Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
El nou Shinigami EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
El nou Shinigami EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
El nou Shinigami EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
El nou Shinigami EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
El nou Shinigami EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
El nou Shinigami EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
El nou Shinigami EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
El nou Shinigami EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
El nou Shinigami EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

El nou Shinigami

+4
Joan
Hanako
Gooraa
Victor Kudo
8 participantes

Ir abajo

El nou Shinigami Empty El nou Shinigami

Missatge  Victor Kudo Dj 26 Jul 2012 - 18:32

Per fi va arribar el dia en que vaig sortir de l'academia :Ican: i vaig ser assignat a la 3ª divisió on es diu que la capitana Gooraa (la capitana de la 3ª divisió) és una dels capitans més forts de tots. Jo tenia moltes ganes de coneixer a la meva nova capitana, estava ilusionat d'estar per fi en la 3ª divisió però com no sabia com estava distribuït el Seretei no sabia on tenia que anar, feia més voltes que un gos amb la seva cua, quan vaig parar de donar voltes em vaig adormir sense adonarme'n Son vaig tenir un somni on jo era el tinent de la tercera divisió i donaba ordres als meus companys, estava molt felic, poc després vaig despertar-me i vaig tenir una cosa clara, que no pararia fins arribar a ser tinent com a minim, perquè el que vull és poder ajudar a tothom que ho necessiti i per arribar tan amunt m'entrenaria sense parar i mentre pensava en alt vaig escoltar una veu darrere meu.
- Que bé escoltar a un shinigami amb tan nobles proposits - Va dir un shinigami mentre jo ere davant seu
Em vaig donar la volta i li vaig preguntar.
- Tu ets... - Vaig dir mentre pensava qui era.
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Gooraa Dj 26 Jul 2012 - 18:44

-Em dic Gooraa -Va dir la capitana treient-se la caputxa que sempre portava. -I soc la teva nova capitana, benvingut a la divisió!
-En... en..... encantat!! Em dic Victor Kudo i estic molt content d' entrar a aquesta divisió! -Va dir mentres feia pose de sergent.
-No, no!! no fan falta tantes modalitats, al día ja hi tindràs confiança, vols fer una volta pel seireitei?? -Va preguntar-li la capitana
-D' acord! -Va contestar molt content.

Tots dos van sortir del cuartell i la capitana va anar on es feien les execucions al seireitei
-Mira, aqui s' hi possa la doble fulla en el cas que tinguin que executar algú
-Per qué un espai tan gran està desocupat? Hi podrien possar alguna cosa, no? -Va preguntar en Victor
-No, la doble fulla es massa gran i ocupa la majoria de l' espai, i despres els capitans es possen allà, i els tinents allà... -Deia la Gooraa explicant-li tot amb molt detall al Victor
-Vaja vaja, això es lo primer que li ensenyes, la doble fulla? -Va dir la Hanako venint per l' esquena
-I tant! Ha de saber on es fan els castigs més violents! -Li va contestar treient-se la caputxa
-Victor, aquesta ja té l' idea de matar-te com facis algo que ella no vulgui... -Li va dir en veu baixa la Hanako
-Ep! que t' he escoltat!! ¬¬ -Va dir la Gooraa, primer seria i despres riguent. -Bé, ara anirem al cuartell de la primera divisió, allà és on es fan les reunions d' emergencia i també el cuartell de la Hanako.
-Us acompanyo a la volta al seireitei, ara no tinc res millor que fer... Per cert, procura tenir les sabates netes eh Victor, que la Tsunade no té miraments! -Va dir la Hanako donant mitja volta
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Hanako Dj 26 Jul 2012 - 22:05

-Si alguna vegada has de venir a entregar papers a la Primera Divisió ves alerta amb la tinent, perquè mossega!! -va dir la Gooraa al Victor mentre caminaven els tres plegats camí de la Primera Divisió.
-La... tinent? -va demanar el Victor, en part emocionat per tenir la perspectiva de veure aviat una tinent de debò.
-Per aquí -va dir la Hanako enfilant un carrer principal.

El Victor anava caminant darrere de les dues capitanes per aquell carrer tan ample, ple de shinigamis que els miraven de reüll.
-És... és la capitana de la tercera divisió!!! La més ràpida de tot el Seireitei! La seva velocitat és al·lucinant! He sentit que pot donar al volta al Seireitei en un temps rècord!! -deia un dels nens que els mirava passar.
-La... La capitana general de les Tretze Divisions! -va dir un altre nen- És la Capitana General més jove de la història... saps que conten que amb la seva zanpakuto podria cremar el Seireitei en un temps rècord?

-De... debò? -va demanar el Victor a aquells nens mentre mirava com les dues capitanes avançaven entre la gent que les mirava i es feia enrere. S'havia adonat que encara tenia molta feina a fer si volia arribar a ser el tinent de la Gooraa. Però, algun dia ho aconseguiria! Aconseguiria poder-la protegir i dur el nom de la tercera divisió ben amunt. Però primer havia d'aconseguir passar una gran prova... Conèixer la tinent de la primera divisió i sortir-ne viu de l'encontre.

Quan anava a l'acadèmia, el Victor havia tingut l'oportunitat de veure alguns capitans gràcies a les seves notes i, de fet, ara que s'havia graduat, es trobava amb dues capitanes, cosa que els seus companys amb qualificacions inferiors no podien fer. I el Victor, fins i tot quan ja estava a l'acadèmia, havia sentit que la tinent de la primera divisió tenia un caràcter molt difícil i combatiu...

Reflexionant sobre aquestes coses, el jove shinigami no se'n va adonar i va arribar al quarter de la Primera Divisió, just al centre del Seireitei. Va veure molts joves com ell carregant papers i impresos que anaven a deixar per informar de les missions de la divisió.
-Bé -va dir la Hanako entrant al seu quarter- T'ensenyaré unes quantes coses d'aquesta divisió i també et presentaré la meva tinent. Som-hi.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Gooraa Dj 26 Jul 2012 - 22:34

Les dos capitanes i en Victor van entrar al cuartell. Van atravessar molts pasadisos que era ple de shinigamis portan papers per aqui, papers per allà, sortien d' una habitació i entraven a una altre... si no anaves amb compte, potser t' empenyaven i podies caure, era pitjor que el primer dia de rebajas del corte ingles.
-Bé, aquesta és la sala de reunions. Aqui convoco als capitans si fa falta. -Va dir la Hanako mentre obria les portes de la gran sala
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AYAYAYAYAYAYAYAYYAAYAYAY!! -Es van escoltar crits, mentres es veia a algú derrapar pel terra, era la Tsunade que es va estampar contra la paret
-Ko... Ko.... Konichiwa Hanako Tai... -I va caure a terra. Acte seguit, es va aixecar i els va invitar a tots a passar, encara que allò semblava més una pista de patinatje, ja que acabava de netejar el terra amb cera i tot
-Tsunade, t' he dit mil cops que no fa falta! -Va dir la Hanako aixecant la veu
-Gomen... esque vull que això estigui molt net... -Es va disculpar.
-Segur que té tan mala llet?, a mi no m' ho sembla pas... -Va dir en Victor en veu baixa a la Gooraa que era al seu costat.
-EH!! TU!! QUE T' HE SENTIT EH!! HAS DIT QUE TINC MALA LLET?? -Va cridar la Tsunade apuntant-li amb el drap amb el que netejava el terra
-Prou, ara anem cap al meu despatx, veuràs tota la paperassa que tinc... -Deia la Hanako tancant les portes i deixant a la Tsunade cridant i apuntant amb el drap
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Hanako Dj 26 Jul 2012 - 22:53

Mentre travessaven una porta de vidre, la Tsunade avançava darrere de la Hanako mentre mirava malament en Victor.
-Acabem d'entrar en el que és pròpiament la Primera Divisió -va dir la Hanako- Notareu que hi ha molta menys gent. El meu despatx està a la part de dalt, així que espero que no tingueu peresa de pujar escales.
-Algú les pot baixar rodolant... -va dir la Tsunade amb malícia mentre mirava al Victor amb mala cara.
-Arh! -va dir en Victor suant mentre la terrible tinent el mirava amb cara de pomes agres.

Els quatre shinigamis començaren a pujar pisos i pisos, i pisos d'escales. El pobre Victor, acabat de sortir de l'acadèmia i gens acostumat a la geografia del Seireitei va trobar que aquella pujada era eterna. A la fi varen tornar a travessar una porta de vidre i entraren a un passadís estret que, al fons, donava a un petit balcó des del qual es veia la tercera divisió. El Victor es va quedar al·lucinat per les vistes, tant, que no es va adonar que la Hanako havia obert unes grans portes correderes molt ornamentades amb un gran 1 i l'esperava perquè entrés al seu despatx.

-Benvingut al despatx! -va dir la Hanako- Com que has obtingut molt bones qualificacions a l'Acadèmia, suposo que d'aquí a poc m'entregaràs personalment els informes avançats de la Tercera Divisió.
-També és jo passo molt de temps aquí... Darrera aquella columna de papers està la meva taula provisional... -va dir la Tsunade rient i mostrant les dents mentre treia una cigarreta.
-No has fet la teva feina? -va dir la Hanako en un to que gelava la sang
-Ahhh... aaaaaahh.... -va dir la Tsunade tremolant- Per... perdó jo...
-Els vull acabats per avui vespre! -va dir la Hanako traient la Zanpakuto
-HANAKO-SAMA NO N'HI HA PER TANT!! -va dir la Tsunade histèrica
-Però què dius, burra? -va demanar la Hanako deixant la seva Zanpakuto sobre la taula i col·locant-se bé el cinturó.
-UUff... -va sospirar la Tsunade que creia que la seva Capitana desembeinaria la katana- Ara em poso a fer la feina però... no sé si l'acabaré per avui vespre... Vull dir que sí, la tindré a punt.
-Anem Gooraa -va dir la Hanako- Em vull comprar unes cartes noves de karuta i la tenda tanca a les 14h...

Les dues capitanes deixaren el despatx mentre la Tsunade, desesperada, s'asseia a la taula i començava a emplenar papers.
-Què fas aquí? -va demanar la Tsunade
-T'ajudaré amb els papers... -va dir en Victor- Però tu també m'ajudaràs i en donaràs suport en aquest camí tan llarg que suposa ser un shinigami!

La Tsunade va somriure.
-Estàs molt decidit... així m'agrada! La gent decidida es convertiran en els meus aliats -va dir la tinent canviant la seva actitud i somrient un poc en senyal de treva. A partir d'aquell moment, els dos shinigamis es dugueren bastant bé.
-Ja hem acabat els papers! -va dir en Victor molt animat- I és l'hora de sopar!
-Et convido a sopar a un dels millors bars del Seireitei -va dir la Tsunade molt animada i somrient, cosa que feia només als seus aliats- Així podràs conèixer més gent! Potser les nostres capitanes també seran per allà! Som-hi!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Victor Kudo Dv 27 Jul 2012 - 1:03

Tots dos vam arribar al bar i vam sopar, el dinar era bonissim, fins i tot plorava del bo que estava, es clar perquè al rukongai no podiem tastar aquest menjar (i no hem queixo d'això perquè el que menjava eren plats casolans i tambè eren molt bons). Crec que a la Tsunade li feia gracia veure'm menjar amb tanta emoció però jo estava més concentrat en menjar que no altre cosa (logic després d'un dia buscant la 3ª divisió i visitant la 1ª a tothom li agafaria gana a qualsevol).

- Que booo que era tot - vaig dir tot content
- DEU MEU! T'HAS CUSPRIT 5 PLATS SEGUITS, ETS UN GOLAFRE - va gritar la Tsunade tota sorpresa
- Logic, després d'un dia tant complet, tinc gana - li deia mentre em sortia una petita riallada
Tots dos ens vam aixecar de la taula.
- Bé, ara anem a la barra a aprendre unes copetes,que vols beure? - deia la Tsunade mentre cridava al cambrer perquè vingui
- Un cacaolat ben fred - Li deia mentre observava a dos homes al final de la barra - Qui són aquells dos, Tsunade? -
- Són el capità de la sisena divisió en Reyespada i el capità de la setena divisió en Joan - Deia mentre li donaba un glob a la seva beguda
- Els capitans de la sisena i setena divisió, he escoltat que són bastant forts, que guay poder veure'ls en aquest lloc - Li comentava a la Tsunade mentre li donaba alguns globs al cacaolat
- Millor no molestar-los que estaran parlant de les seves coses, CAMBRER UN ALTRA COPA -

Sense donar-nos compte dos noies van entrar per la porta. Eren la capitana general Hanako i la capitana Gooraa que van arribar després de la seva dura jornada laboral.
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Joan Dv 27 Jul 2012 - 1:35

-No miris Joan , pero alli esta la tinent de la Hanako , i ens esta mirant Por - Deia el Rey a joan mentre es prenien la seva veguda
-No tinguis por , que sembla que esta de bones ara home
Aleshores entren per la porta la Hanako i la Gooraa.
-Hola nois.- va saludar la Hanako
-Hola Joan , hola Rey - va continuar la Gooraa
Aleshores la Tsunade es va adonar de que la Hanako estava alli.
-Hanako taicho! - va cridar mentre d'un salt es col·locava al costat de la seva capitana - Ara mateix em torno a posar amb la feia enrederida - va dir-li.
-No dona , decansa ja que estas aqui- li va contestar la Hanako
M'entres el Victor s'havia posat disimuladament al costat de la Gooraa perquè encara l'impresionava veure 2 capitans més.
-Hola Victor , com va tot ? - li va preguntar la Gooraa
-Bé , m'ho estava pasant bé amb la Tsunade - va contestar una mica timidament
-Qui es aquest? - Va preguntar el Joan m'entre el reyespada l'inspeccionava d'aprop.
-Aquest es un shinigami que acava de sortir de l'academia i s'ha unit a la meva divisio - va contestar la Gooraa.
-Encantat , em dic Victor
-Encantat , jo soc el Joan capità de la setena , i ell és el Reyespada capità de la sisena , però suposo que jo ho deus saber.
-Si ja m'ho havien dit.- Va dir en Victor
-Ara l'estavem ensenyant una mica el seiretei perque es comenci a adaptar - va comentar la hanako quan tots ja s'havien acabat de presentar
-Doncs ens hi apuntem , oi Joan? - Va dir el Rey ràpidament
-D'acord , no tenim feina per fer de totes maneres
Tots van pagar la seva beguda i van sortir fora disposats a seguir guiant en Victor
Joan
Joan
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Gooraa Dv 27 Jul 2012 - 1:49

-Bé, ara el Seireitei estarà més o menys buit -Va dir la Hanako estirant-se despres de sortir
-Buit? perqué? -Va preguntar en Victor que seguia al costat de la Gooraa
-De nit tots estàn dormint. Saben el que els espera al de matí! -Va dir en Joan
-Ah, esclar... -Va dir en Victor mirant al cel que era ple d' estels
-Voleu anar al bosc? -Va proposar en Rey
-Jo hi estic d' acord! el bosc de nit es preciós! -Va dir la Gooraa saltant i alçant la mà
-És veritat, el bosc! L' has de veure Victor, és preciós! -Va dir la Hanako agafant a la Gooraa per la mà i sortint corrents en direcció al bosc
Una vegada allà, van decidir seure al terra, ja que el bosc era lluny del centre del seireitei que es on era el bar on havien sopat
-Tinc freeeeeeeeeed!! -Es queixava la Tsunade
-Chihaya...... -Cantava en Joan
-YAAAAAAAAAAAAAAH!! -Va cridar la Hanako llençant a fora la carta
-"Els deus apassionats mai han sabut com és de vermell el riu Tatsuda" -Va finalitzar de cantar en Joan
-HE GUANYAAAAT! Joan -Va cridar la Hanako molt contenta
-La pròxima vegada no serà així Hanako!!! hi haurà venjança!! -Va cridar la Gooraa aixecant-se d' un bot del lloc
-Que vols una mica d' alcohol, Victor? -Deia la Tsunade borratxa
-No, jo no vec alcohol... -Deia en Victor assegut al seu costat
-JO SI, JO SIII!! -Cridava en Reyespada corrents cap a ella
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Tsunade Dv 27 Jul 2012 - 15:29

-No et pensis que això sigui sempre així... -li vaig dir al meu nou amic mentre bevia sake com una condemnada- Ser tinent duu moooooooooooolta responsabilitat i anar tot el dia darrere de la Hanako-sama acaba sent esgotador...
-Posa'm més sake, Tsunadeeeeeeeeeee -deia el Reyespada emocionat
-Segur que no en vols? -li vaig demanar al Victor. Era dels pocs shinigamis nous que em queia bé. La majoria eren una colla d'incompetents ploramiques, però aquest shinigami s'havia guanyat el meu respecte.
-Fumes? -li vaig demanar al Victor i em va dir que no. Jo li vaig contestar dient que jo tenia molts defectes: m'agradava fumar, beure i dir paraulotes, però també tenia virtuds: la voluntat de protegir fins i tot amb la meva vida.
-Això és ser tinent -li vaig dir mentre pegava una llarga calada- Si ets bo amb la zanpakuto i protegeixes la teva capitana amb la teva vida, seràs únic en la teva punyetera feina. Quan siguis indispensable i t'hagis guanyat el respecte a la teva divisió, podràs ser un puto desastre com jo i podràs començar a fumar.
-Tsunade -va dir la Hanako seient al meu costat- No hauries de deixar de fumar?
-Naaaaaaaaah -vaig contestar traient la ostia de fum per la boca- Ja em moriré un dia d'aquests si he de seguir guardant-te les espatlles. Sempre et fiques en uns embolics.

La Hanako va somriure i va beure un poc de sake de la Tsunade
-Es pot saber què fas? ÉS MEU!! -vaig cridar mentre la Hanako reia i el Victor aprenia per mi què era ser un tinent. Com que em queia bé, vaig pensar que l'ajudaria fins que es convertís en el puto amo de la tercera divisió.
Tsunade
Tsunade
Encarregat de la tenda Urahara
Encarregat de la tenda Urahara

Nombre de missatges : 96
Reiatsu : 120
Ubicació : Primera Divisió

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Ashtal91 Dv 27 Jul 2012 - 18:17

-Vaja, i tot aquest enrenou?- digué n'Ashtal apareixent del no res, seguit de la Sayo.
-Ashtal, Sayo-can! Que bé que estigueu aquí, us presento un nou recluta, en Victor- digué la Hanako mot animada.
-Encanta't de coneixel, sóc el nou shinigami de la tercera divisió, Victor Kudo- digué mentre es posava rígid.
-Benvingut, jo sóc l'Ashtal, capità de la segona divisió i ella és...
-Encantada, sóc la Sayo, recluta de la segona divisió espero que ens coneguem més d'ara endavant- digué la Sayo amb un somriure.
-G-gràcies- digué en Victor animat.
-Eiiiii, Nois, veniu a beure amb nosaltres!!!- digué la Tsunade i en Rey, borratxos fins dalt.
-Molt bé, seguim la festa!- cridà la Hanako.


Editat per darrera vegada per Ashtal91 el Ds 28 Jul 2012 - 20:13, editat 1 cop en total
Ashtal91
Ashtal91
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 341
Reiatsu : 367
Edat : 28
Ubicació : Despatx de la segona divisó

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Victor Kudo Dv 27 Jul 2012 - 18:28

Després del que va dir la Tsunade, vaig estar reflexionant, el que deia potser ho deia d'una manera molt bestia però tenia rao, si volia ser tinent tindre que tenir en compte que haure de protegir a la meva capitana fins a la mort,entrenar molt amb la Fubuki (si arribesi a tinent entrenaria tot el que pogues per dominar el bankai encara que es molt dificil però no tirare mai la toalla,se que algun dia ho conseguire) però això no es un problema quan vaig entrar en aquesta divisió això ja ho tenia clar, jo soc dels que pensen que tenim que tenir el màxim respecte als nostres superiors perquè son els que en protegeixen i ens cuiden fins que creixem i ens fem més forts, per això donaria la vida per ells.

- Gracies Tsunade per ajudar-me tant - Li deia bastant agraït
- De res però tingues sempre en compte els teus principis i segueix fins arribar a la teva meta - Deia la Tsunade mentre prenia unes copetes més de sake
- Gracies de nou, ets genial Tsunade Very Happy -
- Si ho tens clar........... CONTINUEM AMB LA FESTAAA! -
- SIIIIIII!!! - Deiem tots mentre gaudíem de la nit tant bonica i plena d'estels molt bonics

I la nit va continuar al Seretei.
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Gooraa Dv 27 Jul 2012 - 19:00

-NO JOAN, AIXÍ NO!! -Renyava la Gooraa al Joan, que era practicant com apartar les cartes de Karuta
-Com que no?? Mira mira, si moc la mà com tu has dit!!! -Deia ell exagerant el gest amb la mà
-Dona-li una mica més de vida, no?? FES-HO AMB GANES!!!! -Cridava la Gooraa
-JA HO FAIG, AMB GANES, MIRA, MIRAAA!! -Li seguia el rotllo en Joan fent el gest
-Si crideu tant despertareu al dormilega... -Va dir l' Ashtal que va seure on eren tots, mentres assenyalava a en Reyespada amb el dit pulgar. La Gooraa i en Joan van alçar la vista i el van veure sobant
-Ha begut... -Va dir la Hanako
-Si que aguanta poc, el nano -Va dir la Tsunade bebent un altre glop de sake
-No és que aguanti poc, es que lo teu és impressionant... -Va dir la Hanako
-Festa i no m' aviseu?? Moltes gràcies!! -Va dir la Momo que venia amb l' Eloi
-Momooooooooo!!!! -Va dir la Gooraa corrents i donant-li una abraçada :abraçada: -Vols jugar a Karuta??
-No en sé... -Va dir ella
-No passa res, au vine vine!! vols sake?? -Va dir la Gooraa oferint-li una mica que li havia robat a la Tsunade
-Hey que jo també hi soc eh!! -Va dir l' Eloi acompanyant a la Momo cap on eren en Joan i la Gooraa
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  xus Ds 28 Jul 2012 - 13:06

-De repent es va sentir un gran forca espiritual i no era un si no dos forces que no no deixaven respiar bé en Victor, era en Xus Capita de la onzena divisió i la seva dona la yoruichi que la companyaba agfada del braç.
-Que feu un festa i no aviseu he!!!!!! va dir en xus emprenyat- au va rei no et posis aixi digue la yoruichi somrient.
-dacort carinyo va respondre xus, ha hola xusy! digue la Hanako- Mira et presento el nou shinigami es diu Victor kudo va dir la Hanako.
-El Victor sel va que dar mirant amb cara de por
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Sayo Ds 28 Jul 2012 - 14:54

Victor no t'espantis, en Xus sempre té aquest caràcter, ja t'acostumaràs- va dir la Sayo,
animant-lo.
No, si caràcter té- va dir en Victor tot incrèdul.
Ei! Que t'he sentit, que deies de mi!- va dir en Xus cridant.
Jo no he dit res- va dir en Victor tot espantat.
Vinga Xus, no et posis aixi amb el nou!- va dir la Tsunade amenaçant.
Vinga, fem un concurs de caruta? Nois contra noies- va dir la Gooraa, emocionada.
Sayo
Sayo
Fullbringer
Fullbringer

Nombre de missatges : 118
Reiatsu : 137
Ubicació : Seireitei

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Gooraa Ds 28 Jul 2012 - 19:48

-Vingaaaa!! -Va cridar la Hanako aixecant-se de cop del terra
-Si home quin pal! Jo vull seguir bebent!! -Es queixava la Tsunade mentres tocava a en Rey amb un pal perque estava roncant. -Aquest es viu??
-Més que tu! -Va dir la Sayo anant cap al lloc on ja eren les noies organitzant-ho tot
-Eloi tu saps jugar Karuta? -Va preguntar-li en Joan
-Si que en sé però no tinc gaire pràctica... -Va dir ell repensant-s'ho
-No passa res NO PASSA RES! Guanyarem segur! -Va cridar en xus content
-I qui llegirà els poemes? -Va preguntar la Gooraa
-Ja ho faré jo! -Va dir la Yoruichi tota animada
-Perfecte perfecte!! -Va dir la Momo molt ilusionada
-Va, que guanyarem -Va dir en Victor ja possant-se en posició. Tots eren jugant menys la Tsunade que era bebent i pinxant a en Rey, que tampoc jugava perque era dormint
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Hanako Dg 29 Jul 2012 - 19:22

Dues hores més tard, el concurs es va acabar i les noies varen guanyar als nois amb una diferència de punts brutal.
-Ah, que cansada que estic! -va dir la Sayo estirant-se.
-Ho podríem celebrar demanant alguna cosa per sopar -va insinuar la Gooraa
-Però ho paguem a mitges, eh! -va objectar la Hanako.
-Un poc de menjar tradicional no estaria malament -va dir l'Ashtal
-I més sake! -va dir la Tsunade
-De debò, és impressionant... -va dir la Hanako mentre la Tsunade seguia bevent la darrera botella com si res.

Els capitans anaren a la sala privada de dinars de la Primera Divisió, on ja es trobaren la taula muntada. El dinar va tardar poc temps en arribar i els capitans començaren a parlar d'assumptes complexos i de missions extremadament complicades que calia acabar. En Victor se sentia meravellat de ser allà, dinant amb tants capitans i, de sobte, va tenir més confiança que mai en ell per adonar-se'n que, encara que el camí fos llarg, arribaria a ser un gran tinent un dia.
-Mireu quina hora és! -va dir la Hinamori- Tinc moltíssima feina a fer i l'Aiko deu estar matant hollows sense atendre la paperassa...
-La Primera Divisió té tota la paperassa al dia... -va dir la Tsunade començant a parlar estrany.
-Està tota entregada perquè el Jushiro em va ajudar un dia fins a les 5 del matí mentre tu estaves de ressaca! -va dir la Hanako cridant a l'orella de la seva tinent, que s'estava quedant adormida. La resta de capitans varen riure mentre s'acabaven les postres.

L'ambient de la festa començava a decaure i alguns capitans es retiraren a fer feina o a descansar a les seves divisions.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Victor Kudo Dl 30 Jul 2012 - 13:52

Ja era molt tard al seretei així que tothom va començar a marxar a descansar. Però abans de marxar la Hanako i la Gooraa es van quedar un moment amb mi abans d'anar-se'n.

- Ve que t'ha semblat aquest primer dia de Shinigami al seretei? - Preguntava la Hanako amb un somriure
- Ha estat molt guay m'ho he passat d'allo més amb vosaltres - Deia tot feliç
- M'agrada escoltar això - Deia la Hanako tambè molt feliç
- Però Victor pensa que no sempre sera així de divertit, pensa que hi haura moments molt durs tant a la feina, o amb Hollows, i en moments aixi no podrem estar de broma, ho entents no Victor? - M'ha advertia la Gooraa
- Ho se Gooraa, per això vull arrivar a ser el teu Tinent,per poder protegir-te - Deia acceptant totes les implicacions que calien
- Gracies Victor ets un sol - Deia la Gooraa tota contenta del que vaig dir
- De res Gooraa - Responia mentre em posava una mica vermell
- Vinga nois anem a dormir que sino dema no rendi-re'm al treball -Deia la Hanako

I tots tres vam anar a dormir mentre aquell primer dia tant especial acaba. I la fi d'aquell dia era el principi de una nova vida per mi.
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Hanako Dl 30 Jul 2012 - 13:56

El nou Shinigami Bleach12
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

El nou Shinigami Empty Re: El nou Shinigami

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum