Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Revista Setmanal Shinigami EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Revista Setmanal Shinigami EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Revista Setmanal Shinigami EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Revista Setmanal Shinigami EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Revista Setmanal Shinigami EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Revista Setmanal Shinigami EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Revista Setmanal Shinigami EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Revista Setmanal Shinigami EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Revista Setmanal Shinigami EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Revista Setmanal Shinigami

4 participantes

Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Banknana Dg 22 Feb 2015 - 17:14

Revista Shinigami núm. 1

Ja tenim aquí la revista shinigami sobre totes les notícies de la Societat d'Ànimes, actualitat, entrevistes i més! La novena divisió us oferirà a partir d'ara, a poder ser, una publicació per setmana amb articles interessants per a tots!

Inaugurem doncs el primer número de la revista.

NOTÍCIES/ACTUALITAT

Fa dues setmanes es va donar a conèixer la traïció d'un dels tinents de les divisions. Concretament, la traïció del ara ex-tinent Eaea de la setena divisió.
Jo, Aiden Banknana, he investigat per tot el seretei buscant preguntes i respostes sobre què va ocórrer realment. Després d'unes hores caminant pels carrers del Seretei, vaig trobar uns shinigamis que havien estat víctimes de les accions de l'Eaea.
+ Diguin-me que van veure.
- Uns estudiants de l'acadèmia estaven dets a aquella paret d'allà fent pintades a les parets.
Doncs bé, segons les meves indagacions l'antic tinent de la setena va adoctrinar joves shimigamis per fer pintades de l'estil "FORA L'AUTOCRÀCIA DEL SERETEI".
Tot i així el remordiment el va fer confessar-se davant dels capitans, que el van sotmetre a arrest domiciliari mentre esperava judici a la cambra dels 46.
Però mai va arribar al judici.

Em vaig dirigir a la seva vivenda al Rukongai i ja hi havien homes de la segona divisió investigant la zona. Degut als contactes d'un servidor a la segona vaig poder obtenir unes declaracions crucials de part de la Capitana Gooraa:
- No hem trobat res.
Ja ho veuen, estimats lectors, l'ex-tinent de la setena s'ha pogut escapar fins hi tot dels investigadors de l'esquadró de càstig.

Ja per acabar aquest article, afegiré una conversa que vaig tenir amb la Capitana Nafi:
+ Què en pensa de la traició de l'Eaea?
- Doncs que si el vec el faré tires i empaperaré les parets de la onzena amb elles.

Ja ho veuen, no li serà fàcil a aquest traïdor conspirar contra el seretei, així que no es preocupin, la seguretat està garantida.

---------

TUTORIAL DEL MÓN HUMÀ:
Com anar en Bicicleta

En aquesta secció de la revista shinigami oferirem consells útils perquè els shinigamis que hagin d'anar al món humà puguin entendre'l i complir les seves missions amb més efectivitat i discreció.

Comencem doncs amb mitjans de transport. Quan portem un guigai no ens podem arriscar a fer shumpos en zones habitades ja que ens podrien descobrir. Per evitar això, els explicarem com anar en bicicleta!

La bicicleta és poc més que un conjunt de ferros, dues rodes i dos pedals que, mitjançant uma cadena, mouen les rodes i ens permeten avançar.
Podreu anar en bicicleta com un humà normal perfectament després de seguir aquesta guia!

Pas 1: Passem una cama per sobre de la bicicleta i ens asseiem al seient, de manera que tindrem una cama per cada costat, com si muntessim a cavall.
Pas 2: Agafar el manillar amb les dues mans, una a cada extrem.
Pas 3: Col•loquem un peu a sobre del seu pedal corresponent.
Pas 4: Fem força amb el peu cap avall i, quan ens comencem a moure, coloquem l'altre peu al seu pedal i seguim repetint aquest movimient per moure'ns endavant.
Pas 5: Si volem girar només hem de girar el manillar cap al costat on ens volem dirigir i si volem frenar apretem una de les palanques del manillar.

És molt senzill!

Tot i així cal tenir en compte aquestes coses:
1. Si no ens arriben els peus a terra o els podem reposar perfectament al terra flexionant els genolls, necessitem una bicicleta de diferent tamany. L'ideal és tocar lleguerament el terra amb el peu.
2. ATENCIÓ! Si no pedalegem hem de posar almenys un peu al terra, si els mantenim els dos la bicicleta caurà inevitablement
3. ATENCIÓ! No cal girar o frenar bruscament ja que correm el risc de caure.
4. Si la cadena es surt i no sabeu posar-la, no us desespereu! És un nivell avançat que tractarem en un altre moment. Busqueu a algun humà per a què us ajudi.
5. Es recomana portar casc, ja que les lleis humanes així ho diuen. Nosaltres no ens morirem per un accident, però quedaria molt antiestètic que un guigai sense cap anés corrent pel seu món. Recomanem casc.

I fins aquí el tutorial del Món Humà, esperem que els hi serveixi per comprendre millor aquest món tan incomprensible!

---------


Us esperem al pròxim número de la revista shinigami, dut per a tots vostès per la Capitana Meina.
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Hanako Dg 22 Feb 2015 - 20:24

Carta de la Capitana General de les Tretze Divisions a la redacció de la Revista del Seireitei,


Estimats redactors;

Moltes gràcies pel vostre darrer número. La vostra revista és tot un referent pels shinigamis del Seireitei, i amb el nou format que hi heu donat, l'èxit està assegurat. Us animo en la vostra feina!

Els vostres consells sobre els estranys mitjans de transport que es fan servir al món humà m'han estat molt útils. No tenia ni idea de què era una bicicleta ja que la meva posició no em permet viatjar tant al món humà com m'agradaria. Tot i això, el meu fill gran assegura haver-ne vist alguna a un manga. El mecanisme no sembla difícil, tot i que li veig moltes dificultats en l'equilibri i en la resistència al vent i la pluja, i el problema principal el veig sobretot amb aquelles màquines diabòliques que es diuen autobús i on, si et descuides, et roben fins el reiatsu!

Ensenyeu-nos més coses sobre el dispar món dels humans!

Espero el vostre proper número,


Ukitake Hanako.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Eaea Dg 22 Feb 2015 - 21:23

Jo crec que l'Eaea va actuar amb seny i valentia al donar-se compte que s'havia equivocat. Haig de dir que aquesta revista promet molt, sobretot la part d'interès sobre el món humà, em servirà molt ja que ara hi estic vivint allà.

Espero que seguiu treballant amb la revista, ja que fins ara, si els de la novena no fèieu la revista, no sé quina classe de feina fèieu, encara que més que els de la setena segur, ja que ara he escoltat rumors que l'acadèmia s'ha tornat molt autocràtica i hi ha revoltes a cada classe. Podrien investigar-ho ? Sembla un tema molt interessant que jo crec que s'hauria d'actuar. Ja que els alumnes creuen que l'Eaea va ser executat, i no saben la veritat. Què com sé això ? Doncs tinc contactes i no revelaré el meu nom, ho sento. També em semblaria interessant una investigació a certs bars del Seiretei, on es troben graus d'alcoholització molt elevats, cosa que dóna molt per premsa rosa també(?).

Bé, m'encanta la vostra feina.

Signat: Anònim, fidel seguidor a partir d'avui de la revista, des del món humà.

P.D.: Venuda per la gentilesa de la botiga de l'Urahara (quin pal que m'ha clavat, 400 iens !)
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Banknana Dc 11 Mar 2015 - 19:21

Revista Shinigami núm. 2

Ja tenen aquí el segon número de la revista Shinigami, portada a tots vostès per la novena divisió!
Hem de comunicar des de la redacció que, degut a una acumulació anormal d'informes, la Capitana Meina no s'ha trobat en condicions de redactar aquest número de la revista i per això un servidor, el Tinent Banknana, serà l'encarregat d'aquest número.


NOTÍCIES PREOCUPANTS DEL MÓN HUMÀ

En aquesta secció els detallarem un esdeveniment que ha ocorregut recentment al món humà que creiem que ha de ser conegut per la totalitat de la comunitat shinigami.

Els dies 7 i 8 de Març, va tenir lloc una congregació massiva d'humans els quals anaven disfressats de sèries i dibuixos animats que miren ells. El més preocupant de tot és que alguns d'aquests humans portaven disfresses, o cosplays com anomenen ells, amb una semblança alarmant amb la roba que portem els shinigamis.

Vaig dirigir-me al món humà amb la determinació de descobrir què volien dir aquestes imitacions i com és que els humans saben de la nostra existència, o si és tot fruit de la imaginació d'algú.

En arribar a la congregació d'humans anomenada "Japan Weekend" equipat amb un guigai molt molest vaig començar a informar-me. Tot semblava anar bé, era una congregació de gent que mirava "anime" o llegia "manga", quan de sobte vaig veure una parada on venien pòsters del Capità Hitsugaya. El descobriment em va deixar de pedra, però el que més em va sobtar es que l'Aizen en persona va anar a comprar-ne un. Estava a punt de treure la zanpakuto quan em vaig adonar que era algú disfressat d'Aizen.

Qui es voldria disfressar d'Aizen?

I com coneixien a l'Aizen els humans?

Preocupat amb aquestes preguntes, vaig seguir caminant entre la gent i em vaig trobar dos nois disfressats de Kyoraku, una noia que imitava a la Soi Fong i un que portava el haori de l'onzena divisió.

Després del trauma em vaig decidir de preguntar-li a aquesta gent sobre d'on havien tret les idees i em van parlar d'una tal Bleach, que no vaig entendre massa bé per què es deia així, i d'un home anomenat Tite Kubo que era el que donava totes aquestes idees i creava aquests personatges tan idèntics als que bé coneixem aquí, a la societat d'ànimes.

Tornant doncs al Seretei, vaig demanar als de la segona que no traguessin l'ull de sobre a aquest tal Tite, per si de cas. No es preocupin, no creiem que pugui passar res dolent, però més val tenir-lo vigilat.


---------

RECOMANACIONS

En aquesta secció que inaugurem avui els recomanarem llibres, pel•lícules o activitats disponibles a la societat d'ànimes. Avui començarem amb dos llibres.
La Ruta del Bon Sake, de Shunsui Kyoraku, escrit per la Tinent Nanao
En aquest llibre que podríem qualificar de gastronomia, l'antic capità Kyoraku mitjançant la mà de la Nanao ens explica els bars i cantines on es fa el millor sake i fins hi tot ens dona consells per decidir-nos, curiositats sobre la seva elaboració, maneres de distingir-los i jocs per jugar en companyia dels amics i del sake. Malgrat tot, el llibre inclou botigues o tavernes que han estat destruïdes en alguna guerra o altra.

L'Elegància del Fil i l'Agulla, per Ishida Uryu
Aquest llibre, tot i que actualment en procés de censura ja que va ser escrit per un quincy, és un dels millors llibres de costura que existeixen ja que combina tècniques aquí desconegudes del món humà amb les tècniques que utilitzen reiatsu que només podem utilitzar a la societat d'ànimes. És un llibre excel•lent que inclou patrons de dibuix i que recomanem que no s'acabi censurant ja que alguns sectors de la societat pensen que als shinigamis els hi aniria bé un canvi de moda.


---------

SECCIÓ DE RESPOSTES

En aquesta secció respondrem a algunes de les cartes enviades pels nostres estimats lectors. Comencem amb la primera carta que ens va arribar:
Carta de la Capitana General Hanako:
Estimada Capitana General, moltes gràcies per confiar en nosaltres i des d'aquí apreciem molt la seva carta. Això ha motivat a la redacció i a mi mateix, buscant més i més informació referent a les tecnologies humanes. He trobat això per complementar l'article del número anterior:
Accessori per la Bicicleta:

Esperem que li serveixi tant a vostè com a tots els shinigamis que s'endinsin al món dels humans.


Ara la segona carta que ens ha arribat:
Carta d'un Anònim:


Estimat Anònim del món humà, apreciem el seu punt de vista sobre l'assumpte de l'antic tinent de la setena. Em sap greu però no he tingut temps d'investigar l'escola ni d'informar bé als alumnes, tot i que si adquireixen aquesta revista, després de llegir la seva carta, estic segur que es quedaran tranquils.
En quant a les altres opcions de periodisme, les tindrem en compte en futures publicacions, moltes gràcies per la seva aportació.
Per acabar, ens agradaria destacar que creiem un escàndol el preu de la revista al quiosc Urahara, intentarem fer-hi alguna cosa al respecte, no es preocupi estimat lector.
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Meina Dl 6 Abr 2015 - 0:27

Avui s'inaugura un nou apartat de la revistà on casa setmana posarem informació sobre un shinigami diferent, ja sigui capità, tinent, 3r al càrrec o shinigami ras, així tots els nostres lectors podran anar descobrint alguna informació que no coneixia sobre aquest company de treball.
Desprès d'una votació sobre de qui seria la primera fitxa d'informació publicada a la revista ha sortit la capitana Meina de la 9a divisió.

Revista Setmanal Shinigami 345d6y1

Esperem que a partir d'aquestes fitxes pugueu conèixer més coses sobre les persones que us envolten!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Meina Dg 12 Abr 2015 - 13:59

Aquesta setmana la fitxa que us presentarem és la de la Layla Hitsugaya, la tinent de la 10a divisió, esperem que el que pugueu llegir a aquí us aporti noves informacions que no coneixeu sobre aquesta shinigami!

Revista Setmanal Shinigami 35kn2c3

Confiem en que ada setmana estareu atents per conèixer coses noves sobre els shinigamis de la SS i que disfruteu molt llegint aquests articles!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Meina Dg 19 Abr 2015 - 20:27

Aquesta setmana la revista els hi porta la fitxa del tinent de la 11a divisió en Moules. Desitgem que pugueu gaudir d'aquesta fitxa, i que aconseguiu conèixer nous aspectes sobre aquest tinent!

Revista Setmanal Shinigami 2je75av

La setmana que ve una nova fitxa, esperem que la disfrutin molt!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Banknana Dl 20 Abr 2015 - 20:43

Revista Shinigami

Després d'un breu descans, la revista torna a oferir informació, notícies i novetats del Seiretei i del món Humà!

NOTÍCIES

Ahir a la nit es va tancar el termini per inscriure la composició en el Primer Certamen Internacional de Paint Your Dinosaur. El concurs tracta de presentar una composició feta amb la tècnica del "Paint" exclusivament, sense fer-ne servir d'altres. Hem entrevistat a la Capitana General Hanako, participant del concurs:

-Què en pensa com a participant del Primer Certamen Internacional de Paint Your Dinosaur?
-És un esdeveniment de caire social que serveix per descobrir nous talents artístics entre els shinigamis del Seireitei. L'espasa és un art, però a part de l'esgrima, m'agrada que els joves shinigamis s'expressin també per altres mitjans més artístics.

-Com ha vist la participació de la Primera Edició?
-La primera edició ha estat un gran èxit! Molts shinigamis han tret els seus pinzells i han realitzat grans obres d'art dignes d'un museu. Llàstima que al Seireitei no tinguem museus...

-I, per acabar, hi haurà segona edició? pensa incorporar algun canvi?
-Després de l'èxit aclaparador de la primera edició, estem pensant ja en una segona amb un tema, a poder ser, encara més estúpid, que reflecteixi l'ànim general dels shinigamis. Esperem que l'èxit es repeteixi i que el guanyador convidi a tots els lectors a un gran got de birra del Shinigami Daurat.

Per tant molt bones expectatives pel que fa al Certamen Internacional de Paint Your Dinosaur i el seu futur. En quant als resultats d'aquest concurs, es faran públics ben aviat al Seretei.


MÓN HUMÀ

Recentment, per assumptes personals, he descobert l'existència d'unes instal•lacions al món humà anomenades "Parcs d'atraccions". Aquests parcs, coneguts pels humans com a indrets on els nens, joves i grans poden anar a divertir-se, també tenen certes peculiaritats (a part de deixar-te sense un duro) que he viscut i de les quals parlaré a continuació.

Per què anar a un parc d'atraccions?

Els parcs d'atraccions humans ofereixen un gran seguit de beneficis, com per exemple, ajuden a alliberar tensions. Tenen uns cotxets en els quals et pots muntar i fotre patacades als altres. Pot estar bé si no hi han Hollows recentment o si esteu cansats de matar-ne quan us avorriu.

També ajuda als noobs principiants que encara no dominen el shumpo a acostumar-se a la sensació de velocitat, ja que algunes de les atraccions van relativament ràpid.

A més, el menjar que serveixen allà, gelats i hamburgueses, tot i ser de qualitat culinària pèssima tenen un sabor exquisit que per una escapada tampoc estan malament.

Tot i així són caríssims, però com que som shinigamis no ens ha d'importar gaire, ens podem colar i ja està. Amb això no vull dir que estigui bé fer-ho, des de la revista donem suport a comprar l'entrada per no enfonsar l'economia del món humà.

Per acabar, animem als shinigamis que vulguin gaudir una estona de pau a anar-hi en família per divertir-se i enfortir les relacions familiars. Què passin una bona setmana Adéu!
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Meina Dl 4 Maig 2015 - 19:41

Degut a que la setmana passada per raons de treball la revista no va poder publicar la fitxa, aquesta setmana podreu gaudir de les fitxes de dos capitans molt coneguts a la SS, esperem molt que en pugueu gaudir i podeu conèixer coses noves sobre aquest dos homes!

Samael Kyoraku:

Revista Setmanal Shinigami Xaxndd

Victor Kudo:

Revista Setmanal Shinigami Mu7gpe
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Hanako Dl 4 Maig 2015 - 21:51

MASSA BO!!

M'encanta la revista, quan més entrades publiqueu més fan em torno!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Eaea Dt 5 Maig 2015 - 15:48

Carta anònima al director

Trobo que aquesta secció que ja fa unes setmanes que porteu en marxa fa apropar-nos molt més als dirigents de la societat d'ànimes i els podem veure com a shinigamis normals que fan les coses que els hi agrada, ja que amb la experiència que he tingut com a shinigami de baix ras, els alts càrrecs sempre o normalment han fet por als mindundis com jo. Moltes gràcies per la secció de nou.

A part m'agradaria preguntar si seria possible fer un nou reportatge sobre llocs curiosos del Seiretei que no ens hauriem de perdre. Perdó per les molèsties i endavant amb la revista !
Eaea
Eaea
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 533
Reiatsu : 477
Edat : 26
Ubicació : Magatzem dels Vizards

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Meina Dc 10 Jun 2015 - 12:14

Aquesta setmana amb tots vosaltres podreu disfrutar de quatre fitxes més, on la primera que us mostres és la fitxa d'un tinent de cabells verd, amb tots vosaltres el tinent Banknana de la 9a divisió!

Revista Setmanal Shinigami 264jspj
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Meina Dc 10 Jun 2015 - 12:17

La segona fitxa d'aquesta setmana és una de les més esperades per tot el Seiretei, i no és ni més ni menys que la fitxa de la capitana general, la Hanako Ukiteke, esperem que disfruteu molt d'aquesta fitxa i descobriu coses noves sobre la capitana de la 1a divisió!

Revista Setmanal Shinigami 35jyuqv
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Meina Dc 10 Jun 2015 - 12:21

La terçera fitxa que us mostrarem aquesta setmana és la de la tinent de la 4a divisió, una tinent amb el cabell vermell i que per sobre de tot es preocupa per la salut de tots els shinigamis, i tots els habitants del Rukongai, aqui teniu la fitxa de la tinent Patx! Gaudiu-la!

Revista Setmanal Shinigami 2zsr1gm
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Meina Dc 10 Jun 2015 - 12:24

I per ultim tenim una fitxa d'un shinigami ras, però no menys important que els altres que ha mostrat un gran amor cap a l'art del ensenyament, és el Kaito de la 7a divisió!! Disfruteu molt de la informació!

Revista Setmanal Shinigami 35k3epl
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Hanako Dc 10 Jun 2015 - 13:53

Si li agrada el gelat de xocolata té el meu Seal of approval!! Lloança
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Banknana Dj 11 Jun 2015 - 23:39

Molt bona feina amb les fitxes Meina, molen moltíssim Lloança
T'han quedat molt bé, a veure amb quina nova secció ens sorprèn la revista pròximament Jujuju
Banknana
Banknana
Graduat a l'Acadèmia
Graduat a l'Acadèmia

Nombre de missatges : 184
Reiatsu : 292
Edat : 27
Ubicació : A l'hamaca del meu jardí

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Hanako Dj 11 Jun 2015 - 23:43

No pot ser!

Doncs tanta sort que el Bank m'ho ha dit, perquè només m'havia sortit el darrer missatge i només havia llegit la fitxa del Kaito!! Ho comento per si a algú li ha passat el mateix que a mi, que tinc sempre el cap in the clouds xDDD

Moltes gràcies per la feinada Meinaaaaaaaaaaaaaaaa!! Hug
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Meina Dt 30 Jun 2015 - 12:59

Aquesta setmana la revista fara un especial i publicara una nova fitxa que ningú sesperava. Aquí us deixem amb la fitxa del Kami, capità de la 8a divisió, esperem que gaudiu molt amb la informació!

Revista Setmanal Shinigami Hv9np5
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Revista Setmanal Shinigami Empty Re: Revista Setmanal Shinigami

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum