Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
En justificació de la saga Fullbringer. EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
En justificació de la saga Fullbringer. EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
En justificació de la saga Fullbringer. EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
En justificació de la saga Fullbringer. EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
En justificació de la saga Fullbringer. EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
En justificació de la saga Fullbringer. EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
En justificació de la saga Fullbringer. EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
En justificació de la saga Fullbringer. EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
En justificació de la saga Fullbringer. EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

En justificació de la saga Fullbringer.

3 participantes

Ir abajo

En justificació de la saga Fullbringer. Empty En justificació de la saga Fullbringer.

Missatge  Hanako Dl 6 Feb 2012 - 13:07

Darrerament he llegit massa comentaris al conjunt de la xarxa que criticaven sense miraments la saga de l'Agent Perdut, àlies, Saga Fullbringer.

A mi en general no m'ha semblat pas tan abominable, sinó millorable.

Tot plegat em penso que era necessària: l'Ichigo havia perdut els seus poders de Shinigami i els havia de recuperar d'alguna manera si l'argument de Bleach havia de continuar. Penso que hagués estat poc creïble que la Societat d'Ànimes, així com és d'estricta, ajudés l'Ichigo a recuperar-los ja que ell només és un Shinigami Substitut. Així que l'única solució possible que hi veig és la que en Troll Kubo ens ha ofert: uns humans amb poders que ajudin el protagonista a recuperar els poders.

Evidentment, a aquesta saga la intriga, l'acció i l'emoció havia de decaure, simplement perquè la saga va just al darrere del final de l'Aizen i dels Arrancars. Qualsevol cosa que ens oferís en aquell moment seria dolenta comparable amb el moment èpic del Saigo no Getsuga Tensho i el final de l'Aizen.

Ara bé, tot i que intento fer una justificació, em penso que potser els fullbringers no estan del tot ben tractats. A molts d'ells els falta psicologia (la Riruka és només la nena molesta que s'enfada per tot, en Yukio només és el noi viciat que no s'interessa per ningú, el tio del pegat a l'ull no hi pinta res... Encara la Jackie té un poc d'història al darrere justificable -perquè la resta tenen una història però això no els fa més humans, ni els justifica, ni res...-).

Quan al Ginjo i el Tsukishima, em penso que són bons personatges i que se'ls podria haver tret molt més de suc. La solució més ràpida per oblidar-se de tot, era matar-ne un i deixar l'altre mig mort... però em penso que eren uns personatges ben fets i que potser el seu paper a la saga podria haver estat molt més important (que ha estat important!!) Falta molt per explicar sobre ells, per exemple el gran ressentiment del Ginjo que em penso que devia anar molt més enllà que el fet que la Societat d'Ànimes l'observés i li limités els poders. Qui sap, potser a l'anime ho tractaran...

I una vegada exposat això, exposaré, segons el meu punt de vista, quins han estat els millors moments de la saga de l'Agent Perdut:

-La Karin i l'Urahara: Molt interessant veure com la germana petita de l'Ichigo assumeix la responsabilitat de protegir la seva família. Potser hauria estat d'interès general veure-la en acció. Encara queda el misteri de perquè la Yuzu és l'única "normal" de la família.

-L'Ichigo coneix els fullbringers: Tots els amics de l'Ichigo estan sent ferits i el protagonista pren la determinació de fer-hi alguna cosa amb les poques forces que li queden. És un bon moment ja que, crec, que reflecteix molt bé la lluita interior de l'Ichigo i els seus sentiments davant del fet que sentir-se sense res per protegir els que estima

-Tsukishima talla l'Orihime, el Chad i tots els companys de l'Ichigo: Es un moment caòtic que era necessari per posar més emoció a la saga.

-L'Orihime s'ha tornat més forta: Shiten Koshun!!! L'Orihime s'ha estat entrenant durant aquests 17 mesos per també poder combatre. Jo la vaig trobar més madura, més resolta a lluitar que no a la Saga Arrancar, on volia lluitar però no era capaç de fer-ho.

-Es rebel·len els poders del Tsukishima: Tsukishima aconsegueix crear un gran caos al volant de l'Ichigo posant les seves germanes i els seus amics en contra seva. És un dels moments culminants de la saga: hi ha molta intriga, emoció i moviment.

-Apareixen els Shinigamis: Finalment es rebel·len les veritables intencions del Ginjo que només s'havia aprofitat de la bona fe del nostre protagonista i li pren els poders de fullbring. Aleshores apareixen els Shinigamis de la Societat d'Ànimes!! No cal que expliqui perquè crec que és un gran moment...

-El retorn de la Rukia: És la Rukia l'encarregada de tornar-li els poders a l'Ichigo! També és un dels millors moments de la saga! El fet que la Rukia sigui tinent no és una cosa que ens sorprengui gaire ja que tots ho esperàvem.

-L'obertura de la Societat d'Ànimes: També sabem que ha estat la Societat d'Ànimes, gràcies a l'avís de l'Urahara, que ha decidit donar-li poders a l'Ichigo i no deixar-lo morir (que era el pla inicial). Penso que és bastant transcendent el fet que l'Ichigo hagi aconseguit que algú com en Yamamoto el tingui en consideració.

-La lluita del Tsukishima i en Byakuya: La millor lluita de totes les que vàrem veure! Realment el Byakuya ho va passar malament per poder vèncer el Tsukishima!

-El nou Bankai de l'Ichigo: També és important la nova estètica dels poders de l'Ichigo... encara que no aporten gaire cosa nova...

-L'Ukitake és el nou "dolent": Tanta sort que al final només va ser un ensurt!! Ja sabem que l'Ukitake és el que s'ocupa de controlar els Shinigamis Substituts.

-La mort del Ginjo i la dissolució d' X-cution: Tothom ho esperava!! El moment en si va ser pobre, però la satisfacció dels lectors va ser bastant gran!

-Els "nous" capitans de la Societat d'ànimes: A alguns els va agradar molt que els Vizards es reincorporessin a la Societat d'Ànimes. A mi em va decebre un poc, però tot i així, són bons personatges i ara tindran molta més rellevància. Falta saber què ha passat amb uns quants d'ells, però això en Troll Kubo ha dit que ens ho dirà... algun dia!


Què en penseu vosaltres?? La saga dels Fullbringers ha estat realment tan dolenta o era necessària?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

En justificació de la saga Fullbringer. Empty Re: En justificació de la saga Fullbringer.

Missatge  Minato Dl 6 Feb 2012 - 14:10

Totalment d'acord.

Pens que aquesta saga ha fet que canviin bastantes coses a la Societat d'Ànimes: ara s'ha tornat més flexible, com Kubo ens va contar als Repeat & Reboot. Ara veurem com va la nova saga...
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

En justificació de la saga Fullbringer. Empty Re: En justificació de la saga Fullbringer.

Missatge  Gooraa Dl 6 Feb 2012 - 14:35

Estic molt d' acord amb tu, encara que a mi la saga fullbringer no m' ha acabat decepcionant. Si aquesta saga l' haguessim vist la primera de totes, just abans de la saga societat d' ànimes ens haguès agradat, passa lo que has dit tu, que desprès de lo de l' Aizen, qualsevol cosa ens haguès semblat una porqueria. Sobre que la Rukia seria tinent ja tots ens ho esperavem, estava molt clar que tindria que passar, i ha passat. Sobre els nous capitans, m' han agradat molt que fossin ells, encara que jo sempre havia dit que els nous capitans seríen en Renji, en Hisagi i en Kira, ara que son en Shinji, en Kensei i en Rose m' ha agradat més!

Sobre la nova saga, l' arc final... doncs que en tinc moltíssimes ganes de que comenci, nomès per lo que ha dit als repeat & reboot. Perque en Kaien i l' Ichigo s' assemblen tant? Jo crec que té alguna cosa a veure amb l' Isshin. També he arribat a pensar: "I si l' Isshin es realment el rei de la societat d' ànimes? el rei que mai ha sortit?". Jo li he trobat sentit, ja que l' Isshin portava una capa de capità però ni a la saga del passat el vam veure com un d' ells, així que jo ho porto sospitant... i qui es la Masaki en realitat? En tinc moltíssimes ganes d' aquesta nova saga, però també em fa peneta perque ja serà l' última...
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

En justificació de la saga Fullbringer. Empty Re: En justificació de la saga Fullbringer.

Missatge  Hanako Dl 6 Feb 2012 - 15:22

Jo també tinc moltíssimes ganes de comenci la nova saga ja!!!

A mi també em té molt intrigada tot això de l'Isshin!! No sé qui deu ser en realitat, però segur que és un "peix gros" I per què va perdre els seus poders? És mort en realitat? Quina relació té amb l'Urahara? I amb el pare de l'Ishida?? Quan a la Masaki... és possible que fos una simple humana?? I per què la Yuzu no pot veure esperits?? No els hauria de poder veure amb la mateixa facilitat que la Karin??

Bé, tornant al tema dels Fullbringers... la saga no ha estat del tot malament, però es podria millorar bastant... Esperem que la nova saga sigui l'hòstia amb patates i que Bleach torni a enganxar a tota la gent que ara la critica :content:
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

En justificació de la saga Fullbringer. Empty Re: En justificació de la saga Fullbringer.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum