Bleach en català!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Últimos temas
» Ens traslladem!
Entrevista a: Moules EmptyDt 29 Set 2015 - 16:15 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 641
Entrevista a: Moules EmptyDj 3 Set 2015 - 11:43 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 640
Entrevista a: Moules EmptyDj 27 Ago 2015 - 11:16 por Minato

» Seireitei no Fansub. Bleach 639
Entrevista a: Moules EmptyDj 20 Ago 2015 - 16:46 por Kaito

» Seireitei no Fansub. Bleach 638
Entrevista a: Moules EmptyDv 7 Ago 2015 - 14:59 por Minato

» Yakisoba estil Meina
Entrevista a: Moules EmptyDt 4 Ago 2015 - 12:42 por Meina

» Bleach 13 Blades
Entrevista a: Moules EmptyDl 3 Ago 2015 - 17:32 por Hanako

» Seireitei no Fansub. Bleach 637
Entrevista a: Moules EmptyDv 31 Jul 2015 - 19:32 por Banknana

» Bleach Brave Souls
Entrevista a: Moules EmptyDv 31 Jul 2015 - 17:35 por Minato

Usuari del mes
  • Pròximament... Pel·lícules de l'Estudi Gibli

Entrevista a: Moules

+8
Haok-X
Momo
Takiko
Javi Ciffer
Minato
IchigoBankai
Meina
Moules
12 participantes

Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Entrevista a: Moules

Missatge  Moules Dl 3 Feb 2014 - 17:34

Bé doncs, pregunteu o moriu.  :content:

Bueno no, si no pregunteu no passa res.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Meina Dl 3 Feb 2014 - 18:12

Aqui van les meves preguntes!

1- Quin es el personatge anime amb el que et sents més identificat? Per que? I de Bleach? I també Per que?

2- Quin vas ser el primer anime que vas veure? Amb quina edat el vas veure?

Shinigami

3- Pel rol quen buscaves parella vas dir que les noies que encaixavem més amb el teu personatge estaven agafades, quines tenies en ment? i si totes les noies haguesin estat disponibles amb quina t'haguessis quedat?
Meina
Meina
Tinent estricta
Tinent estricta

Nombre de missatges : 604
Reiatsu : 613
Edat : 26
Ubicació : En un parc aprop de la 9a!!

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  IchigoBankai Dl 3 Feb 2014 - 21:22

1- Quin tipus de personatges són els que més et mola dibuixar? Podrien ser mascles amb espasa?



2- Que prefereixes: Windows, mac o linux? quina versió? WHY?


3- Peli preferida? Per que?
IchigoBankai
IchigoBankai
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 938
Reiatsu : 679
Edat : 32
Ubicació : Karakura

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Minato Dl 3 Feb 2014 - 21:33

Quan vas decidir i perquè vas aprendre a dibuixar? On sols dibuixar? Aquesta predil·lecció teva a personatges obscurs té a veure amb coses obscures de la teva vida al darrere (com en els autors que hem estudiat a classe, que eren tots uns xungos xD) o ets un conillet chappy?
Minato
Minato
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 854
Reiatsu : 991
Ubicació : Davant un ordinador

http://seireiteinofansub.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Javi Ciffer Dl 3 Feb 2014 - 21:52

Aquí van les meves preguntes.
1- Quin anime t'agrada més, Kuroro no Basuke o Slam Dunk? Per què?
2-Quin es el teu personatge preferit de Bleach? Digues un masculí i un femení. Quin personatge de Bleach et pareix més sexi? Digues un masculí i un femeni. (el masculi no xD)
3-Si pogueres triar entre ser un bon jugador de bàsquet i jugar en un equip de la ABC o entre dedicarte a allò a que t'agradaria ser, què escolliries?
Javi Ciffer
Javi Ciffer
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 394
Reiatsu : 297
Edat : 28
Ubicació : Huecco Mundo

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Takiko Dl 3 Feb 2014 - 22:35

1. Per què vas triar el nom de Moules quan et vas registrar? D'on ve aquest nom?

2. On i com et veus d'aquí a 5 anys?

3. Què és el que més t'agrada de Slam Dunk? Quin és el teu personatge preferit? El que més odies? Quin trobes que és el partit més emocionant de tots els que es juguen en el manga?
Takiko
Takiko
Tinent impopular
Tinent impopular

Nombre de missatges : 540
Reiatsu : 480
Edat : 33
Ubicació : A la tenda de l'Urahara

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Momo Dt 4 Feb 2014 - 13:16

1- Si fossis un animal, quin series?

2- De tots els animes que recordes haver vist, amb quin personatge et sents mes identificat?

3- Nye?
avatar
Momo
Líder dels Tinents
Líder dels Tinents

Nombre de missatges : 2063
Reiatsu : 2319
Edat : 26

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Haok-X Dt 4 Feb 2014 - 14:49

-> Quins son els teus 10 animes preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?

-> Berserk, que opines sobre la seria? Com et fa sentir que estigui en pausa? No et mors de ganes per veure com continua? Que es el que mes t'ha agradat de la serie? Que opines del protagonista? Que penses del seu passat? i de la seva personalitat?

-> Si fossis un protagonista de un anime, de que t'agradaria que fos? quins poders voldries? Series bo o dolent? Que seria lo que imposesis per sobre de tot?
Haok-X
Haok-X
Tinent expert en Arts Kido
Tinent expert en Arts Kido

Nombre de missatges : 993
Reiatsu : 811

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Isshin Shiba Dc 5 Feb 2014 - 14:31

1.- Bambie o la Bella Durmiente? Per què?

2.- Quina habilitat de la generación de los milagros de knb t'agradaria tenir? Per què?

3.- Pits, culs o vagines? Per què?
Isshin Shiba
Isshin Shiba
Oficial de les Tretze Divisions
Oficial de les Tretze Divisions

Nombre de missatges : 421
Reiatsu : 300
Edat : 26
Ubicació : 6a divisió, cuidant el Baby Beel

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Hanako Dc 5 Feb 2014 - 19:17

Bones Moules. Ara et faré tres-centes preguntes camuflades en només tres. Són d'estricte caire científicohumanístic, així que espero que les teves respostes siguin eficients i eròtiques.

1. Sobre el Moules com a persona eròtica.
Quines són les tres coses sense les quals no podries viure? Entre aquestes tres coses es troba l'internet? Podries viure sense internet? I sense manga i anime? Que és per a tu ser otaku? Quantes hores dediques al dia al manga/anime? Si haguessis de crear el teu propi anime, de què aniria? Com seria el protagonista? I l'antagonista? Faries servir polisindetons al teu anime? Has anat a cercar el que és una polisindeton?

2. Sobre el Moules com a esportista
Com a practicant d'esport, et faré les preguntes que li vaig fer al Victor (més o menys): Quina és la teva opinió sobre les grans figures del basquet? (com el Gasol, que és l'unic que em sé i tal) T'agradaria ser com ells? Creus que han de tenir una vida més fàcil o que senten més pressió? Si tu fossis un gran jugador de basquet molt famós: et vendries per diners? Faries spots publicitaris mostrant la tableta de xocolate? Et depilaries les aixelles? (eh, és una pregunta molt important, en Nadal no ho fa). Signaries pilotes de basquet a les teves fans? Posaries en pilotes per a un calendari només amb una pilota com a protectora?

3. Sobre el Moules com a dibuixant eròtic
Començares a dibuixar copiant l'estil d'algun shonen? Quan dibuixes, que intentes reflectir? Ets dels que es fixa molt en els detalls o poc? Primer fas esborranys o tens una idea mental i deixes que la teva mà vagi sola? Què en penses de l'estil de dibuix del Tite Kubo? Quan em faràs un Ukitake en pose sexy per al meu uso y disfrute?
Hanako
Hanako
Administrador
Administrador

Nombre de missatges : 5434
Reiatsu : 9293
Edat : 34
Ubicació : Seireitei, Primera Divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Gooraa Dc 5 Feb 2014 - 20:49

·Quins bombons són els teus preferits? Xocolata blanca, negra o amb llet? O no t'agrada la xocolata? D:

·Què has volgut ser de petit? Tots hem tingut la típica neura de: Vull ser X cosa de gran! Però que al final evidentment no ho som xD Tu en tenies? Que volies ser?

·Com la Hanako, et faig una pregunta esportiva! Què faries si el bàsquet desapareguès i no poguessis jugar? Triaries un altre esport o directament ni en faries? Compte, no parlo del bàsquet com si mai haguès existit, parlo com si haguès existit però de cop desapareguès i no poguessis jugar més *fets paranormals mode on*
Gooraa
Gooraa
Ex-capità guineu
Ex-capità guineu

Nombre de missatges : 2586
Reiatsu : 2640
Edat : 26
Ubicació : 2ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Victor Kudo Dj 6 Feb 2014 - 11:47

- Per què la Onzena?

- Pokémon o Digimon? Per què?

- Si tinguesis el poder de ser immortal i d'estar en més d'un lloc alhora, que faries?
Victor Kudo
Victor Kudo
Tinent fruit d'experiments
Tinent fruit d'experiments

Nombre de missatges : 665
Reiatsu : 597
Edat : 26
Ubicació : Fent una becaina a les teulades de la 5ª divisió

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Moules Dj 6 Feb 2014 - 15:09

Meina escrigué:Aqui van les meves preguntes!

1- Quin es el personatge anime amb el que et sents més identificat? Per que? I de Bleach? I també Per que?

2- Quin vas ser el primer anime que vas veure? Amb quina edat el vas veure?

Shinigami

3- Pel rol quen buscaves parella vas dir que les noies que encaixavem més amb el teu personatge estaven agafades, quines tenies en ment? i si totes les noies haguesin estat disponibles amb quina t'haguessis quedat?

1. És una pregunta difícil de respondre, perquè he vist moltes sèries i molts personatges i segurament algun o altre no el recordaré. Un dels que més s'assembla a mi (com a mínim en caràcter) és el Natsume de Beelzebub: és un paio tranquil, que no perd la serenitat i bastant discret, però quan intervé és per alguna cosa interessant. Per això mateix també el Shino Aburame de Naruto o el Kuroko de Kuroko no Basket. A Bleach, diria el Byakuya, per la seva serenitat que gairebé sempre conserva i també sobretot pel seu caràcter fred i poc expressiu.

2. Si et refereixes a seguir una sèrie capítol a capítol, ja sigui per ordinador o per televisió, la primera que vaig veure va ser Naruto, fa tres anys, és a dir amb 13. Ara, des de petit he mirat sempre el K3/Super3 i per això des que tinc memòria he vist Doraemon, Detectiu Conan, Slam Dunk...

3. Més aviat el que passava és que no n'havia trobat cap que encaixés, sense que n'hi hagués cap que estigués agafada. Finalment, i gràcies a la teva recomanació, vaig triar la Riruka, o sigui que aquesta seria amb la que m'hagués quedat igualment.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Moules Dj 6 Feb 2014 - 15:26

IchigoBankai escrigué:1- Quin tipus de personatges són els que més et mola dibuixar? Podrien ser mascles amb espasa?



2- Que prefereixes:  Windows, mac o linux? quina versió?  WHY?


3- Peli preferida? Per que?

1. Això va a èpoques, després del Tour de França de l'any passat sempre dibuixava ciclistes, també durant una temps gairebé només dibuixava personatges de One Piece. Però tot i així haig de confessar que sempre he gaudit molt dibuixant massats amb espases surrealistes. Ara mateix, el que m'acostuma a sortir és un home jove, amb pentinat extrany, roba senzilla que marqui múscul i alguna arma com més rara millor; més o menys el Zoro, però amb cabell més original.

Haig de mencionar que quan tenia 3 o 4 anys tenia un fort de vaquers i indis i em passava els dies jugant-hi, i per això d'aquella època tinc llibretes plenes de vaquers en diligències i indis muntant a cavall, perquè era l'únic que dibuixava en aquell temps.

2. Des de sempre he sigut un informàtic pèssim, o sigui que no he fet servir gaires sistemes operatius diferents. Mai he utilitzat Mac, el Linux nomès la versió Bodhi a l'escola l'any passat. El que més he fet servir és el Windows 7, i mai m'ha donat gaire problemes, o sigui que em quedo amb aquesta versió.

3. Em seria impossible dir quina és la pel·lícula que més m'ha agradat, perquè n'he vist tantes que no me'n recordo. Diré la pel·lícula que més vegades he vist a la meva vida i que quan era petit era la meva preferida: El Libro de la Selva. Encara que sigui antiga, crec que és una de les millors de Disney, la vaig tornar a veure fa poc i em vaig emocionar al final i tot. També haig de dir que totes les cançons que surten són boníssimes.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Moules Dj 6 Feb 2014 - 15:52

Minato escrigué:Quan vas decidir i perquè vas aprendre a dibuixar? On sols dibuixar? Aquesta predil·lecció teva a personatges obscurs té a veure amb coses obscures de la teva vida al darrere (com en els autors que hem estudiat a classe, que eren tots uns xungos xD) o ets un conillet chappy?

Sempre m'ha encantat dibuixar, i ho faig des que podia aguantar un llapis, o sigui que no recordo el moment exacte en que vaig començar a fer gargots. El que si que puc dir és que quan vaig començar a dibuixar de debò va ser quan tenia 6 anys, quan vaig començar a fer classes amb un professor que em va ensenyar la base del que és el meu dibuix ara.

Acostumo a dibuixar a tot arreu on es pugui; a la muntanya, a la platja, a classe, al llit, al cotxe... Però el meu lloc de treball és la meva habitació, que es converteix en una mena de búnquer quan em poso a treballar. Fa poc, a casa meva vam reformar l'antiga habitació de jugar i la vam convertir en un estudi, i és molt més espaiós, més lluminós i en general més còmode, o sigui que cada cop m'hi estic més.

Potser si que faig els meus dibuixos "obscurs" per alguna mena de trauma, però no ho recordo. Però el cas és que des de primària mai he dibuixat animalets kawaii i persones contentes, sinò més aviat els guepards caçant gaceles del National Geographic i personatges violents. Ara mateix, segueixo sent incapaç de dibuixar conillets o nens petits adorables, ho faci com ho faci sempre tenen un toc perturbador.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Moules Dj 6 Feb 2014 - 16:21

Javi Ciffer escrigué:Aquí van les meves preguntes.
1- Quin anime t'agrada més, Kuroko no Basuke o Slam Dunk? Per què?
2-Quin es el teu personatge preferit de Bleach? Digues un masculí i un femení. Quin personatge de Bleach et pareix més sexi? Digues un masculí i un femeni. (el masculi no xD)
3-Si pogueres triar entre ser un bon jugador de bàsquet i jugar en un equip de la ABC o entre dedicarte a allò a que t'agradaria ser, què escolliries?

1. Kuroko no Basket em va agradar molt, i és una molt bona sèrie, però Slam Dunk és un dels meus mangas preferits, i trobo que està a un nivell superior. En primer lloc, Slam Dunk és molt més real, suposo que la gràcia de KnB són en part les tècniques especials dels personatges, però prefereixo veure un partit amb jugadors amb habilitats reals. Com a jugador de bàsquet, he viscut coses que els passen als personatges i això li dóna molta versemblança. A més, Takehiko Inoue (l'autor d'Slam Dunk) té l'estil de dibuix que més m'agrada de tots els mangas que he llegit, no només per com de real ho dibuixa tot, sinó també pel ritme que dóna als partits, i això per mi és molt important. A part d'això, en altres aspectes com els personatges, la trama i l'humor per mi estan força igualats.

2. M'és completament impossible dir quin és el meu personatge masculí preferit de Bleach entre el Mayuri, el Byakuya i el Kenpachi. Entre les noies, encara que no n'hi ha cap que em cridi especialment l'atenció, la Soi Fong és la que m'agrada més. No estic enamorat de cap personatge de Bleach (ni de cap anime), però per mi la més "sexi" és la Orihime.

3. És difícil de dir perquè també m'agrada molt jugar a bàsquet, però la meva veritable passió és el dibuix. Si hagués de triar entre ser un jugador de la Lliga Endesa (no vull ser borde però fa uns anys que li van canviar el nom) normal i corrent, a la mitja, i ser, per exemple, un dibuixant de còmic més o menys conegut a Espanya, em quedaria amb la segona. Ara, entre ser un dels millors de la lliga i fer historietes de la secció d'entreteniment d'un periòdic comarcal, triaria el bàsquet.

Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Moules Dj 6 Feb 2014 - 18:25

Takiko escrigué:1. Per què vas triar el nom de Moules quan et vas registrar? D'on ve aquest nom?

2. On i com et veus d'aquí a 5 anys?

3. Què és el que més t'agrada de Slam Dunk? Quin és el teu personatge preferit? El que més odies? Quin trobes que és el partit més emocionant de tots els que es juguen en el manga?

1. Moules és el nom pel que em diuen la majoria dels meus amics. Crec que ve de Lluís-Llus-Mus-Mouse-Moules. El que s'ho va inventar va ser l'únic que em deia així durant anys, fins que es va estendre i se m'ha quedat. També és un dels noms d'usuari que més utilitzo a Internet.

La part graciosa és que dos anys després de que tothom em comencés a dir Moules, a la classe de francès (per cert, seient al costat de l'Isshin) vaig descobrir que en francès "moules" vol dir "musclos". Ja us podeu imaginar el cachondeo.

2. Em veig en el quart any de carrera que decideixi fer, que suposo que serà alguna cosa de dibuix, havent millorat les meves habilitats com a músic i formant part d'una banda amb altres amics que també s'hauran tornat virtuosos, amb barba i, si Déu vol, amb nòvia.

3. El que més m'agrada de la sèrie és que és molt real; els personatges són els típics que et trobes a les pistes de bàsquet, les coses que els passen són coses que em podrien passar a mi i també l'estil de l'autor, que fa que sigui encara més proper al lector, si més no a mi. El meu personatge preferit és el Mitsui, perquè és el tipus de jugador que sempre he volgut ser: un tirador infal·lible. La última part de la pregunta la poso en spoiler perquè és el final del manga:

Spoiler:
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Moules Dj 6 Feb 2014 - 18:37

Momo escrigué:1- Si fossis un animal, quin series?

2- De tots els animes que recordes haver vist, amb quin personatge et sents mes identificat?

3- Nye?

1. Els animals que més m'agradaria ser són el falcó peregrí perquè és l'animal més ràpid del món, 300km/h quan vola en picat, o un tigre o algun tipus de felí, per la seva elegància. Ara, el meu equivalent en animal seria un peresós segurament.

2. És una pregunta difícil de respondre, perquè he vist moltes sèries i molts personatges i segurament algun o altre no el recordaré. Un dels que més s'assembla a mi (com a mínim en caràcter) és el Natsume de Beelzebub: és un paio tranquil, que no perd la serenitat i bastant discret, però quan intervé és per alguna cosa interessant. Per això mateix també el Shino Aburame de Naruto o el Kuroko de Kuroko no Basket. A Bleach, diria el Byakuya, per la seva serenitat que gairebé sempre conserva i també sobretot pel seu caràcter fred i poc expressiu.

3.
Spoiler:
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Moules Dj 6 Feb 2014 - 19:24

Haok-X escrigué:-> Quins son els teus 10 animes preferits? Quin és el teu personatge preferit, i per què?

-> Berserk, que opines sobre la seria? Com et fa sentir que estigui en pausa? No et mors de ganes per veure com continua? Que es el que mes t'ha agradat de la serie? Que opines del protagonista? Que penses del seu passat? i de la seva personalitat?

->  Si fossis un protagonista de un anime, de que t'agradaria que fos? quins poders voldries? Series bo o dolent? Que seria lo que imposesis per sobre de tot?

1. Encara que diguis anime, compto que també et refereixes a mangas:

- One Piece: el meu personatge preferit és el Zoro, des de sempre m'ha encantat el seu estil de lluita amb tres katanes, i perquè és molt fort tot i no haver menjat cap fruita del diable.
- Bleach: no em puc decidir entre: Byakuya, pel seu estil i pel seu poder que m'encanta, Mayuri, pel seu caràcter de boig i la seva intel·ligència, i Kenpachi, pel seu caràcter explosiu i destructiu i per la seva força descomunal.
- Slam Dunk: com he dit a la pregunta de la Takiko, el Mitsui, perquè és el tipus de jugador que sempre he volgut ser.
- Vagabond: Sasaki Kojiro, perquè és com un nen petit, despreocupat i sempre somrient.
- Gantz: aquest si que és difícil. Em quedaria amb el Sakata, perquè sembla que li sui tot, però en realitat és bona persona, i a més els seu poder mola molt.
- Death Note: Ryuk, per la seva extravagància.
- Naruto: Shikamaru, per la seva intel·ligència i pel seu caràcter mandrós, a més de les seves estratègies de batalla.
- Kuroko no Basket: Midorima, pel mateix que el Mitsui o Murasakibara, perquè és un pívot poderós.
- Berserk: Serpico, perquè m'encanta el seu estil elegant, tant quan lluita com el seu caràcter.
- Beelzebub: Natsume, perquè m'hi sento identificat, Himekawa perquè és un guanyador.

Pròximament, em sebla que en aquesta llista també hi serà Steins;Gate.

2. Berserk és una sèrie completament diferent a res que hagués vist abans: estil de dibuix, que és molt impactant, la història, que és molt profunda, l'ambientació a l'edat mitjana i la combinació de la realitat amb el món demoníac. Una de les coses que més m'ha agradat del manga i que més em va impactar és la brutalitat tan explícita, tant en les lluites com en la realitat dels personatges. Gatts, Guts, Gatsu (depèn del fansub) és un protagonista molt singular, però m'agrada molt: és un home seriós, que actua només seguint els seus ideals sense importar-li el que li diguin, sempre és calmat, fred i efectiu, capaç de matar sense tremolar. I aquesta personalitat s'entén després de veure el seu passat, una de les millors parts del manga, veure com el personatge pateix tant i com ho supera tot i es fa més fort. Finalment, ara que ha aconseguit trobar uns companys que el recolzen i que són d'alguna manera la recompensa per tot el que ha passat, i també en el moment el protagonista sembla més a prop del seu objectiu, paren la sèrie. Encara crec que li queda temps al manga, però estic impacient per veure com segueix.

3. Si hagués de ser un personatge d'anime seria d'algun de misteri i lluita psicològica, sense gaire acció. Sempre he volgut tenir el poder de controlar el temps, fer que passi més lent o més ràpid per mi o per la resta de l'Univers, poder-lo parar, poder saltar en la línia del temps... No seria ni bo ni dolent, simplement lluitaria pels meus interessos, i qui tingués els mateixos em consideraria bo i qui no em veuria com un dolent. Seria dels que intenta protegir el que m'importa, persones sobretot, i per això intentaria eliminar els meus lligams per poder-me centrar únicament en el volgués aconseguir.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Moules Dj 6 Feb 2014 - 19:30

Isshin Shiba escrigué:1.- Bambie o la Bella Durmiente? Per què?

2.- Quina habilitat de la generación de los milagros de knb t'agradaria tenir? Per què?

3.- Pits, culs o vagines? Per què?

1. Bambie, perquè la Bella Durmiente era la pel·lícula preferida dels meus cosins i quan anava a casa la meva àvia sempre m'obligaven a veure-la, per això la vaig acabar odiant.

2. Et diria la misdirection o l'ull de l'emperador, perquè són els únics que són innats, els altres a base d'entrenament es poden arribar gairebé a igualar. Segurament triaria la misdirection per així poder practicar insanament el tir de tres per així poder tirar sol de tres cada vegada i fotre-les totes.

3. Penises punxeguts.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Moules Dv 7 Feb 2014 - 15:52

Hanako escrigué:Bones Moules. Ara et faré tres-centes preguntes camuflades en només tres. Són d'estricte caire científicohumanístic, així que espero que les teves respostes siguin eficients i eròtiques.

1. Sobre el Moules com a persona eròtica.
Quines són les tres coses sense les quals no podries viure? Entre aquestes tres coses es troba l'internet? Podries viure sense internet? I sense manga i anime? Que és per a tu ser otaku? Quantes hores dediques al dia al manga/anime? Si haguessis de crear el teu propi anime, de què aniria? Com seria el protagonista? I l'antagonista? Faries servir polisindetons al teu anime? Has anat a cercar el que és una polisindeton?

2. Sobre el Moules com a esportista
Com a practicant d'esport, et faré les preguntes que li vaig fer al Victor (més o menys): Quina és la teva opinió sobre les grans figures del basquet? (com el Gasol, que és l'unic que em sé i tal) T'agradaria ser com ells? Creus que han de tenir una vida més fàcil o que senten més pressió? Si tu fossis un gran jugador de basquet molt famós: et vendries per diners? Faries spots publicitaris mostrant la tableta de xocolate? Et depilaries les aixelles? (eh, és una pregunta molt important, en Nadal no ho fa). Signaries pilotes de basquet a les teves fans? Posaries en pilotes per a un calendari només amb una pilota com a protectora?

3. Sobre el Moules com a dibuixant eròtic
Començares a dibuixar copiant l'estil d'algun shonen? Quan dibuixes, que intentes reflectir? Ets dels que es fixa molt en els detalls o poc? Primer fas esborranys o tens una idea mental i deixes que la teva mà vagi sola? Què en penses de l'estil de dibuix del Tite Kubo? Quan em faràs un Ukitake en pose sexy per al meu uso y disfrute?

1. La primera cosa sense la qual podria viure és la companyia: quin sentit tindria existir si estiguessis completament sol? Parlo sobretot de la família, però també dels d'amics, és molt important tenir gent que et recolzi facis el que facis i amb qui compartir les bones experiències. La segona és la meva mà dreta (i sona bastant malament), perquè sense ella no podria fer la majoria de les coses que més m'agraden, dibuixar, tocar la guitarra o el clarinet, jugar a bàsquet i altres. La tercera cosa sense la que no podria viure és l'oxigen. L'Internet és bastant important, si me'l traiessin al principi m'afectaria bastant, però suposo que de mica en mica aniria trobant maneres de substituïr-lo.

Sense el manga i l'anime, la meva vida segurament seria més avorrida, perquè passo molt bones estones mirant manga i fent coses que hi estan relacionades, per no parlar que no hauria pogut conèixer aquest eròtic fòrum i totes les eròtiques persones que hi habiten. Tot i així suposo que també trobaria altres activitats per posar en el seu lloc. Les hores que li dedico depenen del dia i de l'època; durant el curs entre cap i dues hores, depenent de si és cap de setmana o no o si tinc feina o exàmens. En canvi, durant les vacances una hora diària mínim, normalment estic unes dues i a vegades em puc arribar a estar fins a tres o quatre, no he sigut mai partidari de viciar-me gaire estona seguida. Per mi ser otaku no és gran cosa més que això, simplement gaudir del manga i l'anime i sentir simpatia cap a la cultura japonesa, no crec que faci falta dedicar-li 10 hores diaries i anar a tots els events del continent fent cosplay. Ara, havent vist una o dues sèries només o avergonyin-te de ser otaku no crec que et puguis considerar com a tal.

Ara mateix n'estic creant un, de manga, però deixant-lo de banda si n'hagués de fer un aniria sobre una banda de rock o un equip de bàsquet. Segurament seria seriós i bastant realista, però amb alguns detalls una mica fantàstics. El protagonista segur que no seria el típic idiota que lluita pel poder de l'amistat, sinó que seria un personatge intel·ligent que es centra en allò que vol, fins i tot sense importar-li la resta de gent. Pel tipus d'història que és, no hi hauria un personatge que fos el dolent clarament, però si n'hi hagués estaria boig i seria molt extravagant. No he buscat el que és una polisíndeton perquè sé que és un recurs literari (vade retro Satanàs!), i com que jo de literari ho sóc ben poc no n'hi hauria, a la meva història.

2. Crec que, com la majoria d'esportistes famosos, cobren massa (el més ben pagat és Kobe Bryant, 30 millons de dòlars l'any), tenint en compte que es dediquen a allò que més gaudeixen. Haig de dir que respecto més els jugadors d'equips europeus que els de l'NBA; aquí es basa tot en l'equip, el joc tàctic i la defensa, en canvia als Estats Units es fa un joc anàrquic i sense gaire defensa. El Pau Gasol no s'escapa, cobra 19 millons l'any i el maleït no defensa, cosa que em fa molta ràbia. El Marc, en canvi, cobra menys i va ser el millor jugador defensiu fa unes temporades, o sigui que el respecto més. Evidentment, tenen la pressió de tots els fanàtics que segueixen l'equip (alguns han rebut amenaçes de mort per fallar tirs decisius), però és més gran la pressió d'un treballador normal que sap que el poden fer fora de la feina en qualsevol moment i arruïnar-se.

En resum, m'encantaria poder-me dedicar al bàsquet i ser dels millors, però jugant al Barça Regal. El que no faria mai és vendre'm per diners, només marxaria del meu equip si em tractessin malament o si jo mateix veiés que ja no sóc prou bo. No mostraria la tableta enlloc perquè no en tindria, seria dels que no són gaire forts, però ho compensen amb talent i tècnica. Mai em depilaria les aixelles, són una mostra de la meva virilitat i a més una arma defensiva en cas d'emergència. Per satisfer les meves fans faria qualsevol cosa, més de signar autògrafs. Només posaria en pilotes si es tractés d'un calendari benèfic.

3. Sempre m'ha encantat copiar dibuixos de mangas, per exemple One Piece, Bleach, Naruto... Tot i així mai he intentat copiar l'estil, intento crear el meu propi, encara que si que a vegades agafo idees o tècniques de mangakas o altres dibuixants en general. Intento reflectir coses molt diverses, normalment idees que em vénen al cap o que observo i que em semblen artístiques,però també a vegades intento transmetre les meves emocions. Normalment vaig dibuixant tot el que em passa pel cap i si alguna cosa m'agrada l'utilitzo i en faig un dibuix més elaborat. A vegades simplement em surten les idees de cop, i d'altres són coses que porto molt de temps dissenyat dins el meu cap. Quan es tracta de dibuixos més importants, però, gairebé sempre faig un esbòs abans per si de cas. Des que vaig començar a llegir Bleach m'ha agradat molt l'estil de Tite Kubo, a part de que sap fer lluites molt dinàmiques i escenes molt èpiques, el que més destaco d'ell és la seva capacitat per crear personatges tan variats i que molin tant físicament. Ara que ho dius, tinc una idea en ment i crec que l'Ukitake és perfecte pel que vull fer, però hauràs d'esperar un temps fins que ho pugui fer.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Moules Ds 8 Feb 2014 - 12:19

Gooraa escrigué:·Quins bombons són els teus preferits? Xocolata blanca, negra o amb llet? O no t'agrada la xocolata? D:

·Què has volgut ser de petit? Tots hem tingut la típica neura de: Vull ser X cosa de gran! Però que al final evidentment no ho som xD Tu en tenies? Que volies ser?

·Com la Hanako, et faig una pregunta esportiva! Què faries si el bàsquet desapareguès i no poguessis jugar? Triaries un altre esport o directament ni en faries? Compte, no parlo del bàsquet com si mai haguès existit, parlo com si haguès existit però de cop desapareguès i no poguessis jugar més *fets paranormals mode on*

1. Els meus preferits són els de xocolata amb llet, però els de xocolata negra i blanca també m'encanten. Sóc bastant addicte a la xocolata.

2. Jo de petit, a part d'atronauta, com tots els nens, volia ser paleta, perquè a l'hora del pati jugava amb un amic meu a construir cases i vam decidir que ens faríem paletes. En aquest cas no és que mai no ho arribi a ser, sinó que espero no acabar-ho sent.

3. Moltes vegades he pensat què seria de mi si per alguna cosa, una lesió molt greu per exemple, no pogués jugar mai més a bàsquet i només puc dir que seria terrible per mi. Sempre he gaudit molt d'aquest esport, tant jugant com veient partits professionals, o sigui que si de cop desaparegués sentiria com si una part de la meva vida hagués desaparegut. Tot i així, hi ha molts altres esports que practico i que m'encanten, com el tennis, el futbol, el footing, l'esquí, el sofasing..., o sigui que segurament seguiria fent esport.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Moules Ds 8 Feb 2014 - 12:30

Victor Kudo escrigué:- Per què la Onzena?

- Pokémon o Digimon? Per què?

-  Si tinguesis el poder de ser immortal i d'estar en més d'un lloc alhora, que faries?

1. Per cap motiu especial, no tinc cap divisió que m'agradi més que les altres. Simplement el que passa és que el meu personatge del rol té una doble personalitat psicòpata, i vaig pensar que la divisió més adequada seria l'Onzena.

2. Mai he sigut molt fan de cap de les dues sèries, però estarien més o menys igualades, perquè de petit veia Digimon per la tele però d'una mica més gran vaig tenir el Pokémon Esmeralda i el Mundo Misterioso, encara que no m'hi vaig viciar gaire. Si hagués de triar-ne una em quedaria em Pokémon, perquè no me'n recordo gaire de Digimon.

3. Si fos immortal faria totes les coses arriscades que es poden fer perquè no tindria por de morir. Si pogués estar a molts llocs alhora suposo que seria com si hi hagués molts jo escampats, o sigui que faria com el Nobita i deixaria còpies meves fent les meves obligacions i jo me n'aniria a divertir-me fent el que em donés la gana. Potser els reuniria tots i els esclavitzaria perquè treballessin per mi i així fer-me multimilionari.
Moules
Moules
Promesa de les 13 divisions
Promesa de les 13 divisions

Nombre de missatges : 397
Reiatsu : 370
Edat : 27
Ubicació : El dominador de la zona

http://otakucentercatala.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Entrevista a: Moules Empty Re: Entrevista a: Moules

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum