Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 582 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 582 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 582 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 582 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 582 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 582 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 582 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 582 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 582 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 582

+4
Minato
IchigoBankai
Haok-X
Hanako
8 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 582 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 582

Missatge  Hanako Dc 28 Maig 2014 - 10:17

Seireitei no Fansub. Bleach 582 01

L'Ichigo arriba a la Societat d'Ànimes per ajudar el Kenpachi, havent de lluitar contra les Sternritters Candice Catnipp, Liltotto Rampard, Meninas Macaron i Giselle Jewel. Qui acudirà cap a l'Ichigo?

L'heroi arriba a Bleach 582, titulat The Headless Star en català per Seireitei no Fansub.

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2014/05/bleach-582.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 582 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 582

Missatge  Haok-X Dc 28 Maig 2014 - 11:03

Merda de capítol, totalment previsible a veure si les Quincys "segons el corrector de Google quincunci xD" em sorprenen una mica i donen una mica de canya al Ichigo, perque perdre enemics de forma tan fáçil resulta més que avorrit.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 582 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 582

Missatge  IchigoBankai Dc 28 Maig 2014 - 12:09

Doncs a mi m'ha encantat! Feia molts mesos que esperava aquest capítol.

Previsible? Previsible és tot des de fa temps xD Sí.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 582 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 582

Missatge  Minato Dc 28 Maig 2014 - 12:53

Doncs jo no trob que sigui previsible ni res semblant.

Fa temps que es diu que Bleach és una merda... Però... realment ho és? Sí, no està passant res super emocionant, no estam en un moment de clímax màxim, però evidentment, una situació així no es pot mantenir sempre! Hi ha d'haver períodes més intensos i períodes més relaxats. Ara mateix tenim uns quants fronts oberts: què ha passat amb na Yachiru? Urahara & co. Shinji & Omaeda, Rukia & Byakuya, què està fent en Mayuri!? I n'Ukitake i en Kyoraku?

Si bé les primeres 15 pàgines són "previsibles", és el que hem de veure: no podem passar directament a l'emoció! Trob que hi ha una diferència gran entre "previsible -> el que ens ha mostrat entra dins la imatge mental que tenim de la sèrie" i "previsible -> estic avorrit de que em mostris aquesta merda". Crec que estam en la primera situació, i vosaltres?

Per altra banda, les dues darreres pàgines impliquen un canvi: els Quincies malotes tramen alguna cosa, i n'Uryu hi està implicat! A la fi! Per altra banda, el Quincy-Aizen sembla que vol fer alguna jugada, estarà relacionat amb l'Aizen-Shinigami?

Si vosaltres trobau que això és una merda de capítol...
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 582 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 582

Missatge  IchigoBankai Dc 28 Maig 2014 - 13:16

Més que els detalls, el que em sembla presvisible a mi és l'estructura del manga. Els daltibaixos, les estructures dels capitols, els "moments".

Bleach em segueix agradant, sens dubte. Però potser estem massa acostumats a la manera de fer de l'autor, que això no implica que sigui dolent necessariament. De fet ja he dit que a mi m'ha agradat el capi. Se m'ha fet molt curt.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 582 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 582

Missatge  Haok-X Dc 28 Maig 2014 - 13:18

Minato escrigué:Doncs jo no trob que sigui previsible ni res semblant.

Fa temps que es diu que Bleach és una merda... Però... realment ho és? Sí, no està passant res super emocionant, no estam en un moment de clímax màxim, però evidentment, una situació així no es pot mantenir sempre! Hi ha d'haver períodes més intensos i períodes més relaxats. Ara mateix tenim uns quants fronts oberts: què ha passat amb na Yachiru? Urahara & co. Shinji & Omaeda, Rukia & Byakuya, què està fent en Mayuri!? I n'Ukitake i en Kyoraku?

Si bé les primeres 15 pàgines són "previsibles", és el que hem de veure: no podem passar directament a l'emoció! Trob que hi ha una diferència gran entre "previsible -> el que ens ha mostrat entra dins la imatge mental que tenim de la sèrie" i "previsible -> estic avorrit de que em mostris aquesta merda". Crec que estam en la primera situació, i vosaltres?

Per altra banda, les dues darreres pàgines impliquen un canvi: els Quincies malotes tramen alguna cosa, i n'Uryu hi està implicat! A la fi! Per altra banda, el Quincy-Aizen sembla que vol fer alguna jugada, estarà relacionat amb l'Aizen-Shinigami?

Si vosaltres trobau que això és una merda de capítol...

Hi han punts en el que podriem dir que estas encertat, evidentment si Bleach no m'agrades ni em molestaria a llegir-lo setmanalment, també hi ha moltes coses que podrien passar i tal, es cert no pot ser pur climax, però que porti des de fa mil sense fer una puta lluita en condicions, el Quincy-Aizen com tu has dit no esperava gens que digues quelcom, però mirant el panorama que segueix el Tite nomes obrira una altre front i ens el deixara penjat, o poder el tancara super rapid i sense res impactant, esperem que aixi no sigui, el problema sobretot es basa en la clara superioritat que estan marcant els Shinigamis combat rera combat, en Juha actua i mou una de les seves millors fitxes o aixo em fa pensar que fara, es el que trobo evident que mogui fitxa ja que l'Ichigo ha entrat en acció, i de nou l'Ichigo intervé a salvar la vida i viola a tothom pel que ha demostrat te una superioritat aclaparant contra les 4 noies, fa uns capitols els quincys guanyaven com volien i ara els violen vilment i sense vaselina, on hi ha l'emoció? es un Shounen de lluites i tal crec per que ja no se si va de lluites o de gent que conversa mil mentre creuen els cops inútilment, d'altre banda es cert com has dit hi han un munt de possibilitats obertes que poden fer un canvi a la historia molt espectacular i que em fan moltes ganes de veure i trobo que es un episodi mediocre per que tots els fils que ha obert ara mateix, eren fils possibles que ja tothom, molts o com a minim jo ja veia a venir tard o dora. Que poder despres estic equivocat i em sorpren per totes bandes, i es el que jo vull, pero de moment: meh.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 582 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 582

Missatge  Shizen Eriksen Dc 28 Maig 2014 - 14:26

El Haok ho ha explicat perfectament. A mi bleach m'encanta pels seus personatges, poders, etc. però el guió de lluites sempre és EL MATEIX. Va passar amb els arrancars i ara passa amb els quincys. Vull almenys veure batallen on perd un capità o mor després d'una lluita èpica. No crec que sigui tant dificil de fer.
I en quant al capítol com sempre, cada setmana el Tite els fa més curts. També com es preveia l'Ichigo se les està garxant i em fa llàstima perquè estic visquent aquesta batalla sense gens d'emoció perquè només començar ja se com acabarà. Haig de dir que la nova vestimenta de l'Ichigo mola mil i la forma que ha desenvainat les espases esta guapissim. Però el que salva el capítol és el final. El Juha dona l'ordre de possar-se en marxa a l'Uryu i en Haschwalth. Lluitaran contra l'Ichigo ja? que tramaran? I el que em te més intrigat, en Nakk le Vaar. Ja ha sortit a força capitols fent el vago i estan gastant unes quantes pàgines en ell sense que ens donem compte i sense que hagi fet res. Tinc un molt bon presentiment d'aquest personatge. Espero que al final tingui ganes de lluitar contra en Mayuri.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 582 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 582

Missatge  Wely Gin Dc 28 Maig 2014 - 15:50

Doncs a mi m'ha encantat! M'ha sabut greu per les 4 noies, que m'havien agradat molt, però ja sabiem què els passaria al moment en que va aparèixer l'Ichigo. Evidentment, lo millor és el final. Sincerament, no pensava que el Juha i la jet-set Quincy entressin ara, pensava esperarien a veure una lluita més o menys igualada amb l'Ichigo i després farien l'entrada triumfal. Tinc moltíssimes ganes de veure el que està per venir, sobretot del moment Ichigo-Uryuu. Lloança Em té molt intrigada l'Ishida, a veure què amaga. El Haschwald també em crida molt l'atenció: de veritat és tan incondicionalment lleial al Juha? Potser ell també amaga alguna cosa, pot fer-nos una jugada a l'estil Ichimaru xD I si en realitat és tan lleial, per què ho és? Què li deu al Juha?

Spoiler:
Com enyorava veure això  Ishida
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 582 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 582

Missatge  Moules Dc 28 Maig 2014 - 19:26

Crec que ha estat un capítol força interessant, però terriblement curt. No tinc gaire cosa a afegir al que ja heu dit; les quatre quincys desapareixeran en poc, però el que importa és que en poc entraran en joc el Haschwald, l'Ishida i el Juha. Sobretot m'ha intrigat moltíssim el quincy misteriós (Nakk le Vaar, oi Eric?), que sembla que el seu poder d'alguna manera tindrà un pes important, encara que pel que diu em sembla que hi hagi la possibilitat de que falli.

I sobre que Bleach s'estigui tornant previsible, trobo que arriba un punt que és difícil seguir innovant, però no crec que no estigui interessant, tot el contrari. Ara, l'evolució de la trama en general, com la majoria de shonen, no és una cosa gaire sorprenent, però per mi el més important en un manga de batalles són això, les batalles, i no una història gaire complicada. I tenint en compte que encara no s'han enfrontat cap dels peixos grossos dels dos exèrcits (a banda del Kenpachi, que estic segur que donarà més guerra) crec que les lluites que hem vist fins ara, i sobretot les que estan a punt de pasar, donaran la talla completament.

Ara a morir d'intriga fins dimecres que ve.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 582 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 582

Missatge  Hanako Dc 28 Maig 2014 - 20:30

Doncs no sé què dir-vos però avui a mi m'ha encantat!!!!!!! Joan

Feia temps que no m'emocionava amb un capítol així i el final és brutal!! Quines ganes que tinc que sigui dimecres que ve per poder saber com continua! Encontre Uryuu vs. Ichigo d'aquí a poc! Encara que no em sabria greu que ara enredés un poc amb les quatre Quincys -que en part m'agradaria, que el Juha estigués uns quants capítols a arribar i així donar un poc de joc a aquests personatges que prometen- Sinó, tampoc m'estranyaria massa que el Juha arribés i les matés ell, de buen rollo xDDDD

Per cert, ja hi ha colorejats de la nova aparença de l'Ichigo!! Què us sembla en canvi?? A mi... M'ENCANTA!! Duu com un haori de Capità que ho peta molt més que l'uniforme de shinigami sol!!!

No m'esperava que l'Ichigo tingués tanta manya amb les dues espases i queda molt Cool son of a bitch!!

Seireitei no Fansub. Bleach 582 Bleach__the_hero__spoiler__by_sideburn004-d7k2t72

i l'enllaç a la galeria de l'artista: http://www.deviantart.com/art/BLEACH-The-Hero-SPOILER-456986702
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 582 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 582

Missatge  Ifrit Ds 31 Maig 2014 - 11:00

Bleach es interessant, i molt. De no ser així crec que amb l'enormíssima quantitat de mangues que hi ha per llegir l'hauriem abandonat tots ja fa temps. Com bé ha dit en Minato tenim molts fronts oberts, però també com molt bé ha dit l'Eric l'esquema de batalla es repeteix força.
A tot açò afegeixo una cosa, son molts anys ja seguint aquesta sèrie. Jo no se vosaltres, però jo la segueixo desde fa quasi 10 anys. I en 10 anys (en molts menys) les coses deixen de sorprendret tant. Jo apostaria a que si hom la llegira per primera volta, ara mateix i del tiró, li resultaria mes sorprenent del que ens està resultant a nosaltres.

I bé, a tothom se li fa el mapache aigua amb l'Ichigo (que personalment ni fu ni fa [jo vull que torni el vasto lorde, cony]) però per mi la millor imatge del capitol es la d'en Juha d'esquenes, preparat per liar-la parda. La veritat es que sembla que per fi acaben els quincys de relleno i s'esdevenen les lluites reals, en les que es mou l'argument.

I espero amb tot l'amor del mon que l'Ishida es cicli de manera impressionant i li faci un anus nou a l'Ichigo.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 582 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 582

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum