Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 513 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 513 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 513 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 513 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 513 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 513 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 513 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 513 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 513 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 513

+5
Joan
Gooraa
Irihima
Hanako
Minato
9 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Minato Dc 24 Oct 2012 - 12:22

Seireitei no Fansub. Bleach 513 05

Després de l'emotiu capítol d'ahir, avui comença l'acció!

Podrà l'Ichigo salvar una vegada més la Societat d'Ànimes?

http://seireiteinofansub.blogspot.com.es/2012/10/bleach-513.html

Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Hanako Dc 24 Oct 2012 - 12:35

Arigatou, Minato!! Molt bona feina!!


Què us ha semblat? A mi estrany el final... en si en el capítol passa molt poca cosa: en Byakuya s'acomiada sense dir ni pio sobre la Hisana, n'Ichigo es cicla i comença la lluita contra el Vandenreich i, al final he entès que l'Ichigo fa una tècnica Quincy, no? La Blut Vene era una d'aquelles tècniques xungues d'en Kirge.

Per què ara n'Ichigo pot fer aquesta tècnica?? No! No! No!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Irihima Dc 24 Oct 2012 - 13:06

Gran capítol!!! Tal com es va anar comentant era normal que no hi haguessin referencies a la Hissana. Tite no es donat a romanticismes i tenint en compte que ell es capità i que han mort milers i milers de shinigamis, hagues sigut una mica frivol haver pensat en la dona morta. Está amoinat per tots els que queden vius, per tots els de la seva divisió que ha mort i en les families que els ploraran, en el destí que espera a la SS. No mor tranquil, tot i que té una mica d'esperança i aquest es l'Ichigo.

Molta acció i poc text. Imatges molt ràpides, i gairebé es fa curt. aRA que, la sorpresa final no té preu:

- En Bach pretén portar a al'Ichigo al seu palau.

- Descubreix al seu coll "unes venes amb sang" especial. NI ell mateix es pot creure que allò siguie la Blut vene.

Alucinant. No deixa de resultar extrany que ara l'Ichigo ho tingui. Pero si tal com es creu l'Ichigo es l'híbrid perfecte, era normal que tingues en part algo de quincy. HI ha qui diu que la seva mare ho era. Pero crec que comença a ser hora que el Tite doni explicacions.

I un altre detall, a ningú li sembla moooooolt sospitós el rubiales que acompanya a Bach??? No sembla estar molt d'acord amb el que siu el seu jefe. Aqui hi haurà marro Muahahaha!!
Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Gooraa Dc 24 Oct 2012 - 15:11

Doncs a mi això de la Blut Vene m'ha cridat molt l'atenció i he arribat a tres conclusions:

-1- El Kirge aquell és bó i tenia l'Ichigo en la gàbia perque pugui escapar i anar a la SS, deixant el Hueco Mundo amb l'Urahara per alguna cosa concreta que encara no sabem

-2- L'Ichigo ciclat ha matat en Kirge i li ha robat el poder, igual que els ciclats quincys poden robar els bankais

-3- L'Ishida ve a liarla parda!

Però el capítol ha molat molt, en Byakuya ja és mort, ara si n'estic segura desde que he vist l'imatge de la seva zampakuto desapareixent. A mi també m'ha extranyat que no digues res de la Hisana ni molt menys de la Rukia, l'Ichigo ciclat a per el Bach, que se li veu en total desavantatge, com diu l'Irihima, també és molt sospitós el noi de cabells llargs que acompanya al Bach, molt sospitós!! I amb moltes ganes de que arribi el de la setmana que ve ^^
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Joan Dc 24 Oct 2012 - 18:15

Segur que l'urahara ha tingut algu que veure en el proces de conseguir els poders quincys del ichigo! Jo sincerament m'ho esperava xD que més li faltava?
i el que acompanya el juha bach.... a mi sem fa raro que lluiti el bach i ell no mogui ni un dit , es com si el bach fos el seu lider però ell fos més fort i per aixo no fa res perquè es com una arma secreta.
I que haguesin portat al Ichigo al castell (no mort evidentment XD) Hauria estat interesant perque es trobaria amb la Halibel i seria una uni de shinigami + arranca/espada per derrotar els quincys
(aixo si la unio no s'ha fet ja , encara no ens han ensenyat qui era el propietari de la zampakutou per el qual l'urahara alucina al veurel ... :suspicious: )
Joan
Joan
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 295
Reiatsu : 282
Edat : 28
Ubicació : Al meu despatx d' excapità

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Hanako Dc 24 Oct 2012 - 20:17

El secret del buenorro és... que està mazo buenorro xD No, ara de debò: teniu tota la raó, jo també he dit "Uhhhh, aquest oculta alguna cosa" Si més no, sembla que serà un dels quincys protagonistes d'aquesta saga (però té un nom molt xungo... T.T) i que, com a dolent que té sentiments bons, morirà de manera cruel i heroica.

Jo crec que si haguessin dut n'Ichigo al castell (cosa que no podem descartar encara) allà es trobarà FIJO amb n'Ishida!! (VULL que passi això!!) Quant als "poders" de Quincy de n'Ichigo, no m'ha agradat gens. Puc entendre que sigui humà amb poders de shinigami, puc entendre que tingui poders de hollow i que sigui un Vizard, punt entendre que arribat a un punt pugui convertir-se en un Arrancar i que, després de tota aquesta merda, també puc entendre que encaixés dins els fullbringers però... però... tots aquests estan relacionats... tots menys els Quincys que són els marginats del món!

Em podeu dir quina punyetera necessitat hi ha en què n'Ichigo ara pugui fer la Vene Blut aquesta? Jo abans d'això preferiria que aprengués un altre atac i no sempre anés fent Getsugas Tenshos (que m'agraden, però podria aprendre una altra manera d'atacar, no?) o que dominés completament el seu poder espiritual com a shinigami o que acabés de perfeccionar el bankai!!

Com ha dit l'Irihima, jo també he pensat que potser és perquè la seva mare era Quincy (com a mínim poder espiritual tenia perquè tot indica que la mare podia veure el Grand Fisher) i que la mare fos Quincy explicaria en certa manera la relació Souken i Isshin, no? :@2:

En conclusió: Tite, m'estàs liant molt xD
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Gooraa Dc 24 Oct 2012 - 20:28

Hanako escrigué:El secret del buenorro és... que està mazo buenorro xD No, ara de debò: teniu tota la raó, jo també he dit "Uhhhh, aquest oculta alguna cosa" Si més no, sembla que serà un dels quincys protagonistes d'aquesta saga (però té un nom molt xungo... T.T) i que, com a dolent que té sentiments bons, morirà de manera cruel i heroica.

Jo crec que si haguessin dut n'Ichigo al castell (cosa que no podem descartar encara) allà es trobarà FIJO amb n'Ishida!! (VULL que passi això!!) Quant als "poders" de Quincy de n'Ichigo, no m'ha agradat gens. Puc entendre que sigui humà amb poders de shinigami, puc entendre que tingui poders de hollow i que sigui un Vizard, punt entendre que arribat a un punt pugui convertir-se en un Arrancar i que, després de tota aquesta merda, també puc entendre que encaixés dins els fullbringers però... però... tots aquests estan relacionats... tots menys els Quincys que són els marginats del món!

Em podeu dir quina punyetera necessitat hi ha en què n'Ichigo ara pugui fer la Vene Blut aquesta? Jo abans d'això preferiria que aprengués un altre atac i no sempre anés fent Getsugas Tenshos (que m'agraden, però podria aprendre una altra manera d'atacar, no?) o que dominés completament el seu poder espiritual com a shinigami o que acabés de perfeccionar el bankai!!

Com ha dit l'Irihima, jo també he pensat que potser és perquè la seva mare era Quincy (com a mínim poder espiritual tenia perquè tot indica que la mare podia veure el Grand Fisher) i que la mare fos Quincy explicaria en certa manera la relació Souken i Isshin, no? :@2:

En conclusió: Tite, m'estàs liant molt xD

Sobre el tema Masaki mai havia pensat O__O i pot ser, pot ser!! I sobre lo de la tècnica nova, jo prefereixo que pugui arribar a fer el mugetsu sense tonteries abans de aprendre una tècnica nova o cap tècnica quincy rara...
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Hanako Dc 24 Oct 2012 - 20:46

Tota la raó! Preferiria mil vegades més que fes el Mugetsu en voler que no que ara es posi a tenir poders de Quincy quan ni tan sols domina al 100% els seus poders com a shinigami!! Em sembla... ridícul! Per no dir que des de la batalla de l'Aizen no ha tornat a fer servir la màscara de hollow!

Però en tot aquest lio de la Masaki hi ha una peça que no me quadra i és la Yuzu! Jo em pensava que la Masaki devia ser una humana corrent i que per això la Yuzu ho havia heretat d'ella i no pot veure esperits. Però si la Masaki fos una Quincy... la Yuzu ha de ser o shinigami o quincy per collons!! T.T
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Ifrit Dc 24 Oct 2012 - 21:02

Així doncs Ichigo es una mena de "cèl·lula" que te tots els poders haguts i per haver. Una mica cutre, per a mi.
La veritat es que argumentalment es tot una mica massa liós tot. Calen explicacions.
I la Yuzu es adoptada , no us ralleu.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Irihima Dj 25 Oct 2012 - 13:24

Per parts jajajaja

hanako escrigué:tots menys els Quincys que són els marginats del món!
I de fet que algú pugui ser quincy es el més normal del món! Són humans al cap i a la fi però amb una capacitat per absorbir espiritrons. Tenint en compte que ell és shinigami, ja té la capacitat per usar reiatsu, pero ja hem vist que l'Ichigo és molt dolent en això.
Pero la Blut Vene la tenía Ichigo al coll, llavor no deu ser una tècnica estrictament perquè ell mai ha practicat res estil quincy. Només hem vist al Opie parlar d'aquesta ténica en referencia a que tenia que augmentar el seu poder de la Blut Vene (com si s'hagues de ficar un xute kjajajaja).
Teoria: l'Ichigo pot tenir aquesta habilitat de forma natural, els altres de forma induida.

Joan escrigué:Segur que l'urahara ha tingut algu que veure en el proces de conseguir els poders quincys del ichigo!
Jo com a mínim no ho crec. Que sapiguem ell va participar en el sorgiment dels poders shinigamis pero els poders quincys no es desperten, es tenen o no. Jo no veig als quincys com un sers amb poders, sino com persones amb habilitats i això els permeten fer tècniques de llançament o defensives.

Si la Blut Vene té a veure amb la sang i l'Ichigo la té, crec que només li pot venir per origen (com a mínim amb el que sabem fins ara). I aquí es on entra tot el tema de la Misaki. Sempre s'ha debatut sobre qui podia ser la seva mare i si tindria poders. Perque seria extrany pensar que un shinigami com l'Isshin, casi segur que capità de la SS, es casés amb una humana normal i corrent. Si la Misaki fos quincy podria veure'l en la seva forma de shinigami i haver sorgit alguna cosa entre ells, molt abans que ell abandonés el càrrec. Si ella fos quincy l'Ichigo també ho seria i des del el capítol 1 hauria estat un híbrid perfecte.

Sobre les germanes... a mi sempre m'ha cridat l'atenció un detall i es que tot i ser ser germanes i tenir la mateixa edat són motl diferents. La karin s'assembla molt al pare i la Yuzu moooolt a la mare. De cap manera es adoptada!! (que son mellizes!!) Això em fa pensar que potser la karin ha heretat més els poder del pare i la yuzu encara está per despertar el seu potencial que prové de la mare.

Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Hanako Dj 25 Oct 2012 - 15:21

Jo el que no entenc és, si la SS controla el seu poder i reiatsu gràcies a la insígnia de Shinigami Substitut, com és que no se n'han adonat que també tenia poders de Quincy? Quan, a la batalla de Karakura, l'Aizen parlava sobre les circumstàncies del naixement de l'Ichigo... es referia a això?

Jo de cada vegada veig més clares dues teories:
1. N'Ichigo ha absorbit d'alguna manera la tècnica de la Blut Vene del Kirge
2. La Masaki era una Quincy.

La segona opció és la que em sembla més clara i m'explica moltes coses. De fet, com és que un Capità (o membre de la divisió 0 de la SS, com es va dient...) deixa el seu càrrec i se'n va al món dels humans a viure amb una humana normal... Potser es que es va enamorar d'una Quincy, l'enemic i la SS el va privar del seu poder espiritual? (recordeu que l'Urahara li diu que es va passar 20 anys sense poders i l'Ichigo en aquell moment en tenia 15) :@2:

I a mi això de la Yuzu sempre m'ha fet mal rollito... Estic d'acord amb la Irihima! La Karin i la Yuzu són mellizas, però com pot ser que la Yuzu sigui l'única de la família sense poder espiritual? Potser és perquè els Quincy els desenvolupen d'altre manera i la Masaki no hi és per ajudar a la Yuzu a desenvolupar els poders de Quincy...

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Gooraa Dj 25 Oct 2012 - 16:19

Tens raó, si la Masaki fos una quincy seria lògic el haori que porta l'Isshin (Senyal de que va ser expulsat de la SS, per aquests motius també coneix a l'Urahara) i que va ser capità d'una de les divisions, però hi ha una cosa que no entenc, l'Isshin va passar temps sense els seus poders, aleshores la Masaki també els va perdre?? Va ser una quincy supervivent d'aquella batalla la qual es diu que es van extinguir els quincys aleshores l'Isshin és va enamorar de la Masaki!? No ho veig lògic, a més, com és que l'Ishida sent un quincy no s'ha adonat dels poders de l'Ichigo? Recordem al principi de la sèrie, quan feien servir allò dels llaços espirituals, els de l'Ichigo eren simplement vermells, és a dir Shinigami, mentre que els de l'Ishida eren blancs...
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Irihima Dj 25 Oct 2012 - 19:09

Hanako escrigué:gràcies a la insígnia de Shinigami Substitut, com és que no se n'han adonat que també tenia poders de Quincy?
Perqué el ser quincy no es un poder sino una habilitat que poden tenir els sers humans. Pero l'Ichigo es Shinigami que ja té implicacions amb el reiatsu i la seva manipulació. El motiu pel qual la cinta era vermella es perque ell es shinigami, per sobre de qualsevol altre font, fins i tot la de hollow. L'Ishida no té res més que les habilitats quincys.

Quan, a la batalla de Karakura, l'Aizen parlava sobre les circumstàncies del naixement de l'Ichigo... es referia a això?
Sip, crec que ara es pot tenir més clar a qué es referia. l'Ichigo es únic.

De fet, com és que un Capità (o membre de la divisió 0 de la SS, com es va dient...) deixa el seu càrrec i se'n va al món dels humans a viure amb una humana normal... Potser es que es va enamorar d'una Quincy, l'enemic i la SS el va privar del seu poder espiritual?
No sabem res d'Isshin només que es va quedar sense poders però aquest nos es poden treure, sino que es perden. L'única forma que en vist en que es perdien es usant el Getsuga Tenshou Final. Isshin el va utilitzar i per això es va quedar sense poders. Com li va passar a l'Ichigo.
Després de perdre'ls se'n va anar a viure al mon humà i allà va coneixer la Masaki que també tenia certes habilitats especials, Jo veig la història així. Content

:flor:
Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Minato Dj 25 Oct 2012 - 20:52

Hola!

Parlant d'una altra cosa... (Així podem teoritzar de més coses): vos heu fixat amb la cara den Buenorro-san?
p16 <- sorpresa?
p17 <- alleujament?

Hmmm... I si és bo?

Encara més: vos heu fixat amb els ulls? (cap503): no vos recorden a algú? No?
imatge :P
imatge 2 :P

Això podria voler dir que és un experiment den Juhabach?
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Ifrit Dv 26 Oct 2012 - 19:05

Jo opino que tal volta les habilitats Quincy son un poder. Recordem que Ishida el va perdre , i unes habilitats innates humanes no poden perdres , no?
Us explico la tonteria que vaig pensar . Opino que Ichigo és una mena d'èsser espiritual pur que té una ànima capaç de despertar tots els poders ( tal volta destinat a ser el nou rei de la ss....). M'explico. Quan va trobar la Rukia , allò va estimular els seus poders de shinigami , que varen aparèixer. Després , amb la seva ànima apunt de ferse micones van aparèixer els poders hollow ( la màscara va romandre després de la transformació). Amb Urahara i després a la SS aquests poders varen augmentar al entrar en contacte amb esl capitans , i en una lluita contra un dels reiatsus mes grans de la ss van tornar a sorgir els poders hollows , per pura supervivència (recordem a Kenpachi i a Biakuya).
Un cop a la terra , al conèixer els vizards va obtenir els mateixos poders que tenien ells. Al Hueco va conseguir treure el seu hollow del tot ( quan lluita contra l'Ulquiorra). I al trobar els fullbringuers mes del mateix.
Doncs bé , jo crec que la lluita contra en Kirge ha despertat els poders de Quincy d'Ichigo.
Val , ara em direu que aquesta teoria no te sentit perque Ichigo sempre ha estat a prop d'Ishida , no? , no obstant Ishida no ha conseguit mai amb el seu reiatsu posar-lo contra les cordes , de ahi que no hagi aparegut.

No se que era la Masaki.Clarament tenia alguna mena de poder espiritual , però no sabem si era shinigami o quincy. La Yuzu es més enigmàtica.Una opció a tenir en compte es que el seu poder esta segellat per algú ( i com sempre , a tots els fregaos apaerix el nom de Urahara) a l'espera d'obrir-lo i liarla parda quan toqui. No ho se... Tite , explica alguna cosa , sisplau!

Mol interesants les expressions de quincybuenorro-san. Li otorguen més intriga al personatge. Qui sap , no ha eliminat ningu de la ss ,podria ser un espia o quelcom similar?
Està clar que Yuha ha fet molts experiments , però no crec que ho fassi amb els seus sternritters. Si recordem els quincys son molt orgullosos , i tenir part hollow no deu ser gens agradable per a ells.

Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Irihima Dl 29 Oct 2012 - 16:35

L'ichigo ja era shinigami de naixament. I ara el dubte sembla si també ho pot ser quincy d'origen. Els poders que pot tenir holows son els que podria tenir qualsevol ja que aquest procés pot ocorrer a qualsevol huma. Ho sorprenent de l'ichigo es que els poders de shinigami equilibren i controlen els de hollow de manera que no es transformi en un hollow complet.

A mi ja el tema quincy em fa ballar el cap. Crec que ens falta motl encara per coneixer sobre tot això. Realment es una técnica quincy? No serà que s'ho han provocat fruit de la manipulació ?

el quincy-ros: jo començo a pensar que el dolent no serà el Juha bach sino ell.
Irihima
Irihima
Caçador de Bounds
Caçador de Bounds

Nombre de missatges : 48
Reiatsu : 49
Edat : 38
Ubicació : Amb tu..... nuvolet

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Haok-X Dl 24 Mar 2014 - 15:17

Poder es una mica tard i tal, però mireu aquest Fan-Animation de Bleach 513.

https://www.facebook.com/photo.php?v=298677106953486
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Takiko Dl 24 Mar 2014 - 17:31

Haok-X escrigué:Poder es una mica tard i tal, però mireu aquest Fan-Animation de Bleach 513.

https://www.facebook.com/photo.php?v=298677106953486

Quina passadaaaaaaaa!  Kawaii Kawaii Kawaii Kawaii Kawaii Kawaii Kawaii Kawaii 

Vull que torni el anime Hanako

Veig que m'hauré de tornar a llegir el manga, perquè no recordava que diguessin que l'haurien de matar i ressucitar-lo...
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  drew-kun Dl 24 Mar 2014 - 20:40

Takiko escrigué:
Haok-X escrigué:Poder es una mica tard i tal, però mireu aquest Fan-Animation de Bleach 513.

https://www.facebook.com/photo.php?v=298677106953486

Quina passadaaaaaaaa!  Kawaii Kawaii Kawaii Kawaii Kawaii Kawaii Kawaii Kawaii 

Vull que torni el anime Hanako

Veig que m'hauré de tornar a llegir el manga, perquè no recordava que diguessin que l'haurien de matar i ressucitar-lo...

Es igual que sigui tard, realment t'agafen ganes de veure aquesta saga en anime. No crec que l'acabin fent pero encara tinc esperances.....
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 513 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 513

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum