Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Com creieu que ha d' acabar Bleach? EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Com creieu que ha d' acabar Bleach? EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Com creieu que ha d' acabar Bleach? EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Com creieu que ha d' acabar Bleach? EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Com creieu que ha d' acabar Bleach? EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Com creieu que ha d' acabar Bleach? EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Com creieu que ha d' acabar Bleach? EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Com creieu que ha d' acabar Bleach? EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Com creieu que ha d' acabar Bleach? EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Com creieu que ha d' acabar Bleach?

+2
Gooraa
Ashtal91
6 participantes

Ir abajo

Com creieu que ha d' acabar Bleach? Empty Com creieu que ha d' acabar Bleach?

Missatge  Ashtal91 Dg 6 Maig 2012 - 12:12

Kubo, quan va acabar la saga de l'agent perdut es va donar unes bones vacances (3 setmanes!), i quan va tornar va presentar el que seria l'arc final de Bleach. Plorant
Ja que aquest arc és l' últim de tots, (espero que no!), valdria la pena saber l' opinió de tots, de com hauria d' acabar Kubo la serie que més ha influenciat en la seva carrera de mangaka. :content:
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

Com creieu que ha d' acabar Bleach? Empty Re: Com creieu que ha d' acabar Bleach?

Missatge  Gooraa Dg 6 Maig 2012 - 12:31

Doncs a mi, abans que acabes, vull que m' aclaris unes quantes coses, com per exemple, perque l' Ichigo i en Kaien s' assemblen tant. I també vull que m' enseny unes quantes coses, com el bankai de la Rukia o d' en Kyoraku, Ukitake i que aparegui el d' en Kenpachi. M' agradaria que l' Unohana morís, i l' Ichigo també, així vindrà a la Societat d' ànimes i és farà capità de la divisió 0. La Orihime, en Chad, l' Uryu, en Kisuke i tota la penya, amb les germanes de l' Ichigo amb el seu pare, es quedaràn al mon humà, perque crec que l' Isshin és el capità de la divisió 0 i li donarà el lloc a l' Ichigo. Al Hueco mundo hi viurà la Nell amb els altres 3 i els arrancars, i la societat d' ànimes es protegirà per sempre de hollows cheers
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Com creieu que ha d' acabar Bleach? Empty Re: Com creieu que ha d' acabar Bleach?

Missatge  Ashtal91 Dg 6 Maig 2012 - 12:38

D\'acord! Tota la raó, en Kubo li falta molta informació per desvelar abans d'acabar l' arc final.
Pel que veig a part de que detesteu a mort la quarta divisió, també detesteu l' Unohana de mala manera!
Amb raó... Dolent
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

Com creieu que ha d' acabar Bleach? Empty Re: Com creieu que ha d' acabar Bleach?

Missatge  Gooraa Dg 6 Maig 2012 - 12:44

Clar que si Dolent Ah, i si en Kubo fes Ichiruki, millor que millor Joan
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Com creieu que ha d' acabar Bleach? Empty Re: Com creieu que ha d' acabar Bleach?

Missatge  Hanako Dg 6 Maig 2012 - 13:38

Què crec que passarà??

Doncs ho veig molt xungo! xD És a dir, no és com Naruto Shippuden que veig claríssimament què passara. A Bleach no en tinc ni idea!! Però em figuro que hi haurà una batalla bestial Shinigamis VS. Quincys i que n'Ichigo obtindrà un poder molt gran per poder vèncer el Vandenreich.

Suposo que en Yamamoto ara morirà i m'agradaria que el proper capità general fos n'Ukitake, en Kyoraku o n'Urahara! Si n'Unohana morís (cosa que dubto, per desgràcia) jo seria molt feliç xDDD Però no crec que mori... segurament moriran quatre penjats secundaris com n'Isane o gent així (i si són els de la quarta, doncs molt millor).

A la fi no sé què passarà amb n'Ichigo. A mi em faria més il·lusió que acabés amb n'Orihime, però si acabés amb la Rukia tampoc em faria res! Ara... és probable que mori i acabi sent un "peso pesado" a la Societat d'Ànimes! O potser en Kubo el deixa viu i fa una mini-saga de "100 anys més tard" amb n'Ichigo mort a la Societat d'Ànimes tallant el bacallà! ^^

Ja veurem!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Com creieu que ha d' acabar Bleach? Empty Re: Com creieu que ha d' acabar Bleach?

Missatge  xus Dg 6 Maig 2012 - 13:51

Crec que sàuria de acabar que el ichigo, orihime i companya es morissin i que es quedessin a la societat de Animes després el ichigho que sigues capita i es cases amb la Rukia i tinguessin fills i que regnes la pau Kami apart de aixo no vui que sacabi :NoVull: Plorant
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Com creieu que ha d' acabar Bleach? Empty Re: Com creieu que ha d' acabar Bleach?

Missatge  Samael Dg 6 Maig 2012 - 23:31

Realement mai m'ho havia platejat, però espero que en tite ens sorprengui amb algo més que això que esteu dient, segur que la guerra sera molt bestia i moriran uns quants inútils, però que hi farem es el seu desti Bah! Pero la idea de que mori i vagin a la societat no m'acaba d'agradar, pero bé, es molt segur de que sigui així ( altra cosa xus, es poden tenir fills a la societat d'animes? si es aixi neixen morts? Eh? )
Samael
Samael
Tinent insegur
Tinent insegur

Nombre de missatges : 760
Reiatsu : 767
Edat : 29
Ubicació : Laboratori de la 12ª divisió

http://www.yourgamercards.net/profile/elpoupoweroso

Tornar a dalt Ir abajo

Com creieu que ha d' acabar Bleach? Empty Re: Com creieu que ha d' acabar Bleach?

Missatge  Sayo Dj 5 Jul 2012 - 14:58

Primerament, ningú vol que s'acabi, això està clar!.
Jo crec que deixaran anar tots els secrets amagats que encara no han explicat a la sèrie, i també les parelles que es formaran després de la història principal. Tite ja sabrà que fer.
Sayo
Sayo
Fullbringer
Fullbringer

Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Com creieu que ha d' acabar Bleach? Empty Re: Com creieu que ha d' acabar Bleach?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum