Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! - Página 2 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! - Página 2 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! - Página 2 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! - Página 2 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! - Página 2 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! - Página 2 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! - Página 2 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

+6
Ifrit
Haok-X
Javi Ciffer
Meina
Finnick
Isshin Shiba
10 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! - Página 2 Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  IchigoBankai Dt 8 Oct 2013 - 16:36

Meina escrigué:Totes aquestes pel·lis a Sitges?? Per que al meu poble no poden posar aquest tipus de pel·lícules?? Rabieta Per molt que no hagi vist l'anime, el sol fet de ser una pel·licula anime ja em motiva moltissim!! Jo vull venir a veure aquestes pel·lis!! Plorant 

es un festival que dura bastants dies, fan totes aquestes pelis i més jaja
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges! - Página 2 Empty Re: Bola de Drac, la lluita dels Déus arriba a Sitges!

Missatge  Moules Dt 8 Oct 2013 - 21:26

Si, a Sitges hi ha el Festival de Cine Fantàstic i de Terror; durant deu dies posen pel·lícules d'aquest tipus a tots els cines del poble, durant els dies les estrenes més mediàtiques i durant la nit/matinada fan maratons de zombies, gore, anime... El millor és que aquestes pel·lícules les faran el mateix dia d'1 a 5 de la matinada totes seguides...
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum