Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo. EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo. EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo. EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo. EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo. EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo. EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo. EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo. EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo. EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo.

3 participantes

Ir abajo

Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo. Empty Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo.

Missatge  Hanako Dc 15 Feb 2012 - 12:45

Com ja sabreu, Tite Kubo als toms de Bleach fa fitxes de diversos personatges i, sovint, hi posa quina és la seva cançó preferida. Així que n'he fet un recull i us les deixo aquí!! Espero no haver-me'n deixada cap...

ICHIGO: News from the front de Bad Religion.
Spoiler:
ISHIDA: Idioteque De Radiohead.
Spoiler:

ORIHIME: T'en va pas, d'Elsa.
Spoiler:

CHAD: The Hellacopters, No song unheard
Spoiler:

RUKIA: Ashley MacIsaac - Wing Stock (Hi How Are You Today?)
Spoiler:

BYAKUYA: Je Chante Pour Passer le Temps, de Giovanni Mirabassi
Spoiler:

RENJI: Stray Dog, d'HAZU (con Ill-Bosstino)
Spoiler:

UKITAKE: Back To The Innocence de Jonathan Cain
Spoiler:

KYORAKU: Por Una Cabeza de Carlos Gardel
Spoiler:

KENPACHI: Canción Favorita: Superpredators, de Massive Attack
Spoiler:

YACHIRU: Izumikawa Sora - Yahoo!! (Sorohe)
Spoiler:



Quina us agrada més??? A mi la de n'Ukitake (evidentment), la de n'Ishida i la d'en Byakuya (l'hi diu tantíssim!!! Sembla que la cançó ha estat feta per ell i no a l'inrevès! xD) i la que més gràcia m'ha fet i he rigut més ha estat amb la d'en Kyoraku (altament recomanable si voleu riure un poquet)
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo. Empty Re: Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo.

Missatge  Minato Dc 15 Feb 2012 - 14:09

Uro! Quina currada!! Very Happy
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo. Empty Re: Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo.

Missatge  Wely Gin Dg 15 Des 2013 - 13:23

Jo només coneixia les de dos personatges, que no surten aquí, així que les vos passo:

La primera és la de l'Ichimaru (aquesta m'ha agradat especialment, m'he aficionat a aquest grup!)


La segona és la de l'Ulquiorra (que també m'ha agradat molt, però no els he investigat gaire)

avatar
Wely Gin
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 342
Reiatsu : 295
Ubicació : A la biblioteca

Tornar a dalt Ir abajo

Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo. Empty Re: Cançons preferides dels personatges, segons Tite Kubo.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum