Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

[Panini] El manga en català seguirà!

+6
Gooraa
Javi Ciffer
IchigoBankai
Ifrit
Hanako
Minato
10 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  Hanako Dl 18 Nov 2013 - 12:46

Molt bona iniciativa, Minato! D\'acord!

Ja és hora que els de Panini es posin les piles d'una vegada i que, si fan comptes marginar el manga de Bleach en català, com a mínim que tinguin la decència de dir-ho públicament! Indignat

Tant de bo Planeta s'hagués quedat amb Bleach Sad A veure què et contesten, que tenc molta curiositat per saber com els ha anat amb els toms en català de Naruto. Han fet molt bona feina i espero que els resultats també hagin estat bons.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  Minato Dl 18 Nov 2013 - 12:50

Hola Antoni, Gràcies per les teves paraules. El què volem que tingueu clar és que cada editorial té una entitat pròpia i prèn les decisions corresponents (que responen a diferents factors, externs i interns).

Nosaltres vàrem apostar pel català perquè sempre ho hem fet (Bola de drac és l'exemple més evident) i així tenir le sdues versions equiparades, disponibles en ambues llengües per la lliure elecció del lector. Merci!!
...

Bé, em posaré en contacte amb Panini inventant-me un poc que a Planeta li ha anat molt bé xD
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  Takiko Dl 18 Nov 2013 - 14:47

Molt bona aquesta Minato! Very Happy

Jo la veritat és que tenc el manga un poc abandonat (l'altre dia vaig comprar un tomo i feia com un any que no en comprava) però algún dia m'agradaria tenir-los tots en català i al pas que anam...

Esque en realitat, el que ha fet Planeta és el més inteligent, ja que si surt en castellà i mil anys després en català, molta gent no voldrà esperar i se l'acabarà comprant en castellà en canvi si surten a la vegada, potser més gent el compraria en català i el hi sortiria a compta...¬¬
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  IchigoBankai Dl 18 Nov 2013 - 16:26

Minato escrigué:
Hola Antoni, Gràcies per les teves paraules. El què volem que tingueu clar és que cada editorial té una entitat pròpia i prèn les decisions corresponents (que responen a diferents factors, externs i interns).

Nosaltres vàrem apostar pel català perquè sempre ho hem fet (Bola de drac és l'exemple més evident) i així tenir le sdues versions equiparades, disponibles en ambues llengües per la lliure elecció del lector. Merci!!
...

Bé, em posaré en contacte amb Panini inventant-me un poc que a Planeta li ha anat molt bé xD
xDDDDDDDDDD endavant , tens el nostre suport.
Si els hem de bombardejar ho farem.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  Meina Dl 18 Nov 2013 - 18:17

Minato escrigué:
Hola Antoni, Gràcies per les teves paraules. El què volem que tingueu clar és que cada editorial té una entitat pròpia i prèn les decisions corresponents (que responen a diferents factors, externs i interns).

Nosaltres vàrem apostar pel català perquè sempre ho hem fet (Bola de drac és l'exemple més evident) i així tenir le sdues versions equiparades, disponibles en ambues llengües per la lliure elecció del lector. Merci!!
...

Bé, em posaré en contacte amb Panini inventant-me un poc que a Planeta li ha anat molt bé xD
Bé Minato, bé, com ha dit l'Ichigo tens el nostre suport!!

Bueno, jo encara no he començat a fer la coleccio de mangas de Bleach, pero en un futur la vull, i si es en català millor que millor!!

Takiko escrigué:Esque en realitat, el que ha fet Planeta és el més inteligent, ja que si surt en castellà i mil anys després en català, molta gent no voldrà esperar i se l'acabarà comprant en castellà en canvi si surten a la vegada, potser més gent el compraria en català i el hi sortiria a compta...¬¬
Aixo que has dit tu Takiko es el meu cas, la vaig començar en català però com que anava més avançat en castellà m'hi vaig passar, però ara torno a fer-la en català!!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  Takiko Dl 18 Nov 2013 - 22:27

Meina escrigué:Aixo que has dit tu Takiko es el meu cas, la vaig començar en català però com que anava més avançat en castellà m'hi vaig passar, però ara torno a fer-la en català!!
I com tu molta gent...ù.ú Jo per sort mai he caigut en la tentació, ja que per mi és més important tenir-los en català que no tenir-los abans. També s'ha de dir, que quasi mai he seguit una serie al mes, sinó que me les comprava quan tenia pasta xD[/quote]


Editat per darrera vegada per Takiko el Dt 19 Nov 2013 - 12:22, editat 1 cop en total
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  Minato Dt 19 Nov 2013 - 11:01

Em deixo res?

Buenos días,

represento a un amplio grupo de seguidores de la edición en catalán del manga Bleach, que estamos seriamente preocupados por su futuro.

Hace unos meses os preguntamos por el estado de la edición en catalán del manga Bleach, y la respuesta fue que la edición del tomo 42 estaba prevista para el año que viene.

Os queríamos preguntar:
- Tenéis ya fecha aproximada de publicación del tomo 42 de Bleach en catalán?
- Cuál será la periodicidad de la edición en catalán?

No quisiéramos meternos en asuntos que no nos conciernen, pero habéis considerado la opción de impulsar la edición en catalán para igualarla con la edición en castellano? Como suponemos que sabréis, Planeta ha hecho esto mismo con el manga Naruto y, según nuestro punto de vista, ha sido todo un éxito.

Muchas gracias por vuestra atención.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  Takiko Dt 19 Nov 2013 - 12:23

Perfecte!^^
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  IchigoBankai Dt 19 Nov 2013 - 15:43

Està bé, jo els hi escriuria en català directament. Ja ho havia fet abans d'entrar al fòrum xD
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  Javi Ciffer Dt 19 Nov 2013 - 19:29

Avui he anat a una llibreria on venen manga i havia vist que tenien de bleach però ni un en català. He passat de demanar-li pq nomes em feia gracia tenir l'ultim numero i vaig curt de diners.
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  Minato Dt 11 Feb 2014 - 22:11

Bon dia,

avui horabaixa na Takiko ens ha comentat que Panini treurà el tom 42 de Bleach en català! Lloança 

http://www.paninicomics.es/web/guest/coleccion_titulos?category_id=179686

Els he enviat un correu, per seguir amb la meva dinàmica de donar-los per sac:


Bon dia,

avui hem vist que treureu el tom 42 de Bleach en català. Estam molt contents que (a la fi!) surti! Gràcies!

Volíem demanar-vos quan sortirà aproximadament, si ho sabeu, i quan sortiran els números següents, que fa temps que els esperam.

Moltes gràcies per la vostra atenció!

Ara veurem què em contesten, si és que ho fan...
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  IchigoBankai Dt 11 Feb 2014 - 23:21

Potser que tots els hi enviem correus en mode abusones preguntant el mateix.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  Minato Dv 21 Feb 2014 - 23:48

Hemos trasladado tu pregunta al departamento correspondiente. Nos han dicho que el 42 está previsto en marzo.
De los próximos números todavía no tenemos fecha de salida.
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  IchigoBankai Ds 22 Feb 2014 - 12:44

Buff sembla que en treuran 1 a l'any, els molt fills de ...
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  Hanako Ds 22 Feb 2014 - 13:05

Realment el que no entenc és, que si no volien fer Bleach en català, que no l'haguessin comprat. No entenc perquè s'han gastat els diners en adquirir els drets de publicació de Bleach en català si no fan comptes explotar-los... Publicar un tom a l'any? Oh si, ha de ser un negoci redó. Indignat O és que Bleach en català venia de regal amb el castellà (on per cert, també ho estan fent fatal)

Per a quan ens indignem de debò i els enviem queixes de manera massiva?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  IchigoBankai Ds 22 Feb 2014 - 19:10

Ja hanako, ja! Organitzem-nos!
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  Minato Dj 24 Jul 2014 - 11:26

Bé, ha passat un ou de temps i el tom 42 encara no ha sortit a les llibreries... En teoria surt pel juliol.

Ara bé, ja han anunciat el 43 per l'octubre.

Mentrestant, van treguent còmics en castellà sense parar: juliol: 57, agost: 58, octubre: 59.

Esperem que rectifiquin!
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

[Panini] El manga en català seguirà! - Página 2 Empty Re: [Panini] El manga en català seguirà!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum