Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

+8
Gray Slimner
Joan
Gooraa
Sayumi
Samael
Ryoku Hades
Momo
Hanako
12 participantes

Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Hanako Dj 24 Nov 2011 - 20:35

Vinga, anem a tractar temes seriosos de tant en tant!!

Quin dels capitans de la Saga del Passat (el Vizards actuals) t'agrada més com a capità/tinent d'aquella època i, per què??

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Bleach-dub-season-11

Doncs, començo jo: El més preferit és en Shinji!!

Per què? Doncs perquè el veig immadur i mandrós i, al paper de capità, em fa molta gràcia!! Suposo que degué ser desesperant per l'Aizen haver de patir un superior així xDD Però bé, com tots, suposo que Shinji quan cal també feia la seva feina, encara que no el veig gaire responsable!

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? 1248420773199_f
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Momo Dj 24 Nov 2011 - 21:15

crec que la Hiyori, perque es graciosa i em va caure be, no sabria dir per que mes xD
Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Bleach004
Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? 1246537876_38
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Ryoku Hades Dg 27 Nov 2011 - 19:54

estic am la hanako, en shinji
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Samael Dl 28 Nov 2011 - 15:51

jo també voto al Hirako XD
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Sayumi Dl 28 Nov 2011 - 16:42

rose perque es como el meu profesor ed musica de fisico :jojojo: :jojojo: :jojojo:
Sayumi
Sayumi
Fullbringer
Fullbringer

Nombre de missatges : 101
Reiatsu : 136
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Gooraa Dl 28 Nov 2011 - 19:51

A mi m' agrada en Kensei... Perque es mooolt guapo, com en Hisagi... els 69's!!! :ulls2:
Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Kensei_69
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Joan Dl 28 Nov 2011 - 21:24

Gooraa escrigué:A mi m' agrada en Kensei... Perque es mooolt guapo, com en Hisagi... els 69's!!! :ulls2:
Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Kensei_69
Igual que la Gooraa , però no perquè sigui guapo ni pel 69 , sino perquè m'agrada el seu caracter i la seva zanpakutou m'encanta xD
Joan
Joan
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità

Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Ryoku Hades Dt 29 Nov 2011 - 14:54

tot i que també m' agrada el pare de l'ichigo
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Gray Slimner Dc 30 Nov 2011 - 18:15

Jo també voto per en Kensei! M'agrada molt el seu shikai ^^ (Bueno, i el bankai i la "hollowficació" també xD)
Gray Slimner
Gray Slimner
Ambaixador de les algues
Ambaixador de les algues

Nombre de missatges : 30
Reiatsu : 28

http://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Rukia Kuchiki Dj 1 Des 2011 - 23:03

Ami magrada Kensei por lo mateix que a dit gooraa, esque soc fan del hisagui!! y lo del 69 su va posar el Kensei! xD
Pero tmb el pare de ichiii pero no diuen de quina divisio a aixo en fa molta rabia! :Win:
Rukia Kuchiki
Rukia Kuchiki
Ambaixador de les algues
Ambaixador de les algues

Nombre de missatges : 34
Reiatsu : 46

http://motherkeeper.foroactivo.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Kami Dg 4 Des 2011 - 20:31

A mi el Kensei m'agrada únicament perque té relació amb en Hisagi, l'únic tinent que em cau bé (m'encanta i, hauria de ser capita :P )

L'únic que m'agrada per ell mateix es en Shinji, tot i que la primera vegada que el vaig veure pensaba que era relleno i em feia molt de fàstic xD
Kami
Kami
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 724
Edat : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Ashtal91 Dg 6 Maig 2012 - 17:08

El meu preferit és el Hirako, és un dels capitans més graciosos i divertits!, a part del pentinat, és el més diferents de tots!.
Joan
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Invitat Dv 14 Set 2012 - 20:03

El Shinji.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Sayo Dg 30 Set 2012 - 15:55

El Shinji, sens dubte! Very Happy
Sayo
Sayo
Fullbringer
Fullbringer

Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més?? Empty Re: Quin capità de la Saga del Passat t'agrada més??

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum