Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Un von lloc per començar el entrenament  EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Un von lloc per començar el entrenament  EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Un von lloc per començar el entrenament  EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Un von lloc per començar el entrenament  EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Un von lloc per començar el entrenament  EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Un von lloc per començar el entrenament  EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Un von lloc per començar el entrenament  EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Un von lloc per començar el entrenament  EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Un von lloc per començar el entrenament  EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Un von lloc per començar el entrenament

3 participantes

Ir abajo

Un von lloc per començar el entrenament  Empty Un von lloc per començar el entrenament

Missatge  xus Ds 21 Abr 2012 - 14:00

-Espero trobar hollows per qui! -Va dir xus- mira ja els noto, men vaig corrent cap allà. Aquí esteu ja us e trobat, esteu morts ja no escapareu Twisted Evil - Xus va treure la katana i els va esborrar del mapa- jajaj massa fluixos per mi, escla deurien ser de baix nivell va es igual seguiré boscant per qui avera si son mes forts i si no marxaré cap la Societat de Animes :study: -va dir xus-
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Un von lloc per començar el entrenament  Empty Re: Un von lloc per començar el entrenament

Missatge  Tsunade Ds 21 Abr 2012 - 21:24

El sol estava molt alt i feia moltíssima calor amb el quimono de Shinigami. Feia tanta calor, que les gotes de suor li queien a la Tsunade pel front i li costava caminar. Per això mateix va anar al Parc de Karakura per descansar un poc.

La tinent de la Primera Divisió era al món humà fent una missió altament confidencial per a la quan vaig veure en Xus que entrenava matant hollows.

-Bones –vaig dir apropant-me a ell- Què fas aquí?

Xus em va contar que estava entrenant molt dur per poder ser més fort, així que el vaig animar.

-Tenc un temps lliure... vols que anem a conèixer la ciutat de Karakura mentre descanses de l'entrenament? –vaig demanar
Tsunade
Tsunade
Encarregat de la tenda Urahara
Encarregat de la tenda Urahara

Nombre de missatges : 96
Reiatsu : 120
Ubicació : Primera Divisió

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Un von lloc per començar el entrenament  Empty Re: Un von lloc per començar el entrenament

Missatge  xus Ds 21 Abr 2012 - 22:16

Dacort perquè no anem, aiiii quin mal merda!!! man farit i no men e adonat fins ara -amb sortia sang al mig del pit- amb sap greu però no podrà ser, un altra dia si cal ara necessito un metge o si no :depedra:
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Un von lloc per començar el entrenament  Empty Re: Un von lloc per començar el entrenament

Missatge  Tsunade Ds 21 Abr 2012 - 22:18

-T'han ferit?? -vaig demanar-li- No pot ser!!!

-No és res -em va dir en Xus, però la ferida era molt profunda.

-Podem fer dues coses... -li vaig dir, preocupada per la seva salut- Vols que anem a un hospital humà o anem a la Societat d'Ànimes a què et curin els de la quarta divisió?
Tsunade
Tsunade
Encarregat de la tenda Urahara
Encarregat de la tenda Urahara

Nombre de missatges : 96
Reiatsu : 120
Ubicació : Primera Divisió

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Un von lloc per començar el entrenament  Empty Re: Un von lloc per començar el entrenament

Missatge  xus Ds 21 Abr 2012 - 22:35

No amb fio dels humans, prefereixo anar a la societat de Animes i que amb curin els de la quart divisió ells son uns experts -vaig dir tot sagnant- i amb sap greu que aigis de carregar amb mi, aaaaa corre.
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Un von lloc per començar el entrenament  Empty Re: Un von lloc per començar el entrenament

Missatge  Tsunade Ds 21 Abr 2012 - 22:57

Vaig obrir la porta Senkaimon i començàrem a córrer pel Dangai.

-Pots córrer bé, amb aquesta ferida? -li vaig demanar al Xus després d'una estona corrent

-Sí, no et preocupis! -em va dir, però com que veia que sagnava molt el vaig ajudar a caminar.

-Bé, per sort ja arribem -vaig dir quan vaig veure que la porta apareixia davant de nosaltres i, amb això, arribàvem a la Societat d'Ànimes.
Tsunade
Tsunade
Encarregat de la tenda Urahara
Encarregat de la tenda Urahara

Nombre de missatges : 96
Reiatsu : 120
Ubicació : Primera Divisió

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Un von lloc per començar el entrenament  Empty Re: Un von lloc per començar el entrenament

Missatge  xus Dg 22 Abr 2012 - 13:07

ja era hora, ara em de anar al Quarta divisió perquè amb curin i després ja estarà arreglat -vaig dir mentres corríem-
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Un von lloc per començar el entrenament  Empty Re: Un von lloc per començar el entrenament

Missatge  Tsunade Dg 22 Abr 2012 - 15:16

-Som-hi! -vaig dir-li mentre corríem cap del quarter general de la quarta divisió. Allà, ràpidament se'n varen dur el Xus a curar.

-Tinent Aiko -vaig dir- Com es troba el xus?

-No es res greu, però haurà de passar el vespre a la clínica perquè puguem observar l'evolució del tractament -em va explicar.

-D'acord -li vaig dir a l'Aiko- Ja tornaré demà prest per veure com està el Xus.
Tsunade
Tsunade
Encarregat de la tenda Urahara
Encarregat de la tenda Urahara

Nombre de missatges : 96
Reiatsu : 120
Ubicació : Primera Divisió

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Un von lloc per començar el entrenament  Empty Re: Un von lloc per començar el entrenament

Missatge  xus Dg 22 Abr 2012 - 19:39

O quin descans ara ja estic millor, jo ja marxo ja estic millor i digali a la Tsunade que estic bé que no es preocupi per mi i doneli les gracies de part meva per verme ajudat, també que li dec una.Espero que u entengui Guy Sensei -vaig cambiarme de roba i vaig marxa-
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Un von lloc per començar el entrenament  Empty Re: Un von lloc per començar el entrenament

Missatge  Hanako Dg 22 Abr 2012 - 19:48

-Què fas aquí? -vaig demanar-li a un jove shinigami que es va creuar amb mi per un dels carrers del Seireitei. No em sonava que formés part de la Primera Divisió, així que li vaig parlar. El jove es va posar nerviós i em va dir:

-Capitana General! Les meves disculpes -va dir avergonyit- Acabo de sortir del hospital i m'he perdut...

-Ets a la Primera Divisió -li vaig dir somrient- De quina divisió ets? -li vaig demanar.

-De l'onzena -em va dir molt avergonyit.

-Mira, ara anava a la novena a entregar uns papers al capità, així que t'acompanyaré un tros del camí -li vaig dir mentre començava a caminar i ell em seguia.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Un von lloc per començar el entrenament  Empty Re: Un von lloc per començar el entrenament

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum