Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
El robatori del Hogyoku - Página 2 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
El robatori del Hogyoku - Página 2 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
El robatori del Hogyoku - Página 2 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
El robatori del Hogyoku - Página 2 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
El robatori del Hogyoku - Página 2 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
El robatori del Hogyoku - Página 2 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
El robatori del Hogyoku - Página 2 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
El robatori del Hogyoku - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
El robatori del Hogyoku - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

El robatori del Hogyoku

+4
xus
Ashtal91
Hanako
Andrea Kuchiki
8 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Tsunade Dt 3 Jul 2012 - 15:18

-Menja, Katsuyu! -dic alliberant la meva Zanpakuto que comença a devorar hollows insaciablement.
-Ah, no s'acaben mai -va dir la Sayo, de la segona divisió.
-AAAh! -va dir en Samael mentre un dels tentacles del pop se li enroscava a la cama. La Hanako-sama el va salvar ràpidament.
-Em deixaran el despatx fet una merda -va dir en Samael preocupat per l'estat de la seva divisió.
-Vinga, el cremaré -va dir la Hanako-sama alliberant el Shikai... i en tres segons ja no quedava cap hollow.

-Mireu allò!! -va dir la Sayo assenyalant una espècie de porta de molts colors diferents.
-Què és això? -va demanar la Hanako-sama- És una ganganta? Onii-san?
-QUE VA!! -va cridar en Samael molt emocionat- No te n'adones? És una porta d'espai multitudinari
-Parla que t'entengui -va dir la Hanako-sama pegant-li un cop al cap al seu germà.
-Són molt estranyes i apareixen només quan es maten molts i molts de hollows. Contenen materials diferents i molt poderosos, quasi desconeguts pels investigadors. El diari de l'Urahara en parla d'això! Aquí dins... aquí dins hi podré trobar el material per construir una altra Hougyoku! En podré fer una altra molt més potent i poderosa i... així podrem lluitar contra n'Aizen amb les mateixes condicions!
Tsunade
Tsunade
Encarregat de la tenda Urahara
Encarregat de la tenda Urahara

Nombre de missatges : 96
Reiatsu : 120
Ubicació : Primera Divisió

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Ryoku Hades Dt 3 Jul 2012 - 17:15

-No!- va cridar la Hanako - ja en tenim prou amb una-
-Però...- va dir el Samael
-Pots mantenir aquest portal obert?- va dir la Hanako
-Si- va respondre el capita de la 12èna
-Dons deixel tal com esta, ho decidirem enuna reunio- va dir la capitana general
La reunió es va dur a terme, els capitans hospitalitzats ja es trobaben més bé, aixi que a part de Xus no va haver-hi cap baixa a la reunió. La majoria de capitans van votar que si, la Gooraa, semblava ser la que ser la que més s' hi oposava
-Però, si creem una altra Hogyoku, i cau en les mans de l' Aizen el resultat sera debastador!- va cridar desesperada
-Segurament per això ha enviat tots aquests hollows- vaig dir
-Què?- va preguntar la Hanako
-Segurament l' objectiu de l' Aizen es que creem una Hogyoku mes poten per despres apoderar-sen, per això ha enviat tants Hollows-
-I saben això preteneu crear una altra Hogyoku?-
-Esclar, llavors l únic que haurem de fer es intentar que no ens la robin- vaig respondre
En kami va fer una rialla i va dir:
-Aquell estúpid ni la veura-
I així va concluir la reunió, en Samael es disposar a crear la nova Hogyoku
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Hanako Dt 3 Jul 2012 - 21:56

-Com va Onii-san? -va demanar la Hanako que passava per allà amb les noies
-Fes cas a la Capitana General -va dir la Tsunade
-Fes molta feina! -va dir la Gooraa amb un flotador a la mà
-I no et cansis gaire -va dir la Momo amb una tovallola blava
-Acompleix el teu deure i fes bé la teva feina -va dir l'Andrea al Samael molt sèriament
-Ànims, Samael-taicho -va dir la Sayo rient per lo baixet

-CALLEU TOTES!! -va dir en Samael enfadat- On aneu amb aquestes pintes?
-A la piscina del Seireitei -varen dir les sis dones a la vegada
-I jo m'he de quedar fent feina? -va demanar en Samael enfadat i llençant una clau anglesa a l'aire, que va colpejar el cap del seu tinent i va caure en terra, molt ferit.
-Pensa que ja som a l'estiu i que l'Aizen ens duu avantatge. Treballa, home! Està tota la Societat d'Ànimes pendent del teu treball! Ànims Onii-san! -va dir la Hanako somrient i dient adéu amb la mà.

-Vinga! -va dir la Gooraa- Mentre en Samael fa feina... nosaltres gaudirem d'una trobada de noies a la piscina!
-Res millor per refrescar-nos les idees -es va excusar la Momo. I les sis dones anaren a passar-s'ho bé mentre en Samael continuava amb la feina.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Ashtal91 Dt 3 Jul 2012 - 22:33

-Sayo... Com es que hi ha una piscina a la nostra divisió! Eing? - digué n'Ashtal emprenyat.
-Es que la piscina que vàrem fer a la mansió Kuchiki, va ser destruïda per Byakuya, i el segon esquadró era el més apropiat per tornar-la a reconstruir. Va ser molta feina- digué la Sayo.
-Però si la vaig construir jo, fent-me treballar com un burro de càrrega!. Ho sigui que aquell sot tan gran que em vas manar fer, era per construir- hi una piscina! Molt enfadat - exclamà n'Ashtal, treien foc per els queixals.
-Si, i has fet molt bona feina, ha quedat de meravella, gràcies! :wow!:
-P-però... :plor:
-Vinga Ashtal que entraràs el primer!- digué la Hanako.
-Es-espereu!. Noooooo... :Ops!:
-Que bé que si està- digué la Gooraa.
-Si tota la raó- respongué la Momo.
-També es pot aprofitar per prendre el sol...- afegí la Tsunade.
-Seeeeeee...- digueren totes.
-Si ja, que us donguin a totes!- digué n'Ashtal emprenyat, sortint de la piscina tot :banyat: .


Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Hanako Dt 3 Jul 2012 - 22:43

-Què li pica? -va demanar la Tsunade- Si li hem dit que ha cavat molt bé
-Si, ha fet una gran feina -va dir la Gooraa mentre es posava crema
-Uhmmmm, això és el cel -va dir l'Andrea mentre en Byakuya li feia un massatge a l'esquena.
-Mireu, surto a La Revista del Seireitei d'aquesta setmana -va dir la Momo mostrant-los la imatge on sortia la tretzena divisió.
-Per cert, -va dir l'Andrea- Després podeu venir a fer una barbacoa al jardí de la nostra mansió!
-Genial! -va dir la Sayo emocionada des de l'aigua.
-Ah, em vaig a la piscina! -va dir la Hanako deixant al terra la tovallola taronja.
-Esperi'm, Hanako-sama!! -va dir la Tsunade corrent darrera la seva capitana.

Més tard, a la Mansió Kuchiki
-Uhhmmm -va dir la Gooraa- Quins pinxos més bons! -va dir mentre en menjava el tercer
-Això és vida -va dir l'Andrea mentre menjava un tros de sobrassada rica rica! xD
-Byakuya, tens més hamburgueses? -va demanar la Hanako. El Byakuya, que feia que pinche, va dir que en tenia més, però que de postres ens havia reservat una sorpresa.

I les postres varen arribar...
El robatori del Hogyoku - Página 2 SeaweedAmbassador
-Això és comestible? -va pensar la Momo
-No m'ho menjo ni morta... -va pensar la Gooraa
-Si la Hanako-sama s'ho menja, faré el mateix... -va pensar la Tsunade
-Per què sempre les festes a casa dels Kuchiki acaben així? -va pensar la Hanako agafant un postre d'aquests
-Uh, m'ha caigut al terra -va dir la Sayo- Una llàstima... em sap greu!
-No passa res, m'hem fet de més, ara te'n duc un altre -va dir en Byakuya mentre n'Andrea es posava les botes.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Ryoku Hades Dc 4 Jul 2012 - 15:09

Feia uns dies que no es paraven de sentir explosions i sorolls extranys a la 12ena divisio, en kami i jo estavem entrenant, sabiem que haviem de protegir amb totes les nostres forçes, el pròxim cop, haviem de destruir l' Aizen, els dies passaven un rere l' altre fins que va arribar un avis de la dotzena divisió
-EL PROJECTE NEW HOGYOKU HA FINALITZAT, ES REQUEREIX QUE ELS CAPITANS DEL GOTEI 13 ES REUNEIXIN A LA 12ENA DIVISIO-
Tots els capitans ens vem dirigir a la sala d' investigacions al quarter 12
-Capitans- va dir en Samael tot blanc, semblava que feia dies que no descansava, i es veia bé que no es trobaba bé- aqui teniu la nova Hogyoku
Alguns capitans es van posar blancs en veurela, era una simple bola negre, però era espantos, teniu alguna cosa que ho feia esgarrifos
- Ràpid, tapa això- va ordenar la Hanako- bé, ja tenim l' arma per derrotar-lo, ara nomes falta orgnitzar la mobilització cap al Hueco Mundo
Ryoku Hades
Ryoku Hades
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 328
Reiatsu : 354
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Eloi Kurosaki Dg 15 Jul 2012 - 12:30

- Hem de enviar un equip de reconeixement al Hueco Mundo, per trobar alguna entrada secreta a les Noches. - Va dir la Hanako
- Però res no ens assegura que segueixin a les Noches - Va dir en Ryoku - Podria ser que haguessin canviat de lloc, després de com va quedar la ultima vegada.
- Tens raó, però no tenim més pistes així que ens haurem de dirigir cap allà. Aquest serà l'equip de reconeixement: Goora,Eloi,Kami i Ashtal. Els altres ens quedarem al seretei, i farem una estratègia de combat.
- Però com anirem al Hueco Mundo? - Vaig preguntar
- Per aquest problema jo tinc solució - Va dir en Samael, i va treure una espècie de pistola - Amb això puc obrir un portal, però només el puc mantenir obert 6 hores, després s'ha de esperar 3 dies per tornaren a fer un.
- Molt bé capitans - Va dir la Hanako - La missió Hueco Mundo, començarà demà mateix, avui Goora,Eloi,Kami i Ashtal descanseu fins demà el matí,ens reunirem a les 5 en aquest laboratori, els altres capitans començarem a fer la estratègia, i tu Tsunade fes té per tots.
//5 hores més tard//
- Jo crec que els tinents haurien de anar més endarrere! - Va cridar en Samael furiós
- NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! - Va cridar en Ryoku - Si els fiquem darrera moren segur
- Haviam, ordre, ordre - Va dir la Hanako - Aquest es formació de atac que tenim fins el moment: Els capitans davant de tot, darrera nostre els tinents, darrera el tinents els de la segona i cinquena divisió, en la penúltima linia els millor de les altres divisions, i darrera de tots els de la quart divisió, per si ens han de curar.
- Jo crec que haurien de ser el tinent a darrera, i els de la cinquena divisió als costat - VA dir el reyespada
- Perque? - Li va contestar la Hinamori
- Els tinents protegiran els de la quarta divisió, i al costat els de la cinquena divisió perquè així tindran més llibertat per llençar kidos.


Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Ashtal91 Dg 15 Jul 2012 - 14:59

-Molt bé, així la estrucutra de combat queda perfecta- digué la Hanako.
-Jo no acabo de veure-ho del tot clar... Però aquesta és la millor estructuració, ho sigui que ho deixarem així- afegí el Reyespada.
De sobte el rellotge de la sala de reunions els assenyalà que eren les set i mitja del matí.
-Mare meva, ens hem passat tota la nit preparant l'estrucutra de combat!- exclamà la Gooraa.
-Crec que ens mereixem un bon descans- afegí la Hinamori.
-Per mi perfecte, si em permeteu, me'n vaig a prendre sake- anuncià en Kami.
-Descanseu, després us avisaré a tots per enviar l'equip de combat al Hueco Mundo- digué la Hanako.
Tots els Capitans es retiraren de la sala de reunions.
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Eloi Kurosaki Dg 15 Jul 2012 - 15:54

Ja eren les 5 del mati:
- Quina son... Badall - Vam dir casi bé tots els capitans
- Podriem haver començat la missió el migdia, i aquestes hores - Va dir en Kami
En Samael va venir amb l'artefacte per obrir el portal, i el va instal·lar:
- El portal ja esta instal·lat, es pot obrir en qualsevol punt del Hueco Mundo, us dono aquest radar, el punt lila es el portal i el blau fosc las noches, també aquestes capes de invisibilitat, us faran invisible i us disminuiran el reiatsu perque no us detectin,i per últim aquest micròfon que ens mantindran comunicats.
Ens vam ficar les capes,que eren de color blanc,els micròfons i vam decidir que l'Ashtal portes el radar:
- Molt bé capitans, la vostre missió es intentar registrar la màxima informació possible,us prohibeixo lluitar a no ser que sigui totalment necessari. - Va dir la Hanako
- Me'n oblidava abans de marxar,teniu aquest càmera, podreu fer fotos sense flash encare que estigueu a la foscor total.- I en Samael ens va donar la càmera, al final em va tocar a mi portar-la.
- També un demano que no us separeu, i l'ultima cosa que us demano es que torneu vius - Va dir la Hanako - Goora,Eloi,Kami i Ashtal bona sort.
Tots quatre vam entrar al Hueco Mundo, pot ser el lloc més perillós que un shinigami, per molt que sigui capita, pot entrar.




Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Hanako Dj 19 Jul 2012 - 13:04

Dues setmanes més tard, la Hanako estava histèrica al seu despatx i havia entrat en mode destructiu perquè no sabia absolutament res dels Capitans que havia enviat al Hueco Mundo.
-Hauria d'enviar uns altres Capitans perquè els rescatin o alguna cosa!! -deia la Hanako molt nerviosa mentre feia voltes pel seu despatx i la Tsunade, des d'un racó mirava la seva Capitana.
-Vols una cigarreta? -va demanar la Tsunade- Et tranquil·litzarà
-Ves a fumar a fora!!! -va cridar la Hanako llevant-li la cigarreta de la boca.
-Però si ja som a fora!! Això és una punyeter balcó -va cridar la Tsunade
Spoiler:

La Tsunade va dir unes quantes paraulotes i se'n va anar a fumar a un altre lloc mentre la Hanako seguia en mode destructiu i histèrica perquè els seus Capitans no tornaven. Es va agafar les mans i va seguir nerviosa fins que el telèfon, de sobte, va sonar.
-Gooraa? -va cridar la Hanako contestant quan va veure a la pantalla qui la telefonava.
-Hanako, som al món dels vius... -va dir la Gooraa molt nerviosa- No ens han descobert fins ara, hem hagut de fugir, però tot ha anat bé! Tenim molta informació, només que han ferit al Kami...
-No passa res -va dir la Hanako molt contenta que estiguessin bé- Ara us envio un equip mèdic avançat i us obriré una porta Senkaimon de seguretat màxima perquè pugueu tornar ara mateix.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Sayo Dv 20 Jul 2012 - 13:49

"Molt bé, sembla ser què l'equip que vaig enviar al món dels vius ho ha aconseguit, ara tinc que pensar per l'equip de Hueco Mundo..."- va pensar la Hanako.
Sense previ avís el transmissor del seu despatx es va ecendre.
Hanako, sóc jo l'Ashtal- va dir.
Ashtal, com esteu!?. Porteu setmanes sense informar!. Ha hagut problemes!?- va excalamar la Hanako preocupada.
La Gooraa i jo anem fent, però de l'Eloi i en Kami no en sabem res .Tenim greus problemes, l'Aizen ja s'esperava l'embosacada per part nostra i ens van interceptar fent que tot l'equip es dividis i... No... Sab... Si.. La res... Est... Mor... Kshsshss- la transmissió es talla de repent.
Ei!, Ashtal, Gooraa!?!?- va cridar la Hanako desesperada.
Hanako-sama, què passa!?- va preguntar la Tusnade, preocupada.
L'equip de Hueco Mundo està amb problemes... Tsunade avisa la resta de capitans- va dir tallant.
Sayo
Sayo
Fullbringer
Fullbringer

Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Ashtal91 Dg 22 Jul 2012 - 15:40

-Bé, ens hem quedat sense transmissor- digué la Gooraa amb un somriure nerviós als llavis.
-Tranquil·litat no hem de perdre la calma, hem pogut avisar la Hanako que era ho important...- respongué n'Ashtal també, nerviós.
-Creus que en Kami i l'Eloi estaran bé?- preguntà la Gooraa preocupada per els seus companys.
-Son molt forts, a demés, el seu reiatsu està present, això indica que estan bé, no?- respongué n'Ashtal intentant desfer l'ambient de preocupació que s'havia format.
-Si, però tot i així... Tinc un mal pressentiment...- digué la Gooraa.

/En un altre lloc de Hueco Mundo/

-Ja està, ja els hem despistat?- preguntà l'Eloi escopint sorra.
-Si, però la idea d'enterrar-nos en sorra... No m'ha fet gens el pes!- digué en Kami un poc emprenyat.
-De veritat creieu que amagant-vos sota la sorra aconseguiríeu algo?
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  xus Dg 22 Jul 2012 - 17:09

/En el Palau de las Noches/
-Aixo es molt aborrit, vull fer alguna cosa va dir xus estirat al sofà- Tingues pasencia ja faras alguna cosa quan sigui al moment va dir aizen.
-I ames no saben la sorpresa que els tinc preparda, els i agradar molt i ja veuras com riurem tots una mica va dir aizen- aixo espero va dir xus.
-Esto de mentres esperem podriem fer una partida de cartes va dir Gin- dacort mi apunto, aizen ti neixes va preguntar xus- vale aixi estare entretingut va dir aizen.
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Eloi Kurosaki Dl 23 Jul 2012 - 14:32

Em vaig prepara per agafar la zanpakuto i jo i en Kami vam sortit el dos a la vegada de l'amagatall de sorra. Però eren la Goora i l'Asthal:
- Quin susto ens heu donat! - Va dir en Kami - Em pensava que era un altre arrancar!
- Tranquils, us hem pogut detectar gracies el radar - Va dir la Goora - I ara anem, hem de guanyar aquell maleit de l’Aizen!
- Goora, si te’n recordes, les nostres ordres eren evitar el combat
- Es igual, anem a matar l’Aizen! – I va aixecar els braços
- Això això! – Va dir l’Ashtal
- No em crec que siguin ells – Li vaig dir a en Kami
- Ni jo, deuen ser algun tipus d’arrancar – Em va respondre
I amb un cop sec, jo li vaig travessar la panxa amb la zanpakuto a la Goora i en Kami li va tallar el cap a l’Ashtal, de cop els dos cossos es van convertir en una substancia viscosa.
- Ho sabia – Vaig dir en veu baixa
Es va sentir una veu llunyana:
- Tan reals que semblaven jujujuju – Es va sentir una veu molt aguda
- Com pot ser que ho hàgiu descobert? – Es va sentir una altre veu, però aquesta era mol greu
- Qui sou? – Va cridar en Kami?
- Jujujuju – El riure era cada vegada més a prop, al final es va veure dos cossos, un molt prim i llarg, i l’altre gros i musculós – Som els germans Yi, una de les fracciones de l’espada 1, jo sóc en Plas Yi, i aquest es el meu germà Taurus
Un Plas era un noi alt i prim, amb molt maquillatge a la cara, tenia el cabells llarg i portava una roba blanca.
En Taurus era gros i musculós, amb poc cabell i ara de mala llet, tenia un aro al nas.
- Jo m’encarrego d’en gros – Va dir en Kami
- D’acord – En Kami i en Taurus van desapareixia a la vegada
- Jujujuju ens hem quedat sols, vols lluitar? – Va dir en Plas
- Preferiria evitar-ho però es la meva obligació
- Estàs en desavantatge, estem al meu camp de batalla
Vaig fer un somriure irònic:
- Que et passa per que rius? – Es va emprenyar en Plas
- Doncs que me fixa’t que estem en un desert
- I que?
- Doncs que el desert hi ha sorra, i jo sóc un especialista atacant amb la sorra.
- Com?
- Bankai! – Un drac gegant va apareix a sobre meu, i es va convertir en sorra, una sorra que flotava al meu voltant.

Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Hanako Dc 25 Jul 2012 - 13:50

Mentre, al Seireitei...

-Tot està molt calmat... com anirà l'assumpte del Hogyuku? -va demanar la Tsunade
-Perdona? -va demanar la Hanako deixant l'espasa a un costat mentre entrenava.- No queda ningú més per lluitar? Vinga, Tsunade, entrena amb mi
-Ni de conya!! -va cridar la Tsunade i va començar a córrer en direcció contrària.
-Què li agafa ara? -es va demanar la Hanako agafant una altra vegada l'espasa i seguint practicant un poc.
-Oneeeee-san! -va dir en Samael entrant al dojo de la primera divisió- Entrenant?
-Ah, Samael -va dir la Hanako enbeinant la katana- Em dus notícies del Hueco Mundo?
-Sí! Sembla que han començat els combats! A més, el Xus s'ha tornat a escapar al Hueco Mundo... -va dir, sospirant, el germà gran de la capitana de la primera divisió.
-Una altra vegada?? -va demanar la Hanako seient la terra amb el seu germà gran- Deu tenir algun assumpte pendent allà per tancar... Però, de totes maneres, hauríem d'enviar algú a per el Xus i que ajudés als altres Capitans...
-Com tu trobis... -va dir en Samael mentre la Hanako decidia enviar més soldats al Hueco Mundo i, també a algú de confiança a cercar en Xus.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Ashtal91 Dc 25 Jul 2012 - 17:57

/Al Hueco Mundo/

-Ja t'ho havia dit, la sorra és el meu element, no tenies res a fer- digué l'Eloi mentre embeinava la katana.
-Maleït, no passa res, perquè ara si que tindràs problemes, el meu senyor ve de camí...- digué la fraccion abans de morir.
-Aquí l'espero- respongué el Capità de la desena tan tranquil.

/Uns metres més enllà/

-Quina merda, aquesta fraccion m'ha deixat feta una merda el haori!. Quan se n'adoni la Hanako em matarà, segur!- digué en Kami mentre es desprenia de la tela restant.
De sobte sentí una presència al seu darrere.
-Bones Capità, em presentaré, sóc l'espada 6, Grimmjow...

/A l'altre banda de Hueco Mundo/

-És estrany, fa estona que no ens ataquen...- digué la Gooraa estranyada.
-Potser ens volen fer una embos...- n'Ashtal no pogué acabar, ja que li clavaren una llança a l'esquena.
-No està malament Capità, has pogut esquivar la llança perquè el cop no fos mortal... Després de tot no esteu malament de reflexos els Capitans...- digué l'espada 4.
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Hanako Dt 31 Jul 2012 - 11:49

// Si no l'acabem ara es quedarà així ab aeterno... Proposo, com sempre, acabar-lo ràpid però satisfactòriament.

Mentre, al Seireitei...
-Tot està molt calmat... -es queixava la Tsunade mentre granava la Primera Divisió.
-I tant... -deia un dels guardians de la porta- Si hi ha Capitans de missió, el Seireitei sempre es queda en una calma absoluta...
-Posa els pèls de punta -deia la Tsunade mentre encenia una cigarreta.
-Ja fa tres dies que són al Hueco Mundo... -va dir la Hanako arribant a l'explanada d'entrada de la Primera Divisió i seient a les escales.
-No hi ha hagut manera de contactar amb ells? -va demanar la Tsunade mentre treia fum per la boca.
-No, que va. De cap manera -va contestar la Hanako mentre jugava amb els doblecs del seu hakama.
-Estaran per arribar... -va dir la Tsunade despreocupada.
-Això espero -va confessar la Hanako alçant els seus ulls verds cap al cel.

Mentre, al Hueco Mundo:
-Esteu tots bé? -va demanar l'Ashtal
-Em guanyat però... hem rebut massa ferides -va contestar l'Eloi
-El més important és que li hem pegat a l'Aizen la pallissa de la seva vida -va dir la Gooraa mentre s'embenava una ferida que s'havia fet al braç.
-Demanaré que obrin la Garganta per poder tornar... -va dir el Kami mentre la cama li sagnava amb molta intensitat.
-Sí... -va dir l'Ashtal marejat per l'excés de la batalla- Serà millor que tornem a casa.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Hanako Dt 14 Ago 2012 - 21:59

El robatori del Hogyoku - Página 2 Bleach12
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El robatori del Hogyoku - Página 2 Empty Re: El robatori del Hogyoku

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum