Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

+5
Joan
Sayumi
Momo
Kirajh_Vizled
Hanako
9 participantes

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Hanako Dg 13 Nov 2011 - 12:13

Des del dia d'aquella festa ja havia passat un mes. Era el desembre i els exàmens de la primera avaluació s'acostaven. A més d'això, l'Hanako i l'Eloi havien aconseguit un permís especial per poder anar a veure el Kirajh a la infermeria.
-Me'n vaig -va dir l'Hanako a l'Eloi- Tinc classe amb el capità Yamamoto i odia que el facin esperar!
-Que et vagi bé -va dir l'Eloi mentre practicava encanteris kido pels exàmens.

Els dies anaven passant, així com els exàmens.
-M'han anat de pena -deia un noi que seia darrere meu
-Què dius? -li demanava altra noia- És normal, home! Recorda que fèiem cinquè curs!
En sortir al passadís en vaig trobar l'Eloi molt content perquè els seus exàmens havien anat molt bé.

-Estic contenta -li vaig dir- Haurem de celebrar-ho quan les haguem aprovat totes!
-I si feim una festa? -va demanar l'Eloi- Una festa de Nadal! No ens donen vacances a l'acadèmia fins molt tard, així que podríem organitzar-ne una!
-Quina bona idea!! -va dir l'Hanako entusiasmada!
-És més! -va dir l'Eloi- Podríem fer el joc de l'amic invisible perquè tots rebéssim un regal!
-És allò que, a sorts, et toca fer un regal a un amic i ell no sap que el regal li has fet tu?? -va demanar l'Hanako
-Sí! -va dir l'Eloi- Avisaré també als de primer: la Gooraa, la Hinamori, el Joan... Serà una gran festa.

Just quan l'Eloi deia això, els primers flocs de neu començaven a caure sobre el Seireitei

Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Kirajh_Vizled Dj 17 Nov 2011 - 0:53

ja m'havien donat l'alta al hospital i crec que vaig arribar en el millor moment
vaig a entrar a classe i tothom van a començar a murmurar del que m'havia passat vaig seure al final de la classe
per que el Eloi esteva en el meu lloc al costat de l'Hanako
el professor va dir-Doncs com ja sabeu el trimestre esta arribant al seu fi,i com ultima prova d'aquest trimestre,sera un combat entre vosaltres mateixos,vaig a cridar els vostres noms i passareu d'avant i escollireu un numero per exemple el 1vs2,3vs4,5vs6 estigueu d'acord-comencem
Kirajh_Vizled-vaig traure el 7
Eloi Kurosaki-va traure el...
Hanako-va traure el ...
Kirajh_Vizled
Kirajh_Vizled
Estudiant de l'Acadèmia
Estudiant de l'Acadèmia

Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Itram Dj 17 Nov 2011 - 16:02

Llavors la porta es va obrir i va aparèixer un dels alumnes mes escapistes entre les classes l' Onigami Kanon, mes conegut pels seus companys com a Itram no se sap ven be perquè li van posar aquest mote però es va convertir en el seu nom de pila.

-Hola, com anat avui col·legues. No us canse-ho gaire que no em de castigar massa el cos. Va dir nomes al entrar sense mirar al professor.

Com sempre l'Itram anava vestit de paisà sense fotre ni brot dins de l'acadèmia, no es que fos dolent per poder ser Shinigami però li agradava mes esta acomodat. Va seure com sempre al costat d'en Vizled.

El professor n'estava tip de l'Onigami així que va treure un numero en nom seu dient-li. -Numero 8, Onigami Kanon! Va dir tot empipat al pitjor alumne de la classe.

-Vaja, ja es veu que volen desempallegar-se de mi ràpidament. En fi, oh sento amic t'ha tocat fer de boxi amb mi. Va dir en Kanon en un to sarcàstic al seu company de classe.

Onigami es sentia content de poder-se enfronta al seu vell amic en Vizlad. Peró el seu amic opinaria el mateix?

-El millor de la classe contra el pitjor, esta clar per qui apostara tothom. Peró jo apostaria per mi i si guanyo m'emportaria una bona picossada. Va dir al final amb aquell to sarcàstic tan característic que gasta.

Va posar les cames sobre el pupitre i va inclinar el cos cap enrere fen un gran badall sense tapar-se la boca estan de braços creuats.
Itram
Itram
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 16
Edat : 39
Ubicació : Mon dels vius

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Hanako Dj 17 Nov 2011 - 16:34

El Kirajh i el Itram avançaren davant de tothom. La classe estava en silenci, veient com els dos companys començarien la lluita.
-Grup nº8!! -va cridar el professor- Endavant!

El Kirajh es va posar en posició defensiva, però l'Itram ni tan sols es va moure. Itram somreia content, com si el combat no anés per ell mentre que Kirajh mirava molt detingudament i amb detall el seu enemic i calculava estratègies per guanyar.

-Recordeu que el combat ha de ser cos a cos!! -va dir el professor- Res de Kido, ni espases! Penseu que, en sortir de l'Acadèmia, passareu per situacions on no tindreu cap arma per defensar-vos i la vostra vida dependrà de l'habilitat que tingueu en el combat a curta distància.

-Prepareu-vos -va dir el professor.- Quan jo doni l'ordre, començarà el vostre combat. Tres, dos, u... JA!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Eloi Kurosaki Dj 17 Nov 2011 - 19:31

Estava obsrevant el combat d'en Kirajh contra l'Irtam, es Kirajh donava patades directament a la cara de l'Irtam. Però ell l'esquivava amb agilitat. L'Itram va fer la traveta en Kirajh, el va fer caure a terra i el va imobilitzar:
- 1,2.... - En Kirajh és va treue l'Itram de sobre i li va donar un cop de puny a la cara, despres va agafar-li els peus, el va aixecar per l'aire i el va empotrar contra una pared.
- 1,2,3 Guanyador en Kirajh! - Tots vam aplaudir i l'Itram es va aixecar i es va treure la sang de la cara.
- M'he despistat, no he vist el moviment - Va dir l'Itram mentres escopia sang de la boca.
- Seguent combat 9 vs 10 - Eloi Kurosaki vs Kenpachi Aikun
Ens vam ficar els dos davant el terreny de combat:
- 3,2,1 Ja!!!!! - Només dir ja en Kenpachi va despereixa i va apareixa darrera meu agafatme pel coll i afogat-me, vaig caure a terra sense aire:
- 1.... - No va tenir temps de dir 2 quant vagi despereixa de les mans d'en Kenpachi i li vaig donar una patada a l'esquena desde darrera seu. Despres el vaig agafar pel braç i el vaig fer girar a l'aire i es va empotrar contra la paret. Es va aixecar i va corre cap a mi, però jo havia deseperagut i vaig apareixa a sobre els seu puny. Li vaig donar una patada mentres feia una voltereta a l'aire i li vaig fer la traveta, seguidament el vaig imobilitzar:
- 1,2,3 Guanyador l'Eloi!!!! - Va dir el professor
Vaig sortir del terreny:
- Com pot haber aguantat tant de temps sense respirar? - Va dir un company de l'academia
- M'he entrenat amb l'Urahara, tant estreny et sembla? - Li vaig dir
- Molt be, s'acabat la primera ronda i aquest han set els guanyadors: 1- Hanako 4- Joan 6 - Hinamori 7 - Kirajh 9 - Eloi 11 - Goora. ARa ho sortajarem a sort qui lluita contra qui. Van passar 5 minuts:
- Molt bé aquest son el combats : Eloi vs Hinamori, Joan vs Goora i Kirajh vs Hanako. Eloi i Hinamori al cap de batalla. Va começar el combat, la Hinamori va lluitar molt bè per al final la vaig guanyar. La Goora i en Joan van quedar empatats així que cap va passar a la final:
- I finalment Hanako vs Kirajh
La Hanako va mirar en Kirajh, que anava cap a el camp de batalla
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Hanako Dj 17 Nov 2011 - 21:49

-Hanako -va dir el professor- Aquí!

La Hanako va avançar lentament cap a la zona del combat.
-Professor -va dir la Hanako- No podríem... canviar el combat?
-Ni pensar-ho -va dir el professor- A la vida t'hauràs d'enfrontar moltes vegades amb els teus amics. No esperava aquest comportament d'una alumna del capità Yamamoto...

La Hanako es va girar cap a la zona de combat i va veure allà el Kirajh que l'esperava amb una cara trista.
-Hanako -va dir el Kirajh- Retira't del combat. No et vull fer mal.
-Què? -va dir la Hanako nerviosa- Jo no puc fer això, home! Retira't tu!!
-No, jo no puc! -va dir el Kirajh- Jo sóc un home!
-I què? -va dir la Hanako ofesa.
-Que tinc més força que tu -va contestar el Kirajh
-QUÈ? -va dir la Hanako ofesa- Jo tinc els meus trucs!
-Com? -va dir el Kirajh

-COMENCEU! -va cridar el professor.

El Kirajh va perdre la Hanako de vista. De sobte, el Kirajh es va veure en terra sense saber com.
-Ei, no val emprar el shumpo! -va dir el Kirajh des del terra. Es va aixecar ràpidament i va anar cap a la Hanako.

La Hanako va acostar-se al Kirajh i el va agafar pel kimono per tornar-lo a llençar però just en aquell moment, el Kirajh va clavar-li una puntada de peu a la noia a l'estomac. La Hanako va caure en terra de genolls.
-Ahhh! -va cridar la Hanako i es va posar a tossir, escopint sang per la boca.
-Hanako!! -va cridar el Kirajh acotant-se a devora seu.- Estàs bé, Hanako??

El reiatsu de la Hanako va començar a emanar. Era un reiatsu taronja, del color del foc i cremava.
-Hanako! -va cridar el Kirajh- El teu reiatsu s'està desbordant!
-PROU! -va cridar el professor interferint en el combat veient com, el reiatsu de la Hanako es desbordava a causa del mal- Atureu el combat!!!!




Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Hanako Dj 24 Nov 2011 - 19:58

Aclaració: com que veig que no segueix ningú, seguiré jo.

La Hanako va ser incapaç de controlar el seu reiatsu que es va desbordar i va acabar a la infermeria per dos dies. Per sort, tot va passar molt de pressa i arribaren les vacances de Nadal.

-Hanako-chan -va dir Kirajh a la Hanako el darrer dia de classe- Aquestes vacances faré una festa a casa meva!! Hi estàs més que convidada.
-QUÈ?? -Va demanar la Hanako- A la mansió dels Kuchiki??
-Sí, a casa meva... -va contestar Kirajh, molt seriós com sempre.
-Ehhh... m'ho pensaré -va dir la Hanako rient.
-Vine!! -va demanar l'Eloi.- També vindran els de primer!
-Bé, no sé... -va contestar la Hanako- és que em quedo les vacances de Nadal fent d'aprenent a la primera divisió
-QUÈ?? -va contestar Eloi- Enxufada!! Empollona... Hanako!!
-Això darrer era un insult?? -va contestar Hanako Neutral
-Sigui con sigui, mira de venir! -va dir Kirajh somrient i marxant cap a casa seva.

L'Acadèmia de Shinigami tancava les seves portes per les vacances. La Hanako se'n va anar a la Primera Divisió i no va veure cap dels seus amics fins el dia de la festa. La Hanako es va posar un kimono vermell florejat i se'n va anar cap a mansió Kuchiki. Va tocar la porta i va obrir una dona alta, morena i molt guapa.
-Ohhh... bo...bones -va dir la Hanako avergonyida.
-HANAKO!! -va dir Kirajh sortint de darrere la seva mare.- Has vingut!!
-Et pensaves que no apareixeria?? -va demanar la Hanako, fent-se l'ofesa
-Hola Hanakooo! -va dir l'Eloi- Ets quasi la darrera en arribar.

Quan la Hanako va entrar a la sala, allà hi havia la Momo, l'Eloi, el Kenpachi, la Sayumi, el Joan i la Gooraa. També hi havia gent que no havia vist abans, com l'Andrea, la cosina del Kirajh. A més a més, també hi havia allà el Byakuya Kuchiki, capità de la sisena divisió...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Itram Dj 24 Nov 2011 - 20:21

Itram per la seva banda va segui la Hanako i també va entrar a la sala.

-Com va això mestres. Va dir L'Itram en un to col·loquial i com sempre sense guarda les bones formes.

(Quina colla gasten un poder espiritual que fa por i tot, be això si en tingues es clar). Va pensa nomes de veure'ls.

-Per cert Hanako, qui son aquesta colla que van amb fums de creueres gent important? Va dir per rematar la feina sense ni abaixa el seu to de veu expressament perquè el sentissin.

Itram com sempre era poc discret quan deia alguna cosa i sempre això era motiu per ficar-se en problemes dels grossos.

(Aquell es en Kenpachi Zaraki, tinc entès que es un mala bestia dels mes forts, seria interessant aconseguí fotre-li un bon sac d'hòsties). Va pensa m'entres l'observava d'una manera desafiant.
Itram
Itram
Jigokucho
Jigokucho

Nombre de missatges : 12
Reiatsu : 16
Edat : 39
Ubicació : Mon dels vius

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Eloi Kurosaki Ds 26 Nov 2011 - 16:32

Vam estar tots menjan el banquet que havia fet els cuiners. Quan es va acotsar l'Itram amb un tros de pastis li va tirar a sobre en Kenpachi:
- Ho sento, senyor, no l'havia vist
- Si que m'habies vist tros de merda! - VA dir en Kenpachi, enfadat perque li havien tacat el seu kimono que valia 400000 yens
- Tros de merda jo? Vols que solucionem aixó amb un duel?
- Quant volguis i on vulguis
- Ara mateix si vols - Va dir mentres li donava una patada a la cara
- Malparit.... - En Kenpachi es va tirar sobre l'Itram i el va començar a fotre d'osties
- Algú els ha de parar! - Va dir la Hinamori
- Pareu els dos ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Vaig cridar, però no van fer ni cas, així que hem vaig decidir ficar el mig, però al ficarem al mig es van aparta els dos a l'hora:
- Hado 33 Sokatsui - Va llençar l'Itram contra el Kenpachi, però no va esquivar
- Us he dit que pareu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Vaig tornar a cridar, pero seguien sense fer cas. En Kenpachi es va tornar a moure, i l'Itram va allençar unByakurai, però aquest vegada anava dirigit a la Hanako i en Kirajh:
- NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! - Vaig cridar mentres corria cap ells, es va fer silenci.
La Hanako va obrir els ulls i en Kirajh tambè, per sort em vaig poder ficar davant del Hado:
- Esteu be?
- Eloi, estas ferit! T'ha travessat tot l'estomac! - Va cridar en Kirajh
Vaig caure a terra inconncient, mentres no parrava de sagnar.
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Hanako Dg 27 Nov 2011 - 1:00

-ELOI!! -va cridar el Kirajh en veure el seu millor amic ferit.
-Ràpid, un metge!! -va cridar altra persona.
-Aviseu a la capitana Unohana!! -va dir un adult- Ràpid!
-Atureu l'hemorràgia!! -va dir una noia de la sisena divisió
-No respira!! -va cridar una altra noia molt espantada mentre la capitana Unohana entrava a la sala corrents.

La Unohana es va agenollar al costat de l'Eloi que estava molt pàl·lid.
-Ràpid! -va dir la Unohana- Necessito traslladar-lo a la meva divisió... Segurament l'haurem d'operar!!
-Què?? -va dir el Kirajh, preocupat pel seu amic
-Surt del mig! -va dir una noia de la quarta divisió al Kirajh

El Kirajh es va enfadar molt i es va girar cap a l'Itram
-Tu! Maleït!! -va dir Kirajh amb el rostre ple d'ira cap a l'Itram.
-Què et passa? -va demanar l'Itram, rient- Vols baralla?

L'Itram va treure la Zanpakuto i va córrer cap al Kirajh...
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Hanako Dt 29 Nov 2011 - 23:06

Doncs sou uns sossos per no seguir! Mad

-Bakudo 61, Rikujokoro -va dir la Hanako parant-se davant del Kirajh i immobilitzant l'Itram
-QUÈ? -va cridar l'Itram- Cabrona!! Qui collons ets tu, cabells de pastanaga??
-Cab... cabells de pas... pas... pastanaga???? -va dir la Hanako molt enfadada- ET MATARÉ!!
-Hanako-chaaaaaaan! -va dir el Kirajh agafant la Hanako per la cintura i impedint que es llancés sobre l'Itram- Tranquil·la, tranquil·la!!
-Valdria més que partissis de casa meva -va dir Byakuya a l'Itram, desfent el Kido de la Hanako
-Jejejeje -va riure l'Itram- Me'n vaig però... em venjaré de tu, pastanaga! -va dir l'Itram mirant a la Hanako- Ningú em deixa en ridícul... -l'Itram es va girar cap al Kirajh que encara sostenia la Hanako- Jo no perdria de vista la teva amiga... potser avui és la darrera vegada que la veus.
-Itram -va dir el Kirajh mentre l'Itram començava a partir- Si li poses un dit a sobre a la Hanako... et mataré amb les meves pròpies mans.
L'Itram va riure i va marxar de casa dels Kuchiki.

Les vacances d'hivern passaren molt ràpid i tornaren les classes a l'acadèmia.
-Hanako-chan! -va dir el Kirajh el primer dia de classe- Tot bé?
-Ah... sí! -va dir la Hanako- Estic un poc nerviosa...
-Per què? -va demanar el Kirajh
-Ja saps que per graduar-te en l'acadèmia has de passar una missió de rang elemental sense supervisió... i avui m'assignaran la meva missió... -va confessar la Hanako
-Avui?? -va dir el Kirajh- A mi em toca la setmana que ve... però no pateixis! Sempre que controlis el teu reiatsu, la missió la podràs fer sense cap problema!
-A mi també em toca avui -va dir l'Itram, de sobte. La Hanako se'l va mirar espantada- Potser... tu i jo ens feim bons amics -va dir l'Itram acostant els seus llavis als de la Hanako. Abans que es pogués apropar massa, el Kirajh el va agafar pel coll.
-Què fàcil és provocar-te!! Ja sabia que reaccionaris així si m'acostava massa a la cabells de pastanaga -va riure l'Itram- Vols que ens barallem... a mort??
-Accepto. Em venjaré de l'Eloi i et mataré per haver tocat la meva Hanako... -va dir el Kirajh fora de si, presa de la ràbia.
-Kirajh!! -va cridar la Hanako, intentant dissuadir-lo.
-Vés-te'n, Hanako -va ordenar el Kirajh traient la katana.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Kirajh_Vizled Dc 30 Nov 2011 - 1:33

Itram tambe va traure la seua katana
doncs vinga-li vaig dir
ets una persona molt el-lemental,la teua paciencia estant gran com un gra d'arròs-Itram diu
no.noi encara et queda molt que entendre-vaig dir-li
per que dius aixo?-pregunta l'Itram
encara no has olvidat,la nostra petita juita, la del torneig, en eixe lloc on vas quedar en vergonya davant de tota l'acadèmia,per mi un humil servidor-vaig dir
l'Itrames va llançar a per mi sense pensaro dues vegades.
Kirajh_Vizled
Kirajh_Vizled
Estudiant de l'Acadèmia
Estudiant de l'Acadèmia

Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Hanako Dj 1 Des 2011 - 21:47

La Hanako va sortir corrents de l'aula i es va xocar amb qui menys calia...
-Sensei!! -va dir la Hanako trobant el director de l'escola i capità general Yamamoto.
-Què passa allà dins? -va dir Yamamoto entrant a l'aula i trobant el Kirajh al terra amb una ferida al pit i l'Itram amb un tall molt profund a la cara.
-Kirajh! -va dir la Hanako arribant al costat del seu amic
-Cabró! -va dir Kirajh mirant d'aixecar-se del terra
-PROU! -va cridar el capità Yamamoto.

A partir d'aquell dia, Kirajh i l'Itram es varen convertir en enemics declarats i no perdien cap oportunitat per desafiar-se a mort. Però quan varen arribar els exàmens finals del curs, no varen tenir tan sols temps per això...
-Exàmens, exàmens! -deia la Hanako histèrica a la biblioteca el vespre abans de l'examen final de kidos :@2:
-Tranquil·la, t'anirà bé -va dir el Kirajh que, desesperat, intentava memoritzar la invocació del kido 23
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Eloi Kurosaki Dv 2 Des 2011 - 15:45

Em vaig recuperar de la ferida, i vaig tornar poder tornar a l'academia. A mig camí em vaig trobar a l'Itram pel camí:
- Uy, mira el Kurosaki!
- Calla
- Que em faras? - Va dir empenyet-me - Si no vas poder aguantar ni un simple Bakudo
- ...
- Ara s'ha quedat mut! JAJAJAJA! Conntesta! Malalt de merda! - Jo encara tenia la ferida a l'estomac el qual m'impedia lluitar - Que et fa mal l'estomac? - Va dir mentres em donava una patada a l'estomac - Aquesta vegada no tens el Kirajh per protegir-te
- Però hi sóc jo - Va dir una veu darrera de l'Itram
- Capità Hitsugaya! - Va dir l'Itram
- Que fas?
- Res.... Només estem jugant
- Dons no es lo que sembla - Va dir baixant de la teulada - Tu creus que es normal pegar a un ferit? T'agradaria que et pagues jo?
- No.....
- Lluitaras amb ell quan estigui bé i ara fot el camp!
- SIIIIIII - Va dir marxant corrent
- Estas bé? - Va dir en Hitsugaya
- Si..... - Em va ajudar a aixecarme
- Capita Hitsugaya, encantat
- Eloi Kurosaki , igualment...
- Tranquil aquell no et molestara més, entrenaras amb mi
- Com????
- Demà vindre a casa teva, anirem al Bosc del sud a entrenar, porta roba, hi anirem durant 2 mesos
- Però perque?
- Jo quan era petit era igual tu, tambè em van ferir greument i hi havia el tipic "burro" que es fotia amb mi. I ara ves a despedirte del teus amics estan a la biblioteca.
Vaig correr cap allà a explicarlis a en Kirajh i la Hanako la bona noticia.
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Hanako Dv 2 Des 2011 - 17:22

-Enhorabona Eloi!! -va dir la Hanako molt emocionada
-Quin cabró! -va dir el Kirajh- Entrenant-te amb un capità...
-Què passa? -va demanar Eloi ofès- Tu t'entrenes amb el Byakuya, i la Hanako amb el Yamamoto... Jo també tinc dret, eh!
-Jo no m'entreno amb el Byakuya... -va dir el Kirajh molest.
-Sigui com sigui, moltíssima sort! -va dir la Hanako

L'Eloi va partir cap al seu entrenament pocs dies després d'haver acabat els exàmens finals.
-Si ho aproves tot, ja t'hauràs llicenciat, no? -va demanar el Kirajh
-Sí... -va dir la Hanako histèrica el dia que entregaven les notes.
-Enhorabona, nois! -va dir la Gooraa arribant- Ja han publicat les notes!! Esteu dels primers!
-AARRGG!! -va cridar la Hanako histèrica i començant a córrer cap al tabló on penjaven les notes.
-Què li passa? -va demanar la Gooraa
-Uhmmm... -va contestar Kirajh- Ens veurem, Gooraa!!
-No seguireu l'any que ve? -va demanar la Momo
-No, ja ens hem graduat! -va dir el Kirajh somrient
-Kirajh!!!! -va dir la Hanako tornant corrent i abraçant el seu amic- Ja som Shinigamis!!!
-Com has quedat? -va demanar Kirajh amb malícia- La primera?
-Ah... això no importa ara! -va dir la Hanako eufòrica i vermella.
-Anem a celebrar-ho?? -va demanar la Momo
-I tant! -va dir la Hanako molt contenta!
-A quina divisió entrareu? -va demanar la Momo
-Ja veurem... -va dir el Kirajh no massa emocionat, pensant que segurament entraria directament a la sisena.- Aniràs a la primera, no?
-Eh? No ho sé... -va dir la Hanako- Suposo que sí...
-Vaig a avisar els altres! -va dir la Gooraa- Ens veurem avui vespre per celebrar-ho!!
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Kirajh_Vizled Dt 6 Des 2011 - 3:20

ja erem quasi tots la Mono havia organitzat un sopar
va dir la Momo-tots en el Italia a les 8:30 sigueu puntuals
per algu motiu pareixia que s'ho deia al Kirajh a la cara
si dona tranquila anire-vaig respondre
eren les 9
merda m'he dormit-vaig dir mentre entrava a la dutxa
vint minuts despres vaig arribar
m'ha havies dit que series puntual-va dir la Momo
no-vaig dir-et vaig dir que vindria...mes no t'he edit que vindria a l'hora.
tots es queden :depedra:
i on es la Hanako-vaig preguntar
no era amb tu?-va dir Joan
no-vaig dir
home ella mai arriba tard-va dir el Eloi i es va quedar veient al Kirajh fijament
que volls home?-vaig preguntar-volls un bes o que?-vaig dir
la Gooraa va dir-jo se on es la Hanako- Mestre
on?-va dir tothom
amb el Itram es clar-va dir la Gooraa
vaig eixir del restaurant al escoltar el que havia dit la Gooraa.
Merda la va segrestar-vaig dir-¿que puc fer?-mentre buscava per tot arreu-l'unica cosa que tinc clara es que quant trobi a la Hanako,el Itram sera MORT
Kirajh_Vizled
Kirajh_Vizled
Estudiant de l'Acadèmia
Estudiant de l'Acadèmia

Nombre de missatges : 179
Reiatsu : 179
Ubicació : En casa

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Eloi Kurosaki Dt 6 Des 2011 - 12:19

Jo estava entrenanat amb en Hitsugaya:
- Més ràpid Eloi, va més rapid, corre!! - Cridava en Hitsugaya, estava esgotat, portava 1 mes entrenant sense descans - Fes un kido!
- Hado 34 Sokatsui! - Va dir mentres destrossava un mur amb el raig - Ho he aconseguit!
- Molt bè, Eloi! - Va dir en Hitsugaya - Has acabat la fase 2 del entrenament! I ara només et queda una ultima fase!
- Quina? - Vaig dir
- Superviviencia al bosc de menos
- COM? VOLS QUE EM MATIN? NOMÉS UN CAPITÀ POT MATAR UN MENOS, JO NO LI ARRIBO NI A LA SOLA DE LA SABATA! - Vaig cridar-li a en Hitsugaya
- Per això es un bon entrenament, ja domines el shikai de la teva zanpakuto, els kidos fins el numero 30, i ara ho posaras en practica al bosc dels menos.
- Jo no penso anar al bosc dels menos - Vaig dir-li
- Dons molt bé, pero no esperis arriba a capità si deixes aquest entrenament... - Va dir mentres feia mitja volta
- D'ACORD HI ANIRE! - Vaig dirli abans que marxes
- Molt bé, pero tranquil no aniras sol, no estic tant boix com per enviar un shinigami principiant el bosc dels menos
- Perdona, sóc de l'academia, encare no m'he gradut
- Si que t'has gradut, volia que fos una sorpresa, però bueno ja que ha sortit el tema
- M'he graduat.... M'HE GRADUAT - Vaig cridar fent un salt a l'aire
- I ara vull fer-te una proposta
- Quina? - Vaig dir encare emocionat
- Si surt viu del bosc del menos, vull que entris a la meva divisió
- Accepto, capità Hitsugaya! - Vaig cridar, ficant la mà al front - Per cert qui m'acpomanyara?
- Dons un vell amic del teu pare
- Un vell amic del meu pare?
- Es que ja no t'en recordes de la persona que et va entrenar durant tot 1 any? - Vaig veure que sortir un gat negre de entre els arbres
- YORUICHI!
- Per fi t'en recordes - Va conntenstar transformanse en humà - Preparat per aquesta aventura?
- SI!
- Dons ja podeu anar tirant, jo marxo al seretei - Va dir en Hitsugaya - Heu de aguantar 1 hora
- Però com hi anirem?
- Amb aixó - Va dir aixecant la mà i fent amb el dit com si toques un botó, de cop es va obrir un forat negre - La Garganta, he apres a ferla servir, va anem!
- Si - Vaig dir mentre la Yoruichi entrava, però abans em vaig girar - Gracies per tu capità Hitsugaya
- De res, va i ara marxar, però una cosa abans, no et moris que has de entrar a la meva divisó
- Si, capità - I vaig marxar corrent per el portal.

Mentres tant a Italia:
- Jo no aguanto més, vaig a rescatar la Hanako - Va dir en Kirajh
- Esperem una mica més - Va dir la Hinamori
- NO! - Va dir en Kirajh - Jo vaig a buscar-la al seretei, qui ve amb mi?
Tothom es mirava als ulls
- Dons hi vaig sol - I va marxar per la finestra.
Eloi Kurosaki
Eloi Kurosaki
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 500
Reiatsu : 621
Edat : 26
Ubicació : Capità de la desena divisió

http://mangamania.foroactivo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Hanako Dv 23 Des 2011 - 21:35

-Holaaaaaaaaaaaaaaa!! -va dir la Hanako entrant per la porta tan contenta
-HANAKOOOOOOO!! -va cridar el Kirajh- On eres??
-Ah, l'Itram m'havia segrestat però... m'he escapat! -va dir la Hanako
-I jo patint per tu... -va dir el Kirajh molest.
-Vingaaa!! -va dir la Gooraa- avui ens hem graduat!! Facem un poc de festaaa!!
-Festa? -va dir la Hanako- Encara ens queden un merder d'exàmens per accedir a la divisió que volem!
-No t'havien agafat a la primera? -va demanar el Joan
-Bé... -va dir la Hanako contenta.-Ara toca un poc de festa, no???
-I TANT!! -va dir la Gooraa- Paga la Hanako
-QUÈ?? COM?? -va dir la Hanako posant-se nerviosa
-Cambrer! -va dir la Gooraa- Una altra copa!!
-Ja pagaré jo... -va dir el Kirajh
-OOOLEE! -va dir la Gooraa- Si paga el Kuchiki en puc demanar dues! Cambrer, dues copes!!
-EEEH!! -va cridar el Kirajh
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Gooraa Dv 23 Des 2011 - 22:38

-No! Que siguin 5!! 3 per mi i 2 per la Hanako, que no ho sembla però està feliç!! -Vaig cridar-li al cambrer
-Hey hey que no tinc TANTA pasta!!
-Queeee? però si tu mateix vas dir que convidaries ara no et queixis ¬¬
-Vinga va........ però nomès 2 eh! -Va dir la Hanako
-Nomès 2?? Això ja m' ho diràs quan te l' has hagis begut!!!
-Va que siguin 6 copes xD -Va dir en Joan tot feliç
- :gasp: Pareu jaaaaaaaa!!!
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Hanako Dv 23 Des 2011 - 23:07

-CORRE, CORRE!! VINA HOLLOW, VINAAAAAAAA!! -cridava la Gooraa a les 4 del matí pel Seireitei
-Mare meva... -deia la Hanako nerviosa- Espero que no trobem cap capità!
-MIRA MIRA!! -cridava el Joan- UN OCELL!!
-És una mosca -va dir el Kirajh, també un poc content.
-Ja no hem de tornar a l'acadèmia!! -va dir la Momo molt contenta
-I per això us haveu engatat? -va dir l'Eloi arribant al Seireitei
-Eloi! -va dir el Kirajh- Com t'ha anat?
-Força bé -va dir ell contemplant l'espectacle.
-ELOI!! -va dir la Momo- Eloi... et veig doble!!
-Segur? -va demanar l'Eloi sorprès- Vinga, t'acompanyo a casa...
-No, no vull -va dir la Momo mentre anava cap a casa seva.

-Jo també me'n vaig! -va dir el Joan- Demà tinc classe
-No Joan... hem acabat les classes -va recordar-li la Hanako
-Ah... -va dir Joan anant-se cap a casa seva.
-Vinga Gooraa -va dir la Hanako- et duré a casa...
-HANAKO, HANAKO!! -va dir la Gooraa abraçant la seva amiga.
-Què fas, què fas?? -va dir la Hanako arrossegant la Gooraa.
-Així és com hem d'acabar els nostres dies d'estudiant? -es va queixar en Kirajh- Demà ja començo a fer feina amb el meu tiet Byakuya!
-BYAKUGAY!! -va cridar la Gooraa

I així cadascú va tornar a casa seva amb els coneixements necessaris per ser els millors shinigamis que la Societat d'ànimes coneixeria en molt de temps.
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Hanako Dv 23 Des 2011 - 23:23

Per petició popular...

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Bleach12
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Rol. L'Acadèmia de Shinigamis - Página 3 Empty Re: Rol. L'Acadèmia de Shinigamis

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum