Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Les ferides del passat EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Les ferides del passat EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Les ferides del passat EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Les ferides del passat EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Les ferides del passat EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Les ferides del passat EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Les ferides del passat EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Les ferides del passat EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Les ferides del passat EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Les ferides del passat

Ir abajo

Les ferides del passat Empty Les ferides del passat

Missatge  Haok-X Dg 9 Jun 2013 - 4:26

-HEY Momo-tan quin dia mes bo que far avui! no creus el mateix!?- Va dir l'Oriol amb un to alegra i un somriure, enfilat en un arbre demetràs mirava encuriosit el paisatge.

-Senyor Oriol quants cops te repetit que no et dirigeixis ami amb el títol honorífic -tan!? Soc la teva superior recordes? Ames estem fent un encàrrec urgent vols para de perdre el temps!?- Va dir la Capitana Momo empipada.

-Però es cert que avui fa un dia magnífic... no com els que solia passar quan estava aquí... en aquells temps en el que jo era un esclau tractat com un animal, en el sector nord vaig a les ordres d'un clan fosc... Quins record em porta el 75 districte, Però definitivament avui fa un dia magnífic.- L'Oriol va tancar els ulls i es va quedar dormit en un tres i no res, i va començar a somia sobre el seu passat.



- Aixecat tros d'insecte! Que ja es de dia!- Va cridar un home.

-Ja vaig cony!- Va respondre l'Oriol mig atordit amb mode de protesta  fent servir un to greu i desganat.

-Ami no hem responguis així tros de mitjà merda! Aixecat d'una puta vegada o et mataré! Qui cony et penses que ets? No ets res no mereixes ni la merda que cago cada matí.- Va cridar l'home amb un to de mal humor. -No et vols aixecar a puteta!? Doncs ara rebràs!.-Va replicar l'home, va agafar un cubell ple da merda i la va abocar a sobre de l'Oriol.

-Que collons passa aquí? que cony mas tirat? COLLONS! Quin fàstic! Això es merda!- L'Oriol es va aixecar a corra cuita va agafar la galleda d'aigua i es va netejar la merda que tenia per sobra.

-Portes ja dos anys fent d'esclau aquí! I encara sembles nou! Estúpid mocós de merda!  Ja n'aprendràs ja a portar-te bé.- Va agafar una llança i l'hi va clava a l'Oriol que estava d'esquenes netejant-se la merda, li va clavar la llança en el costat esquerra de la panxa unes 4 o 5 vegades.

L'Oriol va escopir sang, va vomitar-la mes ben dit, no parava de gemega de dolor, vomitava sang, gemegava, vomitava sang, gemegava, vomitava sang,... fins que es va desmallar.
Dementre de fons escoltava al home insultant-lo.

De cop va tornar a recuperar la consciencia, ja era de nit tenia les ferides embenades,  amb un dolor molt fort es va intentar aixecar va sortir de la sala on es trobava reposant, era una sala pels esclaus així que al sortir de la sala, veu que es de nit i es trobava amb guàrdies fent el seu torn de guàrdia nocturn, ell mig atordit  no sap que esta passant, ja que ell creia que encara devia se el matí, desprès recorda que havia estat atacat pel encarregat dels esclaus del sector nord,  però mentrestant ell estava reconstruint el que li havia passat dins del seu cap, un guarda li fot un petada a la ferida, i el fa volar fins a dintre de la sala dels esclaus del sector nord. No va tindre temps a reaccionar i va gemega de dolor d'una forma molt violenta i va escopir sang. Es va desmaia del dolor. Va sortir al Sol al matí del dia següent, el encarregat dels esclaus del sector nord, va entrar dins la sala dels esclaus va agafar dels cabells a l'Oriol i el va arrastrar al pati exterior.

-Tros de merda inútil ara patiràs per la teva impertinència!- va cridar l'encarregat.

L'Oriol va mig obrir els ulls quan de cop la llum del Sol el va despertar de cop, es va aixecar un cop va estar en mig del pati exterior, va veure l'encarregat tot enfadat i li va dir:

-Escòria de merda avui treballaràs el doble, ja que ahir no vas fotre res!- Va cridar l'encarregat tot enfadat!

L'Oriol va accedir amb un gest d'afirmació amb el cap.


-Oriol! Oriol! Que et torbes bé? Tas fet mal? Quina hòstia tas fotut, eeo desperta!- Va cridar la Momo desesperada al veure que l'Oriol no reaccionava.

L'Oriol va obrir els ulls lleugerament, i va respondre:

-AAAAAAA! Nomes ets tu Momo em pensava que ja em tornava boig!- Va respondre despreocupada ment l'Oriol.

-Com que nomes! Insolent, inútil estúpid, que et poses a dormir en mig d'una missió així tan frescament!- Va respondre molesta la Momo.

-Estava recordant la meva ultima estància en aquest podrit districte.- Va respondre desanimat l'Oriol mentres s'incorporava. - Va! som-hi anem a acabar l'encàrrec.- Va dir l'Oriol amb un to molt forçat, per amagar que no l'hi molestava seguir en aquest districte.



Editat per darrera vegada per Haok-X el Dv 5 Jul 2013 - 16:47, editat 2 cops en total
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Les ferides del passat Empty Re: Les ferides del passat

Missatge  Haok-X Dg 16 Jun 2013 - 1:22

-Aix, no se que estarà pensant la Momo-tan per haver-me demanat que l’acompanyi a fer un encàrrec tan... fàcil de realitzar... en fi!- Va exclamar l’Oriol mentrestant es gratava el nas!
-Oni-chan Oni-chan! Ajudem Oni-chan!!!-Va escoltar de fons la veu d’un nen  menut.
L’Oriol es va gira instintivament i va veure una llum cagadora, i es va desmaia.
 
-Oni-san Oni-san! Despertat ONIIIIIII-SAN! que ja es de dia.-Va dir una veu molt aguda.
L’Oriol va obri un ull lentament i va veurà una cara coneguda.
-Hola marrec que! Com anem? Avui fa un bon dia?- Va respondre l’Oriol amb un to afectiu després de veurà la cara del noi que l’avia despertat.
-No fa bon dia! Plou a bots i barrals i la terra esta en fangosa!- Va dir amb una expressió trista el nen.
-Tens tota la raó Kibo-chan, tens tota la raó.- Digué l’Oriol mentrestant reia.
Kibo, era un nen de curta edat que havia sigut trobat pel bosc un dia per un dels guardians d’esclaus i al veure’l sol el va decidir raptar i fer-lo d’esclau, el seu nom real era Tanoshī  Netsukibo, o com a mínim era el nom amb el que va dir que es deia. El petit Kibo des de que va ser raptat va tindre molts problemes, els altres esclaus el maltractaven i abusaven d’ell durant els primers 2 dies, després va conèixer a l’Oriol que va se amable amb ell i el va defensar, el noi va agafar molt aprecií a l’Oriol, i l’Oriol estava molt feliç de tindre algú amb qui parlar i no sentir-se sol, ven bé es podria dir que es portaven com germans.
-Vaaaaa Oni-san o afanyat o encara l’encarregat et renyarà.- Va dir en Kibo amb una to preocupat.
-Ok Ok!- Va dir l’Oriol amb un to bastant malhumorat.-Per cert Kibo-chan quan temps fa que ja estàs aquí? Un mes no es cert?- Va preguntar l’Oriol amb una mica de ràbia.
-Si ja farà un mes, però amb prou feines puc fer alguna cosa... ja que no tinc força ni res...- Va respondrà amb una veu preocupada en Kiba.
-No se com coll se li va passar pel cap raptar-te, es veu d’una hora lluny que no set pot utilitzar d’esclau per fe feines que requereixin força i condició física!-Va respondrà l’Oriol enfadat, mentrestant tancava el puny amb força i ràbia. Fins que es va ferir la mà i començarà a sagnar, en Kiba en veureu va trencar una màniga de la seva camiseta i la va arrancar amb les dents, tot seguit va embenar la mà de l’Oriol.
-Ho sento Kiba-chan soc un cap d’ou e fet que perdessis la teva màniga per la meva estupidesa!-Va dir l’Oriol arrepentit.
-Nooooo hi ara, es lo mínim que puc fer! Tu sempre em defenses!- Va dir en Kiba amb un somriure a la boca.
Van sortir de la habitació dels esclaus i la llum del sol no deixava veure res a l’Oriol, va tancar els ulls, i va intentar obrir-los de nou però li pesaven les pestanyes, les va aconseguir obrir lentament i va veure que el seu darrera hi havia un noi petit amb un dolç a la mà, va pensar: AAA un altre cop... no se que em passa deu ser per que s’acosta el dia de la meva fuga i començo a recordar coses, però realment es molest. Justament després va treure un somriure i va preguntar.

- Hola campio que vols res de mi? Hi ha alguna cosa en la que et pugi ajudar aquest Oni-san? – va dir l’Oriol.

El nen ve respondre-Siii, e-e-es que me perdut i no se on esta la meva mare- I el noi va començar a plorar intensament.

L’Oriol sorprès, li va dir

-Tu tranquil·la jo t’ajudaré a buscar-la! Com es diu la teva mare! Oooo tinc una idea encara millor perquè no et puges a sobre meu i així la busques millor! Així potser la cerquem mes ràpid!

El nen va deixar de plorar, es va netejar les llàgrimes i va respondre amb una cara feliç i sincera

-SIP!-

La mare estava buscant al nen desesperadament i justament quan va veure el cap del nen per sobre dels caps de la gent, va anar on es trobava immediatament:

– Moltíssimes gracies per cuidar del meu menut, moltes gracies Shinigami, jo no soc la seva mare real, però acullo els nens petits, si os plau, acompanyi’m, el convido a una mica de te per haver ajudat a la petita Yokojina.-

En el que l’Oriol va respondre: - Així que el Yoko-chan es una nen entremaliat que sa perdut!-

En el que immediatament va respondre:

- No soc una nen dolent- Va posar una cara de enfadat  terriblement bufo.

L’Oriol va seguir a la dona, que el va portar a on tenia la casa, hi havien uns 5 nens o això mes o menys va ser els que l’Oriol va poder veure.

-Per cert, i vostè com es diu?- Va preguntar l’Oriol encuriosit a la dona.

-AAAAA ho lamento no me presentat avanç, em dic Kibahikari Netsukibo- Va dir la dona.

L’Oriol va força un somriure i va començar a plorar, es va d’esmorronar totalment. La dona el va intentar tranquil·litzar.
L’Oriol li va explicar que fa temps va conèixer a Tanoshī  Netsukibo, la senyora Netsukibo es va agafar les mans el cap i la seva expressió s’anava fent mes dura mes amarga, mes trista, mes enrabiada.  A mitja conversa va veure una cara familiar, a la que no va presta massa atenció, i va dir-se a ell mateix: no pot ser estàs molt trasbalsat relaxat. El nen amb la cara es va acostar i va preguntar.

- Mama qui es aquest noi amb roba negra?.

- Es un amic del teu germà gran Ramtaro- Va respondrà la Kibahikari.

L’Oriol va mira durament a la dona i li va dir:

-En Tanoshī va ser com un germà per mi, per això mai hem perdonaré el que va passar aquell dia, era un dia de pluja... un dia com qualsevol altre, ja feia uns mesos que coneixia a en Tanoshï i aquell dia ho va canviar tot.

 


Editat per darrera vegada per Haok-X el Dv 5 Jul 2013 - 16:50, editat 1 cop en total
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Les ferides del passat Empty Re: Les ferides del passat

Missatge  Haok-X Dc 3 Jul 2013 - 15:53


L’Oriol respira molt profundament, exhala tot l’aire que havia acumulat...
Tanca els ulls i s’imagina de nou la viva imatge del seu primer amic... Torna a agafar aire s’omple de coratge i li diu molt seriosament a la Netsukibo:

-Encara me’n recordo com si fora ahir mateix... mai podria oblidar el que va passar aquell dia...- Va dir l’Oriol

Era una dia qualsevol...

-Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! No tinc son.- Va exclamar l’Oriol.

L’Oriol es va aixecar del llit... podríem dir millor que del terra ja que no hi havia quasi diferencia, nomes hi havia una manta que l’elevava uns mil•límetres del terra.

-Puuuuuuuuf quina nit mes empipadora! Vull dormir, buaaa, miraré si no hi ha guàrdies a la vista e intentaré fer un vol per calmar-me i poder dormir un xic.

Era una nit força solitària cosa força fora del comú... massa tranquil•la, de sobte va veure que hi havia una habitació il•luminada, l’Oriol es va acostar per observar...

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ESTIC FART! AQUESTS ESCLAUS SONS UNS INÚTILS, NO FAN RES DE BO, SON UNS INÚTILS, SOBRE TOT AQUELL MOCÓS DE MERDA, QUE SEMPRE ESTA PLORANT I NO FOT MAI RES! EL TINDRÍEM QUE MATAR DE LO INÚTIL QUE ÉS SEGUR QUE ENS DONEN UN PREMI I TOT!- Va cridar una veu des de l’interior de l’habitació.

-HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH! Seria una idea magnifica! Una mica d’espectacle que ja fa molt temps que no passa res d’emocionant!- Va dir una altre veu amb un to una mica mes baix.

L’Oriol en sentir allò no s’ho va ni plantejar va anar corrents a les habitacions d’esclaus, i va anar a buscar al seu amic. Però encara no entenia, com es que es una nit tan solitària, com es que no hi ha ningun guàrdia desmaiat per culpa de beurà massa o algú cridant o qualsevol cossa... Aquella calma sentia que no era normal, alguna cossa tenia que estar passant, va entrar a la secció d’esclaus del petit Kibo-chan, va veure una escena que el va consumir, que el va fer submergires dins del seu odi mes profund tenia tanta ràbia incontrolada que estava apunt de detonar perquè no hi cabia mes ràbia dins del seu cos.
No es va intentar calmar, allò no era per calmar-se ni prendràs ‘ho amb conya. Va agafar una llança que estava pel terra.
L’odi que tenia no el anava a calmar, era massa per que es puges calmar ara! La va agafa amb tanta força i odi, que semblava que la seva mà s’acabaria fusionant amb el pal de la llança. Va agafar embranzida i es va abalançar sobre els guàrdies apunyalant-ne a uns 3 junts,  per la panxa i clavant la punta de la llança al terra.
Sense ni immutares ni mostra vacil•lació va agafar la espasa que li penjava de la cintura a un dels guàrdies, i va tallar pràcticament tot el coll d’un altre guàrdia d’un cop. Però encara quedaven uns 7 guàrdies quasi nus, i al mig estava en Kibo-chan plorant tot brut, havia estat violat tant salvatge ment que estava quasi completament recobert de ...
Però l’Oriol no li va prestar ni atenció tenia una mirada molt cruel, semblava que la ira s’hagués apoderat d’ell, semblava el mateix dimoni. No nomes la seva mirada era la de un dimoni, sino que estava somrient, un somriure molt cruel, va agafar l’arma del guàrdia que havia acabat de apunyalar, amb un salt es va posar quasi al lloc on estaven els altres guàrdies mig morts de por.
Va fer una volta quasi bé perfecta, un moviment magistral, ell va tallar els colls de 4 guàrdies nomes amb una volta, sortia sang per tota a reu, la quantitat de sang que havien deixat anar els 9 guàrdies assassinats va ser molt gran, la sala estava quasi tota esquitxada de sang, l’Oriol mentre que girava, es que a l’habitació no hi havia cap esclau. Però nomes ho va veurà, no va pensar amb el que volia dirs o significar, no es que no volgués pensar-ho, sino que simplement no li importava, nomes volia seguir matant, era amb tot el que pensava, era la única cossa a la qual li donava sentit en aquell moment, era com si tota la seva vida hagués estat feta per fer això com si fos el seu únic motiu per viure. La seva consciencia no actuava tantes cosses de cop que es com si s’hagués bloqueja’t  va saltar cap on estava un guàrdia a quatre grapes intentant fugir, tallant-li la columna vertebral.
De cop es va girar amb un moviment molt forçós en el mateix temps, un dels dos guàrdies s’havia abalançat sobre l’Oriol, l’Oriol en un intent de reacció es va tirar contra el guàrdia, va ser tant inesperat que el guàrdia va tenir por i va vacil•lar, això el va convertir en un blanc perfecta, l’Oriol fent un tall quasi bé magistral el va decapitar, l’últim va somriure va dir:

-Ets realment bo podríem formar un grup jo t’ajudo a sortir d’aquí i treballes per mi, seriem imparables ens faríem quasi bé podríem dominar tot el districte viure com a reis, ja saps no tens perquè matar-me sino ho fas encara en podries sortir guanyant imaginat una vida sense preocupacions ni res, no t’atrau?  Podrie-he-he-he....– Va dir el guàrdia desesperat, intentant amagar la seva debilitat, per intentar sotmetrà a l’Oriol.

Però sense deixar que acabes de parlar, la espasa que tenia l’Oriol en mà estava clavada en el pit del guàrdia, l’Oriol va agafar una manta i li va tirar a en Kibo, es va acostar a ell amb una mirada molt pertorbada encara no havia tornat en si, va agafar la daga amb molta força i va aproximar la cara a en Kibo, i va fer un somriure sincer ple de alegria, mentre que basaven llàgrimes dels ulls de l ‘Oriol va dir mig tremolós.

-Ho sento Kibo-chan no te pogut salvar... a temps.- Va dir l’Oriol mentre que plorava.

-Però que dius Oriol? Sempre em salves a temps, mai es tard per salvar a alguna persona, no va ser el que em vas dir?- Va dir en Kibo mentre que somreia.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Les ferides del passat Empty Re: Les ferides del passat

Missatge  Haok-X Dv 5 Jul 2013 - 22:29

-Para! Si os plau aturat ja...- va replicar la Netsukibo.

- Ho sent-ho molt... t’ho e explicat tal i com cau sense cap tacte- Va dir l’Oriol amb una mirada trista.

-No passa res!- Va dir la Netsukibo, i va replicar -No passa res...- 

-O sento molt, però ja s’ha fet molt tard... me’n tinc que anar...- Va dir l’Oriol amb una veu trista.

-Aaaa... Oriol... Tornaràs?- Va dir la Netsukibo amb una veu trista i temorosa. 

-Sí, tornaré, estiguin segura de que tornaré- Va dir l’Oriol una mica mes animat.

Per el camí de retorn al Seireitei, l’Oriol es va desviar quasi sense n’hi adonar-sen, estava recordant el seu obscur passat, les seves misèries les seves penes, sentiments i pensaments foscos rodejaven dintre el cap de l’Oriol, no era conscient de on anava, nomes tenia en ment els tristos records del seu passat, es com si no sàpigues, que estigui caminant...
Es com si les seves cames estiguessin pensant per elles soles, mentre que pensava, en el seu passat, primer estava sol en un lloc ple de misèria, on era esclavitzat a treballar fins que li sagnessin la mà i allà on va conèixer la misèria i la desesperació, la agonia i va perdre tota esperança de vida, va conèixer algú amb qui poder estar, sentir-se viu, estava mort però això no vol dir que no sentis soledat i falta de sentit en la seva existència.
Ell va il•luminar els seus dies, no vivia millor, seguia sent maltractat, esclavitzat a treballar fins perdre gairebé la consciencia, però tenia una mena de família, tenia un germà, o algú que fos com un, això va canviar dràsticament, la seva forma de veure la vida... L’Oriol es va aturar, va agafar una de les Zampakutos, concretament la Dākudenkō “es la zampakuto amb forma de sable ninja” i va començar a corra, una ombra misteriosa es va abalançar contra l’Oriol, però l’Oriol ja havia captat la seva presencia, i va fer un shumpo en un moment precís que el va desplaçar en el moment precís a l’esquena del enemic, l’Oriol es va confiar i va creure que havia guanyat col•locant-se de forma tan precisa darrera el seu enemic, però sorprenentment no va ser així.

-As millorat una mica, Oriol-chan- va dir una veu greu i familiar.

-Hao-sama!- Va dir l’Oriol sorprès.

-I aquest to de sorpresa? Que no ten recordes que visc per aquí potser tant de temps en el Seireitei, ta fet oblidar qui va ser el teu veritable mestra!- Va dir en Byakuya.

-Aaaaaa i tas unit a la 13r Divisió? Tindries que saber perfectament que les teves habilitats son perfectes per fer de capità en la 2 Divisió.- Va dir amb un to de decepció el Byakuya.

-Però... la 13 Divisió... es com casa meva! I-i-i-i...- Va dir tímidament l’Oriol

-Però si es el que tu creus que es convenient per mi... jo compliré amb les teves expectatives... Hao-sama- Va dir l’Oriol agenollat  al terra.

-Bé, aclarit això que et porta a tornar cap al teu mestra? Que es el que esta pertorbant la teva ment.- Va dir en Byakuya seriament.

-Espera no m’ho diguis, entrem a dintre, estarem mes còmodes per conversar, per cert, prepara té per beure, ja saps com m’agrada ami el té.-  Va dir en Byakuya.

L’Oriol va accedir amb el cap, amb tenia la mirada perduda, sense entendre perquè havia anat a veure al seu mestra Byakuya  .
La casa estava a dos minuts caminat, així que varen arribar molt ràpid, un cop dintre, l’Oriol es va dirigir a la cuina a preparar el té, en Byakuya va anar al saló principal i es va assentar a sobre d’un coixí esperant pacientment el seu té.
L’Oriol va entrar al saló, va servir el té amb una mirada i un rostre calmat, es sentia còmode, era molt acollidora aquella casa per l’Oriol.



Editat per darrera vegada per Haok-X el Dj 27 Mar 2014 - 17:30, editat 1 cop en total
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Les ferides del passat Empty Re: Les ferides del passat

Missatge  Haok-X Dg 7 Jul 2013 - 13:22

-Abans de tot, tindries que saber qui soc, saps que realment no soc en Byakuya- Va dir en Byakuya mentres que tranquil·lament bevia el te.
 
-Si, això ja m’ho vares dir, que Byakuya no era el teu nom original, però desconec el teu nom original.- Va dir l’Oriol, va tragar saliva i va prestar atenció com mai havia fet.
 
-El meu nom real és... no tel diria mai inútil!, però si que et diré que fa molts anys vaig deixar el càrrec de Capità de la 6ª Divisió, i fins que no siguis capità, no tornis mai mes aquí, ara es hora de que torni al lloc on haig d’estar, ves  ara mateix a fer el que tens que fer i deixem tranquil. - Va dir en Byakuya, amb una veu arrogant i violenta.
 
L’Oriol va somriure i va sortir corrents, sense por ni dubtes. Va anar, al despatx de la Momo i l’hi va deixar una nota al escriptori.
 
-Així si ho escric aquí segur que ho llegirà! N’estic ben segur!- Va dir l’Oriol tot content.
 
Al matí següent quan la Momo va entrar el despatx va veurà que sobre la taula no hi havia cap document, dels milions que hi havien anteriorment, després es vara fixar i a sobre la taula hi havia escrit alguna cosa que deia així:
 
Petita Capitana-samatan.

Soc el teu tinent, Oriol   i te escrit una nota per informar-te del següent: 
Durant un període de temps de 3 setmanes, me’n aniré per allà, a tocar culs i a seduir alguna noieta. 
No m’esperis desperta que les nenes petites teniu que dormir molt.
-Puto HaoKjü! Sempre fa el que vol! I qui es creu que es per guixar sobre la meva taula ara ho tindre que netejar, baaaa, quin pal, ja li faré fe quan torni!- Va dir la Momo molesta.
 
En Haok d’altre banda va tornar a la casa de la senyoreta Netsukibo. Un cop hi va arribar la jove noia, es va sorprendre i va deixa escapar unes paraules.
 
-Em pensava que mai tornaries.- Va dir amb un somriure la Netsukibo-chan.
 
-Doncs ja veus tu, e tornat! No podia anar-me’n sense explicar-te el que realment va passar aquell dia.- Va dir en Haok amb un somriure.
 
-Bueno realment no voldria que et sentissis obligat a dir-me quelcom tu no desitgis .- Va dir la Netsukibo-chan.
 
-Ohh! No tranquil•la, ho faig per pròpia decisió.- Va respondre Haok amb un somriure.
 
-Em convides a passar? Es que parlar al portal sem fa un xic incòmode!- Va dir en Haok forçant seguir somrient.
 
-Ah! Si Disculpem passa passa, com si fos casa teva, ara vaig a preparar un xic de te, esperem, posat còmode.- va dir la Netsukibo-chan.


Editat per darrera vegada per Haok-X el Dj 27 Mar 2014 - 17:29, editat 2 cops en total
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Les ferides del passat Empty Re: Les ferides del passat

Missatge  Haok-X Dt 10 Set 2013 - 15:05

-No fa falta, necessito desfogar-me i explicar el que va passar aquella nit.- Va dir l’Oriol.
-Així que si em permets començaré amb el que va passar aquela nit mentres ens dirigim a les butaques.
 
-Vinga Kibo fotem el cam d’aquí.- Va dir l’Oriol.
 
Va agafar la mà den Kibo i el va arrastrar amb ell, justament quan estava apunt de creuar la porta una destral es va abalançar sobre d’en Oriol, no la va saber veure a temps, i li va fer una lleu rascada, amb la podrida mala sort de raspar-li el ull dret. Va quedar atordit, però ràpidament va poder reaccionar amb una finta, es va abalançar contra el soldat amb la destral i d’una estocada liquidar-lo. L’Oriol va retrocedir i va agafar al Kibo dels braços, pràcticament com si portes un nedo a braços.
 
-EEEE Oriol, no m’agafis així que em fa vergonya!!!!- Va dir amb un to robotitzat en Kibo.
 
-No es moment per ximpleries, tenim que fugir ara ho mai.- Va dir l’Oriol amb un to greu i sec.
 
Van arribar al pati general, situat al costat de la sortida, quan al girar per una cantonada, de sobte es topen de cara amb un esquadró de soldats armats amb llancés, l’Oriol al veure’ls va reaccionar ràpidament, i en el moment en el que els soldats van tirar les llancés ell va fer una tombarella al aire, amb lo que va evitar qualsevol impacte directe, nomes algunes ferides superficials, però res que l’impedís seguir corrents, va fer una finta i es va escapar dels 4 primers soldats, amb una petada al aire es va desempallegar d’un soldat, però amb l’últim, li va sortir malament l’engany i va rebre una estocada, però l’Oriol no es va aturar, va seguir corrents, mig coixejava, i no hi veia amb un ull però no s’aturaria, i menys tan a prop de la sortida, ara no podia caure! En el que va aprofitar l’impuls de la estocada per agafar embranzida i fugir de l’últim soldat per l’aire. Quan en Oriol pensava que ja havia fugit, de sobte una mà el va empenya amb forces contra el terra, era un home musculós, de uns 2 metres d’alçada i amb una dalla, l’Oriol al recuperar-se del cop va deixar anar al Kibo al terra, i li va dir: Ja saps on es la sortida, fuig, t’espero a fora! FUIG ARA SENSE PROTESTAR!
 
-No sense tu!- Va respondre en Kibo.
 
-D’acord, però quedat endarrere meu i no intervinguis ni molestis. – Va cridar amb un to amenaçador l’Oriol.
L’Oriol va agafar la daga que duia a la cintura, que s’havia guardat anteriorment. L’Oriol va atacar amb una finta, però el increïble home de 2 metres la va rebutjar amb la mà, la daga es va quedar clavada en aquella mà gegant. Da cop el home fa uns moviments amb la dalla  i va matar a 4 soldats de forma aleatòria, o això  creia l’Oriol, però ell no va deixar escapar l’oportunitat, es va abalançar cap als cossos morts i va agafar dues katanes, amb elles va fer un salt amb un gir en les katanes fent una espècie de moviment aleatoris, que va aconseguir un impacte en el braç del Home musculós, però amb l’altre braç va enviar a volar pels aires a l’Oriol, però ell es va incorporar i va agafar les katanes del terra ràpidament, va fer una finta rotatòria amb la qual va descol·locar la defensa del home,  en acabat va realitzar un salt i li va tallar la jugular. De cop, va deixar les katanes al terra i va començar a fugir en direcció en Kobi el va agafar el va carregar al coll, i va fugir com diable amb anima en mà. Les ferides i el dany rebut pels cops no varen passar sense tindre cap repercussió això en Oriol ho sabia per això mateix no podia perdre més temps, el seu cos no estava acostumat a un desgast tant gran i ja havia perdut força sang però no es podia aturar, ara no! Va arribar a la sortida amb poques penes podia estar dret, es va ensopegar, i de cop amb el moviment va realitzar un shumpo amb el qual va superar la ultima línia de defensa, però al superar-la es va caure i menjar el terra de forma bestial, sort que a les afores del recinte la espessa nit els mantenia camuflats, l’Oriol no es podia ni moure, estava molt marejat per la falta de sang i les ferides no el deixaven mouràs còmodament, s’anava arrastrant en Kobi el va ajudar a incorporar-se i es van endinsar més i més dins del bosc.  El Kobi va ajudar a que en Oriol es puges estirar en un lloc còmodament, estava molt fet caldo, a penes es podia moure ni respirar, però poc a poc va començar a respirar regularment, i encara que tingues molt dolor, l’Oriol s’anava calmant, va tancar els ulls per reposar, i es va quedar dormit. Quan l’Oriol es va despertat el Kobi no hi era.
 
-Kobi-chan on ets? KOBI-CHAN??- va cridar el Oriol.
 
-Diguem oni-chan?- Es va sentir de fons.
 
-Kobi ets tu? On ets, no t’amagis que no em puc moure.- Va cridar desesperat l’Oriol.
 
- JAJAJAAJAJ No ho se pas on soc, però al nen que as salvat ara et matarà.- Va dir una veu de fons.
 
De cop en Oriol rep un cop de cap molt molt fort, fet amb una pedra, al mateix temps que esta apunt de perdre la consciencia, veu una katana a travessant  el cos del Kobi.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Les ferides del passat Empty Re: Les ferides del passat

Missatge  Haok-X Dj 27 Mar 2014 - 17:27

Una setmana més tard.


L’Oriol es va mig aixecar amb tot el cos adolorit. Va mirar al seu voltant, estava en una habitació força luxosa amb molts tipus de dissenys i una escultura gran de marbre, amb un escrit ”El gran ambaixador de les algues”.  


Quan l’Oriol va aconseguir incorporar-se del tot, va agafar un pal, que estava dins la sala, per recolzar-s’hi, caminava molt malament i gairebé no podia caminar recte. La seva vista estava força perjudicada, tot i això va aconseguir veure una persona de lluny, era un home amb una expressió molt dura, agre i seriosa. Estava assegut amb els ulls tancats, l’Oriol va sentir que havia d’acostar-hi la seva aura misteriosa l’atreia cap allà, volia saber qui era, va començar a caminar, no va veure el desnivell de la tarima i va ensopegar, en aquell precís moment, l’home misteriós va obrir els ulls i es va incorporar molt tranquil·lament. La pressió que oferia aquell home era mes del que l’Oriol podia manejar, i va fer entrar a l’Oriol en un estat de pànic i por, el cos no li responia correctament i el seu poc instint li deia que fugis, però simplement no es podia moure adequadament.


-Hola, estàs ja bé per poder-te aixecar? Per cert qui era ella?- va dir el home.


-Ella? No conec a cap noia, l’únic que m’acompanyava era en Kibo-chan, on estàs!? KIBO-CHAN ON ESTÀS!? - Va respondre en Oriol, mentre que posava una cara d’agonia tristesa i plorava mentre li venien imatges al seu cap del Kibo sent travessat per la katana.


-Així que era un noi? No em reconeixes? Dairokuten maō no musuko!!- Va dir un el home rient.


-Nobunaga-sama!!! Senyor es un gran honor poder-te tornar a veure!!- Va dir en Oriol mentre que s’agenolla mostrant els seus respectes.


-Aixecat! Aquí ja no sóc cap Daimyō, i si preguntes pel nen que estava amb tu, es mort. El vaig decapitar d’una estucada en el moment que vaig veure que intentava matar al meu fill.- Va dir en Oda Nobunaga.


En Oda li tira una Arcabús a en Oriol.
-Fill meu, aquesta Arcabús no es una arma qualsevol, amb aquesta arma pots inclús perdre la teva vida si la fas servir imprudentment, recorda aquestes paraules; Utilitza la intel·ligència i el menor dels riscos per matar al teu enemic, pietat, honor i remordiments, es el que tens quan no fas el que el cor et diu, però no pots viure nomes amb el cor, manipulació estratègies i aplicar terror al enemic no son estratègies covardes, si el teu enemic les pugues aplicar, ho faria qui no pot i ho marca com a deshonor es nomes un covard que te por de la força dels enemic i busca una excusa per justificar les seves pèrdues, aquesta arma de foc, significa el que tu vas fer per a mi i la marca en la que pretereixes al clan Oda, ara m’han haig d’anar, jo Oda Nobunaga serè el pròxim rei espiritual, nomes espera, hi ho veuràs.- Va dir en Nobunaga mentre s’allunyava lentament.
 
-Quin home mes boig, mai havia trobat un home tan boig i que realment fos capaç d’aconseguir el que ell vol, jo crec que podrà ser capaç d’aconseguir el que ell realment es proposi, no ho trobes, Dairokuten maō no musuko? Per cert em dic Byakuya.
 
-Esta clar que ho aconseguirà ell no va ser el Dairokuten Maō  per no res. –Va dir en Oriol mentre feia un riure pertorbador.
 


- I aquesta es tota la historia, sobre la mort d’en Kibo.- Va dir en Oriol mentre tirava fort una pedra a una paret fent un gran soroll.

La Netsukibo es va girar al sentir l’impacte i al tornar a mirar endavant, en Oriol havia desaparegut.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Les ferides del passat Empty Re: Les ferides del passat

Missatge  Haok-X Dj 27 Mar 2014 - 17:31

Les ferides del passat Fi_de_10
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Les ferides del passat Empty Re: Les ferides del passat

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum