Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Kare kano EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Kare kano EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Kare kano EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Kare kano EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Kare kano EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Kare kano EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Kare kano EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Kare kano EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Kare kano EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Kare kano

+3
Kenpachi Nafi
Sayumi
Hanako
7 participantes

Ir abajo

Kare kano Empty Kare kano

Missatge  Hanako Dc 9 Nov 2011 - 0:06

Avui, per variar, recomanaré un anime més enfocat a públic femení!! Es diu Kare Kano i fa uns anys (bastants) el van emetre pel 3xl!!

Kare kano 20090429231110_24_101_xjaymanx_kare_kano_01sm

El títol original és Kareshi Kanojo no Jijō (Coses d'ell i d'ella), normalment abreujat com Kare Kano, és un manga i anime de la dibuixant japonesa Masami Tsuda. Aquesta obra va començar a ser publicada entre el 1995 i el 2005, i que compta amb 21 volums i una sèrie animada de 26 episodis. L'anime no està acabat respecte al manga que sí ho està. Es rumoreja que no es va acabar l'anime per problemes de l'autora amb la productora que comercialitzava l'anime.

Els protagonistes de la sèrie són la Yukino Myazawa i en Soichiro Arima. La Yukino és una noia modèlica. Treu molt bones notes, és bona en els esports i bonica, però només en aparença, ja que en realitat és una vanitosa empedreïda, que gaudeix rebent les alabances de tothom i sent el centre d'atenció, motiu pel qual s'esforça tant en els estudis i no deixa que ningú vegi el que hi ha sota la seva màscara de perfecció.

Quan comença l'institut, la Myazawa no pot veure l'Arima, un altre estudiant modèlic que treu millors notes i és escollit delegat del curs. A partir d'aquest moment s'esforça encara més per superar-lo i al final treu més puntuació que ell als exàmens. L'Arima a més a més, li confessa que està enamorat d'ella i després de donar-li carbassa, la Yukino creu que l'ha derrotat definitivament.

Però aquell cap de setmana l'Arima va a casa seva a portar-li uns CDs i la descobreix cridant, en xandall, i comprèn que en realitat tota la perfecció que mostra és pura façana. A partir d'aquí li comença a fer xantatge i obliga a la noia fer-li la feina extra i es justament llavors, quan s'adona de que s'està enamorant de l'Arima.

A partir d'aquest moment la sèrie se centra en la relació entre aquests dos personatges, i les adversitats que passaran per poder estar junts en el seu dia a dia. L'anime, els primers capítols, són molt divertits. A partir del moment en què comencen a estar junts, l'anime es torna molt més introspectiu i passa a analitzar amb detall els sentiments dels protagonistes, així com de les persones que es troben al seu voltant, com els amics...

Una de les coses més recomanables de Kare Kano és la seva banda sonora.

Unes imatges:


Kare kano Karekanobottom
Kare kano 27hqz_480x270_1kn3rr
Kare kano Karekano23
Kare kano KareKano24
Kare kano His_and_her_Circumstances

L'opening i ending:


Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Kare kano Empty Re: Kare kano

Missatge  Sayumi Dv 11 Nov 2011 - 13:54

no la he visto a la tele on la puk descargar?????? :?: :?: :?: :?: :?:
Sayumi
Sayumi
Fullbringer
Fullbringer

Nombre de missatges : 101
Reiatsu : 136
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Kare kano Empty Re: Kare kano

Missatge  Kenpachi Nafi Ds 4 Ago 2012 - 14:27

:emoció: M'encanta! La primera vegada la vaig veure al 3xl, però com sempre no ho van acabar així que fa un temps em va picar la curiositat i me la vaig descarregar per poder veure-la tota sencera... i obviament em va encantar! Quina pena que sigui tant curta, amb els animes tant curts sempre em quedo amb ganes de més!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Kare kano Empty Re: Kare kano

Missatge  Haok-X Ds 27 Jul 2013 - 14:12

Kare Kano quina serie mes super ciclada *-*  Ami em va encantar es una gran serie i te una gran continuació  en el manga, però el manga esta molt mes ciclat que el anime
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Kare kano Empty Re: Kare kano

Missatge  Erwyn14KC Ds 27 Jul 2013 - 14:39

Jo la vaig començar, portava com uns 5 capítols, i m'estava encantant!!!
Però no recordo perquè vaig pausar-la. Quan acabi algun anime (2985726520 de començats i ni la meitat d'acabats Y.Y), la miraré altre cop des del principi, que m'agradava!! ^^
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Kare kano Empty Re: Kare kano

Missatge  Hanako Ds 27 Jul 2013 - 15:06

Erwyn, el anime no està acabat, així que et recomano que et llegeixis directament el manga. A més, el manga és molt més madur, més seriós i en comparació, l'anime sembla fet només per fer riure.

Heu llegit el final del manga?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Kare kano Empty Re: Kare kano

Missatge  Haok-X Ds 27 Jul 2013 - 15:24

Ami mel vas spoilejar tu pq t'ho vareig suplicar i ja estic feliç amb el final que em vas redactar  realment m'agrada moltíssim el desenllaç que te, no es la típica historia val mol la pena en un futur lo mes segur es que mel llegeixi per mi!
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Kare kano Empty Re: Kare kano

Missatge  Takiko Dv 2 Ago 2013 - 23:52

Una de les meves series preferides sens dubte!
L'anime l'he vist mil vegades, i de tant en tant me'l poso per recordar-lo xD

M'encanta sobretot el principi quan es coneixen i s'enamoren. M'encanta com mesclen temes molt seriosos, com l'amor, la familia, la por, la marginació, l'ambició, el creixement personal, etc. amb un humor simplement genial. L'he vist tant que me se diàlegs sencers xD

El manga, me'l vaig llegir un cop per internet, (es a dir el final), i recordo que a mesura que avançava, s'anava tornant una serie més dura, apropant-se més al drama que a l'humor, amb histories com la de l'Arima, bastant forta. I el final, simplement genial! A mi me va sorprendre molt, perque no m'ho esperava de una persona en principi tan seria com la Yukino, pero en realitat està allà la gràcia. Me va agradar molt, i es una serie que recomano molt!

Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Kare kano Empty Re: Kare kano

Missatge  Meina Ds 3 Ago 2013 - 10:48

Kare Kano va ser un dels meus primers animes que vaig veure online, quins records Blush I em va agradar força!!

Jo també l'he vist (anime) el manga encara el tinc a pendents, però tinc clar que m'el penso acavar, no es un manga per deixar a mitges!! Es un anime/manga que està molt bé per que barreja tot tipus de sentiments i aixo el fa ser molt més especial!!

Jo també el recomano molt!! D\'acord! 
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Kare kano Empty Re: Kare kano

Missatge  Haok-X Ds 3 Ago 2013 - 23:49

Se, es una grandíssima serie! ami em va encantar el anime i el final del manga em va enamorar quan me'l van explicar es super guay! llastima que varen parar el anime perquè l'autora deia que era masa divertit Sad
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Kare kano Empty Re: Kare kano

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum