Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Com veu arribar al fòrum? EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Com veu arribar al fòrum? EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Com veu arribar al fòrum? EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Com veu arribar al fòrum? EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Com veu arribar al fòrum? EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Com veu arribar al fòrum? EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Com veu arribar al fòrum? EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Com veu arribar al fòrum? EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Com veu arribar al fòrum? EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Com veu arribar al fòrum?

+9
Moules
Victor Kudo
Haok-X
Isshin Shiba
Meina
Erwyn14KC
Hanako
Kenpachi Nafi
Finnick
13 participantes

Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Com veu arribar al fòrum?

Missatge  Finnick Dc 11 Set 2013 - 22:28

Com veu arribar aquest maravellosguaymegachachipirulidelamuerteiméscosesqueenelseullocposaréETC... fòrum?
Expliqueu la vostre història! O moriu! :mor: 
A continuació la meva història.

Un dia de pluja, tornava a casa després de veure una triatló. Com que el camí de tornada era llarg, vaig agafar el telefon mòbil i vaig posar al YouTube, bleach català. Vaig veure un par de capítols i vaig seguir baixant i vaig veure el anunci del rol, el vaig mirar i em va encantar. Al arribar a casa em vaig pensar que estaria abandonat però, no. Així que em vaig registrar. Vaig descobrir que sou unes persones molt eròtiques i simpàtiques.
Finnick
Finnick
Quincy
Quincy

Nombre de missatges : 135
Reiatsu : 119
Edat : 120
Ubicació : Penjador de l'Onzena divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Re: Com veu arribar al fòrum?

Missatge  Kenpachi Nafi Dc 11 Set 2013 - 22:39

Molt bon post Finn-chan! Tot i que ja fa un any que sóc per aquí i no me'n recordo molt bé de com va ser... Estava mirant Bleach (el meu primer anime que vaig veure de cap a peus) i com sempre buscava capítols en català de Bleach (que no existeixen). Va ser posar Bleach en català al buscador del Google i em va sortir aquest meravellós forum, i no vaig dubtar ni un moment en apuntar-m'hi! Va ser amor a primera vista... Vergonyós 

Jo demano que la Hanako i en Minato ens expliquin els principis del forum, perquè van tindre l'idea de crear el fansub i el forum i com va començar tota la aventura, per als que no em tingut l'honor d'estar aquí des de el principi.
Kenpachi Nafi
Kenpachi Nafi
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 986
Reiatsu : 930
Edat : 31
Ubicació : Teulat de l'Onzena

http://nou3xl.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Re: Com veu arribar al fòrum?

Missatge  Hanako Dc 11 Set 2013 - 22:46

Bé, doncs jo us contaré altra vegada com vaig matar a l'antic administrador i vaig usurpar el seu lloc...


És broma. El que va passar va ser que fa cosa de tres anys, en Minato em va fer mirar Bleach i em va encantar (bé, ja es nota). Però entre les meves amistats no hi havia cap otaku, així que vaig cercar llocs a la xarxa on pugués parlar de Bleach i, si no podia fer en català millor. Però no vaig trobar cap lloc... a Animelliure estava ple de hatters, el 3XL d'aquell moment era terriblement lent...

Vaig pensar "vinga, crearé un fòrum, potser tenc molta sort i algú s'anima i podem comentar quatre coses que em tenen intrigada". I va anar bé. No tenc ni idea de com, però després de dos anys, gràcies a aquest fòrum he conegut persones de puta mare i completament increïbles i, si tornés a estar en la mateixa situació, no m'ho pensaria dues vegades i tornaria a crear aquest lloc!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Re: Com veu arribar al fòrum?

Missatge  Erwyn14KC Dc 11 Set 2013 - 23:16

Buuf.. A veure.. No ho recordo gaire clarament..

Fa força temps jo mirava  One Piece, Fairy Tail i Naruto (no sé si ja el mirava llavors.. el qual ara tinc un poquet molt abandonat), però Bleach no. Com que era un dels grans animes del moment, vaig pensar, bueno, busca'n alguna cosa, a veure de què va i què surt. I vaig descobrir que era doblat al català. Per tant, vaig buscar "Bleach en català" i em vaig trobar amb el foro. Però em sembla que el format era una mica diferent, és possible?
Vaig xafardejar una mica i vaig tancar. Vaig trobar el primer capítol de Bleach en català, en vaig mirar la meitat, i no em va agradar. xD (Okay, aquí va la confessió: La veritat és que mai m'han fet gaire gràcia els monstres tipo Hollows, per això de petita no mirava Inuyasha. Aquesta anomenada la tinc pendent, però mai la miro.. Serà que encara em fan cosa?)

Amb això que al cap d'un temps, gairebé un any potser, em vaig adonar que realment era Otaku, però que tampoc seguia masses animes. Havia de posar-me amb els que no hagués vist que fossin coneguts. "A veure, Bleach és un anime famós, i té força seguidors, per alguna cosa deu ser... Va, no em costa res donar-li una segona oportunitat." I aquí va ser on em van agradar els primers capítols. (Quin canvi de gustos, no? No ho entenc XD) No recordo com vaig tornar a trobar el foro..
Però em vaig enamorar del format que tenia (bona feina admins!) xDDDD Em sembla que en veure que la Nafi era per aquí em vaig acabar de decidir i em vaig presentar, encara que només havia vist 8 o 9 episodis.
Erwyn14KC
Erwyn14KC
Subjecte d'experiments
Subjecte d'experiments

Nombre de missatges : 298
Reiatsu : 231
Edat : 24
Ubicació : Al teulat de la 5ª divisió, mirant els núvols!

Tornar a dalt Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Re: Com veu arribar al fòrum?

Missatge  Meina Dj 12 Set 2013 - 0:10

Jo vaig descobrir aquest lloc...

Un dia, quan encara hi havia el 3xl (diria que ja cap a les ultimes setmanes del 3xl) vaig rebre un missatge privat, no m'enrecordo de qui, que em deia que si seguia Bleach em passes per aquest foro, en aquell moment nomes havia vist els primers capítols de Bleach però em vaig registrar per quan m'acaves Bleach (que no ha sigut fins aquest estiu) i aqui estic!!
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Re: Com veu arribar al fòrum?

Missatge  Isshin Shiba Dj 12 Set 2013 - 0:17

Buuuff quina mandra explicar com vaig trobar el fòrum... Bé, t'ho explicaré. Tot ve d'un amic que em va recomanar veure Bleach, deia que era de les millors shonen que hi havia a l'actualitat. Jo havent-me vist, One Piece i Fairy Tail penso, què collons, té pinta de ser molt épica. Vaig tafanejar per la xarxa si estaven en catalá i efectivament els vaig trobar al blog del seireitei no fansub. Allà va ser on vaig començar a contactar amb ells. Vaig pensar que feien molt bona feina traduint capítols, i com que no hi havien gaire fansubs, va ser quan el Mou i jo vam fundar l'Otaku Center Català, Tohoshinki no Fansub (ara el tenim una mica mort degut les vacances). Aquí vam començar a traduir mangues i com que no teníem gaire experiència vaig preguntar pel Facebook de Bleach en Català alguns dubtes. La Hanako em va respondre com si fos l'últim dia de la seva vida i pel blog tafanejant crec que era, vaig anar a parar sense voler a un fòrum eròtic. Jo mai havia estat a un fòrum i em sudaven molt, no m'interessaven, però li vaig donar una petita oportunitat i PAM. Em vaig trobar a una eròtica família que parlaven de Bleach i altres coses i allà em vaig enganxar.

PD: Jo al Moules no li vaig dir que es registrés, ens vam trobar al fòrum de casualitat xD


Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Re: Com veu arribar al fòrum?

Missatge  Haok-X Dj 12 Set 2013 - 0:25

Jo va ser tant trist que un dia estava mirant i buscant Trigun o algun anime que no recordo del tot en català i vaig acaba en aquest fòrum xDDDDDDDDDDDDDDDD

I em vaig registrar, però vaig deixar abandonada la conta, i amb el temps la vaig tornar a torbar i vaig decidir registrar-me de nou.
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Re: Com veu arribar al fòrum?

Missatge  Victor Kudo Dj 12 Set 2013 - 0:53

Jo un dia que ja havia terminat de veure els capitols en català de Bleach vaig buscar per l'internet have-re si havia pelis de Bleach i vaig arribar al blog on vaig descarregar la primera peli que havia,després em vaig adonar que estava en sub. català (així vaig començar a veure animes en sub.esp, gracies forum! xD) i després de la peli em vaig passar pel forum on em vaig animar a registrar-me i participar en el rol, que mai ho havia fet xD I puc dir que estic molt feliç d'estar aqui, el Shinigami Daurat té el millor cacaolat del món Asuma
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Re: Com veu arribar al fòrum?

Missatge  Moules Dj 12 Set 2013 - 9:43

Jo vaig arribar aquí en part gràcies a l'Isshin, en part gràcies al Otaku Center Català. Recordo que l'Isshin em va dir que havia estat en contacte amb Seireitei no Fansub per això del blog i em va passar l'enllaç d'un tema en que la Hanako ens recomanava, i llavors va ser quan vaig veure aquest fòrum. Com que llavors estava llegint Bleach, vaig decidir registrar-me, i va ser uns pocs dies després quan vaig descobrir que hi havia un usuari, l'Isshin Shiba que era el meu amic *****d.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Re: Com veu arribar al fòrum?

Missatge  drew-kun Dj 12 Set 2013 - 12:44

Un dia vaig veure que el capitol de bleach d'aquella setmana estava penjat en catala al mcanime. Me'l vaig voler llegir i el vaig disfrutar mes que mai, i des d'aquell dia vaig voler mirar sempre la versio de Snf, hagues llegit el capitol de la setmana o no. Pel foro de submanga un dia vaig trobar un post dirigit a l'administracio de submanga per corregir uns errors que no permetien a Snf pujar manga. Em sembla que era en Minato qui el posava i vaig aprofitar per felicitar-lo per la seva feina, aprofitant la benentesa em va parlar d'aquest lloc i aqui em teniu.
drew-kun
drew-kun
Shinigami ras
Shinigami ras

Nombre de missatges : 326
Reiatsu : 218
Ubicació : Darrere la pantalla d'un ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Re: Com veu arribar al fòrum?

Missatge  Javi Ciffer Dj 12 Set 2013 - 16:22

Com a molts us ha passat vaig trobar aquest fòrum buscant a google Bleach Català despres d'acabar els capitols en català. El fansub ja l'havia vist però fins que no me vaig registrar no sabia que aquest fòrum era de Seireitei no Fansub (Hanako i Minato). Gràcies a Bleach vaig començar a mirar anime subtitulat i gràcies a vosaltres vaig començar a llegir manga. Encara que soc un puto vago que no llig manga per mandra xD I bè aquest estiu em vaig posar al dia amb bleach gràcies a vosaltes :abraçada: 
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Re: Com veu arribar al fòrum?

Missatge  IchigoBankai Dj 12 Set 2013 - 17:22

Jo tenia pendent d'entrar-hi des de que havia la xarxa social del 3xl on vaig coneixer la Hanako xD Pero vaig trigar bastant en fer el pas.
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Re: Com veu arribar al fòrum?

Missatge  Ifrit Dv 13 Set 2013 - 12:09

Tot va començar fa un any i mig. Jo sempre llegia Bleach a un pàgina que es diu "Animextremist". Cada setmana. Una setmana el tipo encarregat de dita pàgina no va poder pensar la meva dosi setmanal de droga bleachenca, així que vaig tenir que buscar-me la vida. Com era d'esperar vaig acabar al Mcanime. Buscant el capítol vaig vore la quatribarrada i després de flipar un poc (no esperava que hi hagués capítols en català) i llegir-lo vaig entrar a la pàgina del fansub. En eixa pàgina estava el banner del fòrum, vaig cliclar però la meva cafetera Ifrit no em deixava entrar. Després de pegar-li una bona formatejada per fi vaig poder accedir-hi. Donat que soc un manies i un místic de la ostia vaig estar cosa de una setmana stalkejant el fòrum, veient les publicacions i com era cadascú. Finalment vaig entrar i aquí em teniu.
Ifrit
Ifrit
Tercer al càrrec
Tercer al càrrec

Nombre de missatges : 479
Reiatsu : 842
Edat : 35

Tornar a dalt Ir abajo

Com veu arribar al fòrum? Empty Re: Com veu arribar al fòrum?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum