Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Kerlos, Nou recluta de la 9a divisió EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Kerlos, Nou recluta de la 9a divisió EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Kerlos, Nou recluta de la 9a divisió EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Kerlos, Nou recluta de la 9a divisió EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Kerlos, Nou recluta de la 9a divisió EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Kerlos, Nou recluta de la 9a divisió EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Kerlos, Nou recluta de la 9a divisió EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Kerlos, Nou recluta de la 9a divisió EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Kerlos, Nou recluta de la 9a divisió EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Kerlos, Nou recluta de la 9a divisió

Ir abajo

Kerlos, Nou recluta de la 9a divisió Empty Kerlos, Nou recluta de la 9a divisió

Missatge  Ker(los) Ds 23 Maig 2015 - 0:37

Ker(los) D. Segi
Nou recluta a la 9a Divisió
Família: Al món dels vius vaig ser orfe tota la meva vida, no vaig casar-me per tant mai he tingut família... però la societat d'ànimes es diferent, hi ha algun reiatsu que em sembla familiar.

Història: Fa uns quants anys després de morir com a humà em vaig reencarnar a la societat d'ànimes, en un barri pobre, uns anys després quan vaig ser prou madur vaig decidir fer-me shinigami va ser llavors quan el tinent de la 9a divisió Banknana em va protegir d'uns bandits que volien apropiar-se del meu reiatsu. Després de que m'acceptin com a shinigami vaig arribar a parar a la 9a divisió.

Edat: Vaig arribar a la societat d'ànimes amb 15 anys i actualment en tinc 20 (Aparento 20 anys al llarg del temps que passi a la societat d’ànimes), no soc gaire expert però entreno durament cada dia per fer-me mes fort amb kido i la zampakuto
Descripció Psicològica: Tendeixo a ser fred amb els enemics, però m'agrada conversar amb els meus amics i fer-hi bromes; de tan en tan soc massa seriós, no crec en res més que en la meva força i la del gotei 13, quan m’enfado molt tendeixo a ser molt sanguinari .

Descripció física: Alt amb el cabell negre i curtet (tot i que a vegades me'l deixo llarg) i els ulls vermells, quan estic patint sentiments forts se'm marquen un parell de marques morades al nas i al front, no em preocupo gaire per la roba, acostumo a portar roba grisa i morada, així que quan no estic servint porto una roba diferent a la shinigami


Zampakuto: Acnologia
Shikai: Encara no l’he desenvolupat però més endavant el desenvolupo i es diu: Kuro no Acnologia, per invocar-lo: Aniquila Kuro no Acnologia!
Poders del Shikai: Apareix un drac fosc que ataca l’enemic

Nivell de kido: Tinc els trucs necessaris per sortir-me'n de les situacions més difícils però no soc un expert.
Nivell de Shumpo: No me'n havia adonat de que existia però ben ràpidament estic dominant nivells força avançats
Lluita: Tinc les millors cames de tot el Rukongai el meu estil de lluita es basa en la meva agilitat i força que hi tinc a les cames tot i que quan faig servir la zampakuto soc bastant hàbil
Altres habilitats: Com a humà vaig ser entrenat en tècniques fent servir el cos com una arma i vaig aprendre a modificar els meus dits per esmolar-los com ganivets. Vaig adquirir certa resistencia a les tortures, tot i que soc un tant feble amb atacs aquatics
desenvoluparé una certa resistencia
Ker(los)
Ker(los)
Habitant del Rukongai
Habitant del Rukongai

Nombre de missatges : 4
Reiatsu : 8
Edat : 28
Ubicació : Hueco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum