Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Entrevista a: Erwyn EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Entrevista a: Erwyn EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Entrevista a: Erwyn EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Entrevista a: Erwyn EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Entrevista a: Erwyn EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Entrevista a: Erwyn EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Entrevista a: Erwyn EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Entrevista a: Erwyn EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Entrevista a: Erwyn EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Entrevista a: Erwyn

+3
Hanako
Gooraa
Erwyn14KC
7 participantes

Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Entrevista a: Erwyn

Missatge  Erwyn14KC Dt 1 Abr 2014 - 20:15

Doncs ja podeu començar a preguntar Content
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Gooraa Dt 1 Abr 2014 - 23:24

Holeta Erwyn e.e Aquí van les meves preguntes guais~ com t'esperes, seran molt k-poperes e.e

1) Kpop time!! Com no :P A veure, no seré tan capulla com aquell dia per ask i seré més light.. Vull que em diguis quin va ser el teu primer grup k-pop, el que et va agradar, i quins és el teu grup favorit de k-pop masculí i femení, amb bias incluit!

2) Potser és una pregunta fora del tema, però me la van preguntar l'altre dia i em sembla una bona question! Quin és el teu arbre preferit? N'hi han de milers i com no podia ser d'altra manera, tenen significats... I la teva flor preferida? 

3) T'agraden els animals? En tens cap? Si es que sí, què tens i com es diu? I si es que no, t'agradaria tenir-ne? Sempre que diuen gos recordo en Komamura ciclat, d'això se'n diu obsessió (?)
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Hanako Dc 2 Abr 2014 - 12:35

Unes quantes preguntes en mode hard!

L'Erwyn com a eroticitat màxima adorable
Què odies més, un capítol de Bleach dedicat a Don Kanonji i els Karakuraizers o els dilluns al matí? Què en penses dels videotutorials panchitos per youtube? Com creus que s'hauria de pronunciar "vÍdeo" o "vidÉo"? Tindries una gamba a una peixera? Quin nom li posaries? Quin és el teu menjar preferit?

L'Erwyn com a otaku en general
T'agradaria viatjar al Japó? Si és que si, ja saps on t'agradaria anar? Què et compraries? O preferiries anar a Corea? Quin cantant de K-pop raptaries? D'altra banda, quin va ser el primer anime que vares veure? I el primer manga que et vares comprar?

L'Erwyn com a dibuixant eròtica.
Que sàpigues que el teu dibuix de l'Ukitake va arribar en bon estat a Palma! Moltes gràcies, és molt, molt eròtic! Digues, quan començares a dibuixar? Què t'agrada més dibuixar? Alguna vegada t'ha passat que tens molt clar al cap el que vols dibuixar però no et surt? Prefereixes l'estil shojo o shonen pels teus dibuixos?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Takiko Dc 2 Abr 2014 - 15:01

Preguntes per la meva estimada Erwyn!  Cor 

1. Ara que ja has avançat una mica en la història de Bleach, quin és el teu personatge preferit? I el que més odies? Quina saga de les que has vist prefereixes? Com creus que acabarà Bleach? Quin és el spoiler que més greu t'ha sabut saber dels que t'has menjat gràcies a nosaltres? (gomen ^^')

2. Ja sé que es un poc prest, però ja saps que vols estudiar? Que ets més, de lletres o de ciències? T'agradaria enfocar els teus estudis en alguna cosa relacionada amb l'art?

3. Pregunta rol! Perquè vas triar la Divisó més eròtica del món mundial? (ben fet Cool) Creus que és la que més escau al teu personatge? Que opines de la teva Tinent xaxi i el teu Capità eròtic? T'agradaria ser Capitana? De quina divisió?

 :abraçada:
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Meina Dc 2 Abr 2014 - 18:19

Aqui van les preguntes de la teva Onee-chan Momo!

1- Anime que més t'ha marcat? Primer manga que vas llegir? Manga i anime que menys t'han agradat? Per que?

2- Fes-me una llista dels 5 grups de k-pop que més t'agraden. Apart del Minho quins altres cantants o ballarins són els que més t'agraden? (el meu vocabulari no es gens k-popero, gomene, escolto algunes cançons pero tampoc se gaire del tema Solitari )

3- Vull llegir ja el teu rol amb el Kaien T.T quan el podras penjar? (si... soc pesada...) La veritat es que no hem definit gaire la nostre relacio com a germanes, vem parlar de mes o meys lo basic, com te la imagines (mes o menys)? També estic pensant decara a l'estiu o aixi, si et sembla bé, que fessim tu i jo un rol, una mica per parlar del nostre passat, etc... que et sembla?
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Victor Kudo Dj 3 Abr 2014 - 10:33

El teu Capità no se l'ha oblidat fer-te les preguntes, Er-chan Joan

- Per què vas decidir registrar-te al forum i ser una més en la nostra familia erotica? Que vas pensar al poc de registrar-te i veure lo bojos i erotics que som?  Et va agradar quan ens vam reunir a la Japan Weekend? T'agradaria crear un país petit com Monaco on només podria ser la gent erotica del forum?

- Quin mon d'anime t'agradaria estar? Quin poder t'agradaria tenir? Per què?

- Si tinguessis un Bankai com seria? Com a membre erotica de la Cinquena, et vaig ensenyar la foto que ens vam fer al final (Memory not found)? El dibuix que et va fer la Takiko esta molt ben fet, et va agradar? Creus que faltan Cacaolats? A que la Cinquena és la millor de totes (alguns diuen que no Bah!)?  Algun dia anirem al Shinigami Daurat  a beure copazos de Laccao per recomanció de la Takiko i la Hanako, com a membre erotica de la Cinquena has de tastar el Laccao e.e

- Si fossis inmortal i poguessis ser a més d'un lloc alhora, que faries?
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Wely Gin Ds 5 Abr 2014 - 19:30

Millor tard que mai! Aquí van les meves: Wink

- Per què el Kaien? Què és el que més t'agrada d'ell? Hi ha alguna cosa que no t'agradi? Quina? Què vas pensar sobre la seva enorme semblança amb l'Ichigo? Sense comptar el Kaien, quin és el teu personatge de Bleach preferit? I el que més odies? Per què?

- Amb quin personatge d'un anime/manga (en general, no té per què ser de Bleach, però pot ser-ho) et sents més identificada? Per què?

- Si et diguessin que per algun motiu no pots estar més a la cinquena divisió i que t'has de moure, a quina aniries? D'aquí poc arribaràs als 250 de reiatsu, tens pensat ascendir a capitana? I si per algun altre motiu t'haguessis de fer capitana obligatòriament, quina divisió escolliries?

:crit:
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Erwyn14KC Dg 6 Abr 2014 - 0:05

1) Kpop time!! Com no :P A veure, no seré tan capulla com aquell dia per ask i seré més light.. Vull que em diguis quin va ser el teu primer grup k-pop, el que et va agradar, i quins és el teu grup favorit de k-pop masculí i femení, amb bias incluit!

Jajajajajja El meu primer grup va ser B1A4! Me’n vaig enamorar de seguida! Per això els tinc taaaaaaaant de carinyo n.n El meu grup preferit masculí.... N’hi ha tants que m’encanten!! Però només em considero BANA i SHAWOL en camí de ser ST☆RLIGHT, o sigui que el meu grup preferit és... Bwa >_< Em sembla que diré SHINee, tot i que molt molt molt d’aprop els segueix B1A4 Content Bias Minho Momo! Tot i que l’Onew últimament... askjfdasdjfksdf. ;A; I de noies... Doncs de grups femenins no en segueixo masses, i tampoc sóc de cap fandom.. Suposo que les Girls’ Generation, (que de fet, Run Devil Run va ser la primera cançó en coreà que vaig escoltar, sense saber quin idioma era XD Força temps més tard ja sí que vaig sentir B1A4 conscienciada de que era K-POP.) són les noies que conec més, tot i conèixer-les poc xDD Doncs això, no les conec massa, però m’agrada força la Sooyoung Content També la Jessica, la Taeyeon i la Sunny.
Tot i que les 2NE1 les estic començant a escoltar, i m’agraden força n.n Quan m’hagi vist tot WIN: Who Is Next, i algo de WINNER TV ja les coneixeré més xD

2) Potser és una pregunta fora del tema, però me la van preguntar l'altre dia i em sembla una bona question! Quin és el teu arbre preferit? N'hi han de milers i com no podia ser d'altra manera, tenen significats... I la teva flor preferida?
Doncs no m’hi havia parat a pensar mai..! M’agrada força el cirerer, suposo que per això de la influència de cultura japonesa i tal XD Tot i que l’ametller florit també em sembla molt maco. De significats ja ni idea, ho sento xDD No ho sé, sempre m’ha agradat la típica rosa.. Sobretot si és blanca o blava XD És que no en conec gaires Solitari

3) T'agraden els animals? En tens cap? Si es que sí, què tens i com es diu? I si es que no, t'agradaria tenir-ne? Sempre que diuen gos recordo en Komamura ciclat, d'això se'n diu obsessió (?)
Doncs m’agraden prou, però tampoc en sóc una súper fanàtica. Quan era més petita sí que quan veia un gos o un gat corria a veure si el podia acariciar, però em sembla que això m’ha anat passant amb el temps xD No tinc animals a casa u.u Doncs com dic, de petita havia insistit un munt per tenir-ne, però ara ja no em fa tanta il•lusió. Seria força feinada tenir-ne algun, tot i que tampoc estaria malament. Em contradic (?)
A mi el Komamura em recorda més a una guineu o un llop... D:
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Erwyn14KC Dg 6 Abr 2014 - 14:50

L'Erwyn com a eroticitat màxima adorable

Què odies més, un capítol de Bleach dedicat a Don Kanonji i els Karakuraizers o els dilluns al matí? Què en penses dels videotutorials panchitos per youtube? Com creus que s'hauria de pronunciar "vÍdeo" o "vidÉo"? Tindries una gamba a una peixera? Quin nom li posaries? Quin és el teu menjar preferit?


Dilluns al matí. Al menys mirant en Don Kanonji ric una mica (???)
Home, suposo que ens acabarem acostumant a l’accent latino, de tant que ens el trobem per a la xarxa.. D’alguna manera són útils, segur que hi ha tutorials panchitos DE TOT. S’hauria de pronunciar “vídeo” en català correcte, però si ets un youtuber-panchito no dubtis que ha de ser “vidÉo”. No sé què passa però que ja no em sona tan extrany, vidÉo.....
Sí que la tindria XD Tot i que no sé pas quan deu durar, una gamba en vida.. Mai m’havia parat a pensar en el nom d’una gamba. XD Sóc força poc original amb això dels noms. Rolling Eyes Carolina. ... Meeh, no. XD Doncs no en tinc ni idea!
Menjar preferit: espaguetis a la carbonara plsssss!! *Q*

L'Erwyn com a otaku en general

T'agradaria viatjar al Japó? Si és que si, ja saps on t'agradaria anar? Què et compraries? O preferiries anar a Corea? Quin cantant de K-pop raptaries? D'altra banda, quin va ser el primer anime que vares veure? I el primer manga que et vares comprar?

Sí, hi voldria anar! *-* Doncs no... Suposo que a les ciutats més famoses. Sé segur que voldria anar a Tokyo, i sobretot a Kyoto, amb aquell aire tan tradicional Hanako A Corea també hi vull anar..... Si hagués de triar entre Japó i Corea... Buf! ;A; Crec que com a lloc per a visitar, Japó, ja que de Corea no en sé massa, només he vist algun edifici típic de Seul i poc més xD Però si pogués anar a un concert o fansign a Corea seria taaaan feliç...! XDD
De voler raptar, a tots XD Tots els SHINee, en Gongchan, CNU, JinYoung, C.A.P, Taeyang, Jungkook, Jin, Jimin, V..... Tots!! Però si ha de ser un, en Minho Content
El primer anime que vaig veure.. Buah! Doncs no ho sé xD Devia ser moolt petita.. Detectiu Conan? DoReMi? Bola de Drac, Ranma, Fushigi Yuugi..
Doncs és que de mangas propis no en tinc ;__; “Comparteixo” la col•lecció del Detectiu Conan amb el meu germà, o sigui que ha de ser algun d’aquests.

L'Erwyn com a dibuixant eròtica.

Que sàpigues que el teu dibuix de l'Ukitake va arribar en bon estat a Palma! Moltes gràcies, és molt, molt eròtic! Digues, quan començares a dibuixar? Què t'agrada més dibuixar? Alguna vegada t'ha passat que tens molt clar al cap el que vols dibuixar però no et surt? Prefereixes l'estil shojo o shonen pels teus dibuixos?

Ueee me’n alegro!! n.n Doncs des de ben petita XD Els típics dibuixos del sol a la cantonada del full i el cel que s’acaba sense haver arribat a terra Rolling Eyes Com que vaig començar a veure anime amb uns 3 anys o així, m’agradava dibuixar Content Doncs suposo que el que m’agrada més són persones de manga, perquè és bàsicament el que dibuixo sempre, tot i que ara estic intentant provar dibuixar a lo realístic i fracasso força xD I tant que m’ha passat!! Moooltes vegades u.u Precisament intentant dibuixar copiar d’alguna foto, jo tinc molt clar com fer-ho, però després al paper queda tot fatal.... Doncs solc dibuixar gairebé sempre shojo, tot i que algun shonen també cau n.n
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Erwyn14KC Dl 7 Abr 2014 - 20:38

Gomen per anar força tard, he estat esperant si algú més volia preguntar algo XD Perdó

1. Ara que ja has avançat una mica en la història de Bleach, quin és el teu personatge preferit? I el que més odies? Quina saga de les que has vist prefereixes? Com creus que acabarà Bleach? Quin és el spoiler que més greu t'ha sabut saber dels que t'has menjat gràcies a nosaltres? (gomen ^^')

Doooncs m’agrada molt el Kaien Jujuju L’Urahara és un crack i li he agafat molt de carinyo! Ara tot just estic coneixent els arrancars i els vizards, en Shinji mola força Content En Hitsugaya i l’Ukitake, també... La veritat és que encara no en tinc de personatge preferit >__________<
El que menys.. M’agrada ben poc la Momo XDD Al principi em va fer molta pena per lo de l’Aizen, però després se’m va fer pesadeta..
La saga de el rescat de la Rukia! Molt guai D\'acord!
Buaaahh ni idea! Segur que apareixen un munt de personatges nous i circumstàncies que no em puc imaginar, em costa pensar un final per la sèrie...
Doooooncs lo de la mort del Gin em va saber força greu, i lo de l’Ichigo quincy també xD També lo del Hirako capità, ara que tot just el començava a conèixer... Solitari

2. Ja sé que es un poc prest, però ja saps que vols estudiar? Que ets més, de lletres o de ciències? T'agradaria enfocar els teus estudis en alguna cosa relacionada amb l'art?

No en tinc ni idea!!! TT________TT No m’agrada cap de les dues coses, però com que jo i els números no enganxem en absolut, crec que de lletres. Encara que no m’agradi, se’m fa més fàcil història i les llengües que les mates i ciències. Doncs potser sí que acabo triant aquest camí, ja que no m’agraden ni les lletres ni els números (de moment).

3. Pregunta rol! Perquè vas triar la Divisó més eròtica del món mundial? (ben fet Cool) Creus que és la que més escau al teu personatge? Que opines de la teva Tinent xaxi i el teu Capità eròtic? T'agradaria ser Capitana? De quina divisió?

Doncs perquè... Volia triar una divisió que encaixés amb mi, i que també em dugués bé amb els seus membres. Encara no coneixia massa la gent del foro, a part de la Nafi i la Onee-chan (però la 11a no va amb mi en absolut.. u.u) i la Taki i el Victor hi havia parlat força, eren simpàtics i els vaig veure com uns superiors ben eròtics D\'acord! També he de dir que vaig estar a punt de triar la primera, però al final no... Gomeeen Hanako Perdó Jo crec que sí que li escau al meu personatge! Com ja dic, també trobava adient la 1a, però em vaig decantar per aquesta n.n Doncs n’opino que sempre són molt amables amb mi, que em van acollir molt bé a la seva divisió i que són geniaaaals!!! Hug Sí és que amb aquesta tinent i aquest capità som la millor divisió de totes Asuma
Sí, potser sí que voldria ser capitana, tot i que abans prefereixo ser tinent Content Potser de la 2na, que és la que està lliure xDD


Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Hanako Dl 7 Abr 2014 - 21:26

Erwyn14KC escrigué:
Doncs perquè... Volia triar una divisió que encaixés amb mi, i que també em dugués bé amb els seus membres. Encara no coneixia massa la gent del foro, a part de la Nafi i la Onee-chan (però la 11a no va amb mi en absolut.. u.u) i la Taki i el Victor hi havia parlat força, eren simpàtics i els vaig veure com uns superiors ben eròtics :dacord:També he de dir que vaig estar a punt de triar la primera, però al final no... Gomeeen Hanako Perdó

No pot ser!No pot ser!No pot ser!


Depre


...

No passa res dona! Hug Sempre seràs doblement eròtica, tant per la part que et toca de la Primera com de la Cinquena, que són les millors divisions del món (a més de la Tretzena, of course).

I ja que hi sóc... moltes gràcies per les respostes!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Erwyn14KC Dt 8 Abr 2014 - 18:35

1- Anime que més t'ha marcat? Primer manga que vas llegir? Manga i anime que menys t'han agradat? Per que?

Dooooncs... Potser DoReMi o Sakura, ja que eren nenes així més o menys de la meva edat (una mica més grans xD) i potser m’hi sentia una mica identificada. També pot ser One Piece i Bola de Drac, ja que són clàssics que em van convertir en otaku D\'acord!
Doncs no en tinc ni idea! Suposo que alguns de la col•lecció de Detectiu Conan que tinc per casa.
No en tinc ni idea!! La veritat és que tots els mangas/animes que he vist m’han agradat per alguna raó o altra. Potser Full Moon wo sagashite, tot i que només n’he vist 3 o 4 capítols, no m’acabava d’interessar. Però bé, amb 3 o 4 capítols tampoc puc opinar massa... XD No et sabria respondre a aquesta pregunta, gomen! Perdó

2- Fes-me una llista dels 5 grups de k-pop que més t'agraden. Apart del Minho quins altres cantants o ballarins són els que més t'agraden? (el meu vocabulari no es gens k-popero, gomene, escolto algunes cançons pero tampoc se gaire del tema Solitari )

1- SHINee
2. B1A4
3. VIXX
4. BTS
5. SNSD, Block B, Teen Top, 2NE1, CNBLUE... amb un llarg etc. (Tots i cada un dels grups que he sentit són genials i es mereixen ser a la llista!!! >.<)
Doooooncs em comença a enamorar molt l’Onew de SHINee, tot i que la resta dels del grup també són super encantadors! En Ken de VIXX és massa... Absolutament 4D, li tinc una mena d’amor-odi (en realitat, tot l’odi és amor, el que passa és que m’agrada tant que l’odio per fer-se estimar massa XDDD Paranoia total Rolling Eyes ) molt gran, que m’encanta. El seu aegyo, la seva veu de vocalista principal, i totes les seves burrades de 4D.. A més és que li agrada en Chopper!!!! No és super adorable??? *^* I els Bangtan... Aghhhh els Bangtan..! Em costa TANT triar-ne un de sol!!! Tots són tan burros i cucos! En Jungkook, crec que seria el meu bias.. Però en V.. i en Jimin, en Jin, en Suga.... >____< En C.A.P de Teen Top, en Taeyang i en GD de BIGBANG.. També el guitarrista dels CNBLUE, en Jonghyun, m’encanta la seva veu!! *-*

En solitari no conec gaires artistes, tampoc... La IU, és super mona i poc a poc li vaig agafant afecte Content

3- Vull llegir ja el teu rol amb el Kaien T.T quan el podras penjar? (si... soc pesada...) La veritat es que no hem definit gaire la nostre relacio com a germanes, vem parlar de mes o meys lo basic, com te la imagines (mes o menys)? També estic pensant decara a l'estiu o aixi, si et sembla bé, que fessim tu i jo un rol, una mica per parlar del nostre passat, etc... que et sembla?

Jaaaaaaa ;_; És que vull escriure la 2na i/o 3a part abans de penjar la 1a >____< Jajajjaja doncs jo crec que ens portem força bé, ens veiem sovin, que som d'aquelles germanes que confiem l’una en l’altra i ens fem costat. Tot i que crec que no deuen faltar els moments típics de germans en què ens burxem l’una a l’altre ¬ ‿¬ M’encantaria!!!! Tot i que tinc un munt de rols pendents, molaria mooooolt!!! *_____*
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Erwyn14KC Dt 8 Abr 2014 - 18:39

- Per què vas decidir registrar-te al forum i ser una més en la nostra familia erotica? Que vas pensar al poc de registrar-te i veure lo bojos i erotics que som? Et va agradar quan ens vam reunir a la Japan Weekend? T'agradaria crear un país petit com Monaco on només podria ser la gent erotica del forum?

Doncs va ser perquè Bleach m’estava enganxant molt, tot i que també perquè el format del foro em va encantar XDDD (Bona feina Hanako i Minato! D\'acord! ) A més, em va semblar un foro força actiu i amb bona gent, o sigui que vaig acabar per registrar-m’hi. Content Em vau semblar una gent molt simpàtica, una mica bojos, sí, potser, però amb tanta eroticitat que em vaig sentir còmode aquí de seguida. Va ser geniaaaal!! Tenia moltes ganes de veure-us a tots!! Jajajaj estaria bé! Imposaríem les nostres lleis bleachenques i ben eròtiques i ens podríem trobar tots més sovint Asuma

- Quin mon d'anime t'agradaria estar? Quin poder t'agradaria tenir? Per què?


M’agradaria ser al lloc de la Ema de Brothers Conflict. Jujuju O a K-ON!. Si hagués de tenir un poder m’agradaria poder volar o teletransportar-me, seria molt pràctic.

- Si tinguessis un Bankai com seria? Com a membre erotica de la Cinquena, et vaig ensenyar la foto que ens vam fer al final (Memory not found)? El dibuix que et va fer la Takiko esta molt ben fet, et va agradar? Creus que faltan Cacaolats? A que la Cinquena és la millor de totes (alguns diuen que no Bah!)? Algun dia anirem al Shinigami Daurat a beure copazos de Laccao per recomanció de la Takiko i la Hanako, com a membre erotica de la Cinquena has de tastar el Laccao e.e

Buf.. Encara no m’ho havia pensat XD Suposo algo així com una super onada o un mini tsunami.. Ni idea xDD
Bwa doncs no me’n recordo! Pot ser que sí, però ara no hi caic, si la vaig veure...
EM VA ENCANTAR!!!! És tan cuco *-* Gràcies Taki Momo! Hug No falten cacaolats, ja hi ha prou eroticitat, al dibuix jajaja xDD Evidentment que ho és Asuma Cert, algun dia l’haurem de tastar, el Laccao Content

- Si fossis inmortal i poguessis ser a més d'un lloc alhora, que faries?

No m’agradaria gaire ser immortal, i anar veient com les persones que m’importen marxen i jo em quedo. M’avorriria molt, sent per sempre viva XD
No m’acabo de poder imaginar això de poder ser a més d’un lloc alhora... Em duplicaria? O.. No ho sé, seria una sensació molt rara, no? Bwa, hi he estat una estona pensant i seria molt estrany XD Tot i que pràctic també xD
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Erwyn14KC Dt 8 Abr 2014 - 18:55

- Per què el Kaien? Què és el que més t'agrada d'ell? Hi ha alguna cosa que no t'agradi? Quina? Què vas pensar sobre la seva enorme semblança amb l'Ichigo? Sense comptar el Kaien, quin és el teu personatge de Bleach preferit? I el que més odies? Per què?

A part de que perquè altres personatges masculins que m’agraden ja estaven agafats pel rol, el Kaien des del primer moment em va caure bé. M’encanta lo amable que semblava i com somreia d’aquella manera tan simpàtica >u< Doncs crec que no ha sortit prou com per conèixe’l gaire, o sigui que no et sabria respondre >___< Desitjo que més endavant algú tingui un flaishback o algo, perquè sinó no podré saber més coses d’ell ;___; De seguida vaig pensar que la Rukia es devia dur bé amb l’Ichigo perquè s’assemblava un munt al Kaien. Però prefereixo la manera com és el Kaien, l’Ichigo el trobo massa enèrgic i tossut per a mi XDD
Aquesta pregunta encara no la sabria respondre del tot.. Crec que em falten massa personatges per conèixer XDD
Erwyn14KC escrigué:
L’Urahara és un crack i li he agafat molt de carinyo! Ara tot just estic coneixent els arrancars i els vizards, en Shinji mola força Content En Hitsugaya i l’Ukitake, també... La veritat és que encara no en tinc de personatge preferit >__________<
El que menys.. M’agrada ben poc la Momo XDD Al principi em va fer molta pena per lo de l’Aizen, però després se’m va fer pesadeta..

- Amb quin personatge d'un anime/manga (en general, no té per què ser de Bleach, però pot ser-ho) et sents més identificada? Per què?

Em vaig sentir força identificada amb la Mio de K-ON, que sempre té taaanta vergonya, (jo també, però no tan exageradament XDD) és responsable i fa les coses com cal, i que de tant en tant també és una mica maldestre.

- Si et diguessin que per algun motiu no pots estar més a la cinquena divisió i que t'has de moure, a quina aniries? D'aquí poc arribaràs als 250 de reiatsu, tens pensat ascendir a capitana? I si per algun altre motiu t'haguessis de fer capitana obligatòriament, quina divisió escolliries?

Aniria a la Primera. Al principi ja ho vaig estar pensant, fins que em vaig decantar per la 5a xD Em faria il•lusió, però primer voldria ser tinent, no sé perquè.
Suposo que la 2na, que és una de les que està lliure i crec que em podria encaixar prou.
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Erwyn Empty Re: Entrevista a: Erwyn

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum