Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Top 3 de 2013! EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Top 3 de 2013! EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Top 3 de 2013! EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Top 3 de 2013! EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Top 3 de 2013! EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Top 3 de 2013! EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Top 3 de 2013! EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Top 3 de 2013! EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Top 3 de 2013! EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Top 3 de 2013!

+7
IchigoBankai
Isshin Shiba
Kenpachi Nafi
Shizen Eriksen
Meina
Wely Gin
Hanako
11 participantes

Ir abajo

Top 3 de 2013! Empty Top 3 de 2013!

Missatge  Hanako Dt 24 Des 2013 - 15:50

Se m'ha ocorregut que podem fer un top 3 d'animes/mangas que us hagin agradat més i també dels que us hagin agradat menys i que els hagueu vist/llegit enguany! (tant és l'any de publicació l'important és que ho hagueu llegit/vist durant el 2013).

Proposo dir-ne 3 perquè sinó pot ser etern xD

Top 3 d'anime
-Rurouni Kenshin: Només dir que em sap greu no haver-la vist abans. Massa sublim!!
-Hakuouki: Epaa! L'univers de Hakuouki mola moltíssim! De debò, us animo a veure els 3 animes i una OVA que conformen aquesta saga!
-Gintama: Encara no l'he acabat i se m'està fent eteeeeeeeeeeeeeeeern. Però he conegut uns personatges que són l'hòstia i als que he acabat afagant molt de carinyo. Zura ja nai, Katsura da!!!!!!

Top 3 de manga
-Bleach: Per motius evidents, cony! Potser ara el Tite hagi afluixat un poc però aquest any més o menys ens ha donat alegries i... i... l'Ukitake ha sobreviscut un any més!!
-Area D: El vaig començar per una xorrada i em va acabar enganxant moltíssim!! Un dels millors que m'he llegit durant aquest any!! Us el recomano, de debò!
-Rurouni Kenshin: Joder, tots els mangas i animes que m'he llegit aquest any són de samurais (excepte Area D que són mutants)... Bé, res que no hagi dit de Kenshin abans, que és brutal i que el dibuix és també una autèntica passada!! Val molt la pena llegir-se el manga i mirar l'anime!!

Top 3 merda pura
Per al top 3 de merda pura (nom que he posat a l'anime més odiós que he vist a la vida) us deixo (tachaaaaaaaan)
-Bakuman 2: La merda més mal digerida i pudent de la història. No sé com cony no ho vaig deixar.
-Bakuman 3: El mateix, i a més, el final és patètic. Segueixo demanant-me perquè no la vaig deixar.
-Bakuman 1: La primera temporada no és tan merda, així que ho deixo així en un tercer lloc que vol dir que és merda però no tan merda com el lloc 1 i 2 xD De debò, per què vaig perdre temps de la meva vida mirant aquesta merda?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Top 3 de 2013! Empty Re: Top 3 de 2013!

Missatge  Wely Gin Dt 24 Des 2013 - 16:15

Top 3 d'anime (sense ordre)
- Fullmetal Alchemist: va ser un dels meus propòsits d'any nou i el vaig veure al gener. M'esperava un típic shonen de lluites amb un protagonista super fort d'aquests que ho aconsegueixen tot, però no té res de típic.
- Neon Genesis Evangelion: també pensava que seria un anime de lluites de robotets, no m'esperava per res tot el fons psicològic que té. Basta dir que m'ha agradat prou per comprar-me-la en dvd i tenir un poster a la meva habitació
- Bleach: em va agradar des del primer moment, però com que era molt llarg anava mirant episodis cada tant, fins que (no recordo a quin moment) em vaig enganxar moltissim, i en pocs mesos la vaig acabar

Top 3 de manga
(res, perquè només m'he llegit Bleach de moment...  Depre )

Top 3 d'animes que vull borrar de la meva memòria
- Bokura ga ita: és extremadament shojo, té algunes coses mones, però per tota la resta es una cagada de color rosa. Sobretot cap a la meitat, és fa lentissim perque es passen els episodis parlant del que senten, i tanmateix només diuen el mateix una vegada i una altra
- School days: és l'únic anime on he acabat odiant a TOTS els personatges. Per això, la segona meitat del darrer episodi és l'hòstia, això si que em va agradar
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Top 3 de 2013! Empty Re: Top 3 de 2013!

Missatge  Meina Dt 24 Des 2013 - 16:24

Aqui deixare els meus!!

Top 3 d'anime

Tari Tari: Es un anime que em va enganxar des del primer moment que el vaig començar! M'encanten les cançons que canten i el sentiment que hi posen!
-Higurashi no Naku Koro ni: Anime que tot hi ser gore et fa veure que gracies als amics tot es pot aconseguir, em va agradar molt!!
-Chihayafuru: I love it, em va encantar moltissim!! Es un anime que et fa sentir un amor molt especial cap a un joc de cartes i les persones que el practiquen!!

Top 3 de manga

-Crimson Hero: M'encanta la convinacio que te de shojo amb el voley!
-Naruto: Se que es un manga que es fa pesat, pero jo l'hi he agafat tant de carinyo des de petita que es un dels meus preferits.
-Akuma to Love Song: Es un manga shojo que (segons diu una amiga meva) te un costat fosc que aixo fa que sigui encara més interessant!

Top 3 merda pura

-Bokura ga Ita: Per mi va ser un anime super traumatic que no em va agradar gents
-School Days: Aquest anime no em va agradar gens principalment, per que el principi et penses que sera un shojo molt bonic i resulta que el final es tope traumatic.
-Honey & Cover: Nomes m'he llegit el primer tomo pero no vaig pillar quasi res i el poc que vaig pillar no em va agradar gens...


Editat per darrera vegada per Meina el Dt 24 Des 2013 - 16:26, editat 1 cop en total
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Top 3 de 2013! Empty Re: Top 3 de 2013!

Missatge  Shizen Eriksen Dt 24 Des 2013 - 16:25

Top 3 d'anime

-Steins;Gate: L'he acabat fa 2 dies i em sembla una obra mestre. El primer anime que comporta tot el que m'agrada: científic boig, una pelrroja tsundere, drama, psicològic, romanç i punts amb relació a la realitat (John Titor).
-Angel Beats!: L'únic anime que m'ha provocat que em caigues una llagrimeta i sentir-me molt trist al final.
-Gintama: El humor també em fascina i el de Gintama és únic. I com diu la Hanako: Zura ja nai, Katsura da!!!!!!

Top 3 de manga

-Bleach: És el meu preferit i amb el que segueixo amb més intensitat. Últimament no estan sent bons capitols pero durant l'any en Tite ens ha trollejat de la manera que ens agrada.
-Gantz: Es pot descriure en una paraula: ÚNICA. És diferent a tot allò que he vist abans i mai un manga m'havia enganxat tant, engloba tot, acció, ciencia ficció, aliens, personatges únics, res de fanservice relacionat amb la història, coerencia, romanç i batalles espectaculars.
-Shingeki no kyojin: Encara que té un pèssim dibuix (i em quedo curt), la història és molt atrapant i enganxa molt. Potser hi ha moments que poden semblar una mica pesats però la trama en si és molt bona.

Top 3 merda pura

-School Days: No em va agradar ja que va ser un desmadre total, el protagonista un porc i el final tot WTF per tancar una història de merda.
-Mayoi Neko Overrun!: Massa moe, massa nyan nyan i un opening horripilant conformen aquest bodrio.
-Kimi ni todoke: Al principi m'agradava però vaig acabar la primera temporada deshidratat de tant puke rainbows que vaig fer. Nomès va ser veure el primer capitol de la segona temporada i vaig acabar a la UCI.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Top 3 de 2013! Empty Re: Top 3 de 2013!

Missatge  Kenpachi Nafi Dt 24 Des 2013 - 16:34

Top 3 d'anime:
- Psycho Pass: m'he enamorat de tots els personatges però especialment d'en Makishima Shougo, per a mi un dels millors dolents.
- Full Metal Alchemist: Brotherhood: he descobert perquè se'l considera un dels millors shonens que existeixen. I pel 2014 el propòsit és llegir-me el manga!
- Shingeki no Kyojin: per en Levi, per la sexiness dels titans corrent i perquè tot i tindre ganes de rebentar-li les cames a l'Eren m'ha enganxat en cada capítol.
Aquest any ha sigut molt intens en animes així que m'ha costat molt decidir XD

Top 3 de manga:
Soul Eater: tot i no haver-la acabada (el plan és fer-ho abans que acabi l'any) m'ha enamorat, sobretot després del mal regust que se'm va quedar amb el final de l'anime.
- Bleach: per la batalla Unohana-Kenpachi, orgàsmica.
- Naruto: per la llegida que m'he fotut de 600 i pico capítols en pocs mesos i per en Tobi i en Shikamaru.

Top 3 de caca:
- Soul Eater (anime): caca de vaca. Per fer això haguessin pogut deixar-ho sense acabar, li faria més justícia al manga.
- Highschool of dead: amb un capítol ja en vaig tindre prou, perquè les tetes que tenen vida pròpia em fan molta por.
- Nana: en serio?! Un'altra de la llista "pitjors finals d'anime".
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Top 3 de 2013! Empty Re: Top 3 de 2013!

Missatge  Isshin Shiba Dt 24 Des 2013 - 16:38

Pues vamos allá:

Top 3 anime

1.- Death Note: obra mestre sens dubte.
2.-Fairy Tail: L'anime em va encantar. Ho té tot, i sobretot té una banda sonora impresionant.
3.- Kuroko no Basket: Evidentment.


Top 3 manga

1.- Beelzebub: història que sembli que estigui feta perquè magradi a mi *-*
2.- Bleach: simplement, m'encanta, sobretot per la lluita entre Ichigo vs Aizen
3.- One Piece: el nou món promet molt.

Top 3 merda pura llafiscosa

1.- Bakuman: massa romance i cursileries pal cuerpo
2.-Mirai Nikki: entre yuki i yuno em posaven malalt
3.- Shingeki no Kyogin: ho sento, no el suporto. Supersobrevalorat.

Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 27
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Top 3 de 2013! Empty Re: Top 3 de 2013!

Missatge  IchigoBankai Dt 24 Des 2013 - 17:42

Top3 anime:
-Psycho Pass
-Shingeki no Kyojin


Top3 manga:
No he llegit gairebé res de manga aquest any
-Bleach
-DB Multiverse (fa anys que ho segueixo)

Top3 merda:

-Mirai Nikki ---> La pitjor brossa que he vist mai...
-Devil survivor 2 --> amb el primer capi en vaig tenir prou.
-Naruto (que s'acabi ja el manga, es molt cansino)


Està incomplet, si recordo algo ja ho ompliré,,,
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Top 3 de 2013! Empty Re: Top 3 de 2013!

Missatge  Haok-X Dt 24 Des 2013 - 18:16

Lo millo que e vist en el 2013
Anime:
1. Berserk ( Les pel·licules son una obra mestre)
2. Kara no Kyōkai
3. Hajime no Ippo

Manga:
1. Berserk (com tot ja sabreu porto la vida seguint aquesta serie, per aixi dir-ho)
2. The Breaker: New Waves
3. Air Gears

La merda que ens ha oferit el 2013:
1. Dragon ball Z (sincerament tota la animació de Dragon ball es un insult al manga)
2. White Album
3. K

Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Top 3 de 2013! Empty Re: Top 3 de 2013!

Missatge  Takiko Dt 24 Des 2013 - 19:05

Millor animes del 2013:

-Dangan Rompa: molt entretinguda. Me va agradar que els capitols fossin tipus el joc i la trama és molt xula. El Monokuma és genial xD Les sèries de detectius i assessinats m'agraden força, i aquesta està genial!
-Tonari no Kaibutsu-kun: feia temps que no mirava cap shojo i aquest m'ha agradat especialment. Té personatges molt bons, situacions molt absudes i divertides i no es gaire empalagosa.
-Naruto: tot i que a vegades mataria als productors i directors de l'anime per posar tants de flashbacks i mirades sense sentit, és un anime genial! L'he començat enguany i m'ha enganxat molt (sobretot segons quines sagues, altres no tant). Espero que aquest 2014 posar-me al dia i passar-me al manga *.* (abans de que acabi)

Millors mangas del 2013:

-Bleach: tot i que el Tite darrerament em decepciona una mica, segueix sent una sèrie genial que seguirem fins que acabi :'( Volem veure bankais i lluites èpiques Tite!!! Twisted Evil 
-Slam Dunk: fa poc me la vaig rellegir i és un manga molt èpic! Mira que a mi els mangas esportius no m'apassionen, i aquest és un dels meus preferits!
-Detectiu Conan: al igual que Slam Dunk, aquests dies estic rellegint el Detectiu Conan i també, per mi una de les millor sèries (eterna). Tinc ganes de posar-me al dia i comprar-me els nous toms *.*

Com podeu veure, aquest any no he llegit gaire manga xD

Pitjors animes 2013:

-High School of Dead: el meu germà em dir de veure-la i no me va agradar gens. El tema zombies està bé, però després de veure The Walking Dead i altres sèries de zombies, aquesta no aporta res especial. Es más de lo mismo. I a mi que mostrin tanta teta i postures sensuals no m'agrada xD A més, me fan gràcia perquè tot és en plan, vinga noies anem a banyar-nos, i totes tocant-se i mirant-se. Per mi tot això sobra completament i tot i llevar això, tampoc és gran cosa així que caca

No tinc més animes que hagi vist que no m'hagin agradat, tinc sort! (en realitat és que he vist pocs animes xD)
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Top 3 de 2013! Empty Re: Top 3 de 2013!

Missatge  drew-kun Dc 25 Des 2013 - 0:01

Top 3 anime:

Sudo força de l'anime, pero he vist el principi de pokemon XY i crec que aquesta temporada pinta molt be. Em vaig quedar flipant el primer capitol amb el combat contra Garchomp i l'aparicio estelar de Mega-Blaziken.


Top 3 manga:

Bleach: (cal que digui perque?)

One piece: Tot i la malaltia de l'autor que ha fet que hagues de prendre's varis descansos, ha començat la part bona, i els ultims capitols m'han deixat amb moltes ganes del seguent. Jo crec que el que ve durant el 2014 promet.

Naruto: El final de la guerra, la batalla contra el 10 cues i la re-aparicio de Madara Uchiha


Top 3 merda pura:

Naruto anime: Relleno i mes relleno

One Piece anime: Relleno, pero a One Piece es pitjor: es nomes a base de flashbacks d'altres capitols, ni cap per pensar-se una altra historia tenen.

Pokemon Black/White anime: Amb lo be que havia començat la saga, pero despres de la part d'en Reshiram es pura merda, la mateixa merda que han estat fent fins ara.

(enteneu perque sudo tant de l'anime no?)
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Top 3 de 2013! Empty Re: Top 3 de 2013!

Missatge  Moules Dc 25 Des 2013 - 10:36

Ho tinc una mica difícil, aquest any gairebé només he llegit manga, i crec que no hi ha hagut cap sèrie que m'hagi repugnat.

Millors animes:

- Death Note: una de les sèries que més m'ha impactat, tot i que el final em va decebre una mica.

- Pel·lícula de Berserk: no sé si és ben bé anime, però la poso perquè havia de posar aquesta sèrie en algun lloc.

Millors mangas (aquí me'n deixaré algun):

- Bleach: em va encantar i em va enganxar des del primer moment.

- Gantz: addicció increïble, els personatges, la història, és una obra mestra.

- Beelzebub: combina una trama boníssima, lluites espectaculars i, sobretot, humor per doquier.

Com ja he dit, no he vist cap sèrie que m'hagi desagradat, així que l'últim apartat no el posaré.


Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Top 3 de 2013! Empty Re: Top 3 de 2013!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum