Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Seireitei no Fansub. Bleach 523 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Seireitei no Fansub. Bleach 523 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Seireitei no Fansub. Bleach 523 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Seireitei no Fansub. Bleach 523 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Seireitei no Fansub. Bleach 523 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Seireitei no Fansub. Bleach 523 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Seireitei no Fansub. Bleach 523 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Seireitei no Fansub. Bleach 523 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Seireitei no Fansub. Bleach 523 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Seireitei no Fansub. Bleach 523

+4
Minato
IchigoBankai
Kenpachi Nafi
Hanako
8 participantes

Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Hanako Dc 16 Gen 2013 - 16:05



Seireitei no Fansub. Bleach 523 Portada+523

L'Ichigo i el Renji segueixen al Reiokyu amb l'Ouetsu, el creador de les Zanpakutos. Mentre, a la Societat d'ànimes, per ordre del Capità General Shunsui Kyoraku, la primera Kenpachi: Yachiru Unohana comença a entrenar amb el Kenpachi Zaraki.

Un capítol ple de revelacions: Bleach 523, titulat Words of origin, en català per Seireitei no Fansub. Esperem que us agradi el primer capítol de l'any i ens retrobem diumenge amb l'anime de la saga del passat!

http://www.mcanime.net/manga_enlinea/bleach/seireitei_no_fansub/433647/1#ver
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 16 Gen 2013 - 16:29

Estic en shock. No sé si és per això però per molt que llegeixi les últimes dues pàgines no entenc que vol dir en Kyoraku.
Em sap greu emprar aquesta frase absurda de "Introducció a l'esgrima". No ho dic per la traducció, si no perquè no entenc a que ve en aquests context.
I això de que un dels dos hagi de morir? Organitzen un entrenament entre dos persones que saben que es mataran? No te sentit...

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Onion-42 Seireitei no Fansub. Bleach 523 Onion-42 Seireitei no Fansub. Bleach 523 Onion-42 Seireitei no Fansub. Bleach 523 Onion-42 Com em toqui en Ken-chan la senyora barbuda la mato jo! Molt enfadat
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  IchigoBankai Dc 16 Gen 2013 - 16:37

sou els primers en publicar despres de shinshin Very Happy A llegir!!

seguiu així!


edito que ja he llegit:

WTF. Perque ha de morir un? no té sentit perdre algú tant valuós. I estic segur que la unohana guanyarà, perque la pinten molt molt cheta.

Perque ha de fer tanta por? un personatge tant merdós durant tota la serie... bah


Editat per darrera vegada per IchigoBankai el Dc 16 Gen 2013 - 16:56, editat 1 cop en total
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Hanako Dc 16 Gen 2013 - 16:47

Gràcies Ichigobankai!!

T'entenc Nafi, en general m'ha costat moltíssim traduir el capítol perquè és molt ambigu, sobretot el tio de les Zanpakuto que parla molt raro. El capítol diu moltes coses, però sense dir-les directament. Pel que jo he entès del tros d'en Kyoraku, és que el que diu ho llegeix a un llibre que parla dels inicis de les Tretze Divisions i, especialment, parla sobre la Unohana, i així ens fem una idea del seu passat.

Això de que si lluiten s'hauran de matar també em sembla estrany i no és gaire intel·ligent venint d'un Capità General anar sacrificant així els seus Capitans. Crec que en Kyoraku ho diu perquè els dos estimen tant la lluita que potser no es controlaran i lluitaran de debò per matar, però dubto que s'acabin matant. Potser es refereix a la intenció assassina nata que tenen els dos...

UN CAPÍTOL DE L'HÒSTIA!! Encara em cau la baba!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 16 Gen 2013 - 17:08

Jo crec que ho diu perquè els dos tenen algo pendiente o algo així, i que si tornen a lluitar ho acabarand e rematar. Encara que també té sentit que vulgui dir lo de la passió per la lluita que tenen els dos, potser el que tenen pendent és una lluita sanguinària com li agrada a en Kenny!
Espero que tingui algo en ment perquè no s'acabin esbudellant entre ells, ja que dintre de tot estan en una guerra amb els Quincys, i perdre un Capità de free no crec que sigui molt produent.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Minato Dc 16 Gen 2013 - 17:32

Jo supòs que és perquè "no hi pot haver dos kenpachi vius alhora", no?

Anàlisi profunda:
La sortida de els asauchi ha estat, en opinió meva, un encert.
Recuperar el tema d'estimar la zanpakuto també trob que està bé. Feia temps que no en parlava i ja ho havíem quasi oblidat.
A més, ens han explicat d'una vegada com es crea una zanpakuto Wink.
Llavors, n'Unohana està com a molt... Predisposada a matar en Zaraki, no? M'esperava un poc de dubtes, parlar-ne amb en Kyoraku o alguna cosa, però... Va a sac xD
Més informació de la primera generació de capitans. Guay Wink. Resulta que en Yamamoto es va lligar n'Unohana-killer i la va fer capitana al gotei 13.
La ferida que té al coll, no em foteu: és mortal. Jo crec que va quedar feta merda (tipus Byakuya), la van dur a les fonts màgiques del palau del rei, i allà va conèixer el tio de les fonts termals, que la va fer tornar-se bona tia i li va dir que es canviés el nom i curés la penya. La cosa és... qui li va fer aquesta ferida? Bingo! El segon Kenpachi! I crec que quan n'Unohana tornà al Seireitei aquest segon ja no hi devia ser. Sinó que hi hauria el tercer. PD: Ja sabem per què duu la trunyella davant!
El que s'han de matar supòs que és per això de que no hi pot haver dos kenpachis vius i tal. (Perquè clar, quan ella va tornar, no ho devia saber ningú, excepte en Yamamoto).
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Shizen Eriksen Dc 16 Gen 2013 - 18:24

Gran capitol, no per les accions ja que era evident que un dia o altre els kenpachis començarien l'entrenament, si no per totes les revelacions que s'han mostrat:

-Com son les zampakutos estandards en forma materialitzada. La seva aparença esta ben lograda amb les boques en el lloc dels ulls, pero sembla reciclada del "condó aizen".
-Com es creen les zampakutos. Per fi, i amb les asauchi tot sembla tenir sentit, i és com creia que funcionaria.
-La batalla te lloc al Muken, primer em faig una pregunta: perquè el Zaraki està de peu? no s'estava morint? ho veig una mica fora de lloc.
Parlant del Muken, L'Aizen estarà d'espectador? Crispetes
-Els dos Kenpachis ja van creuar espases i com era evident, la cicatriu del Zaraki és culpa d'aquella lluita. Sorprenent que l'Unohana també tingués una marca d'aquella batalla. Per fi sabem perque l'Unohana portava la trena per davant.
-Finalment era cert, la imatge on sortien els primers capitans, la que estava a mà dreta del Yamaji era ella.
-Duel a mort. Això és un entrenament?

Res més, espero que veiem la lluita Unohana vs Zaraki al 524 i que no ens ho deixin penjat lo més bo com ens té acostumats als últims capitols.
Shizen Eriksen
Shizen Eriksen
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 678
Reiatsu : 572
Edat : 28
Ubicació : A un llit del Wandenreich

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Gooraa Dc 16 Gen 2013 - 20:39

Massa blablabla i poca acció pel meu gust, però el capítol ha sigut LA HOSTIA!! Ara entenc la trena lletja gegantota i horrorosa que portava l'Unohana, per tapar la cicatriu! És a dir que és la primera Kenpachi que va ser derrotada per altre Kenpachi? Sobre lo que diu la Nafi (això que tenen algu pendent entre ells) és per allò que et pots fer capità si mates a l'àntic..... i com ha dit en Minato no podrà haver dos Kenpachis vius. Ara, qui creieu que morirà, si mor algú? L'Unohana, en Kenpachi, ningú, o tots dos? Personalment... crec que morirà en Kenpachi (sento dir-ho, és lo que jo crec, NO LO QUE JO VULL Plorant ) perque jo prefereixo que mori l'Unohana 10 vegades abans... Bé ara és tot un poc slkajwklehwkegbhkohdnskldwbe però poc a poc, capítol a capítol, s'aniran aclarant coses. I amb el lio aquest de comentar l'Unohana vs Kenpachi no he comentat res de lo de les zampakutos: merda, més capitols lluitant contra zampakutos que veiem per primer cop i que no tenen sentit ara mateix... NO M'AGRADA! però era evident, no arribaran al rei de la SS així de ràpid xD però és que... no sé.... em sembla molt absurd això de les zampakutos, això de que no les tracten com les haurien de tractar... en fi, espero que s'acabi ràpid i surtin d'allà quan més aviat millor

PD. L'Unohana em fa por
Spoiler:
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 16 Gen 2013 - 20:52

Sincerament... lo de la trena... podria taparse i punt! No cal anar ensenyant escote everyday, o es que si no ho fas no t'agafen a les Divisions?
Si ha de morir un, morirà la Unohana. HA de morir la Unohana. SI volia ser la BADASS del Seireitei haver-s'ho pensat avans de posar-se a fer trenetes als paciens, i haver matat a en Kenny quan tocava, ahora es tarde i apechugas con las consecuencias.

I lo de les zampakutos, pf, vale, algo han de fer per justificar que els hi reparen, però espero que no duri molts capis perquè té pinta de ser algo avorrit.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Hanako Dc 16 Gen 2013 - 21:20

Completament d'acord amb la Gooraa. Això de les Zanpakutos és una caca i avorreix. Espero que s'acabi ràpid. Si ho vol allargar amb l'Ichigo, que ho faci de manera que no sigui tan asquerós. De fet, li he agafat mania a l'Ouetsu aquest, se'm fa molt pesat i no entenc el seu anglès ¬¬

No és una mala idea que no hi pugui haver dos Kenpachis vius a la vegada, però si s'enfronten per matar-se, segueixo pensant que en Kyoraku és imbècil XDDDD. Vull dir, que des que el paio de les fonts termals li va dir a la Unohana que tenia una cosa a fer estem ruminant: no és ser Sotaicho, tampoc és curar i ara sembla que tampoc és entrenar en Kenpachi, sinó lluitar amb ell fins la mort. És massa complicat, però espero que a poc a poc sapiguem més coses. (puto Tite, no resolt cap dubte i planteja més incògnites ¬¬)

No crec que es matin, tot i que he de dir que si ha de morir algú evidentment ho farà la Unohana, simplement pel fet que en Tite va dir que només la veuríem lluitar una vegada i, a més, a la darrera novel·la se li ha donat a en Kenpachi un protagonisme i un OP massa important com perquè ara el mati la metgessa. Però... hi ha massa coses sobre la Unohana que ara vull saber!!!

La teoria d'en Minato m'agrada bastant: ferida de mort al coll pel segon kenpachi--> mig morta---> el paio de les fonts termals la cura i li ensenya a curar--> capitana de la quarta divisió. Però no estic d'acord amb el que diu en Minato que "ningú sabia que era la Primera Kenpachi" Jo crec que sí: en Kyoraku i n'Ukitake sí que ho sabien, és evident i també en Kenpachi Zaraki. Potser no ho varen viure, però d'alguna manera aquestes tres persones se n'han assabentat del seu passat.

I la relació entre en Kenpachi i la Unohana.... què em dieu??



PD: A mi també em fa moltíssima por la Unohana Por Por Por
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Ryota Dc 16 Gen 2013 - 21:39

Be doncs nomes tinc dues coses a dir... El capitol a estat brutal i l'alte...
L'Unohana em fa moltisima por Por :scary:
Ryota
Ryota
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 277
Reiatsu : 244
Ubicació : Passejant pel Seiretei

https://www.facebook.com/Hiyori.Sarugaki123

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 16 Gen 2013 - 21:51

Però perquè el segon Kenpachi? A mi m'ha quedat clar que aquella ferida li ha fet en Zaraki. Que aquests dos es coneixien des de avans del Seireitei, o la Unohana al Seireitei i en Kenpachi al Rukongai. Però la ferida de la Unohana li ha fet en Kenny i la ferida d'en Kenny a l'ull (a menos que en tingui més) li ha fet la Unohana.
Lo de que la sanés el tio aquell amb el seu SPA seems legit. Sembla l'Iron Man l'Unohana amb la ferida al pit casi mortal...
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Hanako Dc 16 Gen 2013 - 22:00

Hòstiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Doncs jo no ho havia entès així!! Havia entès que era de l'excitació del combat, però ara que ho penso, no té cap sentit. És lo dolent d'aquest capítol, que es diuen coses però no de manera clara. QUE BO!!

L'explicació de la Nafi de les cicatrius d'aquests dos m'agrada MOLT!! M'has conveçut 100% Aaaaaaaaaaaah! És a dir, que s'odien, no? Jo que em pensava que tenien bon rollito per això de ser dos criminals en potència xD Però no... s'han intentant matar més d'una vegada... m'agrada, m'agrada, m'agrada, m'agradaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Joder Tite, s'ha de pensar molt per entendre-ho! No podia haver dit "Eh cabró, em vares fer aquesta punyetera cicatriu i tot aquest temps he hagut de dur aquesta trena! Me les pagaràs"??? No era més fàcil així?? Maleït Troll Kubo ¬¬
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  IchigoBankai Dc 16 Gen 2013 - 23:31

Hanako escrigué:

Joder Tite, s'ha de pensar molt per entendre-ho! No podia haver dit "Eh cabró, em vares fer aquesta punyetera cicatriu i tot aquest temps he hagut de dur aquesta trena! Me les pagaràs"??? No era més fàcil així?? Maleït Troll Kubo ¬¬

jajajajajajajaja Seireitei no Fansub. Bleach 523 MepartoSeireitei no Fansub. Bleach 523 Meparto
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Minato Dj 17 Gen 2013 - 11:05

Doncs no entenc d'on treis això de les ferides d'aquests dos.

En Zaraki és relativament "jove". Mentre que na Unohana és ben antiga. I fa molt, molt de temps que és capitana de la quarta -> ja no és psico-killer -> ja li han fet la ferida.

Però vaja, que estan zumbats tots dos xD
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 17 Gen 2013 - 22:03

Minato escrigué:Doncs no entenc d'on treis això de les ferides d'aquests dos.

En Zaraki és relativament "jove". Mentre que na Unohana és ben antiga. I fa molt, molt de temps que és capitana de la quarta -> ja no és psico-killer -> ja li han fet la ferida.

Però vaja, que estan zumbats tots dos xD
No sabem quan de temps es va passar en Kenpachi voltant pel Zaraki. Perqué li hauria d'haver posat el seu nom a la Yachiru si no la coneixia d'avans d'unir-se al Gotei?
Jo ho trobo bastant clar que es coneixessin, lo de les ferides he optat per lo que m'ha semblat més obvi. Com ara comenci a treure tots els Kenpachis en Tite no acabarà mai aquesta saga!
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Ifrit Dj 17 Gen 2013 - 22:18

Doncs a mi m'ha semblant un bon capítol, però tampoc ha sigut per a tant.
La única cosa a dir es que la Unohana ara MOLA MIL. Segurament ha aplegat el moment en el que la poca gent a qui li agradava deixi d'agradar-li i passe a ser dels meus favorits.

Sobre la mort, jo crec que no la palmarà ningú, però en cas de fer-ho serà Unohana, i al fer-ho despertarà tot el poder de Zaraki.

PD. Soc l'únic que al dir "capità general" la Unohana ha fet un "pobret Yamajii.."?
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Minato Dj 17 Gen 2013 - 22:25

Nafi, doncs supòs que era de domini popular que la primera Kenpachi es deia Yachiru. I com que en Zaraki no té massa pintes de llegir llibres, però algú li deu haver contat, ho devia saber.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Kenpachi Nafi Dj 17 Gen 2013 - 22:56

Doncs pot ser XD però és més maco pensar que si es coneixien i aquest pique que es porten no és pura sed de sangre si no que aquí hay gato encerrado. Morbo puro.
I com ja et vaig dir pel xat Ifrit, ha sigut un gran capítol comparat amb els últims dos que portàvem. I a més ha fet entrar en escena els personatges que TOTHOM esperava, ho sento pel Renji i l'Ichigo, però hi ha massa espectació pel que passa entre la Unohana i en Zaraki com perquè ens importin.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Seireitei no Fansub. Bleach 523 Empty Re: Seireitei no Fansub. Bleach 523

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum