH EN CATALÀ

4 participantes

Ir abajo

INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ Empty INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES DE BLEACH EN CATALÀ

Missatge  IchigoBankai Dj 20 Des 2012 - 3:36

Hola gent, us porto informació que potser algú ja sap, però no he vist cap tema en el fòrum i jo crec que és algo importantissim.

Glènat ha deixat de tenir els drets de Bleach. El 39 va ser l'últim publicat per la companyia catalana i el 40 ja ha estat publicat per Editores De Tebeos (EDT).
En el fons són els mateixos, pero van canviar la textura de la portada (ara millor i tot, però diferent).
http://www.glenat.cat/asp/serie.asp?idTit=288 --> Existeix fins el 40 en català.

Porten molts mesos sense treure nous "tomos", per tant vaig posar-me en contacte amb Glènat per saber què estava passant.
A continuació us enganxo el que els vaig preguntar i la seva resposta:

Hola, bones. No m'estic assabentant massa de què està passant amb Glènat o EDT. Era per si em podrieu aclarir com va la cosa. Heu canviat el nom simplement? El que més m'interessa i/o preocupa es sobre el manga Bleach en català, del qual no he pogut trobar els últims comics durant aquest saló del manga no ho tenien enlloc. El 41 no ha sortit encara? sortirà? gràcies per avançat
RESPOSTA: (no van trigar gaire en respondre, un o dos dies.)
Bona tarda,

Només hem canviat el nom, l'editorial continua sent la mateixa.

Respecte a Bleach en català, el darrer volum que hem publicat és el 40.

Hi ha hagut un canvi de llicenciatari i el 41 el publicarà una altra editorial. Desconec quan el treuran a la venda.

Salutacions i gràcies per contactar amb nosaltres.


Doncs és això, he pensat que us interessaria.

Pel que sé, la nova editorial és "planeta de agostini"... I ara per ara no sembla que tinguin intenció de treure'l en català. Per contra en espanyol si que el treuen. Males noticies (potser haurem de fer pressió).

Bona nit shinigamis


(Em vaig equivocar amb la nova editorial, és panini..



Editat per darrera vegada per IchigoBankai el Dj 20 Des 2012 - 14:32, editat 1 cop en total
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ Empty Re: INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES DE BLEACH EN CATALÀ

Missatge  Eloi Kurosaki Dj 20 Des 2012 - 9:29

Hola Ichigo, sento dir-ho però la nova editorial de Bleach no es Planeta Agostini, si no que serà Panini ( Si també treuen mangues com per exemple HunterXHunter). Suposem que començaran la serie desde el principi i només la treueran en castellà Depre

Aquí et deixo el link de qual vam parlem d'això: https://bleachcatala.forocatalan.com/t1179-es-confirma-la-nova-editorial-de-bleach
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ Empty Re: INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES DE BLEACH EN CATALÀ

Missatge  Minato Dj 20 Des 2012 - 10:45

Doncs jo crec que la resposta que et van donar els de glénat és esperançadora: sembla que alguna altra editorial treurà el 41. No perdem l'esperança: el manga en català sempre ha estat molt maltractat per les editorials i és normal que estem sense saber res!
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ Empty Re: INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES DE BLEACH EN CATALÀ

Missatge  Hanako Dj 20 Des 2012 - 13:11

Jo també espero que la nova editorial que l'agafi ho faci en català perquè sinó ens quedarem amb cara de pardillos mentre el manga en castellà segueix avançant i avançant.

Evidentment, com diu en Minato, el còmic en català està molt maltractat. Els que volem llegir Bleach en català no ens queda cap altre remei que fotre'ns i anar 10 toms per darrere que en castellà. Crec que, per incentivar el consum de manga en català, com a mínim català i castellà haurien de sortir a la vegada. Això seria el més just. Normal que en català no hi hagi tantes vendes, si anem 10 toms per darrere i, pel general, la gent no vol esperar.

I és una llàstima, perquè molta gent es compraria els toms en català perquè l'anime l'ha vist en aquesta llengua. A mi amb Death Note em va passar això, em feia ganes comprar-me'ls, però se'm va fer estrany que estessin en castellà perquè feia res que havia vist l'anime, així que ho vaig deixar fer i m'espero que algun dia els tradueixin.


Perdoneu que m'enrolli xD En tot cas, l'únic que sé és que EDT ha publicat el 51 de Bleach en castellà i en català encara estem esperant el 41... De fet, estic indignada perquè a la web d'Ediciones de tebeos, si te'n vas a l'apartat de còmic en català, et redigireix a Glénat ja no surt Bleach... Si Panini agafa el relleu, no crec que ho faci en català.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ Empty Re: INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES DE BLEACH EN CATALÀ

Missatge  IchigoBankai Dj 20 Des 2012 - 14:34

Eloi Kurosaki escrigué:Hola Ichigo, sento dir-ho però la nova editorial de Bleach no es Planeta Agostini, si no que serà Panini ( Si també treuen mangues com per exemple HunterXHunter). Suposem que començaran la serie desde el principi i només la treueran en castellà Depre

Aquí et deixo el link de qual vam parlem d'això: https://bleachcatala.forocatalan.com/t1179-es-confirma-la-nova-editorial-de-bleach

Em devia confondre doncs lol!

gràcies pel link, creia que no n'hi havia cap jeje

IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ Empty Re: INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES DE BLEACH EN CATALÀ

Missatge  IchigoBankai Dj 20 Des 2012 - 14:59

Hanako escrigué:Jo també espero que la nova editorial que l'agafi ho faci en català perquè sinó ens quedarem amb cara de pardillos mentre el manga en castellà segueix avançant i avançant.

Evidentment, com diu en Minato, el còmic en català està molt maltractat. Els que volem llegir Bleach en català no ens queda cap altre remei que fotre'ns i anar 10 toms per darrere que en castellà. Crec que, per incentivar el consum de manga en català, com a mínim català i castellà haurien de sortir a la vegada. Això seria el més just. Normal que en català no hi hagi tantes vendes, si anem 10 toms per darrere i, pel general, la gent no vol esperar.

I és una llàstima, perquè molta gent es compraria els toms en català perquè l'anime l'ha vist en aquesta llengua. A mi amb Death Note em va passar això, em feia ganes comprar-me'ls, però se'm va fer estrany que estessin en castellà perquè feia res que havia vist l'anime, així que ho vaig deixar fer i m'espero que algun dia els tradueixin.


Perdoneu que m'enrolli xD En tot cas, l'únic que sé és que EDT ha publicat el 51 de Bleach en castellà i en català encara estem esperant el 41... De fet, estic indignada perquè a la web d'Ediciones de tebeos, si te'n vas a l'apartat de còmic en català, et redigireix a Glénat ja no surt Bleach... Si Panini agafa el relleu, no crec que ho faci en català.

Tota la raó Hanako, a mi també em sembla molt lamentable aquesta discriminació, o passivitat alhora de fer el manga en català. Esperar 2 mesos no era suficient, que a sobre ara han fet una parada inacceptable amb aquest canvi d'editorial. A sobre abans valien 5 € i ho van pujar a 6,5 € -.-''
Que igualment seguia sent més barat que l'espanyol, però sortint cada dos mesos la gent ja opta per la versió espanyola amb més motiu i no s'espera.

Ostres tuuu tinc moltes ganes de que surti el següent manga, estic fart d'esperar Ç_Ç
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES  DE BLEACH EN CATALÀ Empty Re: INFORMACIÓ PER A TOTS/ES ELS QUE COMPREU ELS MANGUES DE BLEACH EN CATALÀ

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum