Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
El so de les paraules. EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
El so de les paraules. EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
El so de les paraules. EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
El so de les paraules. EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
El so de les paraules. EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
El so de les paraules. EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
El so de les paraules. EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
El so de les paraules. EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
El so de les paraules. EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

El so de les paraules.

Ir abajo

El so de les paraules. Empty El so de les paraules.

Missatge  Erwyn14KC Ds 23 Nov 2013 - 23:19

La Erwyn estava assentada al terra de la Cinquena Divisió, en la seva estona de descans. Avui havia sigut un dia normal, un dia més al Seiritei. S’havia llevat, havia anat a l’entrenament de Kido, que encara que ara era tercera al càrrec i l’entrenament era només per els nous, li agradava continuar practicant allà de tant en tant. Havia dinat amb els companys mentre feien broma i comentaven xafarderies del Seiritei. Es va tombar al terra amb les mans rere el cap. Podria anar a veure la seva germana, però deuria estar ocupada amb les coses de la seva divisió i no la volia molestar. Bé, com que no tenia res millor per a fer, una becaineta no estaria malament, ara... Se li tancaven els ulls.. Es va incorporar en sentir la veu de la seva tinent:

Takiko: - Erwyn-chan.. Tens un momentet?
Erwyn: - Sí, digues!
Takiko: - Que podries dur aquests papers a la Sisena Divisió? És que ara mateix jo he de fer altres coses, paperassa del capità i tal..
Erwyn: - Sí, i tant! No tinc res per a fer, ara.

La Takiko li va donar les gràcies i ella es va encaminar cap a la Sisena divisió. Quan va arribar, va trucar a la porta i va passar. Allà hi havia un noi. Un noi alt, amb els cabells foscos i ulls freds. Ell es va quedar mirant la noia que acabava d’entrar.  Ella estava incòmode sota la seva mirada, però finalment va dir:

Erwyn: - Ehmm... Sóc de la Cinquena divisió. M’han demanat que porti uns papers, que hi ha el capità?
Isshin: - Sí, sóc jo. Jo sóc el capità de la Sisena – va dir ell mentre agafava els papers. – Gràcies.
Veu desconeguda: - Isshiiiin~~ – es va sentir una veu des de la porta – Ja he arribat!~~

Va entrar. Era un noi no massa alt, i amb uns cabells blaus que feien joc amb els seus ulls alegres. Es va quedar a la porta, mirant la shinigami que no coneixia. La Erwyn es posà nerviosa, i es va disposar a marxar.

Erwyn: - Que vagi bé, capità – va dir fent una reverència a l’Isshin, metre el noi que havia arribat feia poc li llençava una mirada estranyada.

I es va posar a córrer en direcció a la porta.  Quan just arribava a l’entrada, es va entrebancar  i va xocar contra el noi desconegut.

Veu desconeguda: - Ah... Quin cap més dur.. Qui és aquesta petitona, Isshin?
Isshin: - No ho sé. És de la Cinquena.
Veu desconeguda: - Ahà.. O sigui que els de la Cinquena han contractat una nena per matar-me!? Jajaja. Estàs bé petita?

Ella va assentir tímidament amb el cap. Es va aixecar del terra, va dir un “adéu” ben fluixet i va marxar corrent.

“Qui era aquell noi? Mare meva, quina vergonya..! Però.. Si clar, ha sigut culpa seva! Era al mig de la porta! I el capità de la Sisena mirant.. Quina vergonyaaaaa!!”

Veu desconeguda: - Bu.
Erwyn: - Kyaaaaaaaah!!!! >.<

El noi de cabells blaus. Era al seu costat i somreia. Es va aturar i el va mirar. “Buf... Però quin ensurt...!!  Si és el noi d’abans.. Què deu voler? Segur que es riurà de mi per allò d’abans..”

Veu desconeguda: - Hola petitona! Tens nom?

Ella va desviar la mirada.

Veu desconeguda: - Ehmm.. Ah! Ho sento, ho sento! Primer m’haig de presentar jo, no? Sóc el capità de la Sisena Divisió. – li va dir, mentre la Erwyn no es creia mitja paraula. Ell es girà i li va ensenyar la seva capa. El símbol de la Sisena. – Em dic Oriol Hao Kjü.
Erwyn: - El capità de la Sisena Divisió?? Però.. I el noi d’abans?
Haok: - Ostres! Però si saps parlar i tot! – va dir fent que ella es posés vermella – No, et confons, ell era el meu tinent!
Erwyn: - El teu tinent? Doncs.. Però.. A mi m’havia dit.. Que ell era el capità.. >_<

El capità de la Sisena va riure:

Haok: - T’ha enganyat!  Que potser li has vist la capa de capità? Ets molt innocent, pe-ti-ta! – mentre la shinigami s’enrojolava de nou. – Bé, tornem al tema bufona. Tens nom?
Erwyn: - Ehmmm... S-sí..  Em dic Erwyn Asahina, capità. Sóc de la Cinquena divisió.
Haok: - Encantat de conèixe’t! – li va dir ell mentre li acariciava els cabells rojos – I diga’m: Com es fa per perdre una zanpakuto?
Erwyn: - Uhmmmm.. Doncs bé, és força difícil, jo crec.
Haok: - Sí? Perquè mira què m’he trobat a la meva divisió.. I vet aquí el cas, que no sé de qui és.

Ella anar a recolzar la mà sobre la seva zanpakuto que duia a la part esquerra del cinturó. Però no la trobà.

Erwyn: - O-ostres...! – va exclamar mentre es posava vermella altre cop – La meva zanpakuto!
Haok: - La teva què? Parles molt baaix!
Erwyn: - És.. És meva, capità Hao Kjü..! >.<
Haok: - Diga’m Haok.
Erwyn: - Com vulgui..
Haok: - No, per a tu seré Haok-sama!
Erwyn: - S-sí, Haok-sama..
Haok: - Jajajajaja Sempre és divertit prendre’t el pèl! – va dir rient – Diga’m com vulguis! Doncs em sembla que mai t’havia vist.. Ets nova?
Erwyn: - Sí.. Més o menys. Fa poc que sóc aquí, però ja sóc Tercera al Càrrec. I tinc una germana, que és de la Onzena divisió.
Haok: - Ohhh, sí! Vaig escoltar que d’algú, nova incorporació a la Onzena, que estava arrasant..
Erwyn: - Jejeje sí! La nee-chan s’esforça molt!
Haok: - Així que nee-chan! Doncs crec que li hauria de donar a ella, aquesta zanpakuto, perquè una noia que és capaç de perdre-la no sé si se la mereix.. – ell la va mirar seriosament – Les zanpakutos no són simples joguines. D’elles depenem en molt dels sentits. – li deia mentre la noia abaixava la mirada.

Erwyn: - Sí...  però.. No es tornarà a repetir.. – li va assegurar la noia amb una mirada plorosa. El Haok va sospirar profundament.
Haok: - Té! No la tornis a perdre mai més! És més, et donaré un consell. Lliga’t la corda de l’empunyadura al cinturó, si ets tan patosa..

Ella agafa la zanpakuto i se la posa al cinturó.

Erwyn: - De veritat, no es tornarà a repetir.. Tot i que sempre perdo les coses.. No passarà més!

El noi va riure.

Erwyn: - Escolti capità.. Com és que.. Duu dues zanpakutos? Algú més la perdut?
Haok: - Ahh.. No no no.. Jo sóc un usuari de dues zanpakutos!
Erwyn: - Ostres.. Que guai!!
Haok: - Bueno, concorda amb un estil amb un ús molt elevat de shunpos i haig de lluitar en un mode de força Berserk.
Erwyn: - Ahhh.. La meva és simple, la meva zanpakuto usa l’aigua.
Haok: - Jeje la meva no te la diré! És un secret – li va contestar, picant-li l’ullet – Bé doncs.. Marxo a visitar algú molt important al món humà. Ens veiem, bonica!
Erwyn: - Que vagi bé, capità! Encantada d’haver-lo conegut.
Haok: - Ens veurem de nou – li va afirmar mentre s’allunyava amb shunpos a gran velocitat i la shinigami de cabells vermells continuava de camí a la Cinquena divisió.
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum