Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Aku no Hana EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Aku no Hana EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Aku no Hana EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Aku no Hana EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Aku no Hana EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Aku no Hana EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Aku no Hana EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Aku no Hana EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Aku no Hana EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Aku no Hana

2 participantes

Ir abajo

Aku no Hana Empty Aku no Hana

Missatge  Shizen Eriksen Dl 8 Set 2014 - 16:51

També em vaig llegir un altre manga, aquest finalitzat, anomenat Aku no Hana (Les flors del mal).

Aku no Hana Flowers-animemx

Takao Kasuga és un noi a qui li encanta llegir, especialment el llibre "Les fleurs du mal", una antologia de poemes de Charles Baudelaire. Nanako Saeki, una companya de classe, és la noia que li agrada i l'admira des de la distància. Un dia, de camí a casa, Kasuga s'adona d'haver oblidat el seu llibre a l'institut, pel que decideix tornar per recollir-lo. En arribar, troba que, a més del seu llibre, Saeki ha oblidat el seu uniforme de gimnàstica, i sense pensar-ho dues vegades, se l'emporta a casa. El rumor que un pervertit li ha robat l'uniforme de gimnàstica a la Saeki s'estén com la pólvora, i Kasuga es sent culpable i avergonyit per això. Això no passarà desapercebut per Sawa Nakamura, la noia més antisocial de la classe, que el va veure agafar l'uniforme. Una cosa que ella aprofitarà per extorsionar Kasuga, i controlar-lo com ella desitgi.

Gènere: Thriller psicològic, drama, bildungsroman i romanç.
El manga consta d'un total de 57 capítols. Va ser adaptat una part a l'anime a la temporada de primavera de 2013, però l'animació no em va convencer ja que era de tipus rotoscòpica. S'espera a que s'anuncii la segona temporada de l'anime.

Opinió personal: Bogeria, luxúria, perversió, ràbia... tot això és el que expressen els personatges al llarg de la història. Una trama única que gira al voltant d'una sola persona: Sawa Nakamura. Una noia excèntrica, que viu a un món particular i on les persones normals mai podran arribar. L'objectiu? enviar a la merda aquest món podrit. Sense dubtes, ella és l'origen de tota la història i fa que tots al seu voltant canvii i faci que sigui un manga molt adictiu.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Aku no Hana Empty Re: Aku no Hana

Missatge  Hanako Dl 8 Set 2014 - 21:22

Havia llegit coses ja d'aquest anime! En el seu moment va ser molt polèmic i no va agradar massa l'animació. De totes maneres, les mateixes Flors del mal de Baudelaire en el seu moment varen ser un pecat mortal i avui en dia fan gràcia i tot...

No sé si acabarà de ser del meu gust, però em fa ganes veure-la només per veure si és tan rara com diuen XDD


PD: Mai havia vist aquest kanji per escriure "hana"...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Aku no Hana Empty Re: Aku no Hana

Missatge  Hanako Dc 4 Feb 2015 - 17:00

Vaig dir que la miraria i ho he fet. Moltíssimes gràcies Eric, no te pots imaginar com m'ha enganxat!!!!


En general m'ha agradat molt, sobretot el contrast entre les dues noies i el Takao. La Saeki representa tot el que està bé, el que s'ha fet sempre, la noia perfecta i, per l'altra banda, la Nakamura que sembla que s'entreni per ser més dolenta de cada dia.

Ah i l'animació a mi m'ha agradat molt! Pel meu gust molt realista, molt més que qualsevol altre anime que m'hagi vist.


He vist que el manga està llicenciat així que... potser m'ho penso si no són molts volums.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Aku no Hana Empty Re: Aku no Hana

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum