Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo"

4 participantes

Ir abajo

Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" Empty Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo"

Missatge  Invitat Dl 23 Jul 2012 - 2:10

Molt bones! Music be, dons resulta que l'altre dia estava mirant les fitxes personals dels capitans i tinents i em vaig traumar un poquet... per què? dons perque...
per començar:
1r tinc la mateixa habilitat que el sasakibe L'Esgrima...(si en faig desde petita igual k patinatge artistic xD)

2n tinc la magnifica afició de fer passajades nocturnes com el byakuya (i pels matins dormo com una marmota xD)

3r m'agrada observar a la gent a lo Ichimaru Gin

4t medeixo el mateix que la Unohana Vomitant vull creixer siusplau!!! No! No! No!

5è sóc Geminis com l'Aizen Cara Quadrada! i com la Momo hinamori :bufó: (tot i aixi estic orgullosa de ser geminis xDD) Tambe tinc la mateixa habilitat:dibuixar

6è aficionada a les mitgiades Son i em solien tractar com una criatura xDD a lo Toshiro hitsugaya

7è a vegades soc una mica facil de manipular xD a lo Nemu( ei no us aprofiteu ehh?)


I vosaltres quines semblances teniu amb els personatges de bleach??

avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" Empty Re: Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo"

Missatge  xus Dl 23 Jul 2012 - 12:05

Jo cerc que me-semblo Una miqueta amb al aizen i amb els que mes son el Byakuya perquè es nocturn etc.. i també amb la yoruichi i la Rukia Love
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" Empty Re: Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo"

Missatge  Sayo Dl 23 Jul 2012 - 12:41

1.A la Rukia, per el malhumor que tinc a vegades.
2.A la Yoruichi, perquè puc ser molt bromista i pesada.
3.A en Toshiro perquè m'agraden molt els ambients freds.
4.A la Rangiku, perquè sóc molt alegre i divertida.
Sayo
Sayo
Fullbringer
Fullbringer

Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" Empty Re: Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo"

Missatge  gemma_09 Dc 25 Jul 2012 - 21:39

1. La Rangiku, per què sóc molt animada, divertida, alegre.
2. La Yoruichi, perquè soc bromista.
3. La Nel, per què és molt juganera.
4. El Yumichika, per que li agrada anar ven guapo.

I no se m'ocurreixen més:)
gemma_09
gemma_09
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 13
Reiatsu : 11
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" Empty Re: Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo"

Missatge  Momo Dc 25 Jul 2012 - 22:24

-Faig la mateixa alçada que la Orihime Depre

-El meu nom te una cosa en comu amb el de la orihime (no dire quina cosa ¬¬)

-Soc sagitari com el Shiro-Chan!!! Love

-no m'agrada ni l'estiu ni la calor, com al shiro-chan xD

i no se m'acudeix res mes, sino ja editare aixo (o putser no xD)
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo" Empty Re: Les trolejades que em fa bleach o sigui "Troll Kubo"

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum