Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Patx nou membre de la Quarta divisió. EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Patx nou membre de la Quarta divisió. EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Patx nou membre de la Quarta divisió. EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Patx nou membre de la Quarta divisió. EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Patx nou membre de la Quarta divisió. EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Patx nou membre de la Quarta divisió. EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Patx nou membre de la Quarta divisió. EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Patx nou membre de la Quarta divisió. EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Patx nou membre de la Quarta divisió. EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Patx nou membre de la Quarta divisió.

4 participantes

Ir abajo

Patx nou membre de la Quarta divisió. Empty Patx nou membre de la Quarta divisió.

Missatge  parcheralex Dt 4 Nov 2014 - 20:10

NOTA: Qualsevol semblança a la realitat és ficció tot surt de la meva ment no vull copiar ni ofendre a ningú.

Nom: Alexander Patx Brisinguer
Família: No tinc record de la meva vida humana. Vaig criar-me en un orfanat en un barri pobre. La meva única família és la Nana la cuidadora de l'orfanat.
Em podeu dir Patx tot i ser el meu segon nom i tinc l'aspecte d'una noia d'uns 20 anys més o menys, aquí el temps passa més lent. .
He ajudat a criar als meus germans i germans, els he curat de mil ferides amb els pocs recursos que teniem a l'orfanat, vaig apendre a llegir i a escriure als primers dies de l'acadèmia.
L'acadèmia de Shinigamis va suposar poder portar menjar a casa i vaig entrar per necessitat, un dia uns amic estaven practicant per la prova d'ingrés i al comprovar que tenia habilitat vaig entrar-hi.
La meva prioritat és l'orfanat o això és el que vull que penseu.
No vull explicar com soc ja em coneixereu.
ZANPAKUTO
Espasa amb emponyadura vermell foc, la fulla és gris fosc sense arribar a negre.
nom: Patx (és el mateix que el nom però hi ha una història al darrera)
activació: PATX BRISINGUER
Atacs Shikai:
- És una espasa de foc, al invocar-la canvia completament la seva forma passa de ser una espasa a ser una guadanya negre, platejada amb refelexes vermells. És sobretot útil en atacs de distància. Un cop invocada al clavar-se al enemic aquest es veu inmers en flames que el cremen i destrueixen.
Opcionalment pot tenir una cadena de l'emponyedura que em serveix sobretot a mi a les lluites.
El Shunpo el faig servir lluitant.
Soc membre del Gotei 13, soc membre de la Quarta divisió.
Les meves habilitats curatives fins al dia d'avui ningú les ha pogut qüestionar.
Per tant, ser lluitar i m'agrada lluitar però estic especialitzat en arts curatives.

ASPECTE FÍSIC I PSICOLÒGIC
Soc una noia alegre, animada, boja dirien alguns, intel·ligent i capaç, m'agrada i puc superar situacions adverses.
Tinc el cabell llarg pel-roig, ulls vers i la careta plena de piguetes puc semblar infantil però medeixo el seu 1,60 cm, tinc bona figura, no m'agraden les persones falses.
Tinc la pell clara, una marca de neixament a l'ombro esquerra per davant en forma de flama i una cicatriu que em travesa l'espatlla dreta.
M'agrada ser feliç i posas pseudònims a tots i totes.

Que ningú quedi amb ferides que estic jo aqui!!!!


Editat per darrera vegada per parcheralex el Dt 4 Nov 2014 - 23:01, editat 1 cop en total
parcheralex
parcheralex
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Patx nou membre de la Quarta divisió. Empty Re: Patx nou membre de la Quarta divisió.

Missatge  Wely Gin Dt 4 Nov 2014 - 20:18

Veig influències d'Eragon o només són coincidències? Aaaaaaaaah!!
avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Patx nou membre de la Quarta divisió. Empty Re: Patx nou membre de la Quarta divisió.

Missatge  Hanako Dt 4 Nov 2014 - 21:41

Està bastant bé, però ens podries explicar un poc l'aspecte físic i com és ella psicològicament? T'ho demano perquè a la resta així ens serà més fàcil poder fer rols amb tu.

Si després volem escriure amb tu hem de saber un poc com ets per dintre i per fora per poder seguir la història i interactuar amb el teu personatge! La resta està molt bé! D\'acord!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Patx nou membre de la Quarta divisió. Empty Re: Patx nou membre de la Quarta divisió.

Missatge  Meina Dt 4 Nov 2014 - 22:09

Uooooh, molaaa! Ets la primera persona que coneixo que entra a la 4a!

Si, jo com la Hanako també hi trobo a faltar una mica la descripció física i psicològica, aixi ens ajuda a coneixer una mica més el teu personatge i a facilitar-nos fer rols amb tu!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Patx nou membre de la Quarta divisió. Empty Re: Patx nou membre de la Quarta divisió.

Missatge  parcheralex Dt 4 Nov 2014 - 23:07

Welysabet escrigué:Veig influències d'Eragon o només són coincidències? Aaaaaaaaah!!

Influencies ENORMES m'encanta Eragon
parcheralex
parcheralex
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 121
Reiatsu : 146
Edat : 27

Tornar a dalt Ir abajo

Patx nou membre de la Quarta divisió. Empty Re: Patx nou membre de la Quarta divisió.

Missatge  Hanako Dt 4 Nov 2014 - 23:15

Perfectíssim!! Moltes gràcies per la nova informació!!

Ara ja si que ets una shinigami de la quarta divisió!! Espero que participis molt al rol i que puguem escriure molt juntes!! ^^ Pots començar una història quan vulguis, no et tallis! Si en algun moment no saps com continuar-la o vols que algú en concret t'ajudi, pots demanar-ho sense cap problema!!

Benvinguda al Seireitei! Hug
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Patx nou membre de la Quarta divisió. Empty Re: Patx nou membre de la Quarta divisió.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum