Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Cançó de la BSO preferida de Bleach!  EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Cançó de la BSO preferida de Bleach!  EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Cançó de la BSO preferida de Bleach!  EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Cançó de la BSO preferida de Bleach!  EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Cançó de la BSO preferida de Bleach!  EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Cançó de la BSO preferida de Bleach!  EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Cançó de la BSO preferida de Bleach!  EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Cançó de la BSO preferida de Bleach!  EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Cançó de la BSO preferida de Bleach!  EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Cançó de la BSO preferida de Bleach!

+7
xus
Gooraa
Victor Kudo
IchigoBankai
Ryota
Minato
Hanako
11 participantes

Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Hanako Dc 9 Gen 2013 - 0:51

Us proposo que, com si fos una espècie de joc, anem posant cançons de la BSO de Bleach que ens agradin més i expliquem a quin moment ens recorda i perquè ens agrada!

Us sembla? En posem una per vegada?? (així donem als altres també l'oportunitat de dir la seva cada vegada)

A mi m'agrada especialment aquesta de la banda sonora de Fade to Black:


El perquè m'agrada és perquè és molt moguda i dinàmica però sobretot perquè és molt èpica. Em recorda a aquest moment de la tercera pel·lícula de Bleach:



Espero les vostres! Una per vegada! Wink
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Minato Dc 9 Gen 2013 - 1:59

Aquesta també mola:



De la segona peli (i també usada a l'anime). De fet n'hi ha unes quantes d'aquest estil, totes molen xD
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Ryota Dc 9 Gen 2013 - 8:20

A mi m'agrada aquest xD


Pero m'agraden tots en general xD
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  IchigoBankai Dc 9 Gen 2013 - 13:43

RANBU NO MELODY! sense dubtes Smile

opening13



A youtube l'esborren per drets d'autor da tot arreu, però aquesta s'ha salvat xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Victor Kudo Dc 9 Gen 2013 - 15:13

A mi m'agrada molt aquest:



Encara que Alones es una canço que també m'agrada bastant Content
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Hanako Dc 9 Gen 2013 - 15:24

La d'en Minato em recorda molt a la batalla contra l'Aizen, quan tots els capitans es llencen a sobre d'ell i l'Aizen els derrota amb un obrir i tancar d'ulls. Sé que en algun moment per allà sonava aquesta música!

La de la Ryota és la que sona quan en Byakuya li conta a la Rukia la història de la Hisana!! "Si us plau, Byakuya, fes servir la teva influència per trobar la meva germana, però quan ho facis no li diguis que som de la mateixa família" Plorant Bé, sona moltes altres vegades però aquesta és la que més em va impactar! Recordo l'escena de la Hisana dins el llit dient les seves darreres paraules i aquesta música! Com veieu em fixo moltíssim en la música que sona sempre de fons!

Seguint amb la BSO, també m'agrada moltíssim la B03 de Fade to Black! (No sé perquè però la banda sonora de la tercera pel·lícula m'encanta! Tot i que la majoria de les cançons surten també a la saga Arrancar). M'agrada molt aquesta perquè sona quan en Kyoraku i n'Stark comencen a lluitar de debò, i l'Espada 1 li explica al Capità que la seva resurrección està separada amb dos cossos, etc.

L'energia que desprén la cançó és brutal! Espero que us agradi! Wink

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Gooraa Dc 9 Gen 2013 - 19:14

Doncs primer de tot possaré aquesta. M'ha costat molt decidir-me, perqué Bleach té uns soundtracks que són l'hòstia... en resum, que m'agraden tots! I em costa molt decidir-me. Però al escoltar aquest.. no sé, m'agrada molt més que els demés i a més és molt bonic *-*

Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  xus Dc 9 Gen 2013 - 21:38

pues primer que posare sar aquest:

perque es molt bonic i amb porta molts bons records.
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Ifrit Dc 9 Gen 2013 - 23:16

A mi m'encanta la música de Bleach. Triar una només em resulta moolt difícil. O siga que en ficaré unes quantes XD

Començo amb "Treachery" de la pel·licula "Diamond Dust Rebellion" i a l'anime surt quan Nnoitra allibera la Santa Teresa.

https://www.youtube.com/watch?v=SV4rXoaYP8E

El moment en que sona a l'anime és genial, donantli a la que per a mi ja es una de les millors resurreccions un caire més èpic si es possible.

A banda d'això ,la lletra de la cançò em resulta interessant , i el fet de que siguin frases curtes la fa molt directa.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  IchigoBankai Dc 9 Gen 2013 - 23:30



el mític segon opening :P
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Minato Dj 10 Gen 2013 - 0:08

Sí! La soundscape to ardor que ha proposat na gooraa i will of the heart que ha proposat en xus són dues de les millors "nyonyes", molt sentimentals, però molt ben aconseguides.

I la Trearchery l'englobaria dins el grup de les que parlava jo. Són les de les lluites èpiques, que hi ha penya parlant en "llatí" (crec que és anglès però ja m'enteneu).

I si féssim una enquesta de les millors OST? Però deixem-ho per més endavant. Ara a posar cançons!!

PD: també en podem fer un per openings i endings, però ho faria a part. El punt de vista és molt diferent, crec.

PD2: a aquestes nyonyes hi falta aquesta:

Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Javi Ciffer Dj 10 Gen 2013 - 7:35

A mi m'agrada soundscape i aquesta d'OST.



Editat per darrera vegada per Minato el Dj 10 Gen 2013 - 12:16, editat 1 cop en total (Razón : T'he arreglat les tags d youtube ;))
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Hanako Dj 10 Gen 2013 - 12:51

Mireu de no posar openings ni de repetir-vos! Serà que no hi hagi soundtracks...

Soundspace to ardor: Em sap molt de greu Gooraa, però l'escena que tenc clavada al cervellet amb aquesta música és la declaració de l'Orihime mentre l'Ichigo dorm i quan quasi el besa :emoció: Que bonic!! Aquesta música és el que fa que aquella escena sigui èpica.

Will of the Heart: Em recorda molt al Renji, pobrissó! És la que sona quan se'n duu la Rukia a braços després que l'Ichigo la llenci des de la doble fulla. Molt tendreeeee!!

Treachery: ÈPICA! A mi també m'ha recordat al moment de "Santa Teresaaaaaaaa" (amb veu de boig maniàtic!)

Here to stay: :emoció: Causa taaaaanta pau escoltar aquesta cançó! Em recorda al moment en què, després de la mort d'en Gin, la Matsumoto escolta des de fora de la cova com el seu Capità s'entrena i ella pensa amb en Gin... ssniiifffffffff!! Plorant


Bé, després de tant de sentimentalisme, ara en posaré jo una altra que també m'agrada ben molt! Com que hem estat traduïnt la Saga del passat, aquesta cançó em recorda molt al Shinji, quan al capítol 206 arriba a la Primera Divisió i rep a tota la cara una patada voladora gentilesa de la Hiyori. MÍTIC!

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Javi Ciffer Dj 10 Gen 2013 - 19:32

Hanako escrigué:Mireu de no posar openings ni de repetir-vos! Serà que no hi hagi soundtracks...

Soundspace to ardor: Em sap molt de greu Gooraa, però l'escena que tenc clavada al cervellet amb aquesta música és la declaració de l'Orihime mentre l'Ichigo dorm i quan quasi el besa :emoció: Que bonic!! Aquesta música és el que fa que aquella escena sigui èpica.

Will of the Heart: Em recorda molt al Renji, pobrissó! És la que sona quan se'n duu la Rukia a braços després que l'Ichigo la llenci des de la doble fulla. Molt tendreeeee!!

Treachery: ÈPICA! A mi també m'ha recordat al moment de "Santa Teresaaaaaaaa" (amb veu de boig maniàtic!)

Here to stay: :emoció: Causa taaaaanta pau escoltar aquesta cançó! Em recorda al moment en què, després de la mort d'en Gin, la Matsumoto escolta des de fora de la cova com el seu Capità s'entrena i ella pensa amb en Gin... ssniiifffffffff!! Plorant


Bé, després de tant de sentimentalisme, ara en posaré jo una altra que també m'agrada ben molt! Com que hem estat traduïnt la Saga del passat, aquesta cançó em recorda molt al Shinji, quan al capítol 206 arriba a la Primera Divisió i rep a tota la cara una patada voladora gentilesa de la Hiyori. MÍTIC!


Estaba al mobil i no habia vist que ja estaba posat el OST Reyespada
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Ryota Dj 10 Gen 2013 - 20:45

Hanako escrigué:Mireu de no posar openings ni de repetir-vos! Serà que no hi hagi soundtracks...

Soundspace to ardor: Em sap molt de greu Gooraa, però l'escena que tenc clavada al cervellet amb aquesta música és la declaració de l'Orihime mentre l'Ichigo dorm i quan quasi el besa :emoció: Que bonic!! Aquesta música és el que fa que aquella escena sigui èpica.

Will of the Heart: Em recorda molt al Renji, pobrissó! És la que sona quan se'n duu la Rukia a braços després que l'Ichigo la llenci des de la doble fulla. Molt tendreeeee!!

Treachery: ÈPICA! A mi també m'ha recordat al moment de "Santa Teresaaaaaaaa" (amb veu de boig maniàtic!)

Here to stay: :emoció: Causa taaaaanta pau escoltar aquesta cançó! Em recorda al moment en què, després de la mort d'en Gin, la Matsumoto escolta des de fora de la cova com el seu Capità s'entrena i ella pensa amb en Gin... ssniiifffffffff!! Plorant


Bé, després de tant de sentimentalisme, ara en posaré jo una altra que també m'agrada ben molt! Com que hem estat traduïnt la Saga del passat, aquesta cançó em recorda molt al Shinji, quan al capítol 206 arriba a la Primera Divisió i rep a tota la cara una patada voladora gentilesa de la Hiyori. MÍTIC!



xDDD La patada... Aish Quins records... xDD M'he vist com unes 5 vegades la Saga del Passat D\'acord!

Un altre BSO que m'agrada molt Joan
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Shizen Eriksen Dj 10 Gen 2013 - 20:52

Escalon


Number One


Bankai... Tensa Zangetsu


Power to Strive
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Hanako Dl 14 Gen 2013 - 17:24

Moltes gràcies per la currada, Eric, però havíem dit UNA OST per persona.

Escalón (ja l'havia posat la Ryota): Buaaaaaaaaaah, brutal!! És impossible escoltar aquesta cançó i no pensar directament en els Vizards!! A mi em recorda a quan arriben a Karakura i li planten cara a l'Aizen al 298!! Sugoooooooooooooooooooooi!!

Number one: És tan bona que ni tenc paraules! La mítica cançó de lluita de l'Ichigo!!

BL_R6: Sabeu a què em recorda? Al capítol 55 de Bleach quan la Isane desperta a sobre de la Minazuki (la Zanpakuto de la Unohana). M'agrada molt la pau que transmet!!

Power to Strike: Aaaah! És fantàstica la energia que transmet!! És increïble!



A mi m'agradaria posar-vos la música amb què va començar Bleach!! Qui no escolta aquesta música i recorda a la Rukia arribant a Karakura i la lluna gegant amb la papallona infernal?? És l'ànima de Bleach!! Espero que la gaudiu tant com jo!!


Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  IchigoBankai Dl 14 Gen 2013 - 23:34

ja veus , la de number one és molt xula quan sona. Smile

La que també mola molt és la de la batalla contra el nnoitora, que també surt millorada a la peli 4 de l'infern.
(no és la que he posat) però mola molt.



IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Ifrit Dt 15 Gen 2013 - 0:20

https://www.youtube.com/watch?v=48QHhyBq8kw

Aquesta bso de la saga de la societat d'ànimes m'encanta també. Recorda a Mayuri, no se per qué.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  xus Dl 28 Gen 2013 - 23:04

Un dels que tambe m'agradan es aquest:

amb recorda molt al byakuya
xus
xus
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 387
Reiatsu : 392
Edat : 28
Ubicació : Societat d'Ànimes

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Hanako Ds 2 Feb 2013 - 16:04

La que va posar l'Ichigo Bankai em recorda molt al darrer capítol de l'anime, sona quan l'Ichigo i en Ginjo lluiten!! La de l'Ifrit, no sé per què, a mi em recorda al Byakuya (i ara no sóc capaç de determinar per què...) De fet, recordo que aquesta música sona quan la Rukia i l'Orihime són a la societat d'ànimes entrenant-se per la batalla, però no sé perquè en recorda a l'estirat del seu germà xD

I la darrera, la del xus, aquesta és BRUTAL! És el moment "Una cosa Renji, suposo que no hauràs passat per alt el petit detall... que jo també puc fer servir el bankai. BANKAI, SENBONZAKURA KAGEYOSHI" I en Renji acaba fet merda al terra qual closca de gamba buida...


Oh, per favoooor! No ens podem oblidar d'aquesta: Aizen vs Ichigo!! És tan míticaaaaaaaa :emoció:

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  IchigoBankai Dj 18 Jul 2013 - 2:02



aquesta també mola
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Hanako Dj 18 Jul 2013 - 13:09

Em penso que aquesta no l'he posat. En tot cas, segueixo amb la bso de Fade to Black que és absolutament impressionant!!

 
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Haok-X Dj 18 Jul 2013 - 14:21

Jo trobo que quasi totes les cançòns dintre de la OST de Bleach son molt bones, però sense dubte Rolling Star es la millor, asobre si tenim a encompte que la YUI es una cantant que m'encanta, el fet de que la Yui participes dintre de la OST de Bleach em va encantar, encara que no es una cantant molt coneguda,la porto escoltant des de el seu primer volum que va ser en el 2006 i que sortis a Bleach va significar molt per mi *-*

Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Cançó de la BSO preferida de Bleach!  Empty Re: Cançó de la BSO preferida de Bleach!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum