Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 618 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 618 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 618 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 618 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 618 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 618 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 618 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 618 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 618 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 618

5 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 618 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 618

Missatge  Hanako Dj 5 Mar 2015 - 12:43

Seireitei no Fansub. Bleach 618 08

El joc de la retòrica entre el Kyoraku i l'Aizen ha començat!! Mentre, al palau del rei l'Ichigo aixeca la seva katana contra el Juha Bach.

No us perdeu Bleach 618 titulat The Dark Arm en català per Seireitei no Fansub.

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2015/03/bleach-618.html
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 618 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 618

Missatge  Eaea Dj 5 Mar 2015 - 16:07

Uooou, aquí està el combat desitjat per tots per fi (?). Realment no ho crec. Bah!

Per començar, rectifico ja que el capítol ho ha demostrat el que vaig dir al capítol anterior. Realment l'Aizen no ha alliberat els altres segells, l'únic que al treure-li un, en Kyoraku a notat que posseeix una quantitat de reiatsu increïble; fins al punt de que un subjecte amb poc reiatsu es desintegra al apropar-se a ell (Aizen Solo Plays). Jo crec que la última frase de l'Aizen deixa clar que vol lluitar contra en Juha, o potser no, només ho dic pel sentit de que sembla que enyori el que realment era la societat d'ànimes.

Referent al final, on l'Ichigo i en Juha sembla que començaran a lluitar: WEEEELL, ja veurem que passarà, només haig de dir una cosa referent al que serien els últims 10-12 capítols. En Tite s'ho està marcant molt. Això pinta molt bé ! D\'acord!
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 618 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 618

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 5 Mar 2015 - 20:24

Al final l'Aizen no s'havia alliberat #decepció només havia asustat al Kyoraku per passar el rato. Està clar que l'Aizen no té intenció d'ajudar-los, i tot i així l'alliberaran igualment? Com és que van tant de sobrats com si el poguessin controlar? Em sembla molt arriscat lo que està fent en Kyoraku però bueno, tot sigui perque l'Aizen torni a l'acció.
Respecte a Ichigo vs Juha poc a dir, a saber quan començarà la lluita de veritat.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 618 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 618

Missatge  Banknana Dj 5 Mar 2015 - 21:17

Jo també pensava que l'Aizen havia estat alliberat del tot, m'ha sorprès que en veritat no ho estigués.

Però el que més m'ha sorprès, corretgiu-me si m'equivoco, és que l'Ichigo hagi fet un Getsuga Tensho.
No era un poder de la Zangetsu? No recordo si la zanpakuto que tenia ara seguia sent la Zangetsu o no, però m'ha sorprès perquè pensava que era una totalment diferent i... en fi... si té els mateixos "poders"... vaia pal Focus de desesperaci
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 618 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 618

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 5 Mar 2015 - 21:29

Banknana escrigué:Jo també pensava que l'Aizen havia estat alliberat del tot, m'ha sorprès que en veritat no ho estigués.

Però el que més m'ha sorprès, corretgiu-me si m'equivoco, és que l'Ichigo hagi fet un Getsuga Tensho.
No era un poder de la Zangetsu? No recordo si la zanpakuto que tenia ara seguia sent la Zangetsu o no, però m'ha sorprès perquè pensava que era una totalment diferent i... en fi... si té els mateixos "poders"... vaia pal Focus de desesperaci
A vera, quan ho van explicar (com el cul, com sempre) jo vaig entendre que la Zangetsu si que era la seva Zampakuto, lo que no era real era la seva apariència, que en realitat era en Juha Bach feia 1000 anys. Sabem que la Zangetsu és la seva zampakuto, o sigui que hauria de seguir tenint els mateixos poders (com el Getsuga Tensho) lo que potser canvia és l'apariència. A més recorda que ha estat entrenant amb la Divisió 0 i l'Ouetsu així que probablement no veiem el Gestsuga Tensho de sempre, jo crec que com a mínim estarà més OP.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 618 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 618

Missatge  Banknana Dj 5 Mar 2015 - 21:31

Kenpachi Nafi escrigué:
Banknana escrigué:Jo també pensava que l'Aizen havia estat alliberat del tot, m'ha sorprès que en veritat no ho estigués.

Però el que més m'ha sorprès, corretgiu-me si m'equivoco, és que l'Ichigo hagi fet un Getsuga Tensho.
No era un poder de la Zangetsu? No recordo si la zanpakuto que tenia ara seguia sent la Zangetsu o no, però m'ha sorprès perquè pensava que era una totalment diferent i... en fi... si té els mateixos "poders"... vaia pal Focus de desesperaci
A vera, quan ho van explicar (com el cul, com sempre) jo vaig entendre que la Zangetsu si que era la seva Zampakuto, lo que no era real era la seva apariència, que en realitat era en Juha Bach feia 1000 anys. Sabem que la Zangetsu és la seva zampakuto, o sigui que hauria de seguir tenint els mateixos poders (com el Getsuga Tensho) lo que potser canvia és l'apariència. A més recorda que ha estat entrenant amb la Divisió 0 i l'Ouetsu així que probablement no veiem el Gestsuga Tensho de sempre, jo crec que com a mínim estarà més OP.

Aaaah val, em sonava això de que era el Juha fa 1000 anys i pensava que havia adquirit una zanpakuto totalment nova. Doncs si, esperem que estigui més OP o que almenys pugui fer més coses, que em sembla una mica trist que només pugui fer el getsuga tensho
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 618 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 618

Missatge  Moules Dj 5 Mar 2015 - 21:53

Un altre capítol interessantíssim, últimament en Tite està on fire! Primer de tot, ens ha recordat com de xetat està l'Aizen. Penso que la decisió d'alliberar-lo, per més que sigui molt arriscada, és necessària: enfrontant-se a la possible destrucció total de la Societat d'Ànimes, el món humà i el Hueco Mundo, val la pena córrer el perill de que la pugui liar un altre cop, si és que ell realment pot ser útil per arreglar la solució. Perquè si no és amb aquest objectiu, no veig cap altra raó per treure'l a passejar. A banda d'això, mantinc l'esperança que tot sigui part del pla.

Feia molt que no véiem un Getsuga Tensho, per fi sembla que podrem veure l'esperada lluita Ichigo vs Juha! Espero que no es marqui un troll i no ens ensenyi res d'això fins d'aquí 20 capítols, no seria la primera vegada. Per cert, on estan l'Ishida i el Haschwaltz (no sé si ho he escrit bé)?
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 618 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 618

Missatge  Hanako Dj 5 Mar 2015 - 22:06

Al puto Tite li agrada fer-me patir. Tota la setmana patint pel Kyoraku i al final el puto Aizen segueix fermat Indignat Gràcies Tite, t'estàs lluint macho.

Personalment la batalla dialèctica entre el Kyoraku i l'Aizen m'ha encantat! Puto Kyoraku, quin crack que és (i que sexy, tot sigui dit, però de cada dia aquest home té més cicatrius xD). Ara veurem si l'Aizen surt de la presó sense armar un escàndol. Però què collons penses, Kyoraku? De debò, què et passa pel cervell d'alcohòlic que tens? Veig tan clar que ara l'Aizen la liarà parda que el pobre Kyoraku em sembla innocent. Com no tingui ell també un pla... Bah!

I quant a l'Ichigo, segurament perdrà o apareixerà l'Ishida d'alguna manera. Bàsicament perquè l'Ichibei va dir que l'Ichigo no podia derrotar al Juha... És la crònica d'una derrota anunciada xD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 618 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 618

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum