Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Bleach 548: The thin ice EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Bleach 548: The thin ice EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Bleach 548: The thin ice EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Bleach 548: The thin ice EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Bleach 548: The thin ice EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Bleach 548: The thin ice EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Bleach 548: The thin ice EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Bleach 548: The thin ice EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Bleach 548: The thin ice EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Bleach 548: The thin ice

+6
Akane
drew-kun
Moules
Hanako
IchigoBankai
Minato
10 participantes

Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Bleach 548: The thin ice

Missatge  Minato Dt 10 Set 2013 - 14:20

Al Seireitei les lluites es van determinant i aquesta vegada els encarregats de treure la katana seran l'Omaeda, Tinent de la Segona Divisió i el Capità i Tinent de la Desena Divisió, Toshiro Hitsugaya i Rangiku Matsumoto.

La saga final continua amb, Bleach 548, titulat The Thin Ice, en català per Seireitei no Fansub. Esperem que en gaudiu i no oblideu comentar-lo al nostre fòrum!

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2013/09/bleach-548.html
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Re: Bleach 548: The thin ice

Missatge  IchigoBankai Dt 10 Set 2013 - 14:34

UUoohh un combat on el hitsugaya porta la devantera, això es lo mai vist.

Sóc l'únic que li sembla que la matsumoto ha rejuvenit 500 anys?
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Re: Bleach 548: The thin ice

Missatge  Hanako Dt 10 Set 2013 - 14:42

Sí, la Matsumoto està molt més guapa i joveneta amb els cabells curts.


El capítol en si no m'ha dit gaire cosa. Espero i desitjo que l'Omaeda la palmi JA MATEIX, però el Tite el farà morir d'una manera honorable, defensant la seva família. Per a mi es mereix una mort horrible i cruel, però bé...

I el Hitsugaya, doncs com que tanmateix no li passarà res ni a ell ni a la pitram-sama, no pateixo gens. M'interessa més saber com contraatacarà ara el Quincy que res més, perquè aquests dos personatges són sagrats per la secta fanserviciana del Tite, aixi que no moriran ni que al Tite li anés la seva fortuna en això.

Poca cosa més a comentar... espero el següent, a veure si continua amb el Hitsugaya o canvia de tema.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Re: Bleach 548: The thin ice

Missatge  Moules Dt 10 Set 2013 - 16:05

Bon capítol, per fi comencen les lluites tan esperades!

En primer lloc, m'ha sorprès el comportament de l'Omaeda, de cop a madurat o què? Aviam si continua amb la bona ratxa i ens dóna una lluita interessant, encara que no el veig amb gaire possibilitats.

I la lluita del Hitsugaya si que sembla que promet, sense tenir el bankai i amb això de que el gel era més prim en principi el veia amb les de perdre, però sembla que no ha perdut i sembla que ha trobat la manera de contrarrestar que no pugui generar tant gel. Tot i que porti la davantera, em sembla el Bazz-B encara li té guardada alguna sorpresa, no crec que guanyi tan fàcil.

Aviam si al pròxim capítol veiem que se n'ha fet dels altres capitans!
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Re: Bleach 548: The thin ice

Missatge  drew-kun Dt 10 Set 2013 - 16:44

(quasi!! la H no significava hell sino heat)

Jo crec que en el capitol seguent veurem el vollstanding d'en Bazz-B.

Tambe aposto per un combat Isshin vs Cang Du (Sternritter que va robar el bankai d'en Hitsugaya). L'Urahara trobara la manera de bloquejar els robos de bankai, pero no de revertir-los, i per recuperar-los hauran de rebentar al quincy que l'ha robat, i el que rebentara aquest sera l'Isshin, que haura de suar amb el bankai del seu antic subordinat combinat amb el seu vollstanding.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Re: Bleach 548: The thin ice

Missatge  drew-kun Dt 10 Set 2013 - 17:12

Apostes per les lletres:

A: Ancestor (sens dubte, es l'avantpassat de tots els quincy i l'unic capaç de fer les tecniques ancestrals)
B: Blood (absorbeix la sang que genera i es recupera) o Blade (algun gran poder amb espases podra fer)
C:
D: Distortion (deforma l'espai generant forats negres) o Death
E: (Erotic? jajajajajaj poca broma que amb la tia aquesta podria ser)
F: Fear
G:
H: Heat
I: Ice (jo aquest pavo de gel el veig, i a sobre amb el bankai d'en Hitsugaya encara tindra mes poder)
J: Jail
K: Knight (l'armadura que porta es molt sospitosa, podria regenerar-la? podria donar-li algun tipus de poder?)
L:
M:
N:
O: Overkill
P:
Q: Question
R: Roar
S: Shadow (Qui sapiga com funcionen els caballeros oscuros del FF ho entendran, donat que sacrifiquen la propia vitalitat per mes força) o be Shield (Escut, crear defenses)
T: Time (control del temps a voluntat)
U:
V:
W: Weight (controlar el pes de tot el que te al voltant)
X: (hi ha alguna paraula anglesa que contingui X?)
Y: Yourself
Z:

Si a algu se n'hi acudeixen mes per absurdes que siguin que ho comenti, aixi mateix fare jo.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Re: Bleach 548: The thin ice

Missatge  Akane Dt 10 Set 2013 - 19:57

Vaig a fer un viatget al Japó per dirli a Tite que m'importa una merda el que faci l'Omaeda i la seva familia, algú ve amb mi?

M'ha agradat el capítol, ja que ara comença la "mandanga", com diu Moules. Ara en Buzz-b farà el vollstanding i Shiro-chan les pasarà putes, però com ha dit Hanako no morirà ni de pal.

Jo ja no m'atreveixo a fer porres de lletres. Amb allò de "Mask de masculine" en Tite va deixar clar que ens pot trollejar com li vingui en gana.
Akane
Akane
Chappy
Chappy

Nombre de missatges : 21
Reiatsu : 46

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Re: Bleach 548: The thin ice

Missatge  drew-kun Dt 10 Set 2013 - 20:10

Akane escrigué:Vaig a fer un viatget al Japó per dirli a Tite que m'importa una merda el que faci l'Omaeda i la seva familia, algú ve amb mi?

M'ha agradat el capítol, ja que ara comença la "mandanga", com diu Moules. Ara en Buzz-b farà el vollstanding i Shiro-chan les pasarà putes, però com ha dit Hanako no morirà ni de pal.

Jo ja no m'atreveixo a fer porres de lletres. Amb allò de "Mask de masculine" en Tite va deixar clar que ens pot trollejar com li vingui en gana.
De fet a la S d'en Masculine hagues dit The Snipper (el franctirador) pero amb les pintes que te es impossible.......

......O no, potser es un paquet que no sap ni apuntar amb una fletxa i necessita aquest poder perque toquin a algu jajajajajajaj
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Re: Bleach 548: The thin ice

Missatge  Isshin Shiba Dt 10 Set 2013 - 20:37

M'esperava més del capítol d'avui, la veritat. Jo que em pensava que sortiria més divisió zero però surt la round 2 de la batalla. I uuuuuuuuuuuuuuuuufff quina ràbia l'Omaeda! Que diu que ha de protegir la Societat d'Ànimes i a la seva família?? Los cojones, no pot ni protegir-se a ell mateix que conyo ha de fer amb la resta de gent? Basura. També, eeeeeeee mooooooolt reaal que el HitsuGAYa guanyi sense bankai a un sterniter o com es digui, moooolt reaaal, i odiosa la cara de seriós que fa, odiosa. Espero que la setmana valgui la pena.
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Re: Bleach 548: The thin ice

Missatge  Takiko Dt 10 Set 2013 - 22:14

Akane escrigué:Vaig a fer un viatget al Japó per dirli a Tite que m'importa una merda el que faci l'Omaeda i la seva familia, algú ve amb mi?
Jo vinc! Omaeda sucks!

Bon capitol! M'ha sorpres que el Hitsugaya estigués tan ben preparat, tot i que començar tan bé...a veure com acaba xD

A mi també m'ha cridat l'atenció la Matsumoto, no pareix ni ella!!!Jo crec que és perquè el Tite ha canviat una mica l'estil de dibuix i en ella s'ha notat molt (massa)
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Re: Bleach 548: The thin ice

Missatge  Shizen Eriksen Dc 11 Set 2013 - 17:14

Feia temps que no veia un capitol tan... taan.. taaan.... HORRIBLE!
Tite, vas fer un puto hiatus de 5 setmanes per planejar aquesta merda? Déu meu.
Comencem amb la gran perla del Gotei 13, "El Gordaco", almenys aquesta vegada s'ha comportat una miqueta més com un cap de familia encara que només veure al BG9 s'ha fet popó assobre.
Aquesta segona part és rescatable però quin desperdici de pagines, tot per dir que ha fet un sandwich d'aire amb gel per fer-lo més resistent. I el Bazz-B comença a desagradar-me, per ser tant arrogant s'ha emportat una torta de gel, estigués més per la llavor de eliminar el més rapid posible al enemic quincy!

En resum, tot aquest capitol es podria haver fet amb la meitat de pagines. Se que d'aquesta manera el manga dura més però no vull estar cada setmana desesperant-me perquè s'estanca la història, vull una historia que flueixi a bon ritme.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Re: Bleach 548: The thin ice

Missatge  Shizen Eriksen Dc 11 Set 2013 - 17:15

drew-kun escrigué:Apostes per les lletres:

A: Ancestor (sens dubte, es l'avantpassat de tots els quincy i l'unic capaç de fer les tecniques ancestrals)
B: Blood (absorbeix la sang que genera i es recupera) o Blade (algun gran poder amb espases podra fer)
C:
D: Distortion (deforma l'espai generant forats negres) o Death
E: (Erotic? jajajajajaj poca broma que amb la tia aquesta podria ser)
F: Fear
G:
H: Heat
I: Ice (jo aquest pavo de gel el veig, i a sobre amb el bankai d'en Hitsugaya encara tindra mes poder)
J: Jail
K: Knight (l'armadura que porta es molt sospitosa, podria regenerar-la? podria donar-li algun tipus de poder?)
L:
M:
N:
O: Overkill
P:
Q: Question
R: Roar
S: Shadow (Qui sapiga com funcionen els caballeros oscuros del FF ho entendran, donat que sacrifiquen la propia vitalitat per mes força) o be Shield (Escut, crear defenses)
T: Time (control del temps a voluntat)
U:
V:
W: Weight (controlar el pes de tot el que te al voltant)
X: (hi ha alguna paraula anglesa que contingui X?)
Y: Yourself
Z:

Si a algu se n'hi acudeixen mes per absurdes que siguin que ho comenti, aixi mateix fare jo.
Aquí tens un post que vaig crear perquè teoritzem quins són els significats de cada lletra Wink
https://bleachcatala.forocatalan.com/t1576-spoiler-sternritters-letters
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Re: Bleach 548: The thin ice

Missatge  Haok-X Dt 17 Set 2013 - 14:04

No m'he llegit el cap fins a dia d'avui xD Quin fastic com pot dir l'Omaeda una frase tan eròtica no pot ésser si al diu un paio com ell perd força la frase. El capítol ha estat bé, però el Toshiro no m'agrada, vale que si ha trobat una idea, però només per aquest motiu ara ja de cop pot bloquejar sobradament les flames? no m'ha seduït gaire la idea ni la explicació, a veure com continua...
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Bleach 548: The thin ice Empty Re: Bleach 548: The thin ice

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum