Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

+9
IchigoBankai
shikamaru23
Moules
Kenpachi Nafi
Meina
Haok-X
Javi Ciffer
Finnick
Hanako
13 participantes

Ir abajo

Concurs crossovers!

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Vote_lcap38%Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Vote_rcap 38% 
[ 6 ]
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Vote_lcap6%Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Vote_lcap0%Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Vote_lcap19%Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Vote_rcap 19% 
[ 3 ]
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Vote_lcap37%Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Vote_rcap 37% 
[ 6 ]
Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Vote_lcap0%Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Vots Totals : 16
 
 
Sondeo cerrado

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Hanako Dl 9 Set 2013 - 15:18

Ja és hora de votar!!!

Si voleu recordar els dibuixos--> https://bleachcatala.forocatalan.com/t1666-concurs-de-dibuix-crossover-2-anys-de-forum#19479


Teniu 2 dies per votar! D\'acord!


Editat per darrera vegada per Hanako el Dl 9 Set 2013 - 22:47, editat 1 cop en total
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Finnick Dl 9 Set 2013 - 22:06

M'encanta el crossover de keroro, apart de que em porta molts records de petit.
Finnick
Finnick
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Hanako Dl 9 Set 2013 - 22:42

Jo també he votat per la Takiko! D\'acord!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Javi Ciffer Dl 9 Set 2013 - 23:28

Jo també!
Els altres tambe estan molt xulos però el crossover de la Takiko es lo más xD
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Haok-X Dt 10 Set 2013 - 0:09

Jo voto per la Erwyn-chan Content
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Meina Dt 10 Set 2013 - 9:10

Jo també he votat a la Takiko, tots els altres també estan molt bé, però es que trobo que les granotes-shinigamis l'hi han quedat genial!!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 10 Set 2013 - 12:56

Gomen per no haver pogut participar al final, si algun dia acabo el dibuix ja us el menjaré perquè el veieu. Però sóc feliç perquè podré votar ja que quan participo no m'agrada votar >__< manies meves... M'ha costat molt decidir-me ja que heu presentat dibuixos dpm tots, però al final m'he decantat per votar a l'Er-chan! M'encanta la Rangiko-Erza Momo!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Moules Dt 10 Set 2013 - 13:10

Jo voto per l'Erwin! M'encanta el teu dibuix!
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  shikamaru23 Dt 10 Set 2013 - 14:17

Jo voto per en moules, m'encanta slam dunk i bleach i el treball del dibuix es impressionant, m'agradariaa dibuxar tant bé com tuu mouleeees Shocked 
shikamaru23
shikamaru23
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 17
Reiatsu : 28
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  IchigoBankai Dt 10 Set 2013 - 14:38

Voto pel Mou, ara m'estic tornant a mirar slam dunk i trobo el dibuix molt currat
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Ifrit Dt 10 Set 2013 - 21:25

Voy a votar a Mou.. wiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Voy a votar a Mou... wiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Takiko Dt 10 Set 2013 - 22:17

Coret Gràcies a tots els que m'heu votat! No m'ho esperava! Vergonyós 

Jo he votat al Moules!!! Sempre he pensat que dibuixar Slam Dunk és molt dificil, i t'ha quedat igual!
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Erwyn14KC Dc 11 Set 2013 - 0:16

M'ha costat molt molt molt moltíssim decidir-me... Tots m'agraden! >.< Cada un té el seu algo pel que el votaria...

Però finalment he triat el d'en Moules! Té un estil molt personal i diferent, i sobretot valoro com pinta i aconsegueix unes obres tan bones!

Però tots m'agraden TT^TT
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Hanako Dj 12 Set 2013 - 0:33

Merda, doncs les votacions ja han acabat i hi ha un empat tècnic amb dos fantàstics crossovers amb 6 vots cadascun!!

És la primera vegada que passa això, així que no estava contemplat a les normes que hi pogués haver un empat. Però no passa res, com que els dos dibuixos la veritat és que estan de puta mare! Gràcies per la currada, nois!

Jo volia fer un desempat, però al final amb el Minato hem decidit que el que ens sembla més just és declarar-vos als dos guanyadors.

ENHORABONA TAKIKO I MOULES! Joan


I també gràcies a tots pel vostre esforç!! En voler podem fer el següent!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Erwyn14KC Dj 12 Set 2013 - 10:37

Moltes felicitats Takiko, Moules!!!! Byakuya salta! Enhorabona ^^
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Victor Kudo Dj 12 Set 2013 - 12:01

Enhorabona nois ^^ Si posseu al vostre curriculum els concursos que heu guanyat us respetaran més i tindreu més sort de cara a trobar feina Asuma
Felicitats! >.<
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Haok-X Dj 12 Set 2013 - 12:13

Enhorabona nois/noies sou uns cracks dibuixant quina enveja em feu Content  espero el següent concurs amb ganes per veure més dibuixos increïbles com els de aquest cop.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Takiko Dv 13 Set 2013 - 12:13

Moltes gràcies a tots!!!Coret  I enhorabona Moules!Joan 

Com ja vaig dir, estic molt contenta que vos agradi el meu dibuix!!!No m'esperava per res tenir tants de vots!

Tot i haver guanyat he de dir que tots els dibuixos estan genials! Enhorabona a tots!!!:crit:
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Kenpachi Nafi Dv 13 Set 2013 - 20:02

Enhorabona als guanyadors! I a tots els concursants que us ho heu currat un ou tots *-* és un forum d'artistes!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Moules Dv 13 Set 2013 - 20:12

El mateix dic, felicitats Takiko i també a tots els altres pels vostres dibuixos! És tot un honor poder dir que he guanyat un concurs d'aquest fòrum, estic molt content de que us hagi agradat el meu dibuix!Joan 

I també vull el meu premi!! Rabieta 
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!  Empty Re: Votacions, Concurs crossover pels 2 anys del fòrum!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum